آزمون انتقالتاثیردو روش خودالگودهی بر یادگیری سرویس تنیس روی میز پسران نوآموز [دوره 16، شماره 57، 1403، صفحه 129-142]
آموزشی سنتیپیامدهای آموزش خطی و غیرخطی در یادگیری مهارت های حرکتی و ورزشی: مطالعه مروری نظام مند [دوره 16، شماره 55، 1403، صفحه 75-108]
آموزشی مبتنی بر مدلپیامدهای آموزش خطی و غیرخطی در یادگیری مهارت های حرکتی و ورزشی: مطالعه مروری نظام مند [دوره 16، شماره 55، 1403، صفحه 75-108]
ا
اختلال نقصتوجه/ فزونکنشیتاثیر تمرینات شناختی و حرکتی کنسولهای Wii بر تبحر حرکتی، توجه دیداری و انعطافپذیری شناختی کودکان دارای اختلال نقص توجه/فزونکنشی [دوره 16، شماره 56، 1403، صفحه 33-50]
اختلال هماهنگی رشدیبررسی تاثیر بازی های انفرادی و گروهی بر مهارت های اجتماعی و خودکارآمدی در کودکان اختلال هماهنگی رشدی [دوره 16، شماره 56، 1403، صفحه 71-92]
اضطرابمقایسه شاخصهای سلامت نوزادان و اضطراب زنان باردار فعال و غیرفعال مبتلا به کووید۱۹ [دوره 16، شماره 56، 1403، صفحه 115-134]
افسردگیتاثیر تمرینات هوازی، واقعیت مجازی و تکالیف دوگانه بر عملکرد حرکتی و افسردگی بیماران ام. اس. افسرده [دوره 16، شماره 55، 1403، صفحه 35-54]
اقدام پژوهیتدوین برنامه آموزش و حمایت از والدین مبتنی بر شواهد تجربی در فصل مسابقه : یک مطالعه اقدام پژوهی [دوره 16، شماره 57، 1403، صفحه 101-128]
امید به زندگیتأثیر تمرینات نوروفیدبک و ایروبیک بر علائم افسردگی و کارکردهای شناختی در دانشجویان پسر [دوره 16، شماره 56، 1403، صفحه 51-70]
انتقالدهنده های عصبیوابستگی (دلبستگی) حرکتی، مفهوم و نظریه؛ دیدگاه نوروساینس [دوره 16، شماره 58، 1403، صفحه 55-60]
انعطافپذیری شناختیتاثیر تمرینات شناختی و حرکتی کنسولهای Wii بر تبحر حرکتی، توجه دیداری و انعطافپذیری شناختی کودکان دارای اختلال نقص توجه/فزونکنشی [دوره 16، شماره 56، 1403، صفحه 33-50]
انگیزش حرکتیرابطه بین انگیزش حرکتی و لذت فعالیت بدنی در کودکان [دوره 16، شماره 58، 1403، صفحه 61-78]
انگیزهتأثیر تمرینات نوروفیدبک و ایروبیک بر علائم افسردگی و کارکردهای شناختی در دانشجویان پسر [دوره 16، شماره 56، 1403، صفحه 51-70]
اوتیسمتاثیر تمرینات هوازی با حجمهای متفاوت بر BDNF کودکان اوتیسم [دوره 16، شماره 55، 1403، صفحه 131-144]
ب
بارداریمقایسه شاخصهای سلامت نوزادان و اضطراب زنان باردار فعال و غیرفعال مبتلا به کووید۱۹ [دوره 16، شماره 56، 1403، صفحه 115-134]
بارداریاثر تمرین هوازی باگام شمار برکیفیت خواب نامطلوب مادران باردار و شاخص های سلامت نوزادان آنان [دوره 16، شماره 58، 1403، صفحه 37-54]
بازخورد افزوده"تأثیر بازخورد افزوده با استفاده از دستگاه شبیه ساز بر اکتساب مهارت تیراندازی [دوره 16، شماره 56، 1403، صفحه 135-150]
بازیتاثیر راهبردهای فراشناختی و بازی در خانه (بسته پیشنهادی یونیسف) بر یادگیری مهارتهای حرکتی بنیادی کودکان 5 تا 8 سال در همهگیری بیماری کرونا [دوره 16، شماره 55، 1403، صفحه 55-74]
بازیوابستگی (دلبستگی) حرکتی، مفهوم و نظریه؛ دیدگاه نوروساینس [دوره 16، شماره 58، 1403، صفحه 55-60]
بازی انفرادیبررسی تاثیر بازی های انفرادی و گروهی بر مهارت های اجتماعی و خودکارآمدی در کودکان اختلال هماهنگی رشدی [دوره 16، شماره 56، 1403، صفحه 71-92]
