آ

  • آموزش امواج مغزی اس‌ام‌آر/تتا تأثیر تمرین نروفیدبک با تأکید بر برتری دستی بر یادگیری مهارت پرتاب دارت [دوره 10، شماره 31، 1397، صفحه 109-128]

  • آموزش فراگیر تأثیر برنامه‌های آموزش فراگیر در مدارس ابتدایی بر رشد حرکتی، اجتماعی و عاطفی دانش‌آموزان کم‌توان ذهنی [دوره 10، شماره 33، 1397، صفحه 105-124]

  • آموزش و تمرین شنا تأثیر آموزش و تمرین شنا بر حس‌ حرکت پسران با اختلال بینایی [دوره 10، شماره 34، 1397، صفحه 17-28]

  • آهستگی بعد از خطا رابطة بین سطح هدایت الکتریکی پوست و آهستگی بعد از خطا حین اجرای تکلیف شناختی در داوران فوتبال [دوره 10، شماره 34، 1397، صفحه 91-104]

ا

  • اختلالات یادگیری اثر تمرینات ادراکی- حرکتی بر حافظة کاری دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری خاص با مشکل ریاضی [دوره 10، شماره 34، 1397، صفحه 105-120]

  • اختلال بینایی تأثیر آموزش و تمرین شنا بر حس‌ حرکت پسران با اختلال بینایی [دوره 10، شماره 34، 1397، صفحه 17-28]

  • اختلال طیف اتیسم تأثیر تحریک مستقیم جمجمه‌ای و تمرینات منتخب حرکتی بر مهارت‌های حرکتی درشت در کودکان با اختلال طیف اتیسم [دوره 10، شماره 32، 1397، صفحه 79-96]

  • اختلال هماهنگی رشد مقایسة تاثیر تمرین تکلیف‌مداربا فعالیت‌های معمول در کلاس تربیت‌بدنی بر رشد مهارت‌های درشت کودکان دچار اختلال هماهنگی رشدی [دوره 10، شماره 33، 1397، صفحه 17-34]

  • اختلال هماهنگی رشدی تأثیر تمرینات ویژة انفرادی، گروهی و مشارکتی بر عملکرد شناختی و اجتماعی کودکان مبتلا به اختلال هماهنگی رشدی 12-9 ساله [دوره 10، شماره 31، 1397، صفحه 177-194]

  • ادراک عمق رابطۀ بین سطح داوری و نوع رشتۀ ورزشی با میزان خطای ادراک عمق داوران ورزشی در رنگ‏های سرد و گرم [دوره 10، شماره 31، 1397، صفحه 147-160]

  • ارتقای سطح داوری مقایسة مهارت‌های بینایی در داوران کم‌اشتباه و پراشتباه فوتبال [دوره 10، شماره 34، 1397، صفحه 75-90]

  • استرس محدودیت حرکتی مقایسة تأثیر استرس محدودیت حرکتی بر یادگیری و حافظة فضایی رت‌های نر پیر و جوان [دوره 10، شماره 32، 1397، صفحه 165-178]

  • اضطراب مقایسة تبحر حرکتی، رفتار و پیشرفت تحصیلی کودکان هشت تا 10 سالة دارای تولد زودرس با همتایان طبیعی [دوره 10، شماره 33، 1397، صفحه 89-104]

  • اعتبار سازه تعیین روایی وپایایی نسخة فارسی مقیاس وابستگی به پرورش اندام [دوره 10، شماره 33، 1397، صفحه 71-88]

  • اکتساب اثر تداخل زمینه‏ای بر اکتساب، یادداری و انتقال مهارت‌های پایه ژیمناستیک کودکان [دوره 10، شماره 31، 1397، صفحه 161-176]

  • اکتساب بررسی اثر مشاهدة مدل‌های مبتدی، ماهر و ترکیبی در یادگیری یک تکلیف شناختی- حرکتی [دوره 10، شماره 33، 1397، صفحه 35-50]

  • الگودهی بینایی- شنوایی نقش کینماتیک‌های شنیداری حرکت در بازتولید و یادگیری مشخصات فضایی الگوی حرکت [دوره 10، شماره 33، 1397، صفحه 125-148]

  • انتقال اثر تداخل زمینه‏ای بر اکتساب، یادداری و انتقال مهارت‌های پایه ژیمناستیک کودکان [دوره 10، شماره 31، 1397، صفحه 161-176]

  • انتقال بررسی اثر مشاهدة مدل‌های مبتدی، ماهر و ترکیبی در یادگیری یک تکلیف شناختی- حرکتی [دوره 10، شماره 33، 1397، صفحه 35-50]

