آزمون یادداریاثر دستورالعملهای کانون توجه بیرونی بر یادگیری تکلیف پیگردی تحت شرایط تکلیف ثانویۀ شنیداری [دوره 8، شماره 26، 1395، صفحه 73-88]
ا
ابتکار عملویژگیهای روانسنجی و هنجاریابی نسخۀ فارسی پرسشنامۀ تجربۀ نوجوانان در ورزش [دوره 8، شماره 23، 1395، صفحه 111-142]
اختلال کمبود توجه/ بیشفعالیتأثیر یک دوره برنامۀ تمرینی بسکتبال بر توجه پایدار کودکان مبتلا به کمبود توجه/ بیشفعالی [دوره 8، شماره 25، 1395، صفحه 139-152]
ادراکانتقال از ادراک به عمل: نقش یکپارچگی بینایی ـ شنوایی [دوره 8، شماره 26، 1395، صفحه 35-46]
ادراک عمقتأثیر انگیختگی ناشی از حضور تماشاگر بر ادراک عمق و حافظۀ فضایی دانشجویان دختر ورزشکار [دوره 8، شماره 25، 1395، صفحه 121-138]
اطلاعات مطلقتأثیر مشاهدۀ انواع اطلاعات مختلف بههنگام یادگیری مشاهدهای [دوره 8، شماره 24، 1395، صفحه 17-38]
اطلاعات نسبیتأثیر مشاهدۀ انواع اطلاعات مختلف بههنگام یادگیری مشاهدهای [دوره 8، شماره 24، 1395، صفحه 17-38]
اطلاعات نسبی محدودشدهتأثیر مشاهدۀ انواع اطلاعات مختلف بههنگام یادگیری مشاهدهای [دوره 8، شماره 24، 1395، صفحه 17-38]
افتادنشناخت، تعادل و گامبرداری در سالمندان مبتلا به دمانس: یک رویکرد شناختی حرکتی برای کاهش خطر افتادن [دوره 8، شماره 24، 1395، صفحه 73-94]
افتادنتأثیر تکلیف دوگانه، مجرد و ترکیبی بر راهرفتن زنان سالمند با تجربۀ افتادن و بدون تجربۀ افتادن [دوره 8، شماره 25، 1395، صفحه 61-82]
اکتسابتأثیر تزریق انسولین درونصفاقی در دوران شیردهی مادران بر اکتساب و حافظۀ فضایی موشهای صحرایی بالغ [دوره 8، شماره 24، 1395، صفحه 173-188]
الگودهیانتقال از ادراک به عمل: نقش یکپارچگی بینایی ـ شنوایی [دوره 8، شماره 26، 1395، صفحه 35-46]
الگوی حرکتی برونمرحلهمقایسۀ اثر تمرین در یادگیری حرکات هماهنگ درونمرحله و برونمرحله در دست و پا [دوره 8، شماره 25، 1395، صفحه 153-172]
الگوی حرکتی درونمرحلهمقایسۀ اثر تمرین در یادگیری حرکات هماهنگ درونمرحله و برونمرحله در دست و پا [دوره 8، شماره 25، 1395، صفحه 153-172]
انتقالتأثیر تغییر در ویژگیهای مختلف حرکات دو دست بر انتقال حرکت دودستی نامتقارن به الگوی عکس [دوره 8، شماره 24، 1395، صفحه 133-152]
انسولینتأثیر تزریق انسولین درونصفاقی در دوران شیردهی مادران بر اکتساب و حافظۀ فضایی موشهای صحرایی بالغ [دوره 8، شماره 24، 1395، صفحه 173-188]
انعطافپذیریمقایسۀ دو روش مختلف تمرینی برای کمک به انعطافپذیری حرکتی در مهارت پرتاب آزاد بسکتبال [دوره 8، شماره 25، 1395، صفحه 17-28]
انگیختگیتأثیر انگیختگی ناشی از حضور تماشاگر بر ادراک عمق و حافظۀ فضایی دانشجویان دختر ورزشکار [دوره 8، شماره 25، 1395، صفحه 121-138]
اوتیسماثر تمرین در آب به همراه دلفین و بدون دلفین بر مهارت های حرکتی درشت کودکان هشت سالۀ مبتلا به اختلالات طیف اوتیسم [دوره 8، شماره 23، 1395، صفحه 171-184]
