آموزش امواج مغزی اسامآر/تتاتأثیر تمرین نروفیدبک با تأکید بر برتری دستی بر یادگیری مهارت پرتاب دارت [دوره 10، شماره 31، 1397، صفحه 109-128]
آموزش فراگیرتأثیر برنامههای آموزش فراگیر در مدارس ابتدایی بر رشد حرکتی، اجتماعی و عاطفی دانشآموزان کمتوان ذهنی [دوره 10، شماره 33، 1397، صفحه 105-124]
آموزش و تمرین شناتأثیر آموزش و تمرین شنا بر حس حرکت پسران با اختلال بینایی [دوره 10، شماره 34، 1397، صفحه 17-28]
آهستگی بعد از خطارابطة بین سطح هدایت الکتریکی پوست و آهستگی بعد از خطا حین اجرای تکلیف شناختی در داوران فوتبال [دوره 10، شماره 34، 1397، صفحه 91-104]
ا
اختلالات یادگیریاثر تمرینات ادراکی- حرکتی بر حافظة کاری دانشآموزان دارای اختلال یادگیری خاص با مشکل ریاضی [دوره 10، شماره 34، 1397، صفحه 105-120]
اختلال بیناییتأثیر آموزش و تمرین شنا بر حس حرکت پسران با اختلال بینایی [دوره 10، شماره 34، 1397، صفحه 17-28]
اختلال طیف اتیسمتأثیر تحریک مستقیم جمجمهای و تمرینات منتخب حرکتی بر مهارتهای حرکتی درشت در کودکان با اختلال طیف اتیسم [دوره 10، شماره 32، 1397، صفحه 79-96]
اختلال هماهنگی رشدیتأثیر تمرینات ویژة انفرادی، گروهی و مشارکتی بر عملکرد شناختی و اجتماعی کودکان مبتلا به اختلال هماهنگی رشدی 12-9 ساله [دوره 10، شماره 31، 1397، صفحه 177-194]
ادراک عمقرابطۀ بین سطح داوری و نوع رشتۀ ورزشی با میزان خطای ادراک عمق داوران ورزشی در رنگهای سرد و گرم [دوره 10، شماره 31، 1397، صفحه 147-160]
ارتقای سطح داوریمقایسة مهارتهای بینایی در داوران کماشتباه و پراشتباه فوتبال [دوره 10، شماره 34، 1397، صفحه 75-90]
استرس محدودیت حرکتیمقایسة تأثیر استرس محدودیت حرکتی بر یادگیری و حافظة فضایی رتهای نر پیر و جوان [دوره 10، شماره 32، 1397، صفحه 165-178]
اضطرابمقایسة تبحر حرکتی، رفتار و پیشرفت تحصیلی کودکان هشت تا 10 سالة دارای تولد زودرس با همتایان طبیعی [دوره 10، شماره 33، 1397، صفحه 89-104]
اعتبار سازهتعیین روایی وپایایی نسخة فارسی مقیاس وابستگی به پرورش اندام [دوره 10، شماره 33، 1397، صفحه 71-88]
اکتساباثر تداخل زمینهای بر اکتساب، یادداری و انتقال مهارتهای پایه ژیمناستیک کودکان [دوره 10، شماره 31، 1397، صفحه 161-176]
اکتساببررسی اثر مشاهدة مدلهای مبتدی، ماهر و ترکیبی در یادگیری یک تکلیف شناختی- حرکتی [دوره 10، شماره 33، 1397، صفحه 35-50]
الگودهی بینایی- شنوایینقش کینماتیکهای شنیداری حرکت در بازتولید و یادگیری مشخصات فضایی الگوی حرکت [دوره 10، شماره 33، 1397، صفحه 125-148]
انتقالاثر تداخل زمینهای بر اکتساب، یادداری و انتقال مهارتهای پایه ژیمناستیک کودکان [دوره 10، شماره 31، 1397، صفحه 161-176]
انتقالبررسی اثر مشاهدة مدلهای مبتدی، ماهر و ترکیبی در یادگیری یک تکلیف شناختی- حرکتی [دوره 10، شماره 33، 1397، صفحه 35-50]
