آزمون استروپتأثیر فعالیت هوازی با شدت کم و متوسط بر کارکردهای اجرایی و توجه انتخابی کودکان مبتلا به نقص توجه/بیش فعالی [دوره 14، شماره 48، 1401، صفحه 63-82]
آموزش خطیتاثیر شش هفته آموزش خطی بر الگوی کینماتیکی راه رفتن در کودکان 3-5 سال [دوره 14، شماره 49، 1401، صفحه 37-58]
ا
اختلال نقص توجه/بیشفعالیتأثیر فعالیت هوازی با شدت کم و متوسط بر کارکردهای اجرایی و توجه انتخابی کودکان مبتلا به نقص توجه/بیش فعالی [دوره 14، شماره 48، 1401، صفحه 63-82]
اختلال هماهنگی رشدیتأثیر واقعیت مجازی بر قابلیت تصویرسازی حرکتی در کودکان با اختلال هماهنگی رشدی [دوره 14، شماره 47، 1401، صفحه 39-64]
اختلال هماهنگی رشدیتاثیر حس بازی بر بهبود مهارتهای اجرایی بسکتبال و تکالیف تمرین نشده در کودکان با اختلال هماهنگی رشدی [دوره 14، شماره 50، 1401، صفحه 71-98]
ارتقاءتاثیر نوع و زمان القای هیجانی و خواب شبانه بر مکانیسم های تحکیم و بازتحکیم حافظه حرکتی [دوره 14، شماره 47، 1401، صفحه 115-138]
اسب درمانیتأثیر یک دوره برنامه تمرینی اسب درمانی بر برخی شاخص های روانشناختی و عملکرد حسی_ حرکتی در کودکان پرخاشگر [دوره 14، شماره 49، 1401، صفحه 139-164]
اسکیزوفرنیاثربخشی برنامه توانبخشی شناختی آرام بر تعادل و راه رفتن در شرایط تکلیف دوگانه در بیماران اسکیزوفرنی مرد با اختلال افسردگی [دوره 14، شماره 47، 1401، صفحه 65-90]
اسمارت پی ال اس سهرابطه بین هوش هیجانی مادر و رشد حرکتی کودک: مدل ساختاری با میانجیگری فعالیت بدنی مادر [دوره 14، شماره 47، 1401، صفحه 17-38]
اضطراباثربخشی ترکیب حرکت و قصه گویی بر مهارت حرکتی و اضطراب کودکان با اختلال هماهنگی رشدی در دوران قرنطینه [دوره 14، شماره 48، 1401، صفحه 83-108]
القای هیجانیتاثیر نوع و زمان القای هیجانی و خواب شبانه بر مکانیسم های تحکیم و بازتحکیم حافظه حرکتی [دوره 14، شماره 47، 1401، صفحه 115-138]
انتظارات بهبودیافتهاثر بهینه کردن شرایط عملکرد از طریق انتظارات بهبودیافته، حمایت خودمختاری و تمرکز توجه بیرونی بر یادگیری یک مهارت حرکتی در کودکان [دوره 14، شماره 50، 1401، صفحه 17-38]
اندام تحتانیتاثیر شش هفته آموزش خطی بر الگوی کینماتیکی راه رفتن در کودکان 3-5 سال [دوره 14، شماره 49، 1401، صفحه 37-58]
ایکس باکس کینکتتأثیر واقعیت مجازی بر قابلیت تصویرسازی حرکتی در کودکان با اختلال هماهنگی رشدی [دوره 14، شماره 47، 1401، صفحه 39-64]
ب
بازی پایه ورزشیمقایسه اثربخشی بازیهای فعال ویدئویی و بازیهای پایه ورزشی بر رشد مهارتهای حرکتی در دانش-آموزان کلاس چهارم ابتدایی [دوره 14، شماره 47، 1401، صفحه 139-170]
بازی حرکتی هدفمندتأثیر بازیهای حرکتی هدفمند انفرادی و گروهی بر مهارتهای بینایی-حرکتی در کودکان دختر هشت ساله [دوره 14، شماره 49، 1401، صفحه 59-86]
بازی در زمین های کوچکاثر دستکاری قیود تکلیف در بازی در زمین های کوچک بر تعاملات تیمی و عملکرد تکنیکی بازیکنان در بازی رقابتی فوتبال: کاربرد نظریه شبکه های اجتماعی در تحلیل عملکرد [دوره 14، شماره 50، 1401، صفحه 187-212]