ایروبیکمقایسۀ اثر تمرینات ایروبیک و پیلاتس بر عملکرد شناختی زنان سالمند [دوره 8، شماره 25، 1395، صفحه 29-46]
ب
بازخورد عمومی و غیرعمومیتوجه به دیدگاههای مختلف تواناییها: تأثیر بازخورد عمومی و غیر-عمومی در یادگیری مهارتهای حرکتی کودکان کمتوان ذهنی [دوره 8، شماره 23، 1395، صفحه 15-32]
بازخورد منفی و مثبتتوجه به دیدگاههای مختلف تواناییها: تأثیر بازخورد عمومی و غیر-عمومی در یادگیری مهارتهای حرکتی کودکان کمتوان ذهنی [دوره 8، شماره 23، 1395، صفحه 15-32]
بازی درمانیمقایسۀ تأثیر بازی درمانی و دارو درمانی بر رشد مهارت های حرکتی و دامنۀ توجه کودکان مبتلا به اختلال بیش فعالی/ نقص توجه [دوره 8، شماره 23، 1395، صفحه 97-110]
برنامۀ تمرینی بسکتبالتأثیر یک دوره برنامۀ تمرینی بسکتبال بر توجه پایدار کودکان مبتلا به کمبود توجه/ بیشفعالی [دوره 8، شماره 25، 1395، صفحه 139-152]
بیرونی دورتأثیر افزایش فاصلۀ کانون توجه بیرونی بر عملکرد و کینماتیک پرش افقی ورزشکاران ماهر [دوره 8، شماره 23، 1395، صفحه 65-78]
بیرونی نزدیکتأثیر افزایش فاصلۀ کانون توجه بیرونی بر عملکرد و کینماتیک پرش افقی ورزشکاران ماهر [دوره 8، شماره 23، 1395، صفحه 65-78]
پرتاب آزاد بسکتبالمقایسۀ دو روش مختلف تمرینی برای کمک به انعطافپذیری حرکتی در مهارت پرتاب آزاد بسکتبال [دوره 8، شماره 25، 1395، صفحه 17-28]
پرتاب آزاد بسکتبالاثر یادگیری قیاسی، آشکار و ترکیبی بر اکتساب، یادداری و انتقال مهارت حرکتی پیچیده [دوره 8، شماره 26، 1395، صفحه 119-136]
پرخطایادگیری و تعمیمپذیری تمرین کمخطا و پرخطا در دختران 10 تا 12 سال [دوره 8، شماره 23، 1395، صفحه 49-64]
پرش افقیتأثیر افزایش فاصلۀ کانون توجه بیرونی بر عملکرد و کینماتیک پرش افقی ورزشکاران ماهر [دوره 8، شماره 23، 1395، صفحه 65-78]
پیلاتسمقایسۀ اثر تمرینات ایروبیک و پیلاتس بر عملکرد شناختی زنان سالمند [دوره 8، شماره 25، 1395، صفحه 29-46]
ت
تأثیر متقابل عقبگردتأثیر پیچیدگی تکلیف دوم با فاصلههای زمانی مختلف بر زمان عکسالعمل تکلیف اول بر پایۀ الگوی دورۀ بیپاسخی روانشناختی [دوره 8، شماره 25، 1395، صفحه 103-120]
تجربیات منفیویژگیهای روانسنجی و هنجاریابی نسخۀ فارسی پرسشنامۀ تجربۀ نوجوانان در ورزش [دوره 8، شماره 23، 1395، صفحه 111-142]
تعادلاثر تمرین در آب به همراه دلفین و بدون دلفین بر مهارت های حرکتی درشت کودکان هشت سالۀ مبتلا به اختلالات طیف اوتیسم [دوره 8، شماره 23، 1395، صفحه 171-184]
تعادلمقایسۀ اثربخشی انواع مداخلات شناختی ـ حرکتی بر تعادل پویای زنان سالمند [دوره 8، شماره 26، 1395، صفحه 47-72]
تعادل ایستاتأثیر و ماندگاری کوتاهمدت یک دوره تمرین ثبات مرکزی بر تعادل ایستا و پویای کودکان دارای تأخیر در رشد تعادل [دوره 8، شماره 24، 1395، صفحه 53-72]