انگیختگیرابطة بین سطح هدایت الکتریکی پوست و آهستگی بعد از خطا حین اجرای تکلیف شناختی در داوران فوتبال [دوره 10، شماره 34، 1397، صفحه 91-104]
انگیزش درونیاثر محتوای بازخورد افزوده بر اکتساب، یادداری، انتقال مهارت حرکتی و انگیزش درونی در کودکان و نوجوانان: ادراک- عمل متمایز در افراد مبتدی و ماهر [دوره 10، شماره 34، 1397، صفحه 49-74]
ب
بازخورد عمومی و غیرعمومیاثر محتوای بازخورد افزوده بر اکتساب، یادداری، انتقال مهارت حرکتی و انگیزش درونی در کودکان و نوجوانان: ادراک- عمل متمایز در افراد مبتدی و ماهر [دوره 10، شماره 34، 1397، صفحه 49-74]
بازخورد مثبت و منفیاثر محتوای بازخورد افزوده بر اکتساب، یادداری، انتقال مهارت حرکتی و انگیزش درونی در کودکان و نوجوانان: ادراک- عمل متمایز در افراد مبتدی و ماهر [دوره 10، شماره 34، 1397، صفحه 49-74]
بازداری بازگشتاثر نوع، صحت و زمان ارائة پیشنشانه بر زمان واکنش انتخابی: مطالعة نظریة بازداری بازگشت [دوره 10، شماره 32، 1397، صفحه 35-48]
بایودکساثرهای هشت هفته مداخلة تمرینی در آب بر تعادل ایستا و پویای کودکان فلج مغزی همیپلژی [دوره 10، شماره 32، 1397، صفحه 49-64]
بخشبخشتأثیر اطلاعات افزودة ویدئویی انتخابی و اجباری بر یادگیری حرکتی شوت جفت بسکتبال: با تأکید بر نظریة نقطه چالش [دوره 10، شماره 32، 1397، صفحه 143-166]
بخش پیشحرکتیتأثیر تصویرسازی ذهنی پتلپ و تمرین بدنی بر بخش پیش حرکتی و حرکتی زمان واکنش ساده و انتخابی [دوره 10، شماره 31، 1397، صفحه 17-38]
بخش حرکتیتأثیر تصویرسازی ذهنی پتلپ و تمرین بدنی بر بخش پیش حرکتی و حرکتی زمان واکنش ساده و انتخابی [دوره 10، شماره 31، 1397، صفحه 17-38]
برتری دستیتأثیر تمرین نروفیدبک با تأکید بر برتری دستی بر یادگیری مهارت پرتاب دارت [دوره 10، شماره 31، 1397، صفحه 109-128]
برنامة مداخلهایاثر دو رویکرد معلممحور و کودکمحور بر شایستگی حرکتی واقعی و ادراکشدة دختران دبستانی [دوره 10، شماره 31، 1397، صفحه 39-52]
بهرة هوشیارتباط بهرة هوشی و هوش هیجانی با تبحر حرکتی در پسران 14-10 سال شهر تهران [دوره 10، شماره 32، 1397، صفحه 65-78]
بیشفعالیتأثیرآموزش براساس تربیتبدنی رشدی بر اختلال کمبود توجه/بیشفعالی دانشآموزان [دوره 10، شماره 32، 1397، صفحه 17-34]
بینایی- ادراکیمقایسة مهارتهای بینایی در داوران کماشتباه و پراشتباه فوتبال [دوره 10، شماره 34، 1397، صفحه 75-90]
بینایی- حرکتیمقایسة مهارتهای بینایی در داوران کماشتباه و پراشتباه فوتبال [دوره 10، شماره 34، 1397، صفحه 75-90]
پ
پرتابتأثیر قیود تکلیف تودرتو بر سرعت جابجایی، سرعت و دقت پرتاب در هندبالیستهای نخبه [دوره 10، شماره 32، 1397، صفحه 97-112]
پرتاب بیسبالمقایسة هماهنگی درونعضوی و زمانبندی اجرای مهارت پرتاب بیسبال در پرتابگران ماهر و مبتدی با تأکید بر فازهای مختلف حرکت [دوره 10، شماره 34، 1397، صفحه 29-48]
پرتاب دارتتأثیر تمرین نروفیدبک با تأکید بر برتری دستی بر یادگیری مهارت پرتاب دارت [دوره 10، شماره 31، 1397، صفحه 109-128]