  • انگیختگی رابطة بین سطح هدایت الکتریکی پوست و آهستگی بعد از خطا حین اجرای تکلیف شناختی در داوران فوتبال [دوره 10، شماره 34، 1397، صفحه 91-104]

  • انگیزش درونی اثر محتوای بازخورد افزوده بر اکتساب، یادداری، انتقال مهارت حرکتی و انگیزش درونی در کودکان و نوجوانان: ادراک- عمل متمایز در افراد مبتدی و ماهر [دوره 10، شماره 34، 1397، صفحه 49-74]

ب

  • بازخورد عمومی و غیرعمومی اثر محتوای بازخورد افزوده بر اکتساب، یادداری، انتقال مهارت حرکتی و انگیزش درونی در کودکان و نوجوانان: ادراک- عمل متمایز در افراد مبتدی و ماهر [دوره 10، شماره 34، 1397، صفحه 49-74]

  • بازخورد مثبت و منفی اثر محتوای بازخورد افزوده بر اکتساب، یادداری، انتقال مهارت حرکتی و انگیزش درونی در کودکان و نوجوانان: ادراک- عمل متمایز در افراد مبتدی و ماهر [دوره 10، شماره 34، 1397، صفحه 49-74]

  • بازداری بازگشت اثر نوع، صحت و زمان ارائة پیش‌نشانه بر زمان واکنش انتخابی: مطالعة نظریة بازداری بازگشت [دوره 10، شماره 32، 1397، صفحه 35-48]

  • بایودکس اثرهای هشت هفته مداخلة تمرینی در آب بر تعادل ایستا و پویای کودکان فلج مغزی همی‌پلژی [دوره 10، شماره 32، 1397، صفحه 49-64]

  • بخش‌بخش تأثیر اطلاعات افزودة ویدئویی انتخابی و اجباری بر یادگیری حرکتی شوت جفت بسکتبال: با تأکید بر نظریة نقطه چالش [دوره 10، شماره 32، 1397، صفحه 143-166]

  • بخش پیش‌حرکتی تأثیر تصویرسازی ذهنی پتلپ و تمرین بدنی بر بخش پیش حرکتی و حرکتی زمان واکنش ساده و انتخابی [دوره 10، شماره 31، 1397، صفحه 17-38]

  • بخش حرکتی تأثیر تصویرسازی ذهنی پتلپ و تمرین بدنی بر بخش پیش حرکتی و حرکتی زمان واکنش ساده و انتخابی [دوره 10، شماره 31، 1397، صفحه 17-38]

  • برتری دستی تأثیر تمرین نروفیدبک با تأکید بر برتری دستی بر یادگیری مهارت پرتاب دارت [دوره 10، شماره 31، 1397، صفحه 109-128]

  • برنامة مداخله‌‏ای اثر دو رویکرد معلم‌محور و کودک‌محور بر شایستگی حرکتی واقعی و ادراک‌شدة دختران دبستانی [دوره 10، شماره 31، 1397، صفحه 39-52]

  • بیش‌فعالی تأثیرآموزش براساس تربیت‌بدنی رشدی بر اختلال کمبود توجه/بیش‌فعالی دانش‌آموزان [دوره 10، شماره 32، 1397، صفحه 17-34]

  • بینایی- ادراکی مقایسة مهارت‌های بینایی در داوران کم‌اشتباه و پراشتباه فوتبال [دوره 10، شماره 34، 1397، صفحه 75-90]

  • بینایی- حرکتی مقایسة مهارت‌های بینایی در داوران کم‌اشتباه و پراشتباه فوتبال [دوره 10، شماره 34، 1397، صفحه 75-90]

  • بهرة هوشی ارتباط بهرة هوشی و هوش هیجانی با تبحر حرکتی در پسران 14-10 سال شهر تهران [دوره 10، شماره 32، 1397، صفحه 65-78]

پ

  • پرتاب تأثیر قیود تکلیف تو‌درتو بر سرعت جابجایی، سرعت و دقت پرتاب در هندبالیست‌های نخبه [دوره 10، شماره 32، 1397، صفحه 97-112]

  • پرتاب بیسبال مقایسة هماهنگی درون‌عضوی و زمان‌بندی اجرای مهارت پرتاب بیسبال در پرتابگران ماهر و مبتدی با تأکید بر فازهای مختلف حرکت [دوره 10، شماره 34، 1397، صفحه 29-48]

  • پرتاب دارت تأثیر تمرین نروفیدبک با تأکید بر برتری دستی بر یادگیری مهارت پرتاب دارت [دوره 10، شماره 31، 1397، صفحه 109-128]

