آ

  • آزمون یادداری اثر دستورالعمل‌های کانون توجه بیرونی بر یادگیری تکلیف پیگردی تحت شرایط تکلیف ثانویۀ شنیداری [دوره 8، شماره 26، 1395، صفحه 73-88]

ا

  • ابتکار عمل ویژگی‌های روان‌سنجی و هنجاریابی نسخۀ فارسی پرسش‌نامۀ تجربۀ نوجوانان در ورزش [دوره 8، شماره 23، 1395، صفحه 111-142]

  • اختلال کمبود توجه/ بیش‌فعالی تأثیر یک دوره برنامۀ تمرینی بسکتبال بر توجه پایدار کودکان مبتلا به کمبود توجه/ بیش‌فعالی [دوره 8، شماره 25، 1395، صفحه 139-152]

  • ادراک انتقال از ادراک به عمل: نقش یکپارچگی بینایی ـ شنوایی [دوره 8، شماره 26، 1395، صفحه 35-46]

  • ادراک عمق تأثیر انگیختگی ناشی از حضور تماشاگر بر ادراک عمق و حافظۀ فضایی دانشجویان دختر ورزشکار [دوره 8، شماره 25، 1395، صفحه 121-138]

  • ایروبیک مقایسۀ اثر تمرینات ایروبیک و پیلاتس بر عملکرد شناختی زنان سالمند [دوره 8، شماره 25، 1395، صفحه 29-46]

  • اطلاعات مطلق تأثیر مشاهدۀ انواع اطلاعات مختلف به‌هنگام یادگیری مشاهده‌ای [دوره 8، شماره 24، 1395، صفحه 17-38]

  • اطلاعات نسبی تأثیر مشاهدۀ انواع اطلاعات مختلف به‌هنگام یادگیری مشاهده‌ای [دوره 8، شماره 24، 1395، صفحه 17-38]

  • اطلاعات نسبی محدود‌شده تأثیر مشاهدۀ انواع اطلاعات مختلف به‌هنگام یادگیری مشاهده‌ای [دوره 8، شماره 24، 1395، صفحه 17-38]

  • اعتبار سازه ویژگی‎های روان‌سنجی نسخۀ فارسی پرسش‌نامۀ تصویرسازی ورزشی کودکان [دوره 8، شماره 26، 1395، صفحه 153-172]

  • افتادن شناخت، تعادل و گام‌برداری در سالمندان مبتلا به دمانس: یک رویکرد شناختی حرکتی برای کاهش خطر افتادن [دوره 8، شماره 24، 1395، صفحه 73-94]

  • افتادن تأثیر تکلیف دوگانه، مجرد و ترکیبی بر راه‌رفتن زنان سالمند با تجربۀ افتادن و بدون تجربۀ افتادن [دوره 8، شماره 25، 1395، صفحه 61-82]

  • اکتساب تأثیر تزریق انسولین درون‌صفاقی در دوران شیردهی مادران بر اکتساب و حافظۀ فضایی موش‌های صحرایی بالغ [دوره 8، شماره 24، 1395، صفحه 173-188]

  • الگوی حرکتی‌ برون‌مرحله مقایسۀ اثر تمرین در یادگیری حرکات هماهنگ درون‌مرحله و برون‌مرحله در دست و پا [دوره 8، شماره 25، 1395، صفحه 153-172]

  • الگوی حرکتی درون‌مرحله مقایسۀ اثر تمرین در یادگیری حرکات هماهنگ درون‌مرحله و برون‌مرحله در دست و پا [دوره 8، شماره 25، 1395، صفحه 153-172]

  • الگودهی انتقال از ادراک به عمل: نقش یکپارچگی بینایی ـ شنوایی [دوره 8، شماره 26، 1395، صفحه 35-46]

  • انتقال تأثیر تغییر در ویژگی‌های مختلف حرکات دو دست بر انتقال حرکت دودستی نامتقارن به الگوی عکس [دوره 8، شماره 24، 1395، صفحه 133-152]

  • انسولین تأثیر تزریق انسولین درون‌صفاقی در دوران شیردهی مادران بر اکتساب و حافظۀ فضایی موش‌های صحرایی بالغ [دوره 8، شماره 24، 1395، صفحه 173-188]

  • انعطاف‌پذیری مقایسۀ دو روش مختلف تمرینی برای کمک به انعطاف‌پذیری حرکتی در مهارت پرتاب آزاد بسکتبال [دوره 8، شماره 25، 1395، صفحه 17-28]

  • انگیختگی تأثیر انگیختگی ناشی از حضور تماشاگر بر ادراک عمق و حافظۀ فضایی دانشجویان دختر ورزشکار [دوره 8، شماره 25، 1395، صفحه 121-138]

  • اوتیسم اثر تمرین در آب به همراه دلفین و بدون دلفین بر مهارت های حرکتی درشت کودکان هشت سالۀ مبتلا به اختلالات طیف اوتیسم [دوره 8، شماره 23، 1395، صفحه 171-184]