پرخاشگریمقایسة تبحر حرکتی، رفتار و پیشرفت تحصیلی کودکان هشت تا 10 سالة دارای تولد زودرس با همتایان طبیعی [دوره 10، شماره 33، 1397، صفحه 89-104]
پوردو پگبوردتأثیر تمرینات قدرتی، تمرینات ویژة انگشتان و ترکیبی از آن دو بر سرعت و دقت حرکات ظریف زنان سالمند [دوره 10، شماره 31، 1397، صفحه 71-86]
پیشرفت تحصیلیمقایسة تبحر حرکتی، رفتار و پیشرفت تحصیلی کودکان هشت تا 10 سالة دارای تولد زودرس با همتایان طبیعی [دوره 10، شماره 33، 1397، صفحه 89-104]
پیشنشانهاثر نوع، صحت و زمان ارائة پیشنشانه بر زمان واکنش انتخابی: مطالعة نظریة بازداری بازگشت [دوره 10، شماره 32، 1397، صفحه 35-48]
پیگردی چرخانتسهیل و تحکیم یادگیری حرکتی رویهای با استفاده از نوروفیدبک [دوره 10، شماره 31، 1397، صفحه 129-146]
ت
تبحر حرکتیارتباط بهرة هوشی و هوش هیجانی با تبحر حرکتی در پسران 14-10 سال شهر تهران [دوره 10، شماره 32، 1397، صفحه 65-78]
تبحر حرکتیمقایسة تبحر حرکتی، رفتار و پیشرفت تحصیلی کودکان هشت تا 10 سالة دارای تولد زودرس با همتایان طبیعی [دوره 10، شماره 33، 1397، صفحه 89-104]
تحریک مستقیم جمجمهایتأثیر تحریک مستقیم جمجمهای و تمرینات منتخب حرکتی بر مهارتهای حرکتی درشت در کودکان با اختلال طیف اتیسم [دوره 10، شماره 32، 1397، صفحه 79-96]
رشد اجتماعیتأثیر برنامههای آموزش فراگیر در مدارس ابتدایی بر رشد حرکتی، اجتماعی و عاطفی دانشآموزان کمتوان ذهنی [دوره 10، شماره 33، 1397، صفحه 105-124]
رشد حرکتیتأثیر برنامههای آموزش فراگیر در مدارس ابتدایی بر رشد حرکتی، اجتماعی و عاطفی دانشآموزان کمتوان ذهنی [دوره 10، شماره 33، 1397، صفحه 105-124]
رشد عاطفیتأثیر برنامههای آموزش فراگیر در مدارس ابتدایی بر رشد حرکتی، اجتماعی و عاطفی دانشآموزان کمتوان ذهنی [دوره 10، شماره 33، 1397، صفحه 105-124]
رفتار خیرگیتأثیر تکلیف ثانویة شناختی بر تصمیمگیری و رفتارهای خیرگی فوتبالیستهای ماهر و مبتدی [دوره 10، شماره 32، 1397، صفحه 129-142]
رنگهای سردرابطۀ بین سطح داوری و نوع رشتۀ ورزشی با میزان خطای ادراک عمق داوران ورزشی در رنگهای سرد و گرم [دوره 10، شماره 31، 1397، صفحه 147-160]
رنگهای گرمرابطۀ بین سطح داوری و نوع رشتۀ ورزشی با میزان خطای ادراک عمق داوران ورزشی در رنگهای سرد و گرم [دوره 10، شماره 31، 1397، صفحه 147-160]
ریتم شبانهروزیاثر ریتم شبانهروزی و تغییرپذیری تمرین بر تحکیم مبتنی بر ارتقای حافظة حرکتی آشکار [دوره 10، شماره 31، 1397، صفحه 87-108]
ز
زمانبندیمقایسة هماهنگی درونعضوی و زمانبندی اجرای مهارت پرتاب بیسبال در پرتابگران ماهر و مبتدی با تأکید بر فازهای مختلف حرکت [دوره 10، شماره 34، 1397، صفحه 29-48]
زمان واکنش انتخابیتأثیر تصویرسازی ذهنی پتلپ و تمرین بدنی بر بخش پیش حرکتی و حرکتی زمان واکنش ساده و انتخابی [دوره 10، شماره 31، 1397، صفحه 17-38]