  • پرخاشگری مقایسة تبحر حرکتی، رفتار و پیشرفت تحصیلی کودکان هشت تا 10 سالة دارای تولد زودرس با همتایان طبیعی [دوره 10، شماره 33، 1397، صفحه 89-104]

  • پیشرفت تحصیلی مقایسة تبحر حرکتی، رفتار و پیشرفت تحصیلی کودکان هشت تا 10 سالة دارای تولد زودرس با همتایان طبیعی [دوره 10، شماره 33، 1397، صفحه 89-104]

  • پیش‌نشانه اثر نوع، صحت و زمان ارائة پیش‌نشانه بر زمان واکنش انتخابی: مطالعة نظریة بازداری بازگشت [دوره 10، شماره 32، 1397، صفحه 35-48]

  • پیگردی چرخان تسهیل و تحکیم یادگیری حرکتی رویه‌ای با استفاده از نوروفیدبک [دوره 10، شماره 31، 1397، صفحه 129-146]

  • پوردو پگبورد تأثیر تمرینات قدرتی، تمرینات ویژة انگشتان و ترکیبی از آن دو بر سرعت و دقت حرکات ظریف زنان سالمند [دوره 10، شماره 31، 1397، صفحه 71-86]

ت

  • تبحر حرکتی ارتباط بهرة هوشی و هوش هیجانی با تبحر حرکتی در پسران 14-10 سال شهر تهران [دوره 10، شماره 32، 1397، صفحه 65-78]

  • تبحر حرکتی مقایسة تبحر حرکتی، رفتار و پیشرفت تحصیلی کودکان هشت تا 10 سالة دارای تولد زودرس با همتایان طبیعی [دوره 10، شماره 33، 1397، صفحه 89-104]

  • تحریک مستقیم جمجمه‌ای تأثیر تحریک مستقیم جمجمه‌ای و تمرینات منتخب حرکتی بر مهارت‌های حرکتی درشت در کودکان با اختلال طیف اتیسم [دوره 10، شماره 32، 1397، صفحه 79-96]

  • تحریک موزون شنیداری تأثیر تحریک موزون شنیداری حین تمرین راه‌رفتن بر شاخص‌های کینماتیکی گام‌-برداری بیماران مبتلا به مالتیپل اسکلروزیس [دوره 10، شماره 33، 1397، صفحه 149-164]

  • تحکیم اثر ریتم شبانه‌روزی و تغییرپذیری تمرین بر تحکیم مبتنی بر ارتقای حافظة حرکتی آشکار [دوره 10، شماره 31، 1397، صفحه 87-108]

  • تداخل زمینه‌ای اثر تداخل زمینه‏ای بر اکتساب، یادداری و انتقال مهارت‌های پایه ژیمناستیک کودکان [دوره 10، شماره 31، 1397، صفحه 161-176]

  • تربیت‌بدنی رشدی تأثیرآموزش براساس تربیت‌بدنی رشدی بر اختلال کمبود توجه/بیش‌فعالی دانش‌آموزان [دوره 10، شماره 32، 1397، صفحه 17-34]

  • تردستی بررسی اثر مشاهدة مدل‌های مبتدی، ماهر و ترکیبی در یادگیری یک تکلیف شناختی- حرکتی [دوره 10، شماره 33، 1397، صفحه 35-50]

  • تصویرسازی حرکتی اثر زمان‌بندی تمرین و ریتم شبانه‌روزی بر یادگیری مهارت فورهند تنیس روی میز [دوره 10، شماره 33، 1397، صفحه 51-70]

  • تصویرسازی ذهنی پتلپ تأثیر تصویرسازی ذهنی پتلپ و تمرین بدنی بر بخش پیش حرکتی و حرکتی زمان واکنش ساده و انتخابی [دوره 10، شماره 31، 1397، صفحه 17-38]

  • تعادل ایستا و پویا اثرهای هشت هفته مداخلة تمرینی در آب بر تعادل ایستا و پویای کودکان فلج مغزی همی‌پلژی [دوره 10، شماره 32، 1397، صفحه 49-64]

  • تعداد تثبیت تأثیر تکلیف ثانویة شناختی بر تصمیم‌گیری و رفتارهای خیرگی فوتبالیست‌های ماهر و مبتدی [دوره 10، شماره 32، 1397، صفحه 129-142]

  • تغییرپذیری تمرین اثر ریتم شبانه‌روزی و تغییرپذیری تمرین بر تحکیم مبتنی بر ارتقای حافظة حرکتی آشکار [دوره 10، شماره 31، 1397، صفحه 87-108]