ب

  • بازخورد عمومی و غیر‌عمومی توجه به دیدگاه‌های مختلف توانایی‌ها: تأثیر بازخورد عمومی و غیر-عمومی در یادگیری مهارت‌های حرکتی کودکان کم‌توان ذهنی [دوره 8، شماره 23، 1395، صفحه 15-32]

  • بازخورد منفی و مثبت توجه به دیدگاه‌های مختلف توانایی‌ها: تأثیر بازخورد عمومی و غیر-عمومی در یادگیری مهارت‌های حرکتی کودکان کم‌توان ذهنی [دوره 8، شماره 23، 1395، صفحه 15-32]

  • بازی درمانی مقایسۀ تأثیر بازی درمانی و دارو درمانی بر رشد مهارت های حرکتی و دامنۀ توجه کودکان مبتلا به اختلال بیش فعالی/ نقص توجه [دوره 8، شماره 23، 1395، صفحه 97-110]

  • برنامۀ تمرینی بسکتبال تأثیر یک دوره برنامۀ تمرینی بسکتبال بر توجه پایدار کودکان مبتلا به کمبود توجه/ بیش‌فعالی [دوره 8، شماره 25، 1395، صفحه 139-152]

  • بیرونی دور تأثیر افزایش فاصلۀ کانون توجه بیرونی بر عملکرد و کینماتیک پرش افقی ورزشکاران ماهر [دوره 8، شماره 23، 1395، صفحه 65-78]

  • بیرونی نزدیک تأثیر افزایش فاصلۀ کانون توجه بیرونی بر عملکرد و کینماتیک پرش افقی ورزشکاران ماهر [دوره 8، شماره 23، 1395، صفحه 65-78]

  • بینایی تأثیر وجوه حسی تصویرسازی ذهنی بر یادگیری مهارت شوت سه‌گام بسکتبال [دوره 8، شماره 26، 1395، صفحه 173-188]

پ

  • پایایی ‌رواسازی و پایایی ترجمة فارسی"مقیاس وابستگی به تمرین-تجدیدنظرشده" [دوره 8، شماره 24، 1395، صفحه 111-132]

  • پایایی زمانی ویژگی‎های روان‌سنجی نسخۀ فارسی مقیاس کوتاه "کارآمدی افتادن" فرم بین‏ المللی در بیماران تصلب چندگانه [دوره 8، شماره 25، 1395، صفحه 83-102]

  • پایایی زمانی ویژگی‎های روان‌سنجی نسخۀ فارسی پرسش‌نامۀ تصویرسازی ورزشی کودکان [دوره 8، شماره 26، 1395، صفحه 153-172]

  • پرتاب آزاد بسکتبال مقایسۀ دو روش مختلف تمرینی برای کمک به انعطاف‌پذیری حرکتی در مهارت پرتاب آزاد بسکتبال [دوره 8، شماره 25، 1395، صفحه 17-28]

  • پرتاب آزاد بسکتبال اثر یادگیری قیاسی، آشکار و ترکیبی بر اکتساب، یادداری و انتقال مهارت حرکتی پیچیده [دوره 8، شماره 26، 1395، صفحه 119-136]

  • پرخطا یادگیری و تعمیم‌پذیری تمرین کم‌خطا و پرخطا در دختران 10 تا 12 سال [دوره 8، شماره 23، 1395، صفحه 49-64]

  • پرش افقی تأثیر افزایش فاصلۀ کانون توجه بیرونی بر عملکرد و کینماتیک پرش افقی ورزشکاران ماهر [دوره 8، شماره 23، 1395، صفحه 65-78]

  • پیلاتس مقایسۀ اثر تمرینات ایروبیک و پیلاتس بر عملکرد شناختی زنان سالمند [دوره 8، شماره 25، 1395، صفحه 29-46]

ت

  • تأثیر متقابل عقب‌گرد تأثیر پیچیدگی تکلیف دوم با فاصلههای زمانی مختلف بر زمان عکس‌العمل تکلیف اول بر پایۀ الگوی دورۀ بی‌پاسخی روان‌شناختی [دوره 8، شماره 25، 1395، صفحه 103-120]

  • تجربیات منفی ویژگی‌های روان‌سنجی و هنجاریابی نسخۀ فارسی پرسش‌نامۀ تجربۀ نوجوانان در ورزش [دوره 8، شماره 23، 1395، صفحه 111-142]

  • تصویرسازی ذهنی تأثیر وجوه حسی تصویرسازی ذهنی بر یادگیری مهارت شوت سه‌گام بسکتبال [دوره 8، شماره 26، 1395، صفحه 173-188]

  • تصویرسازی ورزشی ویژگی‎های روان‌سنجی نسخۀ فارسی پرسش‌نامۀ تصویرسازی ورزشی کودکان [دوره 8، شماره 26، 1395، صفحه 153-172]

  • تعادل اثر تمرین در آب به همراه دلفین و بدون دلفین بر مهارت های حرکتی درشت کودکان هشت سالۀ مبتلا به اختلالات طیف اوتیسم [دوره 8، شماره 23، 1395، صفحه 171-184]

  • تعادل مقایسۀ اثربخشی انواع مداخلات شناختی ـ حرکتی بر تعادل پویای زنان سالمند [دوره 8، شماره 26، 1395، صفحه 47-72]