بازی گروهیبررسی تاثیر بازی های انفرادی و گروهی بر مهارت های اجتماعی و خودکارآمدی در کودکان اختلال هماهنگی رشدی [دوره 16، شماره 56، 1403، صفحه 71-92]
برنامه آموزشی والدین مبتنی بر شواهد تجربیتدوین برنامه آموزش و حمایت از والدین مبتنی بر شواهد تجربی در فصل مسابقه : یک مطالعه اقدام پژوهی [دوره 16، شماره 57، 1403، صفحه 101-128]
بسته آموزشی تمرینیبسته تمرینات ورزشی تخصصی ویژه دانش آموزان با سندرم داون: اصول و مبانی تمرین، بهترین نوع تمرینات ورزشی و ویژگی های تجویز برنامه تمرینی [دوره 16، شماره 55، 1403، صفحه 109-130]
بسکتبالتاثیر تحریک جریان مستقیم جمجمهای بر اجرای مهارت پرتاب آزاد در بسکتبالیست های ماهر [دوره 16، شماره 55، 1403، صفحه 17-34]
بیماران ام. استاثیر تمرینات هوازی، واقعیت مجازی و تکالیف دوگانه بر عملکرد حرکتی و افسردگی بیماران ام. اس. افسرده [دوره 16، شماره 55، 1403، صفحه 35-54]
بیماری کروناتاثیر راهبردهای فراشناختی و بازی در خانه (بسته پیشنهادی یونیسف) بر یادگیری مهارتهای حرکتی بنیادی کودکان 5 تا 8 سال در همهگیری بیماری کرونا [دوره 16، شماره 55، 1403، صفحه 55-74]
پ
پرتاب آزادتاثیر تحریک جریان مستقیم جمجمهای بر اجرای مهارت پرتاب آزاد در بسکتبالیست های ماهر [دوره 16، شماره 55، 1403، صفحه 17-34]
پیامد نوزادمقایسه شاخصهای سلامت نوزادان و اضطراب زنان باردار فعال و غیرفعال مبتلا به کووید۱۹ [دوره 16، شماره 56، 1403، صفحه 115-134]
پیامدهای یادگیریپیامدهای آموزش خطی و غیرخطی در یادگیری مهارت های حرکتی و ورزشی: مطالعه مروری نظام مند [دوره 16، شماره 55، 1403، صفحه 75-108]
تداخل زمینهایبررسی اثر تداخل زمینهای و یادگیری کم خطا بر اجرا در شرایط فشار روانشناختی [دوره 16، شماره 57، 1403، صفحه 87-100]
تداخل فزایندهبررسی اثر تداخل زمینهای و یادگیری کم خطا بر اجرا در شرایط فشار روانشناختی [دوره 16، شماره 57، 1403، صفحه 87-100]
تربیت بدنیپیش بینی میل به تداوم فعالیت های ورزشی و ترک ورزشی در دانشآموزان ابتدایی [دوره 16، شماره 57، 1403، صفحه 37-52]
تربیت بدنیپیامدهای آموزش خطی و غیرخطی در یادگیری مهارت های حرکتی و ورزشی: مطالعه مروری نظام مند [دوره 16، شماره 55، 1403، صفحه 75-108]
تصمیمگیریتاثیر تمرینات دید ورزشی بر تصمیمگیری، رفتار خیرگی و یادگیری مهارت سرویس تنیس [دوره 16، شماره 56، 1403، صفحه 93-114]
تصمیمگیری پرخطراثر تمرین های یوگا بر تکانشگری و تصمیم گیری پرخطر در مردان جوان مجرم [دوره 16، شماره 55، 1403، صفحه 145-158]
تصویرسازی حرکتیاثر تمرینات تصویرسازی حرکتی بر راه رفتن، خستگی و کیفیت زندگی زنان مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس :کارآزمایی کنترل شده تصادفی [دوره 16، شماره 57، 1403، صفحه 53-70]
تعادلاثر فعالیت بدنی و واقعیت مجازی بر تعادل کارکردی کودکان فلج مغزی همی پالژی اسپاستیک [دوره 16، شماره 57، 1403، صفحه 17-36]
تعادل و راه رفتنتاثیر تمرینات هوازی، واقعیت مجازی و تکالیف دوگانه بر عملکرد حرکتی و افسردگی بیماران ام. اس. افسرده [دوره 16، شماره 55، 1403، صفحه 35-54]
