نویسنده = مهدی رافعی بروجنی
تعداد مقالات: 9

تأثیر یک دوره تمرین منتخب روی سطح سخت و نرم بر تعادل ایستا در کودکان با اختلال طیف اتیسم

دوره 12، شماره 42، دی 1399، صفحه 55-80

https://doi.org/10.22089/mbj.2019.7240.1793

مهدی رافعی بروجنی؛ فهیمه طالب پور؛ مریم نزاکت الحسینی؛ شیلا صفوی

مقایسة اثر رقابت فردی و گروهی بر اکتساب و یادداری یک مهارت ورزشی

دوره 11، شماره 37، آبان 1398، صفحه 17-32

https://doi.org/10.22089/mbj.2017.4303.1510

مرتضی محسنی؛ احمدرضا موحدی؛ مهدی رافعی بروجنی

تأثیر تصویرسازی ذهنی پتلپ و تمرین بدنی بر بخش پیش حرکتی و حرکتی زمان واکنش ساده و انتخابی

دوره 10، شماره 31، اردیبهشت 1397، صفحه 17-38

https://doi.org/10.22089/mbj.2018.1186

راضیه چمنیان؛ مهدی رافعی بروجنی؛ مریم نزاکت الحسینی؛ حمید صالحی

اثر یوگا بر اضطراب والدین و کودکان دارای نقص توجه/ بیش‌‌فعالی

دوره 9، شماره 27، خرداد 1396، صفحه 139-152

https://doi.org/10.22089/mbj.2017.2398.1278

آزاده عدل پرور؛ احمدرضا موحدی؛ مهدی رافعی

تأثیر تمرین بدنی و مشاهده‌ای بر ویژگی‌های الکترومیوگرافی عضلات اصلی درگیر در مهارت سرویس بلند بدمینتون

دوره 8، شماره 25، آبان 1395، صفحه 173-187

https://doi.org/10.22089/mbj.2016.806

مهدی رافعی بروجنی؛ سمیه هاشمی؛ فروغ رادفر؛ مهسا زمانی؛ نکیسا سلطانی

تاثیر آموزش مهارت های اسب سواری بر تعاملات اجتماعی کودکان دارای اختلالات طیف اتیسم

دوره 7، شماره 21، آذر 1394، صفحه 33-46

محمد صارمیان؛ احمد رضا موحدی؛ مهدی رافعی بروجنی؛ مصطفی نجفی