زمان واکنش انتخابیاثر نوع، صحت و زمان ارائة پیشنشانه بر زمان واکنش انتخابی: مطالعة نظریة بازداری بازگشت [دوره 10، شماره 32، 1397، صفحه 35-48]
زمان واکنش سادهتأثیر تصویرسازی ذهنی پتلپ و تمرین بدنی بر بخش پیش حرکتی و حرکتی زمان واکنش ساده و انتخابی [دوره 10، شماره 31، 1397، صفحه 17-38]
ژ
ژیمناستیکاثر تداخل زمینهای بر اکتساب، یادداری و انتقال مهارتهای پایه ژیمناستیک کودکان [دوره 10، شماره 31، 1397، صفحه 161-176]
س
سالمندانتأثیر تمرینات قدرتی، تمرینات ویژة انگشتان و ترکیبی از آن دو بر سرعت و دقت حرکات ظریف زنان سالمند [دوره 10، شماره 31، 1397، صفحه 71-86]
سانیفیکیشننقش کینماتیکهای شنیداری حرکت در بازتولید و یادگیری مشخصات فضایی الگوی حرکت [دوره 10، شماره 33، 1397، صفحه 125-148]
سنمقایسة تأثیر استرس محدودیت حرکتی بر یادگیری و حافظة فضایی رتهای نر پیر و جوان [دوره 10، شماره 32، 1397، صفحه 165-178]
ش
شایستگی حرکتیاثر دو رویکرد معلممحور و کودکمحور بر شایستگی حرکتی واقعی و ادراکشدة دختران دبستانی [دوره 10، شماره 31، 1397، صفحه 39-52]
شناختیتأثیر تمرینات ویژة انفرادی، گروهی و مشارکتی بر عملکرد شناختی و اجتماعی کودکان مبتلا به اختلال هماهنگی رشدی 12-9 ساله [دوره 10، شماره 31، 1397، صفحه 177-194]
شوت جفت بسکتبالنقش کینماتیکهای شنیداری حرکت در بازتولید و یادگیری مشخصات فضایی الگوی حرکت [دوره 10، شماره 33، 1397، صفحه 125-148]
ص
صبحگاهیاثر زمانبندی تمرین و ریتم شبانهروزی بر یادگیری مهارت فورهند تنیس روی میز [دوره 10، شماره 33، 1397، صفحه 51-70]
ع
عصرگاهیاثر زمانبندی تمرین و ریتم شبانهروزی بر یادگیری مهارت فورهند تنیس روی میز [دوره 10، شماره 33، 1397، صفحه 51-70]
عملکرد اجتماعیتأثیر تمرینات ویژة انفرادی، گروهی و مشارکتی بر عملکرد شناختی و اجتماعی کودکان مبتلا به اختلال هماهنگی رشدی 12-9 ساله [دوره 10، شماره 31، 1397، صفحه 177-194]
ف
فاز حرکتمقایسة هماهنگی درونعضوی و زمانبندی اجرای مهارت پرتاب بیسبال در پرتابگران ماهر و مبتدی با تأکید بر فازهای مختلف حرکت [دوره 10، شماره 34، 1397، صفحه 29-48]
فرمتأثیر اطلاعات افزودة ویدئویی انتخابی و اجباری بر یادگیری حرکتی شوت جفت بسکتبال: با تأکید بر نظریة نقطه چالش [دوره 10، شماره 32، 1397، صفحه 143-166]
ق
قیود بومشناختیتأثیر قیود تکلیف تودرتو بر سرعت جابجایی، سرعت و دقت پرتاب در هندبالیستهای نخبه [دوره 10، شماره 32، 1397، صفحه 97-112]
ک
کمبود توجهتأثیرآموزش براساس تربیتبدنی رشدی بر اختلال کمبود توجه/بیشفعالی دانشآموزان [دوره 10، شماره 32، 1397، صفحه 17-34]
کمتوانی ذهنیتأثیر برنامههای آموزش فراگیر در مدارس ابتدایی بر رشد حرکتی، اجتماعی و عاطفی دانشآموزان کمتوان ذهنی [دوره 10، شماره 33، 1397، صفحه 105-124]
کنترل بینایی- حرکتیاثر یک دوره برنامة دوساهو بر تبحر حرکتی کودکان با سندرمداون [دوره 10، شماره 32، 1397، صفحه 113-128]