  • تکلیف فیتز تأثیر دست‌برتری و دستکاری شاخص دشواری بر مؤلفه‌های رفتاری و عصبی اجرای تکلیف مبادلة سرعت- دقت [دوره 10، شماره 34، 1397، صفحه 121-150]

  • تمرین تأثیر تمرینات قدرتی، تمرینات ویژة انگشتان و ترکیبی از آن دو بر سرعت و دقت حرکات ظریف زنان سالمند [دوره 10، شماره 31، 1397، صفحه 71-86]

  • تمرینات تأثیر تمرینات ویژة انفرادی، گروهی و مشارکتی بر عملکرد شناختی و اجتماعی کودکان مبتلا به اختلال هماهنگی رشدی 12-9 ساله [دوره 10، شماره 31، 1397، صفحه 177-194]

  • تمرینات حرکتی تأثیر تحریک مستقیم جمجمه‌ای و تمرینات منتخب حرکتی بر مهارت‌های حرکتی درشت در کودکان با اختلال طیف اتیسم [دوره 10، شماره 32، 1397، صفحه 79-96]

  • تمرین‌آسایی اثر ریتم شبانه‌روزی و تغییرپذیری تمرین بر تحکیم مبتنی بر ارتقای حافظة حرکتی آشکار [دوره 10، شماره 31، 1397، صفحه 87-108]

  • تمرین در آب اثرهای هشت هفته مداخلة تمرینی در آب بر تعادل ایستا و پویای کودکان فلج مغزی همی‌پلژی [دوره 10، شماره 32، 1397، صفحه 49-64]

  • تمرین دوساهو اثر یک دوره برنامة دوساهو بر تبحر حرکتی کودکان با سندرم‌داون [دوره 10، شماره 32، 1397، صفحه 113-128]

  • تمرین نوروفیدبک تسهیل و تحکیم یادگیری حرکتی رویه‌ای با استفاده از نوروفیدبک [دوره 10، شماره 31، 1397، صفحه 129-146]

  • تولد زودرس مقایسة تبحر حرکتی، رفتار و پیشرفت تحصیلی کودکان هشت تا 10 سالة دارای تولد زودرس با همتایان طبیعی [دوره 10، شماره 33، 1397، صفحه 89-104]

ج

  • جفت‌شدن ادراک – عمل تأثیر قیود تکلیف تو‌درتو بر سرعت جابجایی، سرعت و دقت پرتاب در هندبالیست‌های نخبه [دوره 10، شماره 32، 1397، صفحه 97-112]

  • جو انگیزة تبحر اثر دو رویکرد معلم‌محور و کودک‌محور بر شایستگی حرکتی واقعی و ادراک‌شدة دختران دبستانی [دوره 10، شماره 31، 1397، صفحه 39-52]

چ

  • چالاکی دستی تأثیر تمرینات قدرتی، تمرینات ویژة انگشتان و ترکیبی از آن دو بر سرعت و دقت حرکات ظریف زنان سالمند [دوره 10، شماره 31، 1397، صفحه 71-86]

ح

  • حافظة‌ فضایی مقایسة تأثیر استرس محدودیت حرکتی بر یادگیری و حافظة فضایی رت‌های نر پیر و جوان [دوره 10، شماره 32، 1397، صفحه 165-178]

  • حافظة وکسلر اثر تمرینات ادراکی- حرکتی بر حافظة کاری دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری خاص با مشکل ریاضی [دوره 10، شماره 34، 1397، صفحه 105-120]

  • حرکات ظریف تأثیر تمرینات قدرتی، تمرینات ویژة انگشتان و ترکیبی از آن دو بر سرعت و دقت حرکات ظریف زنان سالمند [دوره 10، شماره 31، 1397، صفحه 71-86]

  • حس حرکت تأثیر آموزش و تمرین شنا بر حس‌ حرکت پسران با اختلال بینایی [دوره 10، شماره 34، 1397، صفحه 17-28]

خ

  • خطای فضایی الگوی حرکت نقش کینماتیک‌های شنیداری حرکت در بازتولید و یادگیری مشخصات فضایی الگوی حرکت [دوره 10، شماره 33، 1397، صفحه 125-148]

د

  • دانش‌آموزان پسر تأثیرآموزش براساس تربیت‌بدنی رشدی بر اختلال کمبود توجه/بیش‌فعالی دانش‌آموزان [دوره 10، شماره 32، 1397، صفحه 17-34]

  • داوران ورزشی رابطۀ بین سطح داوری و نوع رشتۀ ورزشی با میزان خطای ادراک عمق داوران ورزشی در رنگ‏های سرد و گرم [دوره 10، شماره 31، 1397، صفحه 147-160]

