آ
-
آموزش امواج مغزی اسامآر/تتا
تأثیر تمرین نروفیدبک با تأکید بر برتری دستی بر یادگیری مهارت پرتاب دارت [دوره 10، شماره 31، 1397، صفحه 109-128]
-
آموزش فراگیر
تأثیر برنامههای آموزش فراگیر در مدارس ابتدایی بر رشد حرکتی، اجتماعی و عاطفی دانشآموزان کمتوان ذهنی [دوره 10، شماره 33، 1397، صفحه 105-124]
-
آموزش و تمرین شنا
تأثیر آموزش و تمرین شنا بر حس حرکت پسران با اختلال بینایی [دوره 10، شماره 34، 1397، صفحه 17-28]
-
آهستگی بعد از خطا
رابطة بین سطح هدایت الکتریکی پوست و آهستگی بعد از خطا حین اجرای تکلیف شناختی در داوران فوتبال [دوره 10، شماره 34، 1397، صفحه 91-104]
ا
-
اختلالات یادگیری
اثر تمرینات ادراکی- حرکتی بر حافظة کاری دانشآموزان دارای اختلال یادگیری خاص با مشکل ریاضی [دوره 10، شماره 34، 1397، صفحه 105-120]
-
اختلال بینایی
تأثیر آموزش و تمرین شنا بر حس حرکت پسران با اختلال بینایی [دوره 10، شماره 34، 1397، صفحه 17-28]
-
اختلال طیف اتیسم
تأثیر تحریک مستقیم جمجمهای و تمرینات منتخب حرکتی بر مهارتهای حرکتی درشت در کودکان با اختلال طیف اتیسم [دوره 10، شماره 32، 1397، صفحه 79-96]
-
اختلال هماهنگی رشد
مقایسة تاثیر تمرین تکلیفمداربا فعالیتهای معمول در کلاس تربیتبدنی بر رشد مهارتهای درشت کودکان دچار اختلال هماهنگی رشدی [دوره 10، شماره 33، 1397، صفحه 17-34]
-
اختلال هماهنگی رشدی
تأثیر تمرینات ویژة انفرادی، گروهی و مشارکتی بر عملکرد شناختی و اجتماعی کودکان مبتلا به اختلال هماهنگی رشدی 12-9 ساله [دوره 10، شماره 31، 1397، صفحه 177-194]
-
ادراک عمق
رابطۀ بین سطح داوری و نوع رشتۀ ورزشی با میزان خطای ادراک عمق داوران ورزشی در رنگهای سرد و گرم [دوره 10، شماره 31، 1397، صفحه 147-160]
-
ارتقای سطح داوری
مقایسة مهارتهای بینایی در داوران کماشتباه و پراشتباه فوتبال [دوره 10، شماره 34، 1397، صفحه 75-90]
-
استرس محدودیت حرکتی
مقایسة تأثیر استرس محدودیت حرکتی بر یادگیری و حافظة فضایی رتهای نر پیر و جوان [دوره 10، شماره 32، 1397، صفحه 165-178]
-
اضطراب
مقایسة تبحر حرکتی، رفتار و پیشرفت تحصیلی کودکان هشت تا 10 سالة دارای تولد زودرس با همتایان طبیعی [دوره 10، شماره 33، 1397، صفحه 89-104]
-
اعتبار سازه
تعیین روایی وپایایی نسخة فارسی مقیاس وابستگی به پرورش اندام [دوره 10، شماره 33، 1397، صفحه 71-88]
-
اکتساب
اثر تداخل زمینهای بر اکتساب، یادداری و انتقال مهارتهای پایه ژیمناستیک کودکان [دوره 10، شماره 31، 1397، صفحه 161-176]
-
اکتساب
بررسی اثر مشاهدة مدلهای مبتدی، ماهر و ترکیبی در یادگیری یک تکلیف شناختی- حرکتی [دوره 10، شماره 33، 1397، صفحه 35-50]