  • تعادل ایستا تأثیر و ماندگاری کوتاه‌مدت یک دوره تمرین ثبات مرکزی بر تعادل ایستا و پویای کودکان دارای تأخیر در رشد تعادل [دوره 8، شماره 24، 1395، صفحه 53-72]

  • تعادل ایستا‌ تأثیر یک دوره تمرین قدرتی ـ تعادلی بر تعادل ایستا و قدرت ایزومتریک دختران کم‌توان ذهنی آموزش‌پذیر [دوره 8، شماره 23، 1395، صفحه 33-48]

  • تعادل پویا تأثیر و ماندگاری کوتاه‌مدت یک دوره تمرین ثبات مرکزی بر تعادل ایستا و پویای کودکان دارای تأخیر در رشد تعادل [دوره 8، شماره 24، 1395، صفحه 53-72]

  • تعادل پویا تأثیر دستور‌العمل‌های کانون توجه درونی و بیرونی بر یادگیری حفظ تعادل پویا در کودکان کم‌توان ذهنی [دوره 8، شماره 24، 1395، صفحه 95-110]

  • تکلیف پیگردی اثر دستورالعمل‌های کانون توجه بیرونی بر یادگیری تکلیف پیگردی تحت شرایط تکلیف ثانویۀ شنیداری [دوره 8، شماره 26، 1395، صفحه 73-88]

  • تکلیف دو‌گانه‌ ‌ یادگیری و تعمیم‌پذیری تمرین کم‌خطا و پرخطا در دختران 10 تا 12 سال [دوره 8، شماره 23، 1395، صفحه 49-64]

  • تکلیف شناختی بررسی اثر یک دوره تمرینات تعادلی و ترکیبی شناختی بر نوسانات قامتی زنان مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس [دوره 8، شماره 23، 1395، صفحه 143-156]

  • تکواندو تأثیر تمرین با محرک های بینایی بر زمان واکنش انتخابی تکواندوکاران مرد [دوره 8، شماره 23، 1395، صفحه 79-96]

  • تماشاگر تأثیر انگیختگی ناشی از حضور تماشاگر بر ادراک عمق و حافظۀ فضایی دانشجویان دختر ورزشکار [دوره 8، شماره 25، 1395، صفحه 121-138]

  • تمرینات تعادلی تأثیر یک دوره تمرین قدرتی ـ تعادلی بر تعادل ایستا و قدرت ایزومتریک دختران کم‌توان ذهنی آموزش‌پذیر [دوره 8، شماره 23، 1395، صفحه 33-48]

  • تمرینات حسی ـ حرکتی تأثیر تمرینات حسی ـ حرکتی دلاکاتو بر بهبود نارسانویسی دختران نه تا 11 سال [دوره 8، شماره 26، 1395، صفحه 89-104]

  • تمرینات شناختی حرکتی شناخت، تعادل و گام‌برداری در سالمندان مبتلا به دمانس: یک رویکرد شناختی حرکتی برای کاهش خطر افتادن [دوره 8، شماره 24، 1395، صفحه 73-94]

  • تمرینات عملکردی تأثیر تمرینات عملکردی بر تعداد واحدهای حرکتی مرحلۀ افزایش و کاهش شتاب دسترسی به اشیا با اشکال و اندازه‌های متفاوت در کودک شش سال با سندرم‌ داون [دوره 8، شماره 26، 1395، صفحه 137-152]

  • تمرینات قدرتی تأثیر یک دوره تمرین قدرتی ـ تعادلی بر تعادل ایستا و قدرت ایزومتریک دختران کم‌توان ذهنی آموزش‌پذیر [دوره 8، شماره 23، 1395، صفحه 33-48]

  • تمرینات مرکز ثقل بررسی اثر یک دوره تمرینات تعادلی و ترکیبی شناختی بر نوسانات قامتی زنان مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس [دوره 8، شماره 23، 1395، صفحه 143-156]

  • تمرین با محرک های بینایی تأثیر تمرین با محرک های بینایی بر زمان واکنش انتخابی تکواندوکاران مرد [دوره 8، شماره 23، 1395، صفحه 79-96]

  • تمرین بدنی تأثیر تمرین بدنی و مشاهده‌ای بر ویژگی‌های الکترومیوگرافی عضلات اصلی درگیر در مهارت سرویس بلند بدمینتون [دوره 8، شماره 25، 1395، صفحه 173-187]

  • تمرین ثبات مرکزی تأثیر و ماندگاری کوتاه‌مدت یک دوره تمرین ثبات مرکزی بر تعادل ایستا و پویای کودکان دارای تأخیر در رشد تعادل [دوره 8، شماره 24، 1395، صفحه 53-72]

  • تمرین در آب به‌همراه دلفین اثر تمرین در آب به همراه دلفین و بدون دلفین بر مهارت های حرکتی درشت کودکان هشت سالۀ مبتلا به اختلالات طیف اوتیسم [دوره 8، شماره 23، 1395، صفحه 171-184]