  • داور فوتبال مقایسة مهارت‌های بینایی در داوران کم‌اشتباه و پراشتباه فوتبال [دوره 10، شماره 34، 1397، صفحه 75-90]

  • دست‌برتری تأثیر دست‌برتری و دستکاری شاخص دشواری بر مؤلفه‌های رفتاری و عصبی اجرای تکلیف مبادلة سرعت- دقت [دوره 10، شماره 34، 1397، صفحه 121-150]

  • دشواری تکلیف تأثیر دست‌برتری و دستکاری شاخص دشواری بر مؤلفه‌های رفتاری و عصبی اجرای تکلیف مبادلة سرعت- دقت [دوره 10، شماره 34، 1397، صفحه 121-150]

  • دقت تأثیر اطلاعات افزودة ویدئویی انتخابی و اجباری بر یادگیری حرکتی شوت جفت بسکتبال: با تأکید بر نظریة نقطه چالش [دوره 10، شماره 32، 1397، صفحه 143-166]

ر

  • راه‌رفتن تأثیر تحریک موزون شنیداری حین تمرین راه‌رفتن بر شاخص‌های کینماتیکی گام‌-برداری بیماران مبتلا به مالتیپل اسکلروزیس [دوره 10، شماره 33، 1397، صفحه 149-164]

  • ریتم شبانه‌روزی اثر ریتم شبانه‌روزی و تغییرپذیری تمرین بر تحکیم مبتنی بر ارتقای حافظة حرکتی آشکار [دوره 10، شماره 31، 1397، صفحه 87-108]

  • رشد اجتماعی تأثیر برنامه‌های آموزش فراگیر در مدارس ابتدایی بر رشد حرکتی، اجتماعی و عاطفی دانش‌آموزان کم‌توان ذهنی [دوره 10، شماره 33، 1397، صفحه 105-124]

  • رشد حرکتی تأثیر برنامه‌های آموزش فراگیر در مدارس ابتدایی بر رشد حرکتی، اجتماعی و عاطفی دانش‌آموزان کم‌توان ذهنی [دوره 10، شماره 33، 1397، صفحه 105-124]

  • رشد عاطفی تأثیر برنامه‌های آموزش فراگیر در مدارس ابتدایی بر رشد حرکتی، اجتماعی و عاطفی دانش‌آموزان کم‌توان ذهنی [دوره 10، شماره 33، 1397، صفحه 105-124]

  • رفتار خیرگی تأثیر تکلیف ثانویة شناختی بر تصمیم‌گیری و رفتارهای خیرگی فوتبالیست‌های ماهر و مبتدی [دوره 10، شماره 32، 1397، صفحه 129-142]

  • رنگ‏های سرد رابطۀ بین سطح داوری و نوع رشتۀ ورزشی با میزان خطای ادراک عمق داوران ورزشی در رنگ‏های سرد و گرم [دوره 10، شماره 31، 1397، صفحه 147-160]

  • رنگ‏های گرم رابطۀ بین سطح داوری و نوع رشتۀ ورزشی با میزان خطای ادراک عمق داوران ورزشی در رنگ‏های سرد و گرم [دوره 10، شماره 31، 1397، صفحه 147-160]

  • رویکرد تکلیف‌مدار مقایسة تاثیر تمرین تکلیف‌مداربا فعالیت‌های معمول در کلاس تربیت‌بدنی بر رشد مهارت‌های درشت کودکان دچار اختلال هماهنگی رشدی [دوره 10، شماره 33، 1397، صفحه 17-34]

ز

  • زمان‌بندی مقایسة هماهنگی درون‌عضوی و زمان‌بندی اجرای مهارت پرتاب بیسبال در پرتابگران ماهر و مبتدی با تأکید بر فازهای مختلف حرکت [دوره 10، شماره 34، 1397، صفحه 29-48]

  • زمان واکنش انتخابی تأثیر تصویرسازی ذهنی پتلپ و تمرین بدنی بر بخش پیش حرکتی و حرکتی زمان واکنش ساده و انتخابی [دوره 10، شماره 31، 1397، صفحه 17-38]

  • زمان واکنش انتخابی اثر نوع، صحت و زمان ارائة پیش‌نشانه بر زمان واکنش انتخابی: مطالعة نظریة بازداری بازگشت [دوره 10، شماره 32، 1397، صفحه 35-48]

  • زمان واکنش ساده تأثیر تصویرسازی ذهنی پتلپ و تمرین بدنی بر بخش پیش حرکتی و حرکتی زمان واکنش ساده و انتخابی [دوره 10، شماره 31، 1397، صفحه 17-38]