-
الگودهی بینایی- شنوایی
نقش کینماتیکهای شنیداری حرکت در بازتولید و یادگیری مشخصات فضایی الگوی حرکت [دوره 10، شماره 33، 1397، صفحه 125-148]
-
انتقال
اثر تداخل زمینهای بر اکتساب، یادداری و انتقال مهارتهای پایه ژیمناستیک کودکان [دوره 10، شماره 31، 1397، صفحه 161-176]
-
انتقال
بررسی اثر مشاهدة مدلهای مبتدی، ماهر و ترکیبی در یادگیری یک تکلیف شناختی- حرکتی [دوره 10، شماره 33، 1397، صفحه 35-50]
-
انگیختگی
رابطة بین سطح هدایت الکتریکی پوست و آهستگی بعد از خطا حین اجرای تکلیف شناختی در داوران فوتبال [دوره 10، شماره 34، 1397، صفحه 91-104]
-
انگیزش درونی
اثر محتوای بازخورد افزوده بر اکتساب، یادداری، انتقال مهارت حرکتی و انگیزش درونی در کودکان و نوجوانان: ادراک- عمل متمایز در افراد مبتدی و ماهر [دوره 10، شماره 34، 1397، صفحه 49-74]
ب
-
بازخورد عمومی و غیرعمومی
اثر محتوای بازخورد افزوده بر اکتساب، یادداری، انتقال مهارت حرکتی و انگیزش درونی در کودکان و نوجوانان: ادراک- عمل متمایز در افراد مبتدی و ماهر [دوره 10، شماره 34، 1397، صفحه 49-74]
-
بازخورد مثبت و منفی
اثر محتوای بازخورد افزوده بر اکتساب، یادداری، انتقال مهارت حرکتی و انگیزش درونی در کودکان و نوجوانان: ادراک- عمل متمایز در افراد مبتدی و ماهر [دوره 10، شماره 34، 1397، صفحه 49-74]
-
بازداری بازگشت
اثر نوع، صحت و زمان ارائة پیشنشانه بر زمان واکنش انتخابی: مطالعة نظریة بازداری بازگشت [دوره 10، شماره 32، 1397، صفحه 35-48]
-
بایودکس
اثرهای هشت هفته مداخلة تمرینی در آب بر تعادل ایستا و پویای کودکان فلج مغزی همیپلژی [دوره 10، شماره 32، 1397، صفحه 49-64]
-
بخشبخش
تأثیر اطلاعات افزودة ویدئویی انتخابی و اجباری بر یادگیری حرکتی شوت جفت بسکتبال: با تأکید بر نظریة نقطه چالش [دوره 10، شماره 32، 1397، صفحه 143-166]
-
بخش پیشحرکتی
تأثیر تصویرسازی ذهنی پتلپ و تمرین بدنی بر بخش پیش حرکتی و حرکتی زمان واکنش ساده و انتخابی [دوره 10، شماره 31، 1397، صفحه 17-38]
-
بخش حرکتی
تأثیر تصویرسازی ذهنی پتلپ و تمرین بدنی بر بخش پیش حرکتی و حرکتی زمان واکنش ساده و انتخابی [دوره 10، شماره 31، 1397، صفحه 17-38]
-
برتری دستی
تأثیر تمرین نروفیدبک با تأکید بر برتری دستی بر یادگیری مهارت پرتاب دارت [دوره 10، شماره 31، 1397، صفحه 109-128]
-
برنامة مداخلهای
اثر دو رویکرد معلممحور و کودکمحور بر شایستگی حرکتی واقعی و ادراکشدة دختران دبستانی [دوره 10، شماره 31، 1397، صفحه 39-52]
-
بیشفعالی
تأثیرآموزش براساس تربیتبدنی رشدی بر اختلال کمبود توجه/بیشفعالی دانشآموزان [دوره 10، شماره 32، 1397، صفحه 17-34]