تعادل ایستاتأثیر یک دوره تمرین قدرتی ـ تعادلی بر تعادل ایستا و قدرت ایزومتریک دختران کمتوان ذهنی آموزشپذیر [دوره 8، شماره 23، 1395، صفحه 33-48]
تعادل پویاتأثیر و ماندگاری کوتاهمدت یک دوره تمرین ثبات مرکزی بر تعادل ایستا و پویای کودکان دارای تأخیر در رشد تعادل [دوره 8، شماره 24، 1395، صفحه 53-72]
تعادل پویاتأثیر دستورالعملهای کانون توجه درونی و بیرونی بر یادگیری حفظ تعادل پویا در کودکان کمتوان ذهنی [دوره 8، شماره 24، 1395، صفحه 95-110]
تکلیف پیگردیاثر دستورالعملهای کانون توجه بیرونی بر یادگیری تکلیف پیگردی تحت شرایط تکلیف ثانویۀ شنیداری [دوره 8، شماره 26، 1395، صفحه 73-88]
تکلیف دوگانه یادگیری و تعمیمپذیری تمرین کمخطا و پرخطا در دختران 10 تا 12 سال [دوره 8، شماره 23، 1395، صفحه 49-64]
تکلیف شناختیبررسی اثر یک دوره تمرینات تعادلی و ترکیبی شناختی بر نوسانات قامتی زنان مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس [دوره 8، شماره 23، 1395، صفحه 143-156]
تکواندوتأثیر تمرین با محرک های بینایی بر زمان واکنش انتخابی تکواندوکاران مرد [دوره 8، شماره 23، 1395، صفحه 79-96]
تماشاگرتأثیر انگیختگی ناشی از حضور تماشاگر بر ادراک عمق و حافظۀ فضایی دانشجویان دختر ورزشکار [دوره 8، شماره 25، 1395، صفحه 121-138]
تمرینات تعادلیتأثیر یک دوره تمرین قدرتی ـ تعادلی بر تعادل ایستا و قدرت ایزومتریک دختران کمتوان ذهنی آموزشپذیر [دوره 8، شماره 23، 1395، صفحه 33-48]
تمرینات حسی ـ حرکتیتأثیر تمرینات حسی ـ حرکتی دلاکاتو بر بهبود نارسانویسی دختران نه تا 11 سال [دوره 8، شماره 26، 1395، صفحه 89-104]
تمرینات شناختی حرکتیشناخت، تعادل و گامبرداری در سالمندان مبتلا به دمانس: یک رویکرد شناختی حرکتی برای کاهش خطر افتادن [دوره 8، شماره 24، 1395، صفحه 73-94]
تمرینات عملکردیتأثیر تمرینات عملکردی بر تعداد واحدهای حرکتی مرحلۀ افزایش و کاهش شتاب دسترسی به اشیا با اشکال و اندازههای متفاوت در کودک شش سال با سندرم داون [دوره 8، شماره 26، 1395، صفحه 137-152]
تمرینات قدرتیتأثیر یک دوره تمرین قدرتی ـ تعادلی بر تعادل ایستا و قدرت ایزومتریک دختران کمتوان ذهنی آموزشپذیر [دوره 8، شماره 23، 1395، صفحه 33-48]
تمرینات مرکز ثقلبررسی اثر یک دوره تمرینات تعادلی و ترکیبی شناختی بر نوسانات قامتی زنان مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس [دوره 8، شماره 23، 1395، صفحه 143-156]
تمرین با محرک های بیناییتأثیر تمرین با محرک های بینایی بر زمان واکنش انتخابی تکواندوکاران مرد [دوره 8، شماره 23، 1395، صفحه 79-96]
تمرین بدنیتأثیر تمرین بدنی و مشاهدهای بر ویژگیهای الکترومیوگرافی عضلات اصلی درگیر در مهارت سرویس بلند بدمینتون [دوره 8، شماره 25، 1395، صفحه 173-187]
تمرین ثبات مرکزیتأثیر و ماندگاری کوتاهمدت یک دوره تمرین ثبات مرکزی بر تعادل ایستا و پویای کودکان دارای تأخیر در رشد تعادل [دوره 8، شماره 24، 1395، صفحه 53-72]