ژ

  • ژیمناستیک اثر تداخل زمینه‏ای بر اکتساب، یادداری و انتقال مهارت‌های پایه ژیمناستیک کودکان [دوره 10، شماره 31، 1397، صفحه 161-176]

س

  • سالمندان تأثیر تمرینات قدرتی، تمرینات ویژة انگشتان و ترکیبی از آن دو بر سرعت و دقت حرکات ظریف زنان سالمند [دوره 10، شماره 31، 1397، صفحه 71-86]

  • سانیفیکیشن نقش کینماتیک‌های شنیداری حرکت در بازتولید و یادگیری مشخصات فضایی الگوی حرکت [دوره 10، شماره 33، 1397، صفحه 125-148]

  • سن مقایسة تأثیر استرس محدودیت حرکتی بر یادگیری و حافظة فضایی رت‌های نر پیر و جوان [دوره 10، شماره 32، 1397، صفحه 165-178]

ش

  • شایستگی حرکتی اثر دو رویکرد معلم‌محور و کودک‌محور بر شایستگی حرکتی واقعی و ادراک‌شدة دختران دبستانی [دوره 10، شماره 31، 1397، صفحه 39-52]

  • شناختی تأثیر تمرینات ویژة انفرادی، گروهی و مشارکتی بر عملکرد شناختی و اجتماعی کودکان مبتلا به اختلال هماهنگی رشدی 12-9 ساله [دوره 10، شماره 31، 1397، صفحه 177-194]

  • شوت جفت بسکتبال نقش کینماتیک‌های شنیداری حرکت در بازتولید و یادگیری مشخصات فضایی الگوی حرکت [دوره 10، شماره 33، 1397، صفحه 125-148]

ص

  • صبحگاهی اثر زمان‌بندی تمرین و ریتم شبانه‌روزی بر یادگیری مهارت فورهند تنیس روی میز [دوره 10، شماره 33، 1397، صفحه 51-70]

ع

  • عصر‏گاهی اثر زمان‌بندی تمرین و ریتم شبانه‌روزی بر یادگیری مهارت فورهند تنیس روی میز [دوره 10، شماره 33، 1397، صفحه 51-70]

  • عملکرد اجتماعی تأثیر تمرینات ویژة انفرادی، گروهی و مشارکتی بر عملکرد شناختی و اجتماعی کودکان مبتلا به اختلال هماهنگی رشدی 12-9 ساله [دوره 10، شماره 31، 1397، صفحه 177-194]

ف

  • فاز حرکت مقایسة هماهنگی درون‌عضوی و زمان‌بندی اجرای مهارت پرتاب بیسبال در پرتابگران ماهر و مبتدی با تأکید بر فازهای مختلف حرکت [دوره 10، شماره 34، 1397، صفحه 29-48]

  • فرم تأثیر اطلاعات افزودة ویدئویی انتخابی و اجباری بر یادگیری حرکتی شوت جفت بسکتبال: با تأکید بر نظریة نقطه چالش [دوره 10، شماره 32، 1397، صفحه 143-166]

ق

  • قیود بوم‌شناختی تأثیر قیود تکلیف تو‌درتو بر سرعت جابجایی، سرعت و دقت پرتاب در هندبالیست‌های نخبه [دوره 10، شماره 32، 1397، صفحه 97-112]

ک

  • کمبود توجه تأثیرآموزش براساس تربیت‌بدنی رشدی بر اختلال کمبود توجه/بیش‌فعالی دانش‌آموزان [دوره 10، شماره 32، 1397، صفحه 17-34]

  • کم‌توانی ذهنی تأثیر برنامه‌های آموزش فراگیر در مدارس ابتدایی بر رشد حرکتی، اجتماعی و عاطفی دانش‌آموزان کم‌توان ذهنی [دوره 10، شماره 33، 1397، صفحه 105-124]

  • کنترل بینایی- حرکتی اثر یک دوره برنامة دوساهو بر تبحر حرکتی کودکان با سندرم‌داون [دوره 10، شماره 32، 1397، صفحه 113-128]

  • کینماتیک حرکت اثر الگودهی ماهر و درحال‌یادگیری بر اکتساب ویژگی‌های دینامیکی و دقت مهارت پرتاب آزاد بسکتبال [دوره 10، شماره 31، 1397، صفحه 53-70]

  • کودکان اثرهای هشت هفته مداخلة تمرینی در آب بر تعادل ایستا و پویای کودکان فلج مغزی همی‌پلژی [دوره 10، شماره 32، 1397، صفحه 49-64]