-
بینایی- ادراکی
مقایسة مهارتهای بینایی در داوران کماشتباه و پراشتباه فوتبال [دوره 10، شماره 34، 1397، صفحه 75-90]
-
بینایی- حرکتی
مقایسة مهارتهای بینایی در داوران کماشتباه و پراشتباه فوتبال [دوره 10، شماره 34، 1397، صفحه 75-90]
-
بهرة هوشی
ارتباط بهرة هوشی و هوش هیجانی با تبحر حرکتی در پسران 14-10 سال شهر تهران [دوره 10، شماره 32، 1397، صفحه 65-78]
پ
-
پرتاب
تأثیر قیود تکلیف تودرتو بر سرعت جابجایی، سرعت و دقت پرتاب در هندبالیستهای نخبه [دوره 10، شماره 32، 1397، صفحه 97-112]
-
پرتاب بیسبال
مقایسة هماهنگی درونعضوی و زمانبندی اجرای مهارت پرتاب بیسبال در پرتابگران ماهر و مبتدی با تأکید بر فازهای مختلف حرکت [دوره 10، شماره 34، 1397، صفحه 29-48]
-
پرتاب دارت
تأثیر تمرین نروفیدبک با تأکید بر برتری دستی بر یادگیری مهارت پرتاب دارت [دوره 10، شماره 31، 1397، صفحه 109-128]
-
پرخاشگری
مقایسة تبحر حرکتی، رفتار و پیشرفت تحصیلی کودکان هشت تا 10 سالة دارای تولد زودرس با همتایان طبیعی [دوره 10، شماره 33، 1397، صفحه 89-104]
-
پیشرفت تحصیلی
مقایسة تبحر حرکتی، رفتار و پیشرفت تحصیلی کودکان هشت تا 10 سالة دارای تولد زودرس با همتایان طبیعی [دوره 10، شماره 33، 1397، صفحه 89-104]
-
پیشنشانه
اثر نوع، صحت و زمان ارائة پیشنشانه بر زمان واکنش انتخابی: مطالعة نظریة بازداری بازگشت [دوره 10، شماره 32، 1397، صفحه 35-48]
-
پیگردی چرخان
تسهیل و تحکیم یادگیری حرکتی رویهای با استفاده از نوروفیدبک [دوره 10، شماره 31، 1397، صفحه 129-146]
-
پوردو پگبورد
تأثیر تمرینات قدرتی، تمرینات ویژة انگشتان و ترکیبی از آن دو بر سرعت و دقت حرکات ظریف زنان سالمند [دوره 10، شماره 31، 1397، صفحه 71-86]
ت
-
تبحر حرکتی
ارتباط بهرة هوشی و هوش هیجانی با تبحر حرکتی در پسران 14-10 سال شهر تهران [دوره 10، شماره 32، 1397، صفحه 65-78]
-
تبحر حرکتی
مقایسة تبحر حرکتی، رفتار و پیشرفت تحصیلی کودکان هشت تا 10 سالة دارای تولد زودرس با همتایان طبیعی [دوره 10، شماره 33، 1397، صفحه 89-104]
-
تحریک مستقیم جمجمهای
تأثیر تحریک مستقیم جمجمهای و تمرینات منتخب حرکتی بر مهارتهای حرکتی درشت در کودکان با اختلال طیف اتیسم [دوره 10، شماره 32، 1397، صفحه 79-96]
-
تحریک موزون شنیداری
تأثیر تحریک موزون شنیداری حین تمرین راهرفتن بر شاخصهای کینماتیکی گام-برداری بیماران مبتلا به مالتیپل اسکلروزیس [دوره 10، شماره 33، 1397، صفحه 149-164]
-
تحکیم
اثر ریتم شبانهروزی و تغییرپذیری تمرین بر تحکیم مبتنی بر ارتقای حافظة حرکتی آشکار [دوره 10، شماره 31، 1397، صفحه 87-108]
