آموزش تکنیکمحورتجارب و دیدگاههای آموزشی معلمان تربیتبدنی ایرانی درمورد رویکردهای سنتی مبتنی بر تکنیک و رویکردهای بازیمحور [دوره 17، شماره 59، 1404، صفحه 137-156]
آموزشی مبتنی بر مدلپیامدهای یادگیری روشهای آموزش هیبرید در بافت تربیتبدنی: یک مرور نظام مند [دوره 17، شماره 59، 1404، صفحه 37-82]
ا
انگیزشبررسی رویکردهای خودکنترل در یادگیری و انگیزش ورزشی؛ با تأکید بر نقش هدفگزینی [دوره 17، شماره 59، 1404، صفحه 17-34]
ب
بسکتبالبررسی شاخصهای عملکردی متمایزکننده پیروزی و شکست در بسکتبال از طریق تحلیل شبکه اجتماعی [دوره 17، شماره 59، 1404، صفحه 101-120]
ت
تئوری انتخاببررسی رویکردهای خودکنترل در یادگیری و انگیزش ورزشی؛ با تأکید بر نقش هدفگزینی [دوره 17، شماره 59، 1404، صفحه 17-34]
تحلیل شبکه اجتماعیبررسی شاخصهای عملکردی متمایزکننده پیروزی و شکست در بسکتبال از طریق تحلیل شبکه اجتماعی [دوره 17، شماره 59، 1404، صفحه 101-120]
تربیت بدنیپیامدهای یادگیری روشهای آموزش هیبرید در بافت تربیتبدنی: یک مرور نظام مند [دوره 17، شماره 59، 1404، صفحه 37-82]
تعادل ایستابررسی سه روش مداخله غیر تهاجمی تمرین حسی پیکری، تمرین نوروفیدبک و ماساژ کف پا بر تعادل سالمندان بالای 65 سال [دوره 17، شماره 59، 1404، صفحه 35-52]
تعادل پویابررسی سه روش مداخله غیر تهاجمی تمرین حسی پیکری، تمرین نوروفیدبک و ماساژ کف پا بر تعادل سالمندان بالای 65 سال [دوره 17، شماره 59، 1404، صفحه 35-52]
تعاملات تیمیبررسی شاخصهای عملکردی متمایزکننده پیروزی و شکست در بسکتبال از طریق تحلیل شبکه اجتماعی [دوره 17، شماره 59، 1404، صفحه 101-120]
تمرین حسی پیکریبررسی سه روش مداخله غیر تهاجمی تمرین حسی پیکری، تمرین نوروفیدبک و ماساژ کف پا بر تعادل سالمندان بالای 65 سال [دوره 17، شماره 59، 1404، صفحه 35-52]
تمرین نوروفیدبکبررسی سه روش مداخله غیر تهاجمی تمرین حسی پیکری، تمرین نوروفیدبک و ماساژ کف پا بر تعادل سالمندان بالای 65 سال [دوره 17، شماره 59، 1404، صفحه 35-52]
خ
خودکنترلبررسی رویکردهای خودکنترل در یادگیری و انگیزش ورزشی؛ با تأکید بر نقش هدفگزینی [دوره 17، شماره 59، 1404، صفحه 17-34]
د
درس تربیت بدنیتجارب و دیدگاههای آموزشی معلمان تربیتبدنی ایرانی درمورد رویکردهای سنتی مبتنی بر تکنیک و رویکردهای بازیمحور [دوره 17، شماره 59، 1404، صفحه 137-156]
ر
روش آموزشپیامدهای یادگیری روشهای آموزش هیبرید در بافت تربیتبدنی: یک مرور نظام مند [دوره 17، شماره 59، 1404، صفحه 37-82]
روش آموزش غیرخطیپیامدهای یادگیری روشهای آموزش هیبرید در بافت تربیتبدنی: یک مرور نظام مند [دوره 17، شماره 59، 1404، صفحه 37-82]
روش آموزش هیبریدپیامدهای یادگیری روشهای آموزش هیبرید در بافت تربیتبدنی: یک مرور نظام مند [دوره 17، شماره 59، 1404، صفحه 37-82]
روش آموزشی غیرخطیتجارب و دیدگاههای آموزشی معلمان تربیتبدنی ایرانی درمورد رویکردهای سنتی مبتنی بر تکنیک و رویکردهای بازیمحور [دوره 17، شماره 59، 1404، صفحه 137-156]
رویکردهای بازیمحورتجارب و دیدگاههای آموزشی معلمان تربیتبدنی ایرانی درمورد رویکردهای سنتی مبتنی بر تکنیک و رویکردهای بازیمحور [دوره 17، شماره 59، 1404، صفحه 137-156]
ش
شاخص عملکردیبررسی شاخصهای عملکردی متمایزکننده پیروزی و شکست در بسکتبال از طریق تحلیل شبکه اجتماعی [دوره 17، شماره 59، 1404، صفحه 101-120]
م
ماساژ کف پابررسی سه روش مداخله غیر تهاجمی تمرین حسی پیکری، تمرین نوروفیدبک و ماساژ کف پا بر تعادل سالمندان بالای 65 سال [دوره 17، شماره 59، 1404، صفحه 35-52]
مربی کنترلبررسی رویکردهای خودکنترل در یادگیری و انگیزش ورزشی؛ با تأکید بر نقش هدفگزینی [دوره 17، شماره 59، 1404، صفحه 17-34]
ه
هدف گزینیبررسی رویکردهای خودکنترل در یادگیری و انگیزش ورزشی؛ با تأکید بر نقش هدفگزینی [دوره 17، شماره 59، 1404، صفحه 17-34]