تکانشگریاثر تمرین های یوگا بر تکانشگری و تصمیم گیری پرخطر در مردان جوان مجرم [دوره 16، شماره 55، 1403، صفحه 145-158]
تمرینات ادراکی - حرکتیتأثیر تمرینات نوروفیدبک و ایروبیک بر علائم افسردگی و کارکردهای شناختی در دانشجویان پسر [دوره 16، شماره 56، 1403، صفحه 51-70]
تمرین هوازیتاثیر تمرینات هوازی با حجمهای متفاوت بر BDNF کودکان اوتیسم [دوره 16، شماره 55، 1403، صفحه 131-144]
تمرین هوازیتاثیر تمرینات هوازی، واقعیت مجازی و تکالیف دوگانه بر عملکرد حرکتی و افسردگی بیماران ام. اس. افسرده [دوره 16، شماره 55، 1403، صفحه 35-54]
تنیستاثیر تمرینات دید ورزشی بر تصمیمگیری، رفتار خیرگی و یادگیری مهارت سرویس تنیس [دوره 16، شماره 56، 1403، صفحه 93-114]
تهدید کلیشه ایاثر انتخاب های غیرمرتبط با تکلیف بر یادگیری حرکتی کودکان در شرایط کلیشه ای [دوره 16، شماره 57، 1403، صفحه 71-86]
توانبخشی ورزشیبسته تمرینات ورزشی تخصصی ویژه دانش آموزان با سندرم داون: اصول و مبانی تمرین، بهترین نوع تمرینات ورزشی و ویژگی های تجویز برنامه تمرینی [دوره 16، شماره 55، 1403، صفحه 109-130]
ح
حالت راحت پایانیتاثیر انواع کانون توجه بر طرحریزی حرکتی پیشبینانه و ارتباط آن با کارکردهای اجرایی در افراد مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس [دوره 16، شماره 58، 1403، صفحه 17-36]
حجم بالاتاثیر تمرینات هوازی با حجمهای متفاوت بر BDNF کودکان اوتیسم [دوره 16، شماره 55، 1403، صفحه 131-144]
حجم پایینتاثیر تمرینات هوازی با حجمهای متفاوت بر BDNF کودکان اوتیسم [دوره 16، شماره 55، 1403، صفحه 131-144]
خ
خستگیاثر تمرینات تصویرسازی حرکتی بر راه رفتن، خستگی و کیفیت زندگی زنان مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس :کارآزمایی کنترل شده تصادفی [دوره 16، شماره 57، 1403، صفحه 53-70]
خلاقیت تیمیبررسی نقش استراتژیهای آموزشی یادگیری حرکتی در بهبود خلاقیت تیمی فوتبالیستهای مبتدی [دوره 16، شماره 56، 1403، صفحه 17-32]
خودکارآمدیبررسی تاثیر بازی های انفرادی و گروهی بر مهارت های اجتماعی و خودکارآمدی در کودکان اختلال هماهنگی رشدی [دوره 16، شماره 56، 1403، صفحه 71-92]
د
دانشآموزانپیش بینی میل به تداوم فعالیت های ورزشی و ترک ورزشی در دانشآموزان ابتدایی [دوره 16، شماره 57، 1403، صفحه 37-52]
دانش آموز با سندرم داونبسته تمرینات ورزشی تخصصی ویژه دانش آموزان با سندرم داون: اصول و مبانی تمرین، بهترین نوع تمرینات ورزشی و ویژگی های تجویز برنامه تمرینی [دوره 16، شماره 55، 1403، صفحه 109-130]
دلبستگی حرکتیوابستگی (دلبستگی) حرکتی، مفهوم و نظریه؛ دیدگاه نوروساینس [دوره 16، شماره 58، 1403، صفحه 55-60]
ر
راهبردهای فراشناختیتاثیر راهبردهای فراشناختی و بازی در خانه (بسته پیشنهادی یونیسف) بر یادگیری مهارتهای حرکتی بنیادی کودکان 5 تا 8 سال در همهگیری بیماری کرونا [دوره 16، شماره 55، 1403، صفحه 55-74]
راه رفتناثر تمرینات تصویرسازی حرکتی بر راه رفتن، خستگی و کیفیت زندگی زنان مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس :کارآزمایی کنترل شده تصادفی [دوره 16، شماره 57، 1403، صفحه 53-70]
