تأثیر محیط حامی- نیاز بر نیازهای اساسی روانشناختی، جهت‌گیری انگیزشی، بهزیستی و یادگیری حرکتی در دانش‌آموزان کم‌توان ذهنی آموزش‌پذیر

اسرا شهبازی؛ محمدتقی اقدسی؛ بهزاد بهزادنیا

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 11 شهریور 1403

https://doi.org/10.22089/mbj.2024.15135.2115

مقایسه اثر دو نوع برنامه تمرینی بدنی ویژه و ادراکی- حرکتی بر مهارت های حرکتی درشت و ظریف و برخی متغیرهای فضایی راه رفتن در کودکان مبتلا به فلج مغزی

شیرین یزدانی؛ محمدتقی اقدسی؛ ناهیده ابوالحسنی؛ حدیثه افتخاری

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 14 بهمن 1403

https://doi.org/10.22089/mbj.2025.14943.2102