آ
  • آموزش تکنیک‌محور تجارب و دیدگاه‌های آموزشی معلمان تربیت‌بدنی ایرانی درمورد رویکردهای سنتی مبتنی بر تکنیک و رویکردهای بازی‌محور [دوره 17، شماره 59، 1404، صفحه 137-156]
  • آموزش قیودمحور، آموزش افتراقی، هماهنگی حرکتی تأثیر راهبردهای آموزشی خطی و غیرخطی بر تغییرپذیری هماهنگی پرتاب آزاد بسکتبال در کودکان [دوره 17، شماره 59، 1404، صفحه 121-136]
  • آموزشی مبتنی بر مدل پیامدهای یادگیری روش­های آموزش هیبرید در بافت تربیت‌بدنی: یک مرور نظام ­مند [دوره 17، شماره 59، 1404، صفحه 37-82]
ا
  • انگیزش بررسی رویکردهای خودکنترل در یادگیری و انگیزش ورزشی؛ با تأکید بر نقش هدف‌گزینی [دوره 17، شماره 59، 1404، صفحه 17-34]
ب
  • بسکتبال بررسی شاخص‌های عملکردی متمایزکننده پیروزی و شکست در بسکتبال از طریق تحلیل شبکه اجتماعی [دوره 17، شماره 59، 1404، صفحه 101-120]
ت
  • تئوری انتخاب بررسی رویکردهای خودکنترل در یادگیری و انگیزش ورزشی؛ با تأکید بر نقش هدف‌گزینی [دوره 17، شماره 59، 1404، صفحه 17-34]
  • تحلیل شبکه اجتماعی بررسی شاخص‌های عملکردی متمایزکننده پیروزی و شکست در بسکتبال از طریق تحلیل شبکه اجتماعی [دوره 17، شماره 59، 1404، صفحه 101-120]
  • تربیت بدنی پیامدهای یادگیری روش­های آموزش هیبرید در بافت تربیت‌بدنی: یک مرور نظام ­مند [دوره 17، شماره 59، 1404، صفحه 37-82]
  • تعادل ایستا بررسی سه روش مداخله غیر تهاجمی تمرین حسی ‌پیکری، تمرین نوروفیدبک و ماساژ کف پا بر تعادل سالمندان بالای 65 سال [دوره 17، شماره 59، 1404، صفحه 35-52]
  • تعادل پویا بررسی سه روش مداخله غیر تهاجمی تمرین حسی ‌پیکری، تمرین نوروفیدبک و ماساژ کف پا بر تعادل سالمندان بالای 65 سال [دوره 17، شماره 59، 1404، صفحه 35-52]
  • تعاملات تیمی بررسی شاخص‌های عملکردی متمایزکننده پیروزی و شکست در بسکتبال از طریق تحلیل شبکه اجتماعی [دوره 17، شماره 59، 1404، صفحه 101-120]
  • تمرین حسی پیکری بررسی سه روش مداخله غیر تهاجمی تمرین حسی ‌پیکری، تمرین نوروفیدبک و ماساژ کف پا بر تعادل سالمندان بالای 65 سال [دوره 17، شماره 59، 1404، صفحه 35-52]
  • تمرین نوروفیدبک بررسی سه روش مداخله غیر تهاجمی تمرین حسی ‌پیکری، تمرین نوروفیدبک و ماساژ کف پا بر تعادل سالمندان بالای 65 سال [دوره 17، شماره 59، 1404، صفحه 35-52]
خ
  • خودکنترل بررسی رویکردهای خودکنترل در یادگیری و انگیزش ورزشی؛ با تأکید بر نقش هدف‌گزینی [دوره 17، شماره 59، 1404، صفحه 17-34]
د
  • درس تربیت بدنی تجارب و دیدگاه‌های آموزشی معلمان تربیت‌بدنی ایرانی درمورد رویکردهای سنتی مبتنی بر تکنیک و رویکردهای بازی‌محور [دوره 17، شماره 59، 1404، صفحه 137-156]
ر
  • روش آموزش پیامدهای یادگیری روش­های آموزش هیبرید در بافت تربیت‌بدنی: یک مرور نظام ­مند [دوره 17، شماره 59، 1404، صفحه 37-82]
  • روش آموزش غیرخطی پیامدهای یادگیری روش­های آموزش هیبرید در بافت تربیت‌بدنی: یک مرور نظام ­مند [دوره 17، شماره 59، 1404، صفحه 37-82]
  • روش آموزش هیبرید پیامدهای یادگیری روش­های آموزش هیبرید در بافت تربیت‌بدنی: یک مرور نظام ­مند [دوره 17، شماره 59، 1404، صفحه 37-82]
  • روش‌ آموزشی غیرخطی تجارب و دیدگاه‌های آموزشی معلمان تربیت‌بدنی ایرانی درمورد رویکردهای سنتی مبتنی بر تکنیک و رویکردهای بازی‌محور [دوره 17، شماره 59، 1404، صفحه 137-156]
  • رویکردهای بازی‌محور تجارب و دیدگاه‌های آموزشی معلمان تربیت‌بدنی ایرانی درمورد رویکردهای سنتی مبتنی بر تکنیک و رویکردهای بازی‌محور [دوره 17، شماره 59، 1404، صفحه 137-156]
ش
  • شاخص عملکردی بررسی شاخص‌های عملکردی متمایزکننده پیروزی و شکست در بسکتبال از طریق تحلیل شبکه اجتماعی [دوره 17، شماره 59، 1404، صفحه 101-120]
م
  • ماساژ کف پا بررسی سه روش مداخله غیر تهاجمی تمرین حسی ‌پیکری، تمرین نوروفیدبک و ماساژ کف پا بر تعادل سالمندان بالای 65 سال [دوره 17، شماره 59، 1404، صفحه 35-52]
  • مربی کنترل بررسی رویکردهای خودکنترل در یادگیری و انگیزش ورزشی؛ با تأکید بر نقش هدف‌گزینی [دوره 17، شماره 59، 1404، صفحه 17-34]
ه
  • هدف گزینی بررسی رویکردهای خودکنترل در یادگیری و انگیزش ورزشی؛ با تأکید بر نقش هدف‌گزینی [دوره 17، شماره 59، 1404، صفحه 17-34]