رشد اجتماعیبررسی تاثیر بازی های انفرادی و گروهی بر مهارت های اجتماعی و خودکارآمدی در کودکان اختلال هماهنگی رشدی [دوره 16، شماره 56، 1403، صفحه 71-92]
رشد حرکتیبسته تمرینات ورزشی تخصصی ویژه دانش آموزان با سندرم داون: اصول و مبانی تمرین، بهترین نوع تمرینات ورزشی و ویژگی های تجویز برنامه تمرینی [دوره 16، شماره 55، 1403، صفحه 109-130]
رضامندی از نیازهای اساسی روانشناختیپیش بینی میل به تداوم فعالیت های ورزشی و ترک ورزشی در دانشآموزان ابتدایی [دوره 16، شماره 57، 1403، صفحه 37-52]
روش آموزشپیامدهای آموزش خطی و غیرخطی در یادگیری مهارت های حرکتی و ورزشی: مطالعه مروری نظام مند [دوره 16، شماره 55، 1403، صفحه 75-108]
روش ترکیبیتاثیر تلفیق یک دوره برنامه منتخب حرکتی با روش آموزش چندحسی فرنالد بر وضعیت دستخط دانشآموزان نارسانویس دوره ابتدایی [دوره 16، شماره 58، 1403، صفحه 79-94]
روش خطیبررسی نقش استراتژیهای آموزشی یادگیری حرکتی در بهبود خلاقیت تیمی فوتبالیستهای مبتدی [دوره 16، شماره 56، 1403، صفحه 17-32]
روش غیرخطیبررسی نقش استراتژیهای آموزشی یادگیری حرکتی در بهبود خلاقیت تیمی فوتبالیستهای مبتدی [دوره 16، شماره 56، 1403، صفحه 17-32]
ز
زمان واکنش زنجیره ای متناوبتأثیر یک جلسه تمرین هوازی در فواصل متفاوت بر تحکیم حافظه حرکتی دختران در سیکل قاعدگی متفاوت [دوره 16، شماره 58، 1403، صفحه 95-112]
ش
شایستگیپیش بینی میل به تداوم فعالیت های ورزشی و ترک ورزشی در دانشآموزان ابتدایی [دوره 16، شماره 57، 1403، صفحه 37-52]
شبکههای توجهتأثیر تمرینات نوروفیدبک و ایروبیک بر علائم افسردگی و کارکردهای شناختی در دانشجویان پسر [دوره 16، شماره 56، 1403، صفحه 51-70]
ط
طرحریزی حرکتی پیشبینانهتاثیر انواع کانون توجه بر طرحریزی حرکتی پیشبینانه و ارتباط آن با کارکردهای اجرایی در افراد مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس [دوره 16، شماره 58، 1403، صفحه 17-36]
ع
عامل انگیزشرابطه بین انگیزش حرکتی و لذت فعالیت بدنی در کودکان [دوره 16، شماره 58، 1403، صفحه 61-78]
عامل سازگاریرابطه بین انگیزش حرکتی و لذت فعالیت بدنی در کودکان [دوره 16، شماره 58، 1403، صفحه 61-78]
عامل فعالیترابطه بین انگیزش حرکتی و لذت فعالیت بدنی در کودکان [دوره 16، شماره 58، 1403، صفحه 61-78]
ف
فاز فولیکولارتأثیر یک جلسه تمرین هوازی در فواصل متفاوت بر تحکیم حافظه حرکتی دختران در سیکل قاعدگی متفاوت [دوره 16، شماره 58، 1403، صفحه 95-112]
فاز لوتئالتأثیر یک جلسه تمرین هوازی در فواصل متفاوت بر تحکیم حافظه حرکتی دختران در سیکل قاعدگی متفاوت [دوره 16، شماره 58، 1403، صفحه 95-112]
فرنالدتاثیر تلفیق یک دوره برنامه منتخب حرکتی با روش آموزش چندحسی فرنالد بر وضعیت دستخط دانشآموزان نارسانویس دوره ابتدایی [دوره 16، شماره 58، 1403، صفحه 79-94]
فعالیتبدنیمقایسه شاخصهای سلامت نوزادان و اضطراب زنان باردار فعال و غیرفعال مبتلا به کووید۱۹ [دوره 16، شماره 56، 1403، صفحه 115-134]
فعالیت بدنیاثر فعالیت بدنی و واقعیت مجازی بر تعادل کارکردی کودکان فلج مغزی همی پالژی اسپاستیک [دوره 16، شماره 57، 1403، صفحه 17-36]