-
تداخل زمینهای
اثر تداخل زمینهای بر اکتساب، یادداری و انتقال مهارتهای پایه ژیمناستیک کودکان [دوره 10، شماره 31، 1397، صفحه 161-176]
-
تربیتبدنی رشدی
تأثیرآموزش براساس تربیتبدنی رشدی بر اختلال کمبود توجه/بیشفعالی دانشآموزان [دوره 10، شماره 32، 1397، صفحه 17-34]
-
تردستی
بررسی اثر مشاهدة مدلهای مبتدی، ماهر و ترکیبی در یادگیری یک تکلیف شناختی- حرکتی [دوره 10، شماره 33، 1397، صفحه 35-50]
-
تصویرسازی حرکتی
اثر زمانبندی تمرین و ریتم شبانهروزی بر یادگیری مهارت فورهند تنیس روی میز [دوره 10، شماره 33، 1397، صفحه 51-70]
-
تصویرسازی ذهنی پتلپ
تأثیر تصویرسازی ذهنی پتلپ و تمرین بدنی بر بخش پیش حرکتی و حرکتی زمان واکنش ساده و انتخابی [دوره 10، شماره 31، 1397، صفحه 17-38]
-
تعادل ایستا و پویا
اثرهای هشت هفته مداخلة تمرینی در آب بر تعادل ایستا و پویای کودکان فلج مغزی همیپلژی [دوره 10، شماره 32، 1397، صفحه 49-64]
-
تعداد تثبیت
تأثیر تکلیف ثانویة شناختی بر تصمیمگیری و رفتارهای خیرگی فوتبالیستهای ماهر و مبتدی [دوره 10، شماره 32، 1397، صفحه 129-142]
-
تغییرپذیری تمرین
اثر ریتم شبانهروزی و تغییرپذیری تمرین بر تحکیم مبتنی بر ارتقای حافظة حرکتی آشکار [دوره 10، شماره 31، 1397، صفحه 87-108]
-
تکلیف فیتز
تأثیر دستبرتری و دستکاری شاخص دشواری بر مؤلفههای رفتاری و عصبی اجرای تکلیف مبادلة سرعت- دقت [دوره 10، شماره 34، 1397، صفحه 121-150]
-
تمرین
تأثیر تمرینات قدرتی، تمرینات ویژة انگشتان و ترکیبی از آن دو بر سرعت و دقت حرکات ظریف زنان سالمند [دوره 10، شماره 31، 1397، صفحه 71-86]
-
تمرینات
تأثیر تمرینات ویژة انفرادی، گروهی و مشارکتی بر عملکرد شناختی و اجتماعی کودکان مبتلا به اختلال هماهنگی رشدی 12-9 ساله [دوره 10، شماره 31، 1397، صفحه 177-194]
-
تمرینات حرکتی
تأثیر تحریک مستقیم جمجمهای و تمرینات منتخب حرکتی بر مهارتهای حرکتی درشت در کودکان با اختلال طیف اتیسم [دوره 10، شماره 32، 1397، صفحه 79-96]
-
تمرینآسایی
اثر ریتم شبانهروزی و تغییرپذیری تمرین بر تحکیم مبتنی بر ارتقای حافظة حرکتی آشکار [دوره 10، شماره 31، 1397، صفحه 87-108]
-
تمرین در آب
اثرهای هشت هفته مداخلة تمرینی در آب بر تعادل ایستا و پویای کودکان فلج مغزی همیپلژی [دوره 10، شماره 32، 1397، صفحه 49-64]
-
تمرین دوساهو
اثر یک دوره برنامة دوساهو بر تبحر حرکتی کودکان با سندرمداون [دوره 10، شماره 32، 1397، صفحه 113-128]
-
تمرین نوروفیدبک
تسهیل و تحکیم یادگیری حرکتی رویهای با استفاده از نوروفیدبک [دوره 10، شماره 31، 1397، صفحه 129-146]
-
تولد زودرس