تمرین در آب بههمراه دلفیناثر تمرین در آب به همراه دلفین و بدون دلفین بر مهارت های حرکتی درشت کودکان هشت سالۀ مبتلا به اختلالات طیف اوتیسم [دوره 8، شماره 23، 1395، صفحه 171-184]
تمرین ذهنیتأثیر ترکیبهای مختلف تمرین بدنی و تمرین ذهنی بر افزایش درجۀ آزادی (دامنۀ حرکتی) مفصل شانۀ زنان مبتلا به سرطان پستان ماستکتومی رادیکالشدۀ تحت-رادیوتراپی [دوره 8، شماره 24، 1395، صفحه 153-172]
تمرین مشاهدهایتأثیر تمرین بدنی و مشاهدهای بر ویژگیهای الکترومیوگرافی عضلات اصلی درگیر در مهارت سرویس بلند بدمینتون [دوره 8، شماره 25، 1395، صفحه 173-187]
تندیتأثیر تمرکز توجه با استفاده از دستورالعملهای کلامی بر تندی ورزشکاران ماهر [دوره 8، شماره 24، 1395، صفحه 39-52]
تواناییتوجه به دیدگاههای مختلف تواناییها: تأثیر بازخورد عمومی و غیر-عمومی در یادگیری مهارتهای حرکتی کودکان کمتوان ذهنی [دوره 8، شماره 23، 1395، صفحه 15-32]
توانبخشیشناخت، تعادل و گامبرداری در سالمندان مبتلا به دمانس: یک رویکرد شناختی حرکتی برای کاهش خطر افتادن [دوره 8، شماره 24، 1395، صفحه 73-94]
توجهتأثیر پیچیدگی تکلیف دوم با فاصلههای زمانی مختلف بر زمان عکسالعمل تکلیف اول بر پایۀ الگوی دورۀ بیپاسخی روانشناختی [دوره 8، شماره 25، 1395، صفحه 103-120]
توجه بیرونی دورتأثیر دستورالعملهای کانون توجه درونی و بیرونی بر یادگیری حفظ تعادل پویا در کودکان کمتوان ذهنی [دوره 8، شماره 24، 1395، صفحه 95-110]
توجه پایدارتأثیر یک دوره برنامۀ تمرینی بسکتبال بر توجه پایدار کودکان مبتلا به کمبود توجه/ بیشفعالی [دوره 8، شماره 25، 1395، صفحه 139-152]
توجه درونیتأثیر دستورالعملهای کانون توجه درونی و بیرونی بر یادگیری حفظ تعادل پویا در کودکان کمتوان ذهنی [دوره 8، شماره 24، 1395، صفحه 95-110]
توجه نزدیکتأثیر دستورالعملهای کانون توجه درونی و بیرونی بر یادگیری حفظ تعادل پویا در کودکان کمتوان ذهنی [دوره 8، شماره 24، 1395، صفحه 95-110]
چتر رنگینکماناثر بازیهای منتخب با چتر رنگینکمان بر رشد حرکتی و اجتماعی کودکان پیش-دبستانی [دوره 8، شماره 24، 1395، صفحه 189-204]
ح
حافظه فضاییتأثیر تزریق انسولین درونصفاقی در دوران شیردهی مادران بر اکتساب و حافظۀ فضایی موشهای صحرایی بالغ [دوره 8، شماره 24، 1395، صفحه 173-188]
حافظۀ فضاییتأثیر انگیختگی ناشی از حضور تماشاگر بر ادراک عمق و حافظۀ فضایی دانشجویان دختر ورزشکار [دوره 8، شماره 25، 1395، صفحه 121-138]
خ
خستگیتأثیر خستگی ناشی از شدتهای متفاوت تمرین بر زمانبندی پیشبین انطباقی همراه با تغییرات درونکوششی [دوره 8، شماره 23، 1395، صفحه 157-170]
د
دارو درمانیمقایسۀ تأثیر بازی درمانی و دارو درمانی بر رشد مهارت های حرکتی و دامنۀ توجه کودکان مبتلا به اختلال بیش فعالی/ نقص توجه [دوره 8، شماره 23، 1395، صفحه 97-110]