بازی ویدئویی فعالمقایسه اثربخشی بازیهای فعال ویدئویی و بازیهای پایه ورزشی بر رشد مهارتهای حرکتی در دانش-آموزان کلاس چهارم ابتدایی [دوره 14، شماره 47، 1401، صفحه 139-170]
برج لندنتأثیر فعالیت هوازی با شدت کم و متوسط بر کارکردهای اجرایی و توجه انتخابی کودکان مبتلا به نقص توجه/بیش فعالی [دوره 14، شماره 48، 1401، صفحه 63-82]
بسکتبالاثر تمرین چشم آرام بر دقت و مدت چشم آرام بازیکنان ماهر در شوت سه امتیازی بسکتبال [دوره 14، شماره 48، 1401، صفحه 17-42]
پ
پرتاب دارتمقایسۀ هماهنگی درونعضوی مهارت پرتاب دارت در پرتابگران ماهر و مبتدی: یک مطالعۀ سینماتیکی [دوره 14، شماره 47، 1401، صفحه 171-192]
پرخاشگریتأثیر یک دوره برنامه تمرینی اسب درمانی بر برخی شاخص های روانشناختی و عملکرد حسی_ حرکتی در کودکان پرخاشگر [دوره 14، شماره 49، 1401، صفحه 139-164]
ت
تثبیتتاثیر نوع و زمان القای هیجانی و خواب شبانه بر مکانیسم های تحکیم و بازتحکیم حافظه حرکتی [دوره 14، شماره 47، 1401، صفحه 115-138]
تثبیت چشمیتأثیر بازیهای حرکتی هدفمند انفرادی و گروهی بر مهارتهای بینایی-حرکتی در کودکان دختر هشت ساله [دوره 14، شماره 49، 1401، صفحه 59-86]
تجزیه و تحلیل بیناییتأثیر بازیهای حرکتی هدفمند انفرادی و گروهی بر مهارتهای بینایی-حرکتی در کودکان دختر هشت ساله [دوره 14، شماره 49، 1401، صفحه 59-86]
تحریک مستقیم الکتریکی مغزتاثیر تمرینات بینایی ـ ورزشی و تحریک مستقیم الکتریکی مغز بر حافظۀ کوتاه مدت بینایی و حافظۀ بازشناسی فضایی بازیکنان والیبال [دوره 14، شماره 48، 1401، صفحه 161-184]
ترکیب تصویرسازی حرکتی و مشاهدهتاثیر ترکیب تصویرسازی حرکتی و مشاهده عمل بر یادگیری سرویس بلند بدمینتون در رده های سنی مختلف با تاکید بر نقش نورون های آینه ای [دوره 14، شماره 49، 1401، صفحه 113-138]
تصمیمگیریتاثیر حس بازی بر بهبود مهارتهای اجرایی بسکتبال و تکالیف تمرین نشده در کودکان با اختلال هماهنگی رشدی [دوره 14، شماره 50، 1401، صفحه 71-98]
تصویرسازی حرکتی پتلپتاثیر ترکیب تصویرسازی حرکتی و مشاهده عمل بر یادگیری سرویس بلند بدمینتون در رده های سنی مختلف با تاکید بر نقش نورون های آینه ای [دوره 14، شماره 49، 1401، صفحه 113-138]
تصویرسازی ذهنیتأثیر کانون توجه در تصویرسازی بر کینماتیک پرتاب آزاد بسکتبال [دوره 14، شماره 49، 1401، صفحه 17-36]
تعادلاثربخشی برنامه توانبخشی شناختی آرام بر تعادل و راه رفتن در شرایط تکلیف دوگانه در بیماران اسکیزوفرنی مرد با اختلال افسردگی [دوره 14، شماره 47، 1401، صفحه 65-90]
تمرین آساییتاثیر نوع و زمان القای هیجانی و خواب شبانه بر مکانیسم های تحکیم و بازتحکیم حافظه حرکتی [دوره 14، شماره 47، 1401، صفحه 115-138]
تمرینات بینایی- ورزشیتاثیر تمرینات بینایی ـ ورزشی و تحریک مستقیم الکتریکی مغز بر حافظۀ کوتاه مدت بینایی و حافظۀ بازشناسی فضایی بازیکنان والیبال [دوره 14، شماره 48، 1401، صفحه 161-184]
تمرین شناختیاثربخشی برنامه توانبخشی شناختی آرام بر تعادل و راه رفتن در شرایط تکلیف دوگانه در بیماران اسکیزوفرنی مرد با اختلال افسردگی [دوره 14، شماره 47، 1401، صفحه 65-90]