کودکاناثرهای هشت هفته مداخلة تمرینی در آب بر تعادل ایستا و پویای کودکان فلج مغزی همیپلژی [دوره 10، شماره 32، 1397، صفحه 49-64]
کودکانارتباط بهرة هوشی و هوش هیجانی با تبحر حرکتی در پسران 14-10 سال شهر تهران [دوره 10، شماره 32، 1397، صفحه 65-78]
کودکان سندرم داوناثر یک دوره برنامة دوساهو بر تبحر حرکتی کودکان با سندرمداون [دوره 10، شماره 32، 1397، صفحه 113-128]
کینماتیک حرکتاثر الگودهی ماهر و درحالیادگیری بر اکتساب ویژگیهای دینامیکی و دقت مهارت پرتاب آزاد بسکتبال [دوره 10، شماره 31، 1397، صفحه 53-70]
مدت تثبیتتأثیر تکلیف ثانویة شناختی بر تصمیمگیری و رفتارهای خیرگی فوتبالیستهای ماهر و مبتدی [دوره 10، شماره 32، 1397، صفحه 129-142]
مدلتأثیر اطلاعات افزودة ویدئویی انتخابی و اجباری بر یادگیری حرکتی شوت جفت بسکتبال: با تأکید بر نظریة نقطه چالش [دوره 10، شماره 32، 1397، صفحه 143-166]
مدل مشاهدهایبررسی اثر مشاهدة مدلهای مبتدی، ماهر و ترکیبی در یادگیری یک تکلیف شناختی- حرکتی [دوره 10، شماره 33، 1397، صفحه 35-50]
مفاهیم تواناییاثر محتوای بازخورد افزوده بر اکتساب، یادداری، انتقال مهارت حرکتی و انگیزش درونی در کودکان و نوجوانان: ادراک- عمل متمایز در افراد مبتدی و ماهر [دوره 10، شماره 34، 1397، صفحه 49-74]
مهارتهای حرکتی دستکاریاثر دو رویکرد معلممحور و کودکمحور بر شایستگی حرکتی واقعی و ادراکشدة دختران دبستانی [دوره 10، شماره 31، 1397، صفحه 39-52]
مهارت تصمیمگیریتأثیر تکلیف ثانویة شناختی بر تصمیمگیری و رفتارهای خیرگی فوتبالیستهای ماهر و مبتدی [دوره 10، شماره 32، 1397، صفحه 129-142]
مهارتهای ادراکی- حرکتیاثر تمرینات ادراکی- حرکتی بر حافظة کاری دانشآموزان دارای اختلال یادگیری خاص با مشکل ریاضی [دوره 10، شماره 34، 1397، صفحه 105-120]
مهارتهای حرکتی درشتتأثیر تحریک مستقیم جمجمهای و تمرینات منتخب حرکتی بر مهارتهای حرکتی درشت در کودکان با اختلال طیف اتیسم [دوره 10، شماره 32، 1397، صفحه 79-96]
میزان اشتباهمقایسة مهارتهای بینایی در داوران کماشتباه و پراشتباه فوتبال [دوره 10، شماره 34، 1397، صفحه 75-90]
ن
نتیجة حرکتاثر الگودهی ماهر و درحالیادگیری بر اکتساب ویژگیهای دینامیکی و دقت مهارت پرتاب آزاد بسکتبال [دوره 10، شماره 31، 1397، صفحه 53-70]
نروفیدبکتأثیر تمرین نروفیدبک با تأکید بر برتری دستی بر یادگیری مهارت پرتاب دارت [دوره 10، شماره 31، 1397، صفحه 109-128]
نظارت بر عملکردرابطة بین سطح هدایت الکتریکی پوست و آهستگی بعد از خطا حین اجرای تکلیف شناختی در داوران فوتبال [دوره 10، شماره 34، 1397، صفحه 91-104]
نمایشتأثیر اطلاعات افزودة ویدئویی انتخابی و اجباری بر یادگیری حرکتی شوت جفت بسکتبال: با تأکید بر نظریة نقطه چالش [دوره 10، شماره 32، 1397، صفحه 143-166]
