آموزش تکنیکمحورتجارب و دیدگاههای آموزشی معلمان تربیتبدنی ایرانی درمورد رویکردهای سنتی مبتنی بر تکنیک و رویکردهای بازیمحور [دوره 17، شماره 59، 1404، صفحه 137-156]
آموزشی مبتنی بر مدلپیامدهای یادگیری روشهای آموزش هیبرید در بافت تربیتبدنی: یک مرور نظام مند [دوره 17، شماره 59، 1404، صفحه 37-82]
ا
افکار منفیتاثیر خودگویی هدفمند بر افکار خودآیند منفی و عملکرد حرکتی در رقابت پرتاب دارت [دوره 17، شماره 60، 1404، صفحه 17-28]
انگیزشبررسی رویکردهای خودکنترل در یادگیری و انگیزش ورزشی؛ با تأکید بر نقش هدفگزینی [دوره 17، شماره 59، 1404، صفحه 17-34]
ب
بازیدرمانیمقایسه تأثیر توانبخشی شناختی و بازیهای حرکتی هدفمند بر انعطافپذیری شناختی و هماهنگی حرکتی کودکان دارای اختلال هماهنگی رشدی [دوره 17، شماره 60، 1404، صفحه 29-50]
بانوان سالمندتأثیر تمرینات الکتریکی عضلات بر تعادل، خودکارآمدی تکلیف و ترس از افتادن در زنان سالمند [دوره 17، شماره 60، 1404، صفحه 87-104]
بسکتبالبررسی شاخصهای عملکردی متمایزکننده پیروزی و شکست در بسکتبال از طریق تحلیل شبکه اجتماعی [دوره 17، شماره 59، 1404، صفحه 101-120]
پ
پرتاب دارتتاثیر خودگویی هدفمند بر افکار خودآیند منفی و عملکرد حرکتی در رقابت پرتاب دارت [دوره 17، شماره 60، 1404، صفحه 17-28]
ت
تئوری انتخاببررسی رویکردهای خودکنترل در یادگیری و انگیزش ورزشی؛ با تأکید بر نقش هدفگزینی [دوره 17، شماره 59، 1404، صفحه 17-34]
تحریک الکتریکی عضلانیتأثیر تمرینات الکتریکی عضلات بر تعادل، خودکارآمدی تکلیف و ترس از افتادن در زنان سالمند [دوره 17، شماره 60، 1404، صفحه 87-104]
تحریک غیر تهاجمی مغزاثر تحریک جریان مستقیم فراجمجمهای مخچه بر زمان رسیدن به پایداری سالمندان [دوره 17، شماره 60، 1404، صفحه 105-118]
تحلیل شبکه اجتماعیبررسی شاخصهای عملکردی متمایزکننده پیروزی و شکست در بسکتبال از طریق تحلیل شبکه اجتماعی [دوره 17، شماره 59، 1404، صفحه 101-120]
تربیت بدنیپیامدهای یادگیری روشهای آموزش هیبرید در بافت تربیتبدنی: یک مرور نظام مند [دوره 17، شماره 59، 1404، صفحه 37-82]
ترس از افتادنتأثیر تمرینات الکتریکی عضلات بر تعادل، خودکارآمدی تکلیف و ترس از افتادن در زنان سالمند [دوره 17، شماره 60، 1404، صفحه 87-104]
تعادلتأثیر تمرینات الکتریکی عضلات بر تعادل، خودکارآمدی تکلیف و ترس از افتادن در زنان سالمند [دوره 17، شماره 60، 1404، صفحه 87-104]
تعادل ایستابررسی سه روش مداخله غیر تهاجمی تمرین حسی پیکری، تمرین نوروفیدبک و ماساژ کف پا بر تعادل سالمندان بالای 65 سال [دوره 17، شماره 59، 1404، صفحه 35-52]
تعادل پویابررسی سه روش مداخله غیر تهاجمی تمرین حسی پیکری، تمرین نوروفیدبک و ماساژ کف پا بر تعادل سالمندان بالای 65 سال [دوره 17، شماره 59، 1404، صفحه 35-52]
تعاملات تیمیبررسی شاخصهای عملکردی متمایزکننده پیروزی و شکست در بسکتبال از طریق تحلیل شبکه اجتماعی [دوره 17، شماره 59، 1404، صفحه 101-120]
تمرین حسی پیکریبررسی سه روش مداخله غیر تهاجمی تمرین حسی پیکری، تمرین نوروفیدبک و ماساژ کف پا بر تعادل سالمندان بالای 65 سال [دوره 17، شماره 59، 1404، صفحه 35-52]
تمرین نوروفیدبکبررسی سه روش مداخله غیر تهاجمی تمرین حسی پیکری، تمرین نوروفیدبک و ماساژ کف پا بر تعادل سالمندان بالای 65 سال [دوره 17، شماره 59، 1404، صفحه 35-52]
خ
خودکارآمدیتأثیر تمرینات الکتریکی عضلات بر تعادل، خودکارآمدی تکلیف و ترس از افتادن در زنان سالمند [دوره 17، شماره 60، 1404، صفحه 87-104]
خودکنترلبررسی رویکردهای خودکنترل در یادگیری و انگیزش ورزشی؛ با تأکید بر نقش هدفگزینی [دوره 17، شماره 59، 1404، صفحه 17-34]
خودگویی ارگانیکتاثیر خودگویی هدفمند بر افکار خودآیند منفی و عملکرد حرکتی در رقابت پرتاب دارت [دوره 17، شماره 60، 1404، صفحه 17-28]