تمرین مربع گام برداریاثر بهینه کردن شرایط عملکرد از طریق انتظارات بهبودیافته، حمایت خودمختاری و تمرکز توجه بیرونی بر یادگیری یک مهارت حرکتی در کودکان [دوره 14، شماره 50، 1401، صفحه 17-38]
توجهتأثیر یک دوره برنامه تمرینی اسب درمانی بر برخی شاخص های روانشناختی و عملکرد حسی_ حرکتی در کودکان پرخاشگر [دوره 14، شماره 49، 1401، صفحه 139-164]
توجهویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی مقیاس یادگیری، اجرا و توجه عملکردی (LEAF) در ورزشکاران [دوره 14، شماره 50، 1401، صفحه 99-142]
توجه انتخابیتأثیر فعالیت هوازی با شدت کم و متوسط بر کارکردهای اجرایی و توجه انتخابی کودکان مبتلا به نقص توجه/بیش فعالی [دوره 14، شماره 48، 1401، صفحه 63-82]
توجه بیرونی دورتأثیر کانون توجه در تصویرسازی بر کینماتیک پرتاب آزاد بسکتبال [دوره 14، شماره 49، 1401، صفحه 17-36]
توجه بیرونی نزدیکتأثیر کانون توجه در تصویرسازی بر کینماتیک پرتاب آزاد بسکتبال [دوره 14، شماره 49، 1401، صفحه 17-36]
توجه بیناییاثر تمرین چشم آرام بر دقت و مدت چشم آرام بازیکنان ماهر در شوت سه امتیازی بسکتبال [دوره 14، شماره 48، 1401، صفحه 17-42]
چشم آراماثر تمرین چشم آرام بر دقت و مدت چشم آرام بازیکنان ماهر در شوت سه امتیازی بسکتبال [دوره 14، شماره 48، 1401، صفحه 17-42]
چشم ساکنتاثیر محدودیت های زمانی بر چشم ساکن و عملکرد در بازیکنان بسکتبال [دوره 14، شماره 48، 1401، صفحه 43-62]
چگالی تیماثر دستکاری قیود تکلیف در بازی در زمین های کوچک بر تعاملات تیمی و عملکرد تکنیکی بازیکنان در بازی رقابتی فوتبال: کاربرد نظریه شبکه های اجتماعی در تحلیل عملکرد [دوره 14، شماره 50، 1401، صفحه 187-212]
ح
حس بازیتاثیر حس بازی بر بهبود مهارتهای اجرایی بسکتبال و تکالیف تمرین نشده در کودکان با اختلال هماهنگی رشدی [دوره 14، شماره 50، 1401، صفحه 71-98]
حمایت خودمختاریاثر بهینه کردن شرایط عملکرد از طریق انتظارات بهبودیافته، حمایت خودمختاری و تمرکز توجه بیرونی بر یادگیری یک مهارت حرکتی در کودکان [دوره 14، شماره 50، 1401، صفحه 17-38]
حیاط مدارستبیین مؤلفههای مؤثر بر تقویت فعالیت بدنی دانشآموزان در فضاهای باز مدارس ابتدایی از دیدگاه معماران، معاونین و مدیران [دوره 14، شماره 50، 1401، صفحه 39-70]
خ
خبرگیاثر تمرین چشم آرام بر دقت و مدت چشم آرام بازیکنان ماهر در شوت سه امتیازی بسکتبال [دوره 14، شماره 48، 1401، صفحه 17-42]
خطای الگوی حرکتیمقایسۀ هماهنگی درونعضوی مهارت پرتاب دارت در پرتابگران ماهر و مبتدی: یک مطالعۀ سینماتیکی [دوره 14، شماره 47، 1401، صفحه 171-192]
خودگفتاری آموزشیمقایسۀ تأثیر خودگفتاری آموزشی و انگیزشی بر عملکرد و یادگیری مهارتهای هندبال [دوره 14، شماره 49، 1401، صفحه 87-112]
خودگفتاری انگیزشیمقایسۀ تأثیر خودگفتاری آموزشی و انگیزشی بر عملکرد و یادگیری مهارتهای هندبال [دوره 14، شماره 49، 1401، صفحه 87-112]
د