دامنه حرکتیتأثیر ترکیبهای مختلف تمرین بدنی و تمرین ذهنی بر افزایش درجۀ آزادی (دامنۀ حرکتی) مفصل شانۀ زنان مبتلا به سرطان پستان ماستکتومی رادیکالشدۀ تحت-رادیوتراپی [دوره 8، شماره 24، 1395، صفحه 153-172]
دامنۀ توجهمقایسۀ تأثیر بازی درمانی و دارو درمانی بر رشد مهارت های حرکتی و دامنۀ توجه کودکان مبتلا به اختلال بیش فعالی/ نقص توجه [دوره 8، شماره 23، 1395، صفحه 97-110]
دانشآموزان ابتداییتأثیر تمرینات حسی ـ حرکتی دلاکاتو بر بهبود نارسانویسی دختران نه تا 11 سال [دوره 8، شماره 26، 1395، صفحه 89-104]
دانش آموزان بیش فعال/ نقص توجهمقایسۀ تأثیر بازی درمانی و دارو درمانی بر رشد مهارت های حرکتی و دامنۀ توجه کودکان مبتلا به اختلال بیش فعالی/ نقص توجه [دوره 8، شماره 23، 1395، صفحه 97-110]
دانشجویان دخترتأثیر انگیختگی ناشی از حضور تماشاگر بر ادراک عمق و حافظۀ فضایی دانشجویان دختر ورزشکار [دوره 8، شماره 25، 1395، صفحه 121-138]
دستورالعمل کلامیتأثیر تمرکز توجه با استفاده از دستورالعملهای کلامی بر تندی ورزشکاران ماهر [دوره 8، شماره 24، 1395، صفحه 39-52]
دستورالعملهای کانون توجهاثر دستورالعملهای کانون توجه بیرونی بر یادگیری تکلیف پیگردی تحت شرایط تکلیف ثانویۀ شنیداری [دوره 8، شماره 26، 1395، صفحه 73-88]
دمانسشناخت، تعادل و گامبرداری در سالمندان مبتلا به دمانس: یک رویکرد شناختی حرکتی برای کاهش خطر افتادن [دوره 8، شماره 24، 1395، صفحه 73-94]
دورۀ بیپاسخی روانشناختیتأثیر پیچیدگی تکلیف دوم با فاصلههای زمانی مختلف بر زمان عکسالعمل تکلیف اول بر پایۀ الگوی دورۀ بیپاسخی روانشناختی [دوره 8، شماره 25، 1395، صفحه 103-120]
ر
رادیوتراپیتأثیر ترکیبهای مختلف تمرین بدنی و تمرین ذهنی بر افزایش درجۀ آزادی (دامنۀ حرکتی) مفصل شانۀ زنان مبتلا به سرطان پستان ماستکتومی رادیکالشدۀ تحت-رادیوتراپی [دوره 8، شماره 24، 1395، صفحه 153-172]
رشد اجتماعیاثر بازیهای منتخب با چتر رنگینکمان بر رشد حرکتی و اجتماعی کودکان پیش-دبستانی [دوره 8، شماره 24، 1395، صفحه 189-204]
رشد حرکتیاثر بازیهای منتخب با چتر رنگینکمان بر رشد حرکتی و اجتماعی کودکان پیش-دبستانی [دوره 8، شماره 24، 1395، صفحه 189-204]
رواییرواسازی و پایایی ترجمة فارسی"مقیاس وابستگی به تمرین-تجدیدنظرشده" [دوره 8، شماره 24، 1395، صفحه 111-132]
طرح تکآزمودنیتأثیر تمرینات عملکردی بر تعداد واحدهای حرکتی مرحلۀ افزایش و کاهش شتاب دسترسی به اشیا با اشکال و اندازههای متفاوت در کودک شش سال با سندرم داون [دوره 8، شماره 26، 1395، صفحه 137-152]
ظ
ظرفیت توجهتأثیر تکلیف دوگانه، مجرد و ترکیبی بر راهرفتن زنان سالمند با تجربۀ افتادن و بدون تجربۀ افتادن [دوره 8، شماره 25، 1395، صفحه 61-82]
ع
عملانتقال از ادراک به عمل: نقش یکپارچگی بینایی ـ شنوایی [دوره 8، شماره 26، 1395، صفحه 35-46]