مقایسة تبحر حرکتی، رفتار و پیشرفت تحصیلی کودکان هشت تا 10 سالة دارای تولد زودرس با همتایان طبیعی [دوره 10، شماره 33، 1397، صفحه 89-104]
ج
-
جفتشدن ادراک – عمل
تأثیر قیود تکلیف تودرتو بر سرعت جابجایی، سرعت و دقت پرتاب در هندبالیستهای نخبه [دوره 10، شماره 32، 1397، صفحه 97-112]
-
جو انگیزة تبحر
اثر دو رویکرد معلممحور و کودکمحور بر شایستگی حرکتی واقعی و ادراکشدة دختران دبستانی [دوره 10، شماره 31، 1397، صفحه 39-52]
چ
-
چالاکی دستی
تأثیر تمرینات قدرتی، تمرینات ویژة انگشتان و ترکیبی از آن دو بر سرعت و دقت حرکات ظریف زنان سالمند [دوره 10، شماره 31، 1397، صفحه 71-86]
ح
-
حافظة فضایی
مقایسة تأثیر استرس محدودیت حرکتی بر یادگیری و حافظة فضایی رتهای نر پیر و جوان [دوره 10، شماره 32، 1397، صفحه 165-178]
-
حافظة وکسلر
اثر تمرینات ادراکی- حرکتی بر حافظة کاری دانشآموزان دارای اختلال یادگیری خاص با مشکل ریاضی [دوره 10، شماره 34، 1397، صفحه 105-120]
-
حرکات ظریف
تأثیر تمرینات قدرتی، تمرینات ویژة انگشتان و ترکیبی از آن دو بر سرعت و دقت حرکات ظریف زنان سالمند [دوره 10، شماره 31، 1397، صفحه 71-86]
-
حس حرکت
تأثیر آموزش و تمرین شنا بر حس حرکت پسران با اختلال بینایی [دوره 10، شماره 34، 1397، صفحه 17-28]
خ
-
خطای فضایی الگوی حرکت
نقش کینماتیکهای شنیداری حرکت در بازتولید و یادگیری مشخصات فضایی الگوی حرکت [دوره 10، شماره 33، 1397، صفحه 125-148]
د
-
دانشآموزان پسر
تأثیرآموزش براساس تربیتبدنی رشدی بر اختلال کمبود توجه/بیشفعالی دانشآموزان [دوره 10، شماره 32، 1397، صفحه 17-34]
-
داوران ورزشی
رابطۀ بین سطح داوری و نوع رشتۀ ورزشی با میزان خطای ادراک عمق داوران ورزشی در رنگهای سرد و گرم [دوره 10، شماره 31، 1397، صفحه 147-160]
-
داور فوتبال
مقایسة مهارتهای بینایی در داوران کماشتباه و پراشتباه فوتبال [دوره 10، شماره 34، 1397، صفحه 75-90]
-
دستبرتری
تأثیر دستبرتری و دستکاری شاخص دشواری بر مؤلفههای رفتاری و عصبی اجرای تکلیف مبادلة سرعت- دقت [دوره 10، شماره 34، 1397، صفحه 121-150]
-
دشواری تکلیف
تأثیر دستبرتری و دستکاری شاخص دشواری بر مؤلفههای رفتاری و عصبی اجرای تکلیف مبادلة سرعت- دقت [دوره 10، شماره 34، 1397، صفحه 121-150]
-
دقت
تأثیر اطلاعات افزودة ویدئویی انتخابی و اجباری بر یادگیری حرکتی شوت جفت بسکتبال: با تأکید بر نظریة نقطه چالش [دوره 10، شماره 32، 1397، صفحه 143-166]
ر
-
راهرفتن
تأثیر تحریک موزون شنیداری حین تمرین راهرفتن بر شاخصهای کینماتیکی گام-برداری بیماران مبتلا به مالتیپل اسکلروزیس [دوره 10، شماره 33، 1397، صفحه 149-164]