  • تمرین ذهنی تأثیر ترکیب‌های مختلف تمرین بدنی و تمرین ذهنی بر افزایش درجۀ آزادی (دامنۀ حرکتی) مفصل شانۀ زنان مبتلا به سرطان پستان ماستکتومی رادیکال‌شدۀ تحت-رادیوتراپی [دوره 8، شماره 24، 1395، صفحه 153-172]

  • تمرین مشاهده‌ای تأثیر تمرین بدنی و مشاهده‌ای بر ویژگی‌های الکترومیوگرافی عضلات اصلی درگیر در مهارت سرویس بلند بدمینتون [دوره 8، شماره 25، 1395، صفحه 173-187]

  • تندی تأثیر تمرکز توجه با استفاده از دستورالعمل‌های کلامی بر تندی ورزشکاران ماهر [دوره 8، شماره 24، 1395، صفحه 39-52]

  • توانایی توجه به دیدگاه‌های مختلف توانایی‌ها: تأثیر بازخورد عمومی و غیر-عمومی در یادگیری مهارت‌های حرکتی کودکان کم‌توان ذهنی [دوره 8، شماره 23، 1395، صفحه 15-32]

  • توانبخشی شناخت، تعادل و گام‌برداری در سالمندان مبتلا به دمانس: یک رویکرد شناختی حرکتی برای کاهش خطر افتادن [دوره 8، شماره 24، 1395، صفحه 73-94]

  • توجه تأثیر پیچیدگی تکلیف دوم با فاصلههای زمانی مختلف بر زمان عکس‌العمل تکلیف اول بر پایۀ الگوی دورۀ بی‌پاسخی روان‌شناختی [دوره 8، شماره 25، 1395، صفحه 103-120]

  • توجه بیرونی دور تأثیر دستور‌العمل‌های کانون توجه درونی و بیرونی بر یادگیری حفظ تعادل پویا در کودکان کم‌توان ذهنی [دوره 8، شماره 24، 1395، صفحه 95-110]

  • توجه پایدار تأثیر یک دوره برنامۀ تمرینی بسکتبال بر توجه پایدار کودکان مبتلا به کمبود توجه/ بیش‌فعالی [دوره 8، شماره 25، 1395، صفحه 139-152]

  • توجه درونی تأثیر دستور‌العمل‌های کانون توجه درونی و بیرونی بر یادگیری حفظ تعادل پویا در کودکان کم‌توان ذهنی [دوره 8، شماره 24، 1395، صفحه 95-110]

  • توجه نزدیک تأثیر دستور‌العمل‌های کانون توجه درونی و بیرونی بر یادگیری حفظ تعادل پویا در کودکان کم‌توان ذهنی [دوره 8، شماره 24، 1395، صفحه 95-110]

ج

  • جنبشی تأثیر وجوه حسی تصویرسازی ذهنی بر یادگیری مهارت شوت سه‌گام بسکتبال [دوره 8، شماره 26، 1395، صفحه 173-188]

چ

  • چتر رنگین‌کمان اثر بازی‌های منتخب با چتر رنگین‌کمان بر رشد حرکتی و اجتماعی کودکان پیش-دبستانی [دوره 8، شماره 24، 1395، صفحه 189-204]

ح

  • حافظه فضایی تأثیر تزریق انسولین درون‌صفاقی در دوران شیردهی مادران بر اکتساب و حافظۀ فضایی موش‌های صحرایی بالغ [دوره 8، شماره 24، 1395، صفحه 173-188]

  • حافظۀ فضایی تأثیر انگیختگی ناشی از حضور تماشاگر بر ادراک عمق و حافظۀ فضایی دانشجویان دختر ورزشکار [دوره 8، شماره 25، 1395، صفحه 121-138]

خ

  • خستگی تأثیر خستگی ناشی از شدت‌های متفاوت تمرین بر زمان‌بندی پیش‌‌بین انطباقی همراه با تغییرات درون‌کوششی [دوره 8، شماره 23، 1395، صفحه 157-170]

د

  • دارو درمانی مقایسۀ تأثیر بازی درمانی و دارو درمانی بر رشد مهارت های حرکتی و دامنۀ توجه کودکان مبتلا به اختلال بیش فعالی/ نقص توجه [دوره 8، شماره 23، 1395، صفحه 97-110]

  • دامنه حرکتی تأثیر ترکیب‌های مختلف تمرین بدنی و تمرین ذهنی بر افزایش درجۀ آزادی (دامنۀ حرکتی) مفصل شانۀ زنان مبتلا به سرطان پستان ماستکتومی رادیکال‌شدۀ تحت-رادیوتراپی [دوره 8، شماره 24، 1395، صفحه 153-172]

  • دامنۀ توجه مقایسۀ تأثیر بازی درمانی و دارو درمانی بر رشد مهارت های حرکتی و دامنۀ توجه کودکان مبتلا به اختلال بیش فعالی/ نقص توجه [دوره 8، شماره 23، 1395، صفحه 97-110]

  • دانش‌آموزان ابتدایی تأثیر تمرینات حسی ـ حرکتی دلاکاتو بر بهبود نارسانویسی دختران نه تا 11 سال [دوره 8، شماره 26، 1395، صفحه 89-104]