  • کودکان ارتباط بهرة هوشی و هوش هیجانی با تبحر حرکتی در پسران 14-10 سال شهر تهران [دوره 10، شماره 32، 1397، صفحه 65-78]

  • کودکان سندرم داون اثر یک دوره برنامة دوساهو بر تبحر حرکتی کودکان با سندرم‌داون [دوره 10، شماره 32، 1397، صفحه 113-128]

م

  • مالتیپل اسکلروزیس تأثیر تحریک موزون شنیداری حین تمرین راه‌رفتن بر شاخص‌های کینماتیکی گام‌-برداری بیماران مبتلا به مالتیپل اسکلروزیس [دوره 10، شماره 33، 1397، صفحه 149-164]

  • مداخلة مدرسه‌محور مقایسة تاثیر تمرین تکلیف‌مداربا فعالیت‌های معمول در کلاس تربیت‌بدنی بر رشد مهارت‌های درشت کودکان دچار اختلال هماهنگی رشدی [دوره 10، شماره 33، 1397، صفحه 17-34]

  • مدت تثبیت تأثیر تکلیف ثانویة شناختی بر تصمیم‌گیری و رفتارهای خیرگی فوتبالیست‌های ماهر و مبتدی [دوره 10، شماره 32، 1397، صفحه 129-142]

  • مدل تأثیر اطلاعات افزودة ویدئویی انتخابی و اجباری بر یادگیری حرکتی شوت جفت بسکتبال: با تأکید بر نظریة نقطه چالش [دوره 10، شماره 32، 1397، صفحه 143-166]

  • مدل مشاهده‌ای بررسی اثر مشاهدة مدل‌های مبتدی، ماهر و ترکیبی در یادگیری یک تکلیف شناختی- حرکتی [دوره 10، شماره 33، 1397، صفحه 35-50]

  • میزان اشتباه مقایسة مهارت‌های بینایی در داوران کم‌اشتباه و پراشتباه فوتبال [دوره 10، شماره 34، 1397، صفحه 75-90]

  • مفاهیم توانایی اثر محتوای بازخورد افزوده بر اکتساب، یادداری، انتقال مهارت حرکتی و انگیزش درونی در کودکان و نوجوانان: ادراک- عمل متمایز در افراد مبتدی و ماهر [دوره 10، شماره 34، 1397، صفحه 49-74]

  • مهارت‏‌های حرکتی دست‌کاری اثر دو رویکرد معلم‌محور و کودک‌محور بر شایستگی حرکتی واقعی و ادراک‌شدة دختران دبستانی [دوره 10، شماره 31، 1397، صفحه 39-52]

  • مهارت تصمیم‌گیری تأثیر تکلیف ثانویة شناختی بر تصمیم‌گیری و رفتارهای خیرگی فوتبالیست‌های ماهر و مبتدی [دوره 10، شماره 32، 1397، صفحه 129-142]

  • مهارت‌های ادراکی- حرکتی اثر تمرینات ادراکی- حرکتی بر حافظة کاری دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری خاص با مشکل ریاضی [دوره 10، شماره 34، 1397، صفحه 105-120]

  • مهارت‌های حرکتی درشت تأثیر تحریک مستقیم جمجمه‌ای و تمرینات منتخب حرکتی بر مهارت‌های حرکتی درشت در کودکان با اختلال طیف اتیسم [دوره 10، شماره 32، 1397، صفحه 79-96]

  • مهارت‌های درشت حرکتی مقایسة تاثیر تمرین تکلیف‌مداربا فعالیت‌های معمول در کلاس تربیت‌بدنی بر رشد مهارت‌های درشت کودکان دچار اختلال هماهنگی رشدی [دوره 10، شماره 33، 1397، صفحه 17-34]

ن

  • نتیجة حرکت اثر الگودهی ماهر و درحال‌یادگیری بر اکتساب ویژگی‌های دینامیکی و دقت مهارت پرتاب آزاد بسکتبال [دوره 10، شماره 31، 1397، صفحه 53-70]

  • نروفیدبک تأثیر تمرین نروفیدبک با تأکید بر برتری دستی بر یادگیری مهارت پرتاب دارت [دوره 10، شماره 31، 1397، صفحه 109-128]

  • نظارت بر عملکرد رابطة بین سطح هدایت الکتریکی پوست و آهستگی بعد از خطا حین اجرای تکلیف شناختی در داوران فوتبال [دوره 10، شماره 34، 1397، صفحه 91-104]