نوع الگواثر الگودهی ماهر و درحالیادگیری بر اکتساب ویژگیهای دینامیکی و دقت مهارت پرتاب آزاد بسکتبال [دوره 10، شماره 31، 1397، صفحه 53-70]
نیمکرههای مغزتأثیر دستبرتری و دستکاری شاخص دشواری بر مؤلفههای رفتاری و عصبی اجرای تکلیف مبادلة سرعت- دقت [دوره 10، شماره 34، 1397، صفحه 121-150]
و
وابستگی به پرورش اندامتعیین روایی وپایایی نسخة فارسی مقیاس وابستگی به پرورش اندام [دوره 10، شماره 33، 1397، صفحه 71-88]
ه
هماهنگی حرکتاثر الگودهی ماهر و درحالیادگیری بر اکتساب ویژگیهای دینامیکی و دقت مهارت پرتاب آزاد بسکتبال [دوره 10، شماره 31، 1397، صفحه 53-70]
هماهنگی حرکتیاثر یک دوره برنامة دوساهو بر تبحر حرکتی کودکان با سندرمداون [دوره 10، شماره 32، 1397، صفحه 113-128]
هماهنگی درونعضویمقایسة هماهنگی درونعضوی و زمانبندی اجرای مهارت پرتاب بیسبال در پرتابگران ماهر و مبتدی با تأکید بر فازهای مختلف حرکت [دوره 10، شماره 34، 1397، صفحه 29-48]
همسانی درونیتعیین روایی وپایایی نسخة فارسی مقیاس وابستگی به پرورش اندام [دوره 10، شماره 33، 1397، صفحه 71-88]
همیپلژیاثرهای هشت هفته مداخلة تمرینی در آب بر تعادل ایستا و پویای کودکان فلج مغزی همیپلژی [دوره 10، شماره 32، 1397، صفحه 49-64]
هندبالتأثیر قیود تکلیف تودرتو بر سرعت جابجایی، سرعت و دقت پرتاب در هندبالیستهای نخبه [دوره 10، شماره 32، 1397، صفحه 97-112]
هوش هیجانیارتباط بهرة هوشی و هوش هیجانی با تبحر حرکتی در پسران 14-10 سال شهر تهران [دوره 10، شماره 32، 1397، صفحه 65-78]
ی
یادداریاثر تداخل زمینهای بر اکتساب، یادداری و انتقال مهارتهای پایه ژیمناستیک کودکان [دوره 10، شماره 31، 1397، صفحه 161-176]
یادداریبررسی اثر مشاهدة مدلهای مبتدی، ماهر و ترکیبی در یادگیری یک تکلیف شناختی- حرکتی [دوره 10، شماره 33، 1397، صفحه 35-50]
یادگیریمقایسة تأثیر استرس محدودیت حرکتی بر یادگیری و حافظة فضایی رتهای نر پیر و جوان [دوره 10، شماره 32، 1397، صفحه 165-178]
یادگیری حرکتیاثر محتوای بازخورد افزوده بر اکتساب، یادداری، انتقال مهارت حرکتی و انگیزش درونی در کودکان و نوجوانان: ادراک- عمل متمایز در افراد مبتدی و ماهر [دوره 10، شماره 34، 1397، صفحه 49-74]
یادگیری حرکتیاثر زمانبندی تمرین و ریتم شبانهروزی بر یادگیری مهارت فورهند تنیس روی میز [دوره 10، شماره 33، 1397، صفحه 51-70]
یادگیری حرکتیبررسی اثر مشاهدة مدلهای مبتدی، ماهر و ترکیبی در یادگیری یک تکلیف شناختی- حرکتی [دوره 10، شماره 33، 1397، صفحه 35-50]
یادگیری حرکتی رویهایتسهیل و تحکیم یادگیری حرکتی رویهای با استفاده از نوروفیدبک [دوره 10، شماره 31، 1397، صفحه 129-146]
یادگیری مشاهدهایاثر الگودهی ماهر و درحالیادگیری بر اکتساب ویژگیهای دینامیکی و دقت مهارت پرتاب آزاد بسکتبال [دوره 10، شماره 31، 1397، صفحه 53-70]
یادگیری مشاهدهایبررسی اثر مشاهدة مدلهای مبتدی، ماهر و ترکیبی در یادگیری یک تکلیف شناختی- حرکتی [دوره 10، شماره 33، 1397، صفحه 35-50]