  • دانش آموزان بیش فعال/ نقص توجه مقایسۀ تأثیر بازی درمانی و دارو درمانی بر رشد مهارت های حرکتی و دامنۀ توجه کودکان مبتلا به اختلال بیش فعالی/ نقص توجه [دوره 8، شماره 23، 1395، صفحه 97-110]

  • دانشجویان دختر تأثیر انگیختگی ناشی از حضور تماشاگر بر ادراک عمق و حافظۀ فضایی دانشجویان دختر ورزشکار [دوره 8، شماره 25، 1395، صفحه 121-138]

  • دستور‌العمل کلامی تأثیر تمرکز توجه با استفاده از دستورالعمل‌های کلامی بر تندی ورزشکاران ماهر [دوره 8، شماره 24، 1395، صفحه 39-52]

  • دستورالعمل‌های کانون توجه اثر دستورالعمل‌های کانون توجه بیرونی بر یادگیری تکلیف پیگردی تحت شرایط تکلیف ثانویۀ شنیداری [دوره 8، شماره 26، 1395، صفحه 73-88]

  • دمانس شناخت، تعادل و گام‌برداری در سالمندان مبتلا به دمانس: یک رویکرد شناختی حرکتی برای کاهش خطر افتادن [دوره 8، شماره 24، 1395، صفحه 73-94]

  • دورۀ بی‌پاسخی روان‌شناختی تأثیر پیچیدگی تکلیف دوم با فاصلههای زمانی مختلف بر زمان عکس‌العمل تکلیف اول بر پایۀ الگوی دورۀ بی‌پاسخی روان‌شناختی [دوره 8، شماره 25، 1395، صفحه 103-120]

ر

  • رادیوتراپی تأثیر ترکیب‌های مختلف تمرین بدنی و تمرین ذهنی بر افزایش درجۀ آزادی (دامنۀ حرکتی) مفصل شانۀ زنان مبتلا به سرطان پستان ماستکتومی رادیکال‌شدۀ تحت-رادیوتراپی [دوره 8، شماره 24، 1395، صفحه 153-172]

  • رشد اجتماعی اثر بازی‌های منتخب با چتر رنگین‌کمان بر رشد حرکتی و اجتماعی کودکان پیش-دبستانی [دوره 8، شماره 24، 1395، صفحه 189-204]

  • رشد حرکتی اثر بازی‌های منتخب با چتر رنگین‌کمان بر رشد حرکتی و اجتماعی کودکان پیش-دبستانی [دوره 8، شماره 24، 1395، صفحه 189-204]

  • روایی ‌رواسازی و پایایی ترجمة فارسی"مقیاس وابستگی به تمرین-تجدیدنظرشده" [دوره 8، شماره 24، 1395، صفحه 111-132]

  • روایی‏ سازه ویژگی‎های روان‌سنجی نسخۀ فارسی مقیاس کوتاه "کارآمدی افتادن" فرم بین‏ المللی در بیماران تصلب چندگانه [دوره 8، شماره 25، 1395، صفحه 83-102]

ز

  • زمان‏بندی اثر سطح مهارت و پیش‏بینی‌پذیری موقعیت بر زمان‏بندی تکواندوکاران [دوره 8، شماره 25، 1395، صفحه 47-60]

  • زمان‌بندی پیش‌بین انطباقی تأثیر خستگی ناشی از شدت‌های متفاوت تمرین بر زمان‌بندی پیش‌‌بین انطباقی همراه با تغییرات درون‌کوششی [دوره 8، شماره 23، 1395، صفحه 157-170]

  • زمان واکنش انتخابی تأثیر تمرین با محرک های بینایی بر زمان واکنش انتخابی تکواندوکاران مرد [دوره 8، شماره 23، 1395، صفحه 79-96]

  • زنان سالمند مقایسۀ اثربخشی انواع مداخلات شناختی ـ حرکتی بر تعادل پویای زنان سالمند [دوره 8، شماره 26، 1395، صفحه 47-72]

س

  • سالمندی مقایسۀ اثر تمرینات ایروبیک و پیلاتس بر عملکرد شناختی زنان سالمند [دوره 8، شماره 25، 1395، صفحه 29-46]

  • سالمندان تأثیر تکلیف دوگانه، مجرد و ترکیبی بر راه‌رفتن زنان سالمند با تجربۀ افتادن و بدون تجربۀ افتادن [دوره 8، شماره 25، 1395، صفحه 61-82]

  • سرویس بلند بدمینتون تأثیر تمرین بدنی و مشاهده‌ای بر ویژگی‌های الکترومیوگرافی عضلات اصلی درگیر در مهارت سرویس بلند بدمینتون [دوره 8، شماره 25، 1395، صفحه 173-187]

  • سیستم بینایی تأثیر تمرین با محرک های بینایی بر زمان واکنش انتخابی تکواندوکاران مرد [دوره 8، شماره 23، 1395، صفحه 79-96]

  • سطح مهارت اثر سطح مهارت و پیش‏بینی‌پذیری موقعیت بر زمان‏بندی تکواندوکاران [دوره 8، شماره 25، 1395، صفحه 47-60]

