ا

  • اصلانخانی، محمد علی پیامدهای آموزش خطی و غیرخطی در یادگیری مهارت های حرکتی و ورزشی: مطالعه مروری نظام مند [دوره 16، شماره 55، 1403، صفحه 75-108]

  • اعتمادی فر، مسعود تاثیر تمرینات هوازی، واقعیت مجازی و تکالیف دوگانه بر عملکرد حرکتی و افسردگی بیماران ام. ‌اس. افسرده [دوره 16، شماره 55، 1403، صفحه 35-54]

ب

  • باقرزاده، فضل اله تاثیر تمرینات هوازی با حجم‌های متفاوت بر BDNF کودکان اوتیسم [دوره 16، شماره 55، 1403، صفحه 131-144]

  • بصیری، فاطمه اثر تمرین های یوگا بر تکانشگری و تصمیم گیری پرخطر در مردان جوان مجرم [دوره 16، شماره 55، 1403، صفحه 145-158]

ج

  • جلالی، امین تاثیر تمرینات هوازی با حجم‌های متفاوت بر BDNF کودکان اوتیسم [دوره 16، شماره 55، 1403، صفحه 131-144]

ح

  • حومنیان، داوود تاثیر تمرینات هوازی با حجم‌های متفاوت بر BDNF کودکان اوتیسم [دوره 16، شماره 55، 1403، صفحه 131-144]

د

  • دانا، امیر اثر تمرین های یوگا بر تکانشگری و تصمیم گیری پرخطر در مردان جوان مجرم [دوره 16، شماره 55، 1403، صفحه 145-158]

ر

  • راستی، جواد تاثیر تمرینات هوازی، واقعیت مجازی و تکالیف دوگانه بر عملکرد حرکتی و افسردگی بیماران ام. ‌اس. افسرده [دوره 16، شماره 55، 1403، صفحه 35-54]

س

  • سرلک، زهرا بسته تمرینات ورزشی تخصصی ویژه دانش آموزان با سندرم داون: اصول و مبانی تمرین، بهترین نوع تمرینات ورزشی و ویژگی های تجویز برنامه تمرینی [دوره 16، شماره 55، 1403، صفحه 109-130]

ش

  • شیخ، محمود تاثیر تمرینات هوازی با حجم‌های متفاوت بر BDNF کودکان اوتیسم [دوره 16، شماره 55، 1403، صفحه 131-144]

  • شمس، امیر اثر تمرین های یوگا بر تکانشگری و تصمیم گیری پرخطر در مردان جوان مجرم [دوره 16، شماره 55، 1403، صفحه 145-158]

  • شهبازی، مهدی تاثیر راهبردهای فراشناختی و بازی در خانه‌ (بسته پیشنهادی یونیسف) بر یادگیری مهارت‌های حرکتی بنیادی کودکان 5 تا 8 سال در همه‌گیری بیماری کرونا [دوره 16، شماره 55، 1403، صفحه 55-74]

ص

  • صالحی، مریم تاثیر تمرینات هوازی، واقعیت مجازی و تکالیف دوگانه بر عملکرد حرکتی و افسردگی بیماران ام. ‌اس. افسرده [دوره 16، شماره 55، 1403، صفحه 35-54]

ط

  • طهماسبی بروجنی، شهزاد تاثیر راهبردهای فراشناختی و بازی در خانه‌ (بسته پیشنهادی یونیسف) بر یادگیری مهارت‌های حرکتی بنیادی کودکان 5 تا 8 سال در همه‌گیری بیماری کرونا [دوره 16، شماره 55، 1403، صفحه 55-74]

ع

  • عباسپورآنی، ملیحه بسته تمرینات ورزشی تخصصی ویژه دانش آموزان با سندرم داون: اصول و مبانی تمرین، بهترین نوع تمرینات ورزشی و ویژگی های تجویز برنامه تمرینی [دوره 16، شماره 55، 1403، صفحه 109-130]

  • عرب عامری، الهه تاثیر راهبردهای فراشناختی و بازی در خانه‌ (بسته پیشنهادی یونیسف) بر یادگیری مهارت‌های حرکتی بنیادی کودکان 5 تا 8 سال در همه‌گیری بیماری کرونا [دوره 16، شماره 55، 1403، صفحه 55-74]

  • علیمردانی، احمد تاثیر راهبردهای فراشناختی و بازی در خانه‌ (بسته پیشنهادی یونیسف) بر یادگیری مهارت‌های حرکتی بنیادی کودکان 5 تا 8 سال در همه‌گیری بیماری کرونا [دوره 16، شماره 55، 1403، صفحه 55-74]

غ

  • غیور، محبوبه تاثیر تمرینات هوازی با حجم‌های متفاوت بر BDNF کودکان اوتیسم [دوره 16، شماره 55، 1403، صفحه 131-144]

ک

  • کاشی، علی بسته تمرینات ورزشی تخصصی ویژه دانش آموزان با سندرم داون: اصول و مبانی تمرین، بهترین نوع تمرینات ورزشی و ویژگی های تجویز برنامه تمرینی [دوره 16، شماره 55، 1403، صفحه 109-130]

م

  • محمدزاده، حسن تاثیر تمرینات هوازی، واقعیت مجازی و تکالیف دوگانه بر عملکرد حرکتی و افسردگی بیماران ام. ‌اس. افسرده [دوره 16، شماره 55، 1403، صفحه 35-54]

  • میردامادی، مطهره تاثیر تحریک جریان مستقیم جمجمه‌ای بر اجرای مهارت پرتاب آزاد در بسکتبالیست های ماهر [دوره 16، شماره 55، 1403، صفحه 17-34]

  • مهران منش، مهراب پیامدهای آموزش خطی و غیرخطی در یادگیری مهارت های حرکتی و ورزشی: مطالعه مروری نظام مند [دوره 16، شماره 55، 1403، صفحه 75-108]

  • موحدی، احمدرضا تاثیر تحریک جریان مستقیم جمجمه‌ای بر اجرای مهارت پرتاب آزاد در بسکتبالیست های ماهر [دوره 16، شماره 55، 1403، صفحه 17-34]

ن

  • نقی زاده، زهرا تاثیر تحریک جریان مستقیم جمجمه‌ای بر اجرای مهارت پرتاب آزاد در بسکتبالیست های ماهر [دوره 16، شماره 55، 1403، صفحه 17-34]

  • نمازی زاده، مهدی تاثیر تحریک جریان مستقیم جمجمه‌ای بر اجرای مهارت پرتاب آزاد در بسکتبالیست های ماهر [دوره 16، شماره 55، 1403، صفحه 17-34]

و

  • واعظ موسوی، سید محمد کاظم پیامدهای آموزش خطی و غیرخطی در یادگیری مهارت های حرکتی و ورزشی: مطالعه مروری نظام مند [دوره 16، شماره 55، 1403، صفحه 75-108]