دانشآموزانمقایسه اثربخشی بازیهای فعال ویدئویی و بازیهای پایه ورزشی بر رشد مهارتهای حرکتی در دانش-آموزان کلاس چهارم ابتدایی [دوره 14، شماره 47، 1401، صفحه 139-170]
دبستانتبیین مؤلفههای مؤثر بر تقویت فعالیت بدنی دانشآموزان در فضاهای باز مدارس ابتدایی از دیدگاه معماران، معاونین و مدیران [دوره 14، شماره 50، 1401، صفحه 39-70]
دستخطتاثیر حس بازی بر بهبود مهارتهای اجرایی بسکتبال و تکالیف تمرین نشده در کودکان با اختلال هماهنگی رشدی [دوره 14، شماره 50، 1401، صفحه 71-98]
ر
راه رفتناثربخشی برنامه توانبخشی شناختی آرام بر تعادل و راه رفتن در شرایط تکلیف دوگانه در بیماران اسکیزوفرنی مرد با اختلال افسردگی [دوره 14، شماره 47، 1401، صفحه 65-90]
راه رفتنتاثیر شش هفته آموزش خطی بر الگوی کینماتیکی راه رفتن در کودکان 3-5 سال [دوره 14، شماره 49، 1401، صفحه 37-58]
رشد اجتماعیارتباط بین فراهمسازی در محیط خانه با رشد حرکتی و اجتماعی کودکان 7-10 سال: تابعی از نظریه بومشناختی [دوره 14، شماره 48، 1401، صفحه 137-160]
رشد حرکتیرابطه بین هوش هیجانی مادر و رشد حرکتی کودک: مدل ساختاری با میانجیگری فعالیت بدنی مادر [دوره 14، شماره 47، 1401، صفحه 17-38]
رفتار حرکتیتبیین مؤلفههای مؤثر بر تقویت فعالیت بدنی دانشآموزان در فضاهای باز مدارس ابتدایی از دیدگاه معماران، معاونین و مدیران [دوره 14، شماره 50، 1401، صفحه 39-70]
رواییویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی مقیاس یادگیری، اجرا و توجه عملکردی (LEAF) در ورزشکاران [دوره 14، شماره 50، 1401، صفحه 99-142]
روایی سازهویژگیهای روانسنجی نسخة فارسی ابزار سواد بدنی ادراک شده در معلمان تربیت بدنی [دوره 14، شماره 50، 1401، صفحه 161-186]
س
سواد بدنی ادراک شدهویژگیهای روانسنجی نسخة فارسی ابزار سواد بدنی ادراک شده در معلمان تربیت بدنی [دوره 14، شماره 50، 1401، صفحه 161-186]
ش
شبکه های اجتماعیاثر دستکاری قیود تکلیف در بازی در زمین های کوچک بر تعاملات تیمی و عملکرد تکنیکی بازیکنان در بازی رقابتی فوتبال: کاربرد نظریه شبکه های اجتماعی در تحلیل عملکرد [دوره 14، شماره 50، 1401، صفحه 187-212]
شناخت بدن منداثر همسازی جمله- عمل بر نوسانات پاسچری [دوره 14، شماره 50، 1401، صفحه 143-160]
ع
عملکردتاثیر محدودیت های زمانی بر چشم ساکن و عملکرد در بازیکنان بسکتبال [دوره 14، شماره 48، 1401، صفحه 43-62]
عملکرد اجراییویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی مقیاس یادگیری، اجرا و توجه عملکردی (LEAF) در ورزشکاران [دوره 14، شماره 50، 1401، صفحه 99-142]
فاز حرکتیمقایسۀ هماهنگی درونعضوی مهارت پرتاب دارت در پرتابگران ماهر و مبتدی: یک مطالعۀ سینماتیکی [دوره 14، شماره 47، 1401، صفحه 171-192]
فراهمسازهاارتباط بین فراهمسازی در محیط خانه با رشد حرکتی و اجتماعی کودکان 7-10 سال: تابعی از نظریه بومشناختی [دوره 14، شماره 48، 1401، صفحه 137-160]
فعالیت بدنیرابطه بین هوش هیجانی مادر و رشد حرکتی کودک: مدل ساختاری با میانجیگری فعالیت بدنی مادر [دوره 14، شماره 47، 1401، صفحه 17-38]