  • سطح مهارت‌ مقایسۀ اثر تمرین در یادگیری حرکات هماهنگ درون‌مرحله و برون‌مرحله در دست و پا [دوره 8، شماره 25، 1395، صفحه 153-172]

  • سونیفیکیشن انتقال از ادراک به عمل: نقش یکپارچگی بینایی ـ شنوایی [دوره 8، شماره 26، 1395، صفحه 35-46]

ش

  • شدت تمرین تأثیر خستگی ناشی از شدت‌های متفاوت تمرین بر زمان‌بندی پیش‌‌بین انطباقی همراه با تغییرات درون‌کوششی [دوره 8، شماره 23، 1395، صفحه 157-170]

  • شرایط تکلیف ثانویه اثر دستورالعمل‌های کانون توجه بیرونی بر یادگیری تکلیف پیگردی تحت شرایط تکلیف ثانویۀ شنیداری [دوره 8، شماره 26، 1395، صفحه 73-88]

  • شنیداری تأثیر وجوه حسی تصویرسازی ذهنی بر یادگیری مهارت شوت سه‌گام بسکتبال [دوره 8، شماره 26، 1395، صفحه 173-188]

  • شوت سه‌گام بسکتبال تأثیر وجوه حسی تصویرسازی ذهنی بر یادگیری مهارت شوت سه‌گام بسکتبال [دوره 8، شماره 26، 1395، صفحه 173-188]

ط

  • طرح تک‌آزمودنی تأثیر تمرینات عملکردی بر تعداد واحدهای حرکتی مرحلۀ افزایش و کاهش شتاب دسترسی به اشیا با اشکال و اندازه‌های متفاوت در کودک شش سال با سندرم‌ داون [دوره 8، شماره 26، 1395، صفحه 137-152]

ظ

  • ظرفیت توجه تأثیر تکلیف دوگانه، مجرد و ترکیبی بر راه‌رفتن زنان سالمند با تجربۀ افتادن و بدون تجربۀ افتادن [دوره 8، شماره 25، 1395، صفحه 61-82]

ع

  • عمل انتقال از ادراک به عمل: نقش یکپارچگی بینایی ـ شنوایی [دوره 8، شماره 26، 1395، صفحه 35-46]

  • عملکرد شناختی مقایسۀ اثر تمرینات ایروبیک و پیلاتس بر عملکرد شناختی زنان سالمند [دوره 8، شماره 25، 1395، صفحه 29-46]

غ

  • غیرقابل پیش‏بینی اثر سطح مهارت و پیش‏بینی‌پذیری موقعیت بر زمان‏بندی تکواندوکاران [دوره 8، شماره 25، 1395، صفحه 47-60]

ف

  • فاصلۀ ارائۀ بین دو محرک تأثیر پیچیدگی تکلیف دوم با فاصلههای زمانی مختلف بر زمان عکس‌العمل تکلیف اول بر پایۀ الگوی دورۀ بی‌پاسخی روان‌شناختی [دوره 8، شماره 25، 1395، صفحه 103-120]

  • فرضیه استقلال اندام مجری تأثیر تغییر در ویژگی‌های مختلف حرکات دو دست بر انتقال حرکت دودستی نامتقارن به الگوی عکس [دوره 8، شماره 24، 1395، صفحه 133-152]

ق

  • قابل پیش‏بینی اثر سطح مهارت و پیش‏بینی‌پذیری موقعیت بر زمان‏بندی تکواندوکاران [دوره 8، شماره 25، 1395، صفحه 47-60]

  • قید تکلیف تأثیر قید تکلیف بر یادگیری الگو و پارامتر حرکت به‌هنگام یادگیری مشاهده‌ای [دوره 8، شماره 26، 1395، صفحه 17-34]

  • قدرت اثر تمرین در آب به همراه دلفین و بدون دلفین بر مهارت های حرکتی درشت کودکان هشت سالۀ مبتلا به اختلالات طیف اوتیسم [دوره 8، شماره 23، 1395، صفحه 171-184]

  • قدرت ایزومتریک تأثیر یک دوره تمرین قدرتی ـ تعادلی بر تعادل ایستا و قدرت ایزومتریک دختران کم‌توان ذهنی آموزش‌پذیر [دوره 8، شماره 23، 1395، صفحه 33-48]

ک

  • کارآمدی افتادن ویژگی‎های روان‌سنجی نسخۀ فارسی مقیاس کوتاه "کارآمدی افتادن" فرم بین‏ المللی در بیماران تصلب چندگانه [دوره 8، شماره 25، 1395، صفحه 83-102]

  • کانون توجه تأثیر افزایش فاصلۀ کانون توجه بیرونی بر عملکرد و کینماتیک پرش افقی ورزشکاران ماهر [دوره 8، شماره 23، 1395، صفحه 65-78]

  • کانونی‌کردن توجه تأثیر تمرکز توجه با استفاده از دستورالعمل‌های کلامی بر تندی ورزشکاران ماهر [دوره 8، شماره 24، 1395، صفحه 39-52]