خودگویی هدفمندتاثیر خودگویی هدفمند بر افکار خودآیند منفی و عملکرد حرکتی در رقابت پرتاب دارت [دوره 17، شماره 60، 1404، صفحه 17-28]
د
درجاماندگیمقایسه تأثیر توانبخشی شناختی و بازیهای حرکتی هدفمند بر انعطافپذیری شناختی و هماهنگی حرکتی کودکان دارای اختلال هماهنگی رشدی [دوره 17، شماره 60، 1404، صفحه 29-50]
درس تربیت بدنیتجارب و دیدگاههای آموزشی معلمان تربیتبدنی ایرانی درمورد رویکردهای سنتی مبتنی بر تکنیک و رویکردهای بازیمحور [دوره 17، شماره 59، 1404، صفحه 137-156]
ر
رشد حرکتیمقایسه تأثیر توانبخشی شناختی و بازیهای حرکتی هدفمند بر انعطافپذیری شناختی و هماهنگی حرکتی کودکان دارای اختلال هماهنگی رشدی [دوره 17، شماره 60، 1404، صفحه 29-50]
روش آموزشپیامدهای یادگیری روشهای آموزش هیبرید در بافت تربیتبدنی: یک مرور نظام مند [دوره 17، شماره 59، 1404، صفحه 37-82]
روش آموزش غیرخطیپیامدهای یادگیری روشهای آموزش هیبرید در بافت تربیتبدنی: یک مرور نظام مند [دوره 17، شماره 59، 1404، صفحه 37-82]
روش آموزش هیبریدپیامدهای یادگیری روشهای آموزش هیبرید در بافت تربیتبدنی: یک مرور نظام مند [دوره 17، شماره 59، 1404، صفحه 37-82]
روش آموزشی غیرخطیتجارب و دیدگاههای آموزشی معلمان تربیتبدنی ایرانی درمورد رویکردهای سنتی مبتنی بر تکنیک و رویکردهای بازیمحور [دوره 17، شماره 59، 1404، صفحه 137-156]
رویکردهای بازیمحورتجارب و دیدگاههای آموزشی معلمان تربیتبدنی ایرانی درمورد رویکردهای سنتی مبتنی بر تکنیک و رویکردهای بازیمحور [دوره 17، شماره 59، 1404، صفحه 137-156]
س
سالمنداثر تحریک جریان مستقیم فراجمجمهای مخچه بر زمان رسیدن به پایداری سالمندان [دوره 17، شماره 60، 1404، صفحه 105-118]
سالمندیتأثیر دستکاری بینایی بر نوسان امواج مغزی سالمندان در شرایط کنترل قامت ایستا [دوره 17، شماره 60، 1404، صفحه 71-86]
ش
شاخص عملکردیبررسی شاخصهای عملکردی متمایزکننده پیروزی و شکست در بسکتبال از طریق تحلیل شبکه اجتماعی [دوره 17، شماره 59، 1404، صفحه 101-120]
ع
عملکرد حرکتیتاثیر خودگویی هدفمند بر افکار خودآیند منفی و عملکرد حرکتی در رقابت پرتاب دارت [دوره 17، شماره 60، 1404، صفحه 17-28]
ق
قشر جداریتأثیر دستکاری بینایی بر نوسان امواج مغزی سالمندان در شرایط کنترل قامت ایستا [دوره 17، شماره 60، 1404، صفحه 71-86]
قشر حسی - پیکریتأثیر دستکاری بینایی بر نوسان امواج مغزی سالمندان در شرایط کنترل قامت ایستا [دوره 17، شماره 60، 1404، صفحه 71-86]
ک
کارکردهای اجراییمقایسه تأثیر توانبخشی شناختی و بازیهای حرکتی هدفمند بر انعطافپذیری شناختی و هماهنگی حرکتی کودکان دارای اختلال هماهنگی رشدی [دوره 17، شماره 60، 1404، صفحه 29-50]
کنترل قامتاثر تحریک جریان مستقیم فراجمجمهای مخچه بر زمان رسیدن به پایداری سالمندان [دوره 17، شماره 60، 1404، صفحه 105-118]
ل
لوب آهیانهایتأثیر دستکاری بینایی بر نوسان امواج مغزی سالمندان در شرایط کنترل قامت ایستا [دوره 17، شماره 60، 1404، صفحه 71-86]
م
ماساژ کف پابررسی سه روش مداخله غیر تهاجمی تمرین حسی پیکری، تمرین نوروفیدبک و ماساژ کف پا بر تعادل سالمندان بالای 65 سال [دوره 17، شماره 59، 1404، صفحه 35-52]
مربی کنترلبررسی رویکردهای خودکنترل در یادگیری و انگیزش ورزشی؛ با تأکید بر نقش هدفگزینی [دوره 17، شماره 59، 1404، صفحه 17-34]
ن
ناتوانی عصبی- حرکتیمقایسه تأثیر توانبخشی شناختی و بازیهای حرکتی هدفمند بر انعطافپذیری شناختی و هماهنگی حرکتی کودکان دارای اختلال هماهنگی رشدی [دوره 17، شماره 60، 1404، صفحه 29-50]
ه
هدف گزینیبررسی رویکردهای خودکنترل در یادگیری و انگیزش ورزشی؛ با تأکید بر نقش هدفگزینی [دوره 17، شماره 59، 1404، صفحه 17-34]