فعالیت بدنیتبیین مؤلفههای مؤثر بر تقویت فعالیت بدنی دانشآموزان در فضاهای باز مدارس ابتدایی از دیدگاه معماران، معاونین و مدیران [دوره 14، شماره 50، 1401، صفحه 39-70]
قصه گوییاثربخشی ترکیب حرکت و قصه گویی بر مهارت حرکتی و اضطراب کودکان با اختلال هماهنگی رشدی در دوران قرنطینه [دوره 14، شماره 48، 1401، صفحه 83-108]
قیود تکلیفاثر دستکاری قیود تکلیف در بازی در زمین های کوچک بر تعاملات تیمی و عملکرد تکنیکی بازیکنان در بازی رقابتی فوتبال: کاربرد نظریه شبکه های اجتماعی در تحلیل عملکرد [دوره 14، شماره 50، 1401، صفحه 187-212]
ک
کارکردهای اجراییتأثیر فعالیت هوازی با شدت کم و متوسط بر کارکردهای اجرایی و توجه انتخابی کودکان مبتلا به نقص توجه/بیش فعالی [دوره 14، شماره 48، 1401، صفحه 63-82]
کانون توجهتأثیر کانون توجه در تصویرسازی بر کینماتیک پرتاب آزاد بسکتبال [دوره 14، شماره 49، 1401، صفحه 17-36]
کانون توجه بیرونیاثر بهینه کردن شرایط عملکرد از طریق انتظارات بهبودیافته، حمایت خودمختاری و تمرکز توجه بیرونی بر یادگیری یک مهارت حرکتی در کودکان [دوره 14، شماره 50، 1401، صفحه 17-38]
کنترل حرکتی پیش بینانهتأثیر واقعیت مجازی بر قابلیت تصویرسازی حرکتی در کودکان با اختلال هماهنگی رشدی [دوره 14، شماره 47، 1401، صفحه 39-64]
کودکانتبیین مؤلفههای مؤثر بر تقویت فعالیت بدنی دانشآموزان در فضاهای باز مدارس ابتدایی از دیدگاه معماران، معاونین و مدیران [دوره 14، شماره 50، 1401، صفحه 39-70]
کینماتیکتأثیر کانون توجه در تصویرسازی بر کینماتیک پرتاب آزاد بسکتبال [دوره 14، شماره 49، 1401، صفحه 17-36]
کینماتیکتاثیر شش هفته آموزش خطی بر الگوی کینماتیکی راه رفتن در کودکان 3-5 سال [دوره 14، شماره 49، 1401، صفحه 37-58]
م
مجازیاثربخشی ترکیب حرکت و قصه گویی بر مهارت حرکتی و اضطراب کودکان با اختلال هماهنگی رشدی در دوران قرنطینه [دوره 14، شماره 48، 1401، صفحه 83-108]
محدودیت زمانیتاثیر محدودیت های زمانی بر چشم ساکن و عملکرد در بازیکنان بسکتبال [دوره 14، شماره 48، 1401، صفحه 43-62]
مدل سازی درونیتأثیر واقعیت مجازی بر قابلیت تصویرسازی حرکتی در کودکان با اختلال هماهنگی رشدی [دوره 14، شماره 47، 1401، صفحه 39-64]
مرکزیت تیماثر دستکاری قیود تکلیف در بازی در زمین های کوچک بر تعاملات تیمی و عملکرد تکنیکی بازیکنان در بازی رقابتی فوتبال: کاربرد نظریه شبکه های اجتماعی در تحلیل عملکرد [دوره 14، شماره 50، 1401، صفحه 187-212]
مشاهده عملتاثیر ترکیب تصویرسازی حرکتی و مشاهده عمل بر یادگیری سرویس بلند بدمینتون در رده های سنی مختلف با تاکید بر نقش نورون های آینه ای [دوره 14، شماره 49، 1401، صفحه 113-138]
معلمان تربیت بدنیویژگیهای روانسنجی نسخة فارسی ابزار سواد بدنی ادراک شده در معلمان تربیت بدنی [دوره 14، شماره 50، 1401، صفحه 161-186]
مقیاسویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی مقیاس یادگیری، اجرا و توجه عملکردی (LEAF) در ورزشکاران [دوره 14، شماره 50، 1401، صفحه 99-142]