  • کیفیت راه‌رفتن تأثیر تکلیف دوگانه، مجرد و ترکیبی بر راه‌رفتن زنان سالمند با تجربۀ افتادن و بدون تجربۀ افتادن [دوره 8، شماره 25، 1395، صفحه 61-82]

  • کم‌توانی یادگیری اثربخشی درمان یکپارچگی حسی ـ حرکتی بر مهارت‌های حرکتی در دانش‌آموزان با کم‌توانی یادگیری [دوره 8، شماره 26، 1395، صفحه 105-118]

  • کم‌توان ذهنی‌ تأثیر یک دوره تمرین قدرتی ـ تعادلی بر تعادل ایستا و قدرت ایزومتریک دختران کم‌توان ذهنی آموزش‌پذیر [دوره 8، شماره 23، 1395، صفحه 33-48]

  • کم‌خطا یادگیری و تعمیم‌پذیری تمرین کم‌خطا و پرخطا در دختران 10 تا 12 سال [دوره 8، شماره 23، 1395، صفحه 49-64]

  • کینماتیک حرکت تأثیر افزایش فاصلۀ کانون توجه بیرونی بر عملکرد و کینماتیک پرش افقی ورزشکاران ماهر [دوره 8، شماره 23، 1395، صفحه 65-78]

  • کینماتیک حرکت‌ تأثیر قید تکلیف بر یادگیری الگو و پارامتر حرکت به‌هنگام یادگیری مشاهده‌ای [دوره 8، شماره 26، 1395، صفحه 17-34]

  • کودکان تأثیر و ماندگاری کوتاه‌مدت یک دوره تمرین ثبات مرکزی بر تعادل ایستا و پویای کودکان دارای تأخیر در رشد تعادل [دوره 8، شماره 24، 1395، صفحه 53-72]

  • کودکان کم‌توان ذهنی توجه به دیدگاه‌های مختلف توانایی‌ها: تأثیر بازخورد عمومی و غیر-عمومی در یادگیری مهارت‌های حرکتی کودکان کم‌توان ذهنی [دوره 8، شماره 23، 1395، صفحه 15-32]

  • کودکان کم‌توان ذهنی‌ تأثیر دستور‌العمل‌های کانون توجه درونی و بیرونی بر یادگیری حفظ تعادل پویا در کودکان کم‌توان ذهنی [دوره 8، شماره 24، 1395، صفحه 95-110]

گ

  • گونه‌های مختلفی از تکلیف مقایسۀ دو روش مختلف تمرینی برای کمک به انعطاف‌پذیری حرکتی در مهارت پرتاب آزاد بسکتبال [دوره 8، شماره 25، 1395، صفحه 17-28]

م

  • ماستکتومی رادیکال تأثیر ترکیب‌های مختلف تمرین بدنی و تمرین ذهنی بر افزایش درجۀ آزادی (دامنۀ حرکتی) مفصل شانۀ زنان مبتلا به سرطان پستان ماستکتومی رادیکال‌شدۀ تحت-رادیوتراپی [دوره 8، شماره 24، 1395، صفحه 153-172]

  • مداخلات شناختی ـ حرکتی مقایسۀ اثربخشی انواع مداخلات شناختی ـ حرکتی بر تعادل پویای زنان سالمند [دوره 8، شماره 26، 1395، صفحه 47-72]

  • مرحلۀ افزایش و کاهش شتاب تأثیر تمرینات عملکردی بر تعداد واحدهای حرکتی مرحلۀ افزایش و کاهش شتاب دسترسی به اشیا با اشکال و اندازه‌های متفاوت در کودک شش سال با سندرم‌ داون [دوره 8، شماره 26، 1395، صفحه 137-152]

  • مقیاس ‌رواسازی و پایایی ترجمة فارسی"مقیاس وابستگی به تمرین-تجدیدنظرشده" [دوره 8، شماره 24، 1395، صفحه 111-132]

  • مهارت‌های حرکتی اثربخشی درمان یکپارچگی حسی ـ حرکتی بر مهارت‌های حرکتی در دانش‌آموزان با کم‌توانی یادگیری [دوره 8، شماره 26، 1395، صفحه 105-118]

  • مهارت های حرکتی درشت مقایسۀ تأثیر بازی درمانی و دارو درمانی بر رشد مهارت های حرکتی و دامنۀ توجه کودکان مبتلا به اختلال بیش فعالی/ نقص توجه [دوره 8، شماره 23، 1395، صفحه 97-110]

  • مهارت‎های شناختی ویژگی‌های روان‌سنجی و هنجاریابی نسخۀ فارسی پرسش‌نامۀ تجربۀ نوجوانان در ورزش [دوره 8، شماره 23، 1395، صفحه 111-142]

  • مهارت‎های فردی و اجتماعی ویژگی‌های روان‌سنجی و هنجاریابی نسخۀ فارسی پرسش‌نامۀ تجربۀ نوجوانان در ورزش [دوره 8، شماره 23، 1395، صفحه 111-142]

  • مولتیپل اسکلروزیس بررسی اثر یک دوره تمرینات تعادلی و ترکیبی شناختی بر نوسانات قامتی زنان مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس [دوره 8، شماره 23، 1395، صفحه 143-156]

