دوره 14 (1401)
دوره 13 (1400)
دوره 12 (1399)
دوره 11 (1398)
دوره 10 (1397)
دوره 9 (1396)
دوره 8 (1395)
دوره 7 (1394)
دوره 6 (1393)
دوره 5 (1392)
دوره 4 (1391)
دوره 3 (1390)
دوره 2 (1389)
نویسنده = مهدی سهرابی
تعداد مقالات: 14
تاثیر تمرینات شناختی و حرکتی کنسولهای Wii بر تبحر حرکتی، توجه دیداری و انعطافپذیری شناختی کودکان دارای اختلال نقص توجه/فزونکنشی
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 07 دی 1401
تأثیر تصویرسازی کانون توجه درونی و بیرونی نزدیک و دور بر زمان پاسخ کاراته کاهای ماهر
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 28 دی 1401
تأثیر واقعیت مجازی بر قابلیت تصویرسازی حرکتی در کودکان با اختلال هماهنگی رشدی
دوره 14، شماره 47، فروردین 1401، صفحه 39-64
تأثیر محرومیت از خواب قبل از تمرین جسمانی، ذهنی، مشاهدهای و ترکیبی بر اکتساب و یادداری سرویس کوتاه بدمینتون
دوره 12، شماره 41، مهر 1399، صفحه 149-164
اثر تمرینات اداراکی ـ حرکتی منتخب بر تبحر حرکتی کودکان با اختلال یادگیری
دوره 12، شماره 39، فروردین 1399، صفحه 51-68
تأثیر تحریک موزون دیداری بر پارامترهای کینماتیکی راهرفتن بیماران مبتلابه مالتیپل اسکلروزیس
دوره 11، شماره 35، فروردین 1398، صفحه 35-48
مقایسة تاثیر تمرین تکلیفمداربا فعالیتهای معمول در کلاس تربیتبدنی بر رشد مهارتهای درشت کودکان دچار اختلال هماهنگی رشدی
دوره 10، شماره 33، مهر 1397، صفحه 17-34
تأثیر تمرینات ویژة انفرادی، گروهی و مشارکتی بر عملکرد شناختی و اجتماعی کودکان مبتلا به اختلال هماهنگی رشدی 12-9 ساله
دوره 10، شماره 31، اردیبهشت 1397، صفحه 177-194
تأثیر تمرین واقعیت مجازی و واقعی با و بدون محدودیت اطلاعات صوتی بر یادگیری مهارت فورهند تنیس روی میز
دوره 9، شماره 28، مرداد 1396، صفحه 89-108
مقایسۀ اثربخشی انواع مداخلات شناختی ـ حرکتی بر تعادل پویای زنان سالمند
دوره 8، شماره 26، دی 1395، صفحه 47-72
تأثیر یک دوره برنامۀ تمرینی منتخب بر حافظۀ کاری کودکان مبتلا به اختلال نارسایی توجه/ فزونکنشی
دوره 7، شماره 22، اسفند 1394، صفحه 149-162
تأثیر یک دوره برنامه تمرینات منتخب بر برنامهریزی و حل مسئله کودکان مبتلابه اختلال نارسایی توجه / فزون کنشی
دوره 7، شماره 21، آذر 1394، صفحه 161-176
مقایسۀ رشد مهارتهای حرکتی درشت در کودکان سالم و تالاسمی ماژور
دوره 6، شماره 18، بهمن 1393، صفحه 59-70
تاثیر تخمین خطا و تواتر بازخورد آگاهی از نتیجه بر یادگیری تکالیف حرکتی و شناختی
دوره 6، شماره 17، آبان 1393، صفحه 119-140