  • نمایش تأثیر اطلاعات افزودة ویدئویی انتخابی و اجباری بر یادگیری حرکتی شوت جفت بسکتبال: با تأکید بر نظریة نقطه چالش [دوره 10، شماره 32، 1397، صفحه 143-166]

  • نیمکره‌های مغز تأثیر دست‌برتری و دستکاری شاخص دشواری بر مؤلفه‌های رفتاری و عصبی اجرای تکلیف مبادلة سرعت- دقت [دوره 10، شماره 34، 1397، صفحه 121-150]

  • نوع الگو اثر الگودهی ماهر و درحال‌یادگیری بر اکتساب ویژگی‌های دینامیکی و دقت مهارت پرتاب آزاد بسکتبال [دوره 10، شماره 31، 1397، صفحه 53-70]

و

ه

  • هماهنگی حرکت اثر الگودهی ماهر و درحال‌یادگیری بر اکتساب ویژگی‌های دینامیکی و دقت مهارت پرتاب آزاد بسکتبال [دوره 10، شماره 31، 1397، صفحه 53-70]

  • هماهنگی حرکتی اثر یک دوره برنامة دوساهو بر تبحر حرکتی کودکان با سندرم‌داون [دوره 10، شماره 32، 1397، صفحه 113-128]

  • هماهنگی درون‌عضوی مقایسة هماهنگی درون‌عضوی و زمان‌بندی اجرای مهارت پرتاب بیسبال در پرتابگران ماهر و مبتدی با تأکید بر فازهای مختلف حرکت [دوره 10، شماره 34، 1397، صفحه 29-48]

  • همی‌پلژی اثرهای هشت هفته مداخلة تمرینی در آب بر تعادل ایستا و پویای کودکان فلج مغزی همی‌پلژی [دوره 10، شماره 32، 1397، صفحه 49-64]

  • همسانی درونی تعیین روایی وپایایی نسخة فارسی مقیاس وابستگی به پرورش اندام [دوره 10، شماره 33، 1397، صفحه 71-88]

  • هندبال تأثیر قیود تکلیف تو‌درتو بر سرعت جابجایی، سرعت و دقت پرتاب در هندبالیست‌های نخبه [دوره 10، شماره 32، 1397، صفحه 97-112]

  • هوش هیجانی ارتباط بهرة هوشی و هوش هیجانی با تبحر حرکتی در پسران 14-10 سال شهر تهران [دوره 10، شماره 32، 1397، صفحه 65-78]

ی

  • یادداری اثر تداخل زمینه‏ای بر اکتساب، یادداری و انتقال مهارت‌های پایه ژیمناستیک کودکان [دوره 10، شماره 31، 1397، صفحه 161-176]

  • یادداری بررسی اثر مشاهدة مدل‌های مبتدی، ماهر و ترکیبی در یادگیری یک تکلیف شناختی- حرکتی [دوره 10، شماره 33، 1397، صفحه 35-50]

  • یادگیری مقایسة تأثیر استرس محدودیت حرکتی بر یادگیری و حافظة فضایی رت‌های نر پیر و جوان [دوره 10، شماره 32، 1397، صفحه 165-178]

  • یادگیری حرکتی اثر محتوای بازخورد افزوده بر اکتساب، یادداری، انتقال مهارت حرکتی و انگیزش درونی در کودکان و نوجوانان: ادراک- عمل متمایز در افراد مبتدی و ماهر [دوره 10، شماره 34، 1397، صفحه 49-74]

  • یادگیری حرکتی اثر زمان‌بندی تمرین و ریتم شبانه‌روزی بر یادگیری مهارت فورهند تنیس روی میز [دوره 10، شماره 33، 1397، صفحه 51-70]

  • یادگیری حرکتی بررسی اثر مشاهدة مدل‌های مبتدی، ماهر و ترکیبی در یادگیری یک تکلیف شناختی- حرکتی [دوره 10، شماره 33، 1397، صفحه 35-50]

  • یادگیری حرکتی رویه‌ای تسهیل و تحکیم یادگیری حرکتی رویه‌ای با استفاده از نوروفیدبک [دوره 10، شماره 31، 1397، صفحه 129-146]

  • یادگیری مشاهده‌ای اثر الگودهی ماهر و درحال‌یادگیری بر اکتساب ویژگی‌های دینامیکی و دقت مهارت پرتاب آزاد بسکتبال [دوره 10، شماره 31، 1397، صفحه 53-70]

  • یادگیری مشاهده‌ای بررسی اثر مشاهدة مدل‌های مبتدی، ماهر و ترکیبی در یادگیری یک تکلیف شناختی- حرکتی [دوره 10، شماره 33، 1397، صفحه 35-50]