ن

  • نارسانویسی تأثیر تمرینات حسی ـ حرکتی دلاکاتو بر بهبود نارسانویسی دختران نه تا 11 سال [دوره 8، شماره 26، 1395، صفحه 89-104]

  • نمایش نطاق نورانی تأثیر مشاهدۀ انواع اطلاعات مختلف به‌هنگام یادگیری مشاهده‌ای [دوره 8، شماره 24، 1395، صفحه 17-38]

  • نوسانات قامتی بررسی اثر یک دوره تمرینات تعادلی و ترکیبی شناختی بر نوسانات قامتی زنان مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس [دوره 8، شماره 23، 1395، صفحه 143-156]

و

  • وابستگی به تمرین ‌رواسازی و پایایی ترجمة فارسی"مقیاس وابستگی به تمرین-تجدیدنظرشده" [دوره 8، شماره 24، 1395، صفحه 111-132]

  • واحد حرکتی تأثیر تمرینات عملکردی بر تعداد واحدهای حرکتی مرحلۀ افزایش و کاهش شتاب دسترسی به اشیا با اشکال و اندازه‌های متفاوت در کودک شش سال با سندرم‌ داون [دوره 8، شماره 26، 1395، صفحه 137-152]

  • وجوه حسی تأثیر وجوه حسی تصویرسازی ذهنی بر یادگیری مهارت شوت سه‌گام بسکتبال [دوره 8، شماره 26، 1395، صفحه 173-188]

  • ورزشکار ماهر فوتسال تأثیر تمرکز توجه با استفاده از دستورالعمل‌های کلامی بر تندی ورزشکاران ماهر [دوره 8، شماره 24، 1395، صفحه 39-52]

ه

  • هیپ‌هاپ مقایسۀ اثر تمرین در یادگیری حرکات هماهنگ درون‌مرحله و برون‌مرحله در دست و پا [دوره 8، شماره 25، 1395، صفحه 153-172]

  • هدف‌گزینی ویژگی‌های روان‌سنجی و هنجاریابی نسخۀ فارسی پرسش‌نامۀ تجربۀ نوجوانان در ورزش [دوره 8، شماره 23، 1395، صفحه 111-142]

  • هماهنگی درون‌عضوی تأثیر مشاهدۀ انواع اطلاعات مختلف به‌هنگام یادگیری مشاهده‌ای [دوره 8، شماره 24، 1395، صفحه 17-38]

  • هماهنگی درون‌عضوی تأثیر قید تکلیف بر یادگیری الگو و پارامتر حرکت به‌هنگام یادگیری مشاهده‌ای [دوره 8، شماره 26، 1395، صفحه 17-34]

  • هماهنگی دودستی تأثیر تغییر در ویژگی‌های مختلف حرکات دو دست بر انتقال حرکت دودستی نامتقارن به الگوی عکس [دوره 8، شماره 24، 1395، صفحه 133-152]

  • همسانی درونی ویژگی‎های روان‌سنجی نسخۀ فارسی مقیاس کوتاه "کارآمدی افتادن" فرم بین‏ المللی در بیماران تصلب چندگانه [دوره 8، شماره 25، 1395، صفحه 83-102]

  • هم‌سانی درونی ویژگی‎های روان‌سنجی نسخۀ فارسی پرسش‌نامۀ تصویرسازی ورزشی کودکان [دوره 8، شماره 26، 1395، صفحه 153-172]

ی

  • یادگیری آشکار یادگیری و تعمیم‌پذیری تمرین کم‌خطا و پرخطا در دختران 10 تا 12 سال [دوره 8، شماره 23، 1395، صفحه 49-64]

  • یادگیری آشکار اثر یادگیری قیاسی، آشکار و ترکیبی بر اکتساب، یادداری و انتقال مهارت حرکتی پیچیده [دوره 8، شماره 26، 1395، صفحه 119-136]

  • یادگیری ضمنی یادگیری و تعمیم‌پذیری تمرین کم‌خطا و پرخطا در دختران 10 تا 12 سال [دوره 8، شماره 23، 1395، صفحه 49-64]

  • یادگیری قیاسی اثر یادگیری قیاسی، آشکار و ترکیبی بر اکتساب، یادداری و انتقال مهارت حرکتی پیچیده [دوره 8، شماره 26، 1395، صفحه 119-136]

  • یادگیری مشاهده‌ای تأثیر قید تکلیف بر یادگیری الگو و پارامتر حرکت به‌هنگام یادگیری مشاهده‌ای [دوره 8، شماره 26، 1395، صفحه 17-34]

  • یکپارچگی بینایی ـ شنوایی انتقال از ادراک به عمل: نقش یکپارچگی بینایی ـ شنوایی [دوره 8، شماره 26، 1395، صفحه 35-46]

  • یکپارچگی حسی ـ حرکتی اثربخشی درمان یکپارچگی حسی ـ حرکتی بر مهارت‌های حرکتی در دانش‌آموزان با کم‌توانی یادگیری [دوره 8، شماره 26، 1395، صفحه 105-118]