-
ریتم شبانهروزی
اثر ریتم شبانهروزی و تغییرپذیری تمرین بر تحکیم مبتنی بر ارتقای حافظة حرکتی آشکار [دوره 10، شماره 31، 1397، صفحه 87-108]
-
رشد اجتماعی
تأثیر برنامههای آموزش فراگیر در مدارس ابتدایی بر رشد حرکتی، اجتماعی و عاطفی دانشآموزان کمتوان ذهنی [دوره 10، شماره 33، 1397، صفحه 105-124]
-
رشد حرکتی
تأثیر برنامههای آموزش فراگیر در مدارس ابتدایی بر رشد حرکتی، اجتماعی و عاطفی دانشآموزان کمتوان ذهنی [دوره 10، شماره 33، 1397، صفحه 105-124]
-
رشد عاطفی
تأثیر برنامههای آموزش فراگیر در مدارس ابتدایی بر رشد حرکتی، اجتماعی و عاطفی دانشآموزان کمتوان ذهنی [دوره 10، شماره 33، 1397، صفحه 105-124]
-
رفتار خیرگی
تأثیر تکلیف ثانویة شناختی بر تصمیمگیری و رفتارهای خیرگی فوتبالیستهای ماهر و مبتدی [دوره 10، شماره 32، 1397، صفحه 129-142]
-
رنگهای سرد
رابطۀ بین سطح داوری و نوع رشتۀ ورزشی با میزان خطای ادراک عمق داوران ورزشی در رنگهای سرد و گرم [دوره 10، شماره 31، 1397، صفحه 147-160]
-
رنگهای گرم
رابطۀ بین سطح داوری و نوع رشتۀ ورزشی با میزان خطای ادراک عمق داوران ورزشی در رنگهای سرد و گرم [دوره 10، شماره 31، 1397، صفحه 147-160]
-
رویکرد تکلیفمدار
مقایسة تاثیر تمرین تکلیفمداربا فعالیتهای معمول در کلاس تربیتبدنی بر رشد مهارتهای درشت کودکان دچار اختلال هماهنگی رشدی [دوره 10، شماره 33، 1397، صفحه 17-34]
ز
-
زمانبندی
مقایسة هماهنگی درونعضوی و زمانبندی اجرای مهارت پرتاب بیسبال در پرتابگران ماهر و مبتدی با تأکید بر فازهای مختلف حرکت [دوره 10، شماره 34، 1397، صفحه 29-48]
-
زمان واکنش انتخابی
تأثیر تصویرسازی ذهنی پتلپ و تمرین بدنی بر بخش پیش حرکتی و حرکتی زمان واکنش ساده و انتخابی [دوره 10، شماره 31، 1397، صفحه 17-38]
-
زمان واکنش انتخابی
اثر نوع، صحت و زمان ارائة پیشنشانه بر زمان واکنش انتخابی: مطالعة نظریة بازداری بازگشت [دوره 10، شماره 32، 1397، صفحه 35-48]
-
زمان واکنش ساده
تأثیر تصویرسازی ذهنی پتلپ و تمرین بدنی بر بخش پیش حرکتی و حرکتی زمان واکنش ساده و انتخابی [دوره 10، شماره 31، 1397، صفحه 17-38]
ژ
-
ژیمناستیک
اثر تداخل زمینهای بر اکتساب، یادداری و انتقال مهارتهای پایه ژیمناستیک کودکان [دوره 10، شماره 31، 1397، صفحه 161-176]
س
-
سالمندان
تأثیر تمرینات قدرتی، تمرینات ویژة انگشتان و ترکیبی از آن دو بر سرعت و دقت حرکات ظریف زنان سالمند [دوره 10، شماره 31، 1397، صفحه 71-86]
-
سانیفیکیشن
نقش کینماتیکهای شنیداری حرکت در بازتولید و یادگیری مشخصات فضایی الگوی حرکت [دوره 10، شماره 33، 1397، صفحه 125-148]
-
سن