عملکرد شناختیمقایسۀ اثر تمرینات ایروبیک و پیلاتس بر عملکرد شناختی زنان سالمند [دوره 8، شماره 25، 1395، صفحه 29-46]
غ
غیرقابل پیشبینیاثر سطح مهارت و پیشبینیپذیری موقعیت بر زمانبندی تکواندوکاران [دوره 8، شماره 25، 1395، صفحه 47-60]
ف
فاصلۀ ارائۀ بین دو محرکتأثیر پیچیدگی تکلیف دوم با فاصلههای زمانی مختلف بر زمان عکسالعمل تکلیف اول بر پایۀ الگوی دورۀ بیپاسخی روانشناختی [دوره 8، شماره 25، 1395، صفحه 103-120]
فرضیه استقلال اندام مجریتأثیر تغییر در ویژگیهای مختلف حرکات دو دست بر انتقال حرکت دودستی نامتقارن به الگوی عکس [دوره 8، شماره 24، 1395، صفحه 133-152]
ق
قابل پیشبینیاثر سطح مهارت و پیشبینیپذیری موقعیت بر زمانبندی تکواندوکاران [دوره 8، شماره 25، 1395، صفحه 47-60]
قدرتاثر تمرین در آب به همراه دلفین و بدون دلفین بر مهارت های حرکتی درشت کودکان هشت سالۀ مبتلا به اختلالات طیف اوتیسم [دوره 8، شماره 23، 1395، صفحه 171-184]
قدرت ایزومتریکتأثیر یک دوره تمرین قدرتی ـ تعادلی بر تعادل ایستا و قدرت ایزومتریک دختران کمتوان ذهنی آموزشپذیر [دوره 8، شماره 23، 1395، صفحه 33-48]
قید تکلیفتأثیر قید تکلیف بر یادگیری الگو و پارامتر حرکت بههنگام یادگیری مشاهدهای [دوره 8، شماره 26، 1395، صفحه 17-34]
کانون توجهتأثیر افزایش فاصلۀ کانون توجه بیرونی بر عملکرد و کینماتیک پرش افقی ورزشکاران ماهر [دوره 8، شماره 23، 1395، صفحه 65-78]
کانونیکردن توجهتأثیر تمرکز توجه با استفاده از دستورالعملهای کلامی بر تندی ورزشکاران ماهر [دوره 8، شماره 24، 1395، صفحه 39-52]
کمتوان ذهنیتأثیر یک دوره تمرین قدرتی ـ تعادلی بر تعادل ایستا و قدرت ایزومتریک دختران کمتوان ذهنی آموزشپذیر [دوره 8، شماره 23، 1395، صفحه 33-48]
کمتوانی یادگیریاثربخشی درمان یکپارچگی حسی ـ حرکتی بر مهارتهای حرکتی در دانشآموزان با کمتوانی یادگیری [دوره 8، شماره 26، 1395، صفحه 105-118]
کمخطایادگیری و تعمیمپذیری تمرین کمخطا و پرخطا در دختران 10 تا 12 سال [دوره 8، شماره 23، 1395، صفحه 49-64]
کودکانتأثیر و ماندگاری کوتاهمدت یک دوره تمرین ثبات مرکزی بر تعادل ایستا و پویای کودکان دارای تأخیر در رشد تعادل [دوره 8، شماره 24، 1395، صفحه 53-72]
کودکان کمتوان ذهنیتوجه به دیدگاههای مختلف تواناییها: تأثیر بازخورد عمومی و غیر-عمومی در یادگیری مهارتهای حرکتی کودکان کمتوان ذهنی [دوره 8، شماره 23، 1395، صفحه 15-32]
کودکان کمتوان ذهنیتأثیر دستورالعملهای کانون توجه درونی و بیرونی بر یادگیری حفظ تعادل پویا در کودکان کمتوان ذهنی [دوره 8، شماره 24، 1395، صفحه 95-110]
کیفیت راهرفتنتأثیر تکلیف دوگانه، مجرد و ترکیبی بر راهرفتن زنان سالمند با تجربۀ افتادن و بدون تجربۀ افتادن [دوره 8، شماره 25، 1395، صفحه 61-82]
کینماتیک حرکتتأثیر افزایش فاصلۀ کانون توجه بیرونی بر عملکرد و کینماتیک پرش افقی ورزشکاران ماهر [دوره 8، شماره 23، 1395، صفحه 65-78]