فلج مغزیاثر فعالیت بدنی و واقعیت مجازی بر تعادل کارکردی کودکان فلج مغزی همی پالژی اسپاستیک [دوره 16، شماره 57، 1403، صفحه 17-36]
فوتبالبررسی نقش استراتژیهای آموزشی یادگیری حرکتی در بهبود خلاقیت تیمی فوتبالیستهای مبتدی [دوره 16، شماره 56، 1403، صفحه 17-32]
فوتبالیستتدوین برنامه آموزش و حمایت از والدین مبتنی بر شواهد تجربی در فصل مسابقه : یک مطالعه اقدام پژوهی [دوره 16، شماره 57، 1403، صفحه 101-128]
ک
کانون توجه بیرونیتاثیر انواع کانون توجه بر طرحریزی حرکتی پیشبینانه و ارتباط آن با کارکردهای اجرایی در افراد مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس [دوره 16، شماره 58، 1403، صفحه 17-36]
کانون توجه درونیتاثیر انواع کانون توجه بر طرحریزی حرکتی پیشبینانه و ارتباط آن با کارکردهای اجرایی در افراد مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس [دوره 16، شماره 58، 1403، صفحه 17-36]
کنسولهای نینتندو Wiiتاثیر تمرینات شناختی و حرکتی کنسولهای Wii بر تبحر حرکتی، توجه دیداری و انعطافپذیری شناختی کودکان دارای اختلال نقص توجه/فزونکنشی [دوره 16، شماره 56، 1403، صفحه 33-50]
کنشهای اجراییتاثیر تمرینات شناختی و حرکتی کنسولهای Wii بر تبحر حرکتی، توجه دیداری و انعطافپذیری شناختی کودکان دارای اختلال نقص توجه/فزونکنشی [دوره 16، شماره 56، 1403، صفحه 33-50]
کودکانتاثیر راهبردهای فراشناختی و بازی در خانه (بسته پیشنهادی یونیسف) بر یادگیری مهارتهای حرکتی بنیادی کودکان 5 تا 8 سال در همهگیری بیماری کرونا [دوره 16، شماره 55، 1403، صفحه 55-74]
کودکاناثر انتخاب های غیرمرتبط با تکلیف بر یادگیری حرکتی کودکان در شرایط کلیشه ای [دوره 16، شماره 57، 1403، صفحه 71-86]
کووید۱۹مقایسه شاخصهای سلامت نوزادان و اضطراب زنان باردار فعال و غیرفعال مبتلا به کووید۱۹ [دوره 16، شماره 56، 1403، صفحه 115-134]
کیفیت خواباثر تمرین هوازی باگام شمار برکیفیت خواب نامطلوب مادران باردار و شاخص های سلامت نوزادان آنان [دوره 16، شماره 58، 1403، صفحه 37-54]
کیفیت زندگیاثر تمرینات تصویرسازی حرکتی بر راه رفتن، خستگی و کیفیت زندگی زنان مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس :کارآزمایی کنترل شده تصادفی [دوره 16، شماره 57، 1403، صفحه 53-70]
گ
گام شماراثر تمرین هوازی باگام شمار برکیفیت خواب نامطلوب مادران باردار و شاخص های سلامت نوزادان آنان [دوره 16، شماره 58، 1403، صفحه 37-54]
ل
لذت فعالیت بدنیرابطه بین انگیزش حرکتی و لذت فعالیت بدنی در کودکان [دوره 16، شماره 58، 1403، صفحه 61-78]
م
مردان مجرماثر تمرین های یوگا بر تکانشگری و تصمیم گیری پرخطر در مردان جوان مجرم [دوره 16، شماره 55، 1403، صفحه 145-158]
مغزوابستگی (دلبستگی) حرکتی، مفهوم و نظریه؛ دیدگاه نوروساینس [دوره 16، شماره 58، 1403، صفحه 55-60]
مقیاس تعادل کارکردی کودکاناثر فعالیت بدنی و واقعیت مجازی بر تعادل کارکردی کودکان فلج مغزی همی پالژی اسپاستیک [دوره 16، شماره 57، 1403، صفحه 17-36]
مهارتتاثیر تحریک جریان مستقیم جمجمهای بر اجرای مهارت پرتاب آزاد در بسکتبالیست های ماهر [دوره 16، شماره 55، 1403، صفحه 17-34]