مهارت حرکتی درشتاثربخشی ترکیب حرکت و قصه گویی بر مهارت حرکتی و اضطراب کودکان با اختلال هماهنگی رشدی در دوران قرنطینه [دوره 14، شماره 48، 1401، صفحه 83-108]
مهارتهای بینایی- فضاییتأثیر بازیهای حرکتی هدفمند انفرادی و گروهی بر مهارتهای بینایی-حرکتی در کودکان دختر هشت ساله [دوره 14، شماره 49، 1401، صفحه 59-86]
مهارتهای حرکتیمقایسه اثربخشی بازیهای فعال ویدئویی و بازیهای پایه ورزشی بر رشد مهارتهای حرکتی در دانش-آموزان کلاس چهارم ابتدایی [دوره 14، شماره 47، 1401، صفحه 139-170]
مهارتهای حرکتی درشتارتباط بین فراهمسازی در محیط خانه با رشد حرکتی و اجتماعی کودکان 7-10 سال: تابعی از نظریه بومشناختی [دوره 14، شماره 48، 1401، صفحه 137-160]
مهارتهای حرکتی ظریفارتباط بین فراهمسازی در محیط خانه با رشد حرکتی و اجتماعی کودکان 7-10 سال: تابعی از نظریه بومشناختی [دوره 14، شماره 48، 1401، صفحه 137-160]
مهارت های هندبالمقایسۀ تأثیر خودگفتاری آموزشی و انگیزشی بر عملکرد و یادگیری مهارتهای هندبال [دوره 14، شماره 49، 1401، صفحه 87-112]
ن
نظریات شناختیاثر همسازی جمله- عمل بر نوسانات پاسچری [دوره 14، شماره 50، 1401، صفحه 143-160]
نظریه اپتیمالاثر بهینه کردن شرایط عملکرد از طریق انتظارات بهبودیافته، حمایت خودمختاری و تمرکز توجه بیرونی بر یادگیری یک مهارت حرکتی در کودکان [دوره 14، شماره 50، 1401، صفحه 17-38]
نورونهای آینهایتاثیر ترکیب تصویرسازی حرکتی و مشاهده عمل بر یادگیری سرویس بلند بدمینتون در رده های سنی مختلف با تاکید بر نقش نورون های آینه ای [دوره 14، شماره 49، 1401، صفحه 113-138]
نوسانات پاسچریاثر همسازی جمله- عمل بر نوسانات پاسچری [دوره 14، شماره 50، 1401، صفحه 143-160]
و
والیبالیستتاثیر تمرینات بینایی ـ ورزشی و تحریک مستقیم الکتریکی مغز بر حافظۀ کوتاه مدت بینایی و حافظۀ بازشناسی فضایی بازیکنان والیبال [دوره 14، شماره 48، 1401، صفحه 161-184]
ورزشکارویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی مقیاس یادگیری، اجرا و توجه عملکردی (LEAF) در ورزشکاران [دوره 14، شماره 50، 1401، صفحه 99-142]
ه
هماهنگی اندام فوقانیارتباط بین فراهمسازی در محیط خانه با رشد حرکتی و اجتماعی کودکان 7-10 سال: تابعی از نظریه بومشناختی [دوره 14، شماره 48، 1401، صفحه 137-160]
هماهنگی درونعضویمقایسۀ هماهنگی درونعضوی مهارت پرتاب دارت در پرتابگران ماهر و مبتدی: یک مطالعۀ سینماتیکی [دوره 14، شماره 47، 1401، صفحه 171-192]
همسازی جمله و عملاثر همسازی جمله- عمل بر نوسانات پاسچری [دوره 14، شماره 50، 1401، صفحه 143-160]
همسانی درونیویژگیهای روانسنجی نسخة فارسی ابزار سواد بدنی ادراک شده در معلمان تربیت بدنی [دوره 14، شماره 50، 1401، صفحه 161-186]
هوش هیجانیرابطه بین هوش هیجانی مادر و رشد حرکتی کودک: مدل ساختاری با میانجیگری فعالیت بدنی مادر [دوره 14، شماره 47، 1401، صفحه 17-38]
ی
یکپارچگی بینایی- حرکتیتأثیر بازیهای حرکتی هدفمند انفرادی و گروهی بر مهارتهای بینایی-حرکتی در کودکان دختر هشت ساله [دوره 14، شماره 49، 1401، صفحه 59-86]