کینماتیک حرکتتأثیر قید تکلیف بر یادگیری الگو و پارامتر حرکت بههنگام یادگیری مشاهدهای [دوره 8، شماره 26، 1395، صفحه 17-34]
گ
گونههای مختلفی از تکلیفمقایسۀ دو روش مختلف تمرینی برای کمک به انعطافپذیری حرکتی در مهارت پرتاب آزاد بسکتبال [دوره 8، شماره 25، 1395، صفحه 17-28]
م
ماستکتومی رادیکالتأثیر ترکیبهای مختلف تمرین بدنی و تمرین ذهنی بر افزایش درجۀ آزادی (دامنۀ حرکتی) مفصل شانۀ زنان مبتلا به سرطان پستان ماستکتومی رادیکالشدۀ تحت-رادیوتراپی [دوره 8، شماره 24، 1395، صفحه 153-172]
مداخلات شناختی ـ حرکتیمقایسۀ اثربخشی انواع مداخلات شناختی ـ حرکتی بر تعادل پویای زنان سالمند [دوره 8، شماره 26، 1395، صفحه 47-72]
مرحلۀ افزایش و کاهش شتابتأثیر تمرینات عملکردی بر تعداد واحدهای حرکتی مرحلۀ افزایش و کاهش شتاب دسترسی به اشیا با اشکال و اندازههای متفاوت در کودک شش سال با سندرم داون [دوره 8، شماره 26، 1395، صفحه 137-152]
مقیاسرواسازی و پایایی ترجمة فارسی"مقیاس وابستگی به تمرین-تجدیدنظرشده" [دوره 8، شماره 24، 1395، صفحه 111-132]
مهارتهای حرکتیاثربخشی درمان یکپارچگی حسی ـ حرکتی بر مهارتهای حرکتی در دانشآموزان با کمتوانی یادگیری [دوره 8، شماره 26، 1395، صفحه 105-118]
مهارت های حرکتی درشتمقایسۀ تأثیر بازی درمانی و دارو درمانی بر رشد مهارت های حرکتی و دامنۀ توجه کودکان مبتلا به اختلال بیش فعالی/ نقص توجه [دوره 8، شماره 23، 1395، صفحه 97-110]
مهارتهای شناختیویژگیهای روانسنجی و هنجاریابی نسخۀ فارسی پرسشنامۀ تجربۀ نوجوانان در ورزش [دوره 8، شماره 23، 1395، صفحه 111-142]
مهارتهای فردی و اجتماعیویژگیهای روانسنجی و هنجاریابی نسخۀ فارسی پرسشنامۀ تجربۀ نوجوانان در ورزش [دوره 8، شماره 23، 1395، صفحه 111-142]
مولتیپل اسکلروزیسبررسی اثر یک دوره تمرینات تعادلی و ترکیبی شناختی بر نوسانات قامتی زنان مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس [دوره 8، شماره 23، 1395، صفحه 143-156]
ن
نارسانویسیتأثیر تمرینات حسی ـ حرکتی دلاکاتو بر بهبود نارسانویسی دختران نه تا 11 سال [دوره 8، شماره 26، 1395، صفحه 89-104]
نمایش نطاق نورانیتأثیر مشاهدۀ انواع اطلاعات مختلف بههنگام یادگیری مشاهدهای [دوره 8، شماره 24، 1395، صفحه 17-38]
نوسانات قامتیبررسی اثر یک دوره تمرینات تعادلی و ترکیبی شناختی بر نوسانات قامتی زنان مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس [دوره 8، شماره 23، 1395، صفحه 143-156]
و
وابستگی به تمرینرواسازی و پایایی ترجمة فارسی"مقیاس وابستگی به تمرین-تجدیدنظرشده" [دوره 8، شماره 24، 1395، صفحه 111-132]
واحد حرکتیتأثیر تمرینات عملکردی بر تعداد واحدهای حرکتی مرحلۀ افزایش و کاهش شتاب دسترسی به اشیا با اشکال و اندازههای متفاوت در کودک شش سال با سندرم داون [دوره 8، شماره 26، 1395، صفحه 137-152]