اصلانخانی، محمد علی
پیامدهای آموزش خطی و غیرخطی در یادگیری مهارت های حرکتی و ورزشی: مطالعه مروری نظام مند [دوره 16، شماره 55، 1403، صفحه 75-108]
اعتمادی فر، مسعود
تاثیر تمرینات هوازی، واقعیت مجازی و تکالیف دوگانه بر عملکرد حرکتی و افسردگی بیماران ام. اس. افسرده [دوره 16، شماره 55، 1403، صفحه 35-54]
ب
باقرزاده، فضل اله
تاثیر تمرینات هوازی با حجمهای متفاوت بر BDNF کودکان اوتیسم [دوره 16، شماره 55، 1403، صفحه 131-144]
بصیری، فاطمه
اثر تمرین های یوگا بر تکانشگری و تصمیم گیری پرخطر در مردان جوان مجرم [دوره 16، شماره 55، 1403، صفحه 145-158]
ج
جلالی، امین
تاثیر تمرینات هوازی با حجمهای متفاوت بر BDNF کودکان اوتیسم [دوره 16، شماره 55، 1403، صفحه 131-144]
ح
حومنیان، داوود
تاثیر تمرینات هوازی با حجمهای متفاوت بر BDNF کودکان اوتیسم [دوره 16، شماره 55، 1403، صفحه 131-144]
د
دانا، امیر
اثر تمرین های یوگا بر تکانشگری و تصمیم گیری پرخطر در مردان جوان مجرم [دوره 16، شماره 55، 1403، صفحه 145-158]
ر
راستی، جواد
تاثیر تمرینات هوازی، واقعیت مجازی و تکالیف دوگانه بر عملکرد حرکتی و افسردگی بیماران ام. اس. افسرده [دوره 16، شماره 55، 1403، صفحه 35-54]
س
سرلک، زهرا
بسته تمرینات ورزشی تخصصی ویژه دانش آموزان با سندرم داون: اصول و مبانی تمرین، بهترین نوع تمرینات ورزشی و ویژگی های تجویز برنامه تمرینی [دوره 16، شماره 55، 1403، صفحه 109-130]
ش
شیخ، محمود
تاثیر تمرینات هوازی با حجمهای متفاوت بر BDNF کودکان اوتیسم [دوره 16، شماره 55، 1403، صفحه 131-144]
شمس، امیر
اثر تمرین های یوگا بر تکانشگری و تصمیم گیری پرخطر در مردان جوان مجرم [دوره 16، شماره 55، 1403، صفحه 145-158]
شهبازی، مهدی
تاثیر راهبردهای فراشناختی و بازی در خانه (بسته پیشنهادی یونیسف) بر یادگیری مهارتهای حرکتی بنیادی کودکان 5 تا 8 سال در همهگیری بیماری کرونا [دوره 16، شماره 55، 1403، صفحه 55-74]
ص
صالحی، مریم
تاثیر تمرینات هوازی، واقعیت مجازی و تکالیف دوگانه بر عملکرد حرکتی و افسردگی بیماران ام. اس. افسرده [دوره 16، شماره 55، 1403، صفحه 35-54]
ط
طهماسبی بروجنی، شهزاد
تاثیر راهبردهای فراشناختی و بازی در خانه (بسته پیشنهادی یونیسف) بر یادگیری مهارتهای حرکتی بنیادی کودکان 5 تا 8 سال در همهگیری بیماری کرونا [دوره 16، شماره 55، 1403، صفحه 55-74]
ع
عباسپورآنی، ملیحه
بسته تمرینات ورزشی تخصصی ویژه دانش آموزان با سندرم داون: اصول و مبانی تمرین، بهترین نوع تمرینات ورزشی و ویژگی های تجویز برنامه تمرینی [دوره 16، شماره 55، 1403، صفحه 109-130]
عرب عامری، الهه
تاثیر راهبردهای فراشناختی و بازی در خانه (بسته پیشنهادی یونیسف) بر یادگیری مهارتهای حرکتی بنیادی کودکان 5 تا 8 سال در همهگیری بیماری کرونا [دوره 16، شماره 55، 1403، صفحه 55-74]
علیمردانی، احمد
تاثیر راهبردهای فراشناختی و بازی در خانه (بسته پیشنهادی یونیسف) بر یادگیری مهارتهای حرکتی بنیادی کودکان 5 تا 8 سال در همهگیری بیماری کرونا [دوره 16، شماره 55، 1403، صفحه 55-74]
غ
غیور، محبوبه
تاثیر تمرینات هوازی با حجمهای متفاوت بر BDNF کودکان اوتیسم [دوره 16، شماره 55، 1403، صفحه 131-144]
ک
کاشی، علی
بسته تمرینات ورزشی تخصصی ویژه دانش آموزان با سندرم داون: اصول و مبانی تمرین، بهترین نوع تمرینات ورزشی و ویژگی های تجویز برنامه تمرینی [دوره 16، شماره 55، 1403، صفحه 109-130]
م
محمدزاده، حسن
تاثیر تمرینات هوازی، واقعیت مجازی و تکالیف دوگانه بر عملکرد حرکتی و افسردگی بیماران ام. اس. افسرده [دوره 16، شماره 55، 1403، صفحه 35-54]
میردامادی، مطهره
تاثیر تحریک جریان مستقیم جمجمهای بر اجرای مهارت پرتاب آزاد در بسکتبالیست های ماهر [دوره 16، شماره 55، 1403، صفحه 17-34]
مهران منش، مهراب
پیامدهای آموزش خطی و غیرخطی در یادگیری مهارت های حرکتی و ورزشی: مطالعه مروری نظام مند [دوره 16، شماره 55، 1403، صفحه 75-108]
موحدی، احمدرضا
تاثیر تحریک جریان مستقیم جمجمهای بر اجرای مهارت پرتاب آزاد در بسکتبالیست های ماهر [دوره 16، شماره 55، 1403، صفحه 17-34]
ن
نقی زاده، زهرا
تاثیر تحریک جریان مستقیم جمجمهای بر اجرای مهارت پرتاب آزاد در بسکتبالیست های ماهر [دوره 16، شماره 55، 1403، صفحه 17-34]
نمازی زاده، مهدی
تاثیر تحریک جریان مستقیم جمجمهای بر اجرای مهارت پرتاب آزاد در بسکتبالیست های ماهر [دوره 16، شماره 55، 1403، صفحه 17-34]
و
واعظ موسوی، سید محمد کاظم
پیامدهای آموزش خطی و غیرخطی در یادگیری مهارت های حرکتی و ورزشی: مطالعه مروری نظام مند [دوره 16، شماره 55، 1403، صفحه 75-108]