مهارتهای حرکتیتاثیر تمرینات شناختی و حرکتی کنسولهای Wii بر تبحر حرکتی، توجه دیداری و انعطافپذیری شناختی کودکان دارای اختلال نقص توجه/فزونکنشی [دوره 16، شماره 56، 1403، صفحه 33-50]
مهارتهای حرکتیتاثیر تلفیق یک دوره برنامه منتخب حرکتی با روش آموزش چندحسی فرنالد بر وضعیت دستخط دانشآموزان نارسانویس دوره ابتدایی [دوره 16، شماره 58، 1403، صفحه 79-94]
مهارتهای حرکتی بنیادیتاثیر راهبردهای فراشناختی و بازی در خانه (بسته پیشنهادی یونیسف) بر یادگیری مهارتهای حرکتی بنیادی کودکان 5 تا 8 سال در همهگیری بیماری کرونا [دوره 16، شماره 55، 1403، صفحه 55-74]
مولتیپل اسکلروزیستاثیر انواع کانون توجه بر طرحریزی حرکتی پیشبینانه و ارتباط آن با کارکردهای اجرایی در افراد مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس [دوره 16، شماره 58، 1403، صفحه 17-36]
مولتیپل اسکلروزیساثر تمرینات تصویرسازی حرکتی بر راه رفتن، خستگی و کیفیت زندگی زنان مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس :کارآزمایی کنترل شده تصادفی [دوره 16، شماره 57، 1403، صفحه 53-70]
ن
نارسانویسیتاثیر تلفیق یک دوره برنامه منتخب حرکتی با روش آموزش چندحسی فرنالد بر وضعیت دستخط دانشآموزان نارسانویس دوره ابتدایی [دوره 16، شماره 58، 1403، صفحه 79-94]
نظریه خودتنظیمیتاثیردو روش خودالگودهی بر یادگیری سرویس تنیس روی میز پسران نوآموز [دوره 16، شماره 57، 1403، صفحه 129-142]
نوزاداثر تمرین هوازی باگام شمار برکیفیت خواب نامطلوب مادران باردار و شاخص های سلامت نوزادان آنان [دوره 16، شماره 58، 1403، صفحه 37-54]
و
وابستگیپیش بینی میل به تداوم فعالیت های ورزشی و ترک ورزشی در دانشآموزان ابتدایی [دوره 16، شماره 57، 1403، صفحه 37-52]
واژگان کلیدی: ایروبیکتأثیر تمرینات نوروفیدبک و ایروبیک بر علائم افسردگی و کارکردهای شناختی در دانشجویان پسر [دوره 16، شماره 56، 1403، صفحه 51-70]
واقعیت مجازیتاثیر تمرینات هوازی، واقعیت مجازی و تکالیف دوگانه بر عملکرد حرکتی و افسردگی بیماران ام. اس. افسرده [دوره 16، شماره 55، 1403، صفحه 35-54]
ورزشاثر تمرین هوازی باگام شمار برکیفیت خواب نامطلوب مادران باردار و شاخص های سلامت نوزادان آنان [دوره 16، شماره 58، 1403، صفحه 37-54]
ورزشوابستگی (دلبستگی) حرکتی، مفهوم و نظریه؛ دیدگاه نوروساینس [دوره 16، شماره 58، 1403، صفحه 55-60]
ه
همی پالژی اسپاستیکاثر فعالیت بدنی و واقعیت مجازی بر تعادل کارکردی کودکان فلج مغزی همی پالژی اسپاستیک [دوره 16، شماره 57، 1403، صفحه 17-36]
ی
یادگیری افتراقیبررسی نقش استراتژیهای آموزشی یادگیری حرکتی در بهبود خلاقیت تیمی فوتبالیستهای مبتدی [دوره 16، شماره 56، 1403، صفحه 17-32]
یادگیری حرکتیاثر انتخاب های غیرمرتبط با تکلیف بر یادگیری حرکتی کودکان در شرایط کلیشه ای [دوره 16، شماره 57، 1403، صفحه 71-86]
یادگیری کم خطابررسی اثر تداخل زمینهای و یادگیری کم خطا بر اجرا در شرایط فشار روانشناختی [دوره 16، شماره 57، 1403، صفحه 87-100]
یادگیری مشاهده ایتاثیردو روش خودالگودهی بر یادگیری سرویس تنیس روی میز پسران نوآموز [دوره 16، شماره 57، 1403، صفحه 129-142]
یوگااثر تمرین های یوگا بر تکانشگری و تصمیم گیری پرخطر در مردان جوان مجرم [دوره 16، شماره 55، 1403، صفحه 145-158]