مقایسة تأثیر استرس محدودیت حرکتی بر یادگیری و حافظة فضایی رتهای نر پیر و جوان [دوره 10، شماره 32، 1397، صفحه 165-178]
ش
-
شایستگی حرکتی
اثر دو رویکرد معلممحور و کودکمحور بر شایستگی حرکتی واقعی و ادراکشدة دختران دبستانی [دوره 10، شماره 31، 1397، صفحه 39-52]
-
شناختی
تأثیر تمرینات ویژة انفرادی، گروهی و مشارکتی بر عملکرد شناختی و اجتماعی کودکان مبتلا به اختلال هماهنگی رشدی 12-9 ساله [دوره 10، شماره 31، 1397، صفحه 177-194]
-
شوت جفت بسکتبال
نقش کینماتیکهای شنیداری حرکت در بازتولید و یادگیری مشخصات فضایی الگوی حرکت [دوره 10، شماره 33، 1397، صفحه 125-148]
ص
-
صبحگاهی
اثر زمانبندی تمرین و ریتم شبانهروزی بر یادگیری مهارت فورهند تنیس روی میز [دوره 10، شماره 33، 1397، صفحه 51-70]
ع
-
عصرگاهی
اثر زمانبندی تمرین و ریتم شبانهروزی بر یادگیری مهارت فورهند تنیس روی میز [دوره 10، شماره 33، 1397، صفحه 51-70]
-
عملکرد اجتماعی
تأثیر تمرینات ویژة انفرادی، گروهی و مشارکتی بر عملکرد شناختی و اجتماعی کودکان مبتلا به اختلال هماهنگی رشدی 12-9 ساله [دوره 10، شماره 31، 1397، صفحه 177-194]
ف
-
فاز حرکت
مقایسة هماهنگی درونعضوی و زمانبندی اجرای مهارت پرتاب بیسبال در پرتابگران ماهر و مبتدی با تأکید بر فازهای مختلف حرکت [دوره 10، شماره 34، 1397، صفحه 29-48]
-
فرم
تأثیر اطلاعات افزودة ویدئویی انتخابی و اجباری بر یادگیری حرکتی شوت جفت بسکتبال: با تأکید بر نظریة نقطه چالش [دوره 10، شماره 32، 1397، صفحه 143-166]
ق
-
قیود بومشناختی
تأثیر قیود تکلیف تودرتو بر سرعت جابجایی، سرعت و دقت پرتاب در هندبالیستهای نخبه [دوره 10، شماره 32، 1397، صفحه 97-112]
ک
-
کمبود توجه
تأثیرآموزش براساس تربیتبدنی رشدی بر اختلال کمبود توجه/بیشفعالی دانشآموزان [دوره 10، شماره 32، 1397، صفحه 17-34]
-
کمتوانی ذهنی
تأثیر برنامههای آموزش فراگیر در مدارس ابتدایی بر رشد حرکتی، اجتماعی و عاطفی دانشآموزان کمتوان ذهنی [دوره 10، شماره 33، 1397، صفحه 105-124]
-
کنترل بینایی- حرکتی
اثر یک دوره برنامة دوساهو بر تبحر حرکتی کودکان با سندرمداون [دوره 10، شماره 32، 1397، صفحه 113-128]
-
کینماتیک حرکت
اثر الگودهی ماهر و درحالیادگیری بر اکتساب ویژگیهای دینامیکی و دقت مهارت پرتاب آزاد بسکتبال [دوره 10، شماره 31، 1397، صفحه 53-70]
-
کودکان
اثرهای هشت هفته مداخلة تمرینی در آب بر تعادل ایستا و پویای کودکان فلج مغزی همیپلژی [دوره 10، شماره 32، 1397، صفحه 49-64]
-
کودکان
ارتباط بهرة هوشی و هوش هیجانی با تبحر حرکتی در پسران 14-10 سال شهر تهران [دوره 10، شماره 32، 1397، صفحه 65-78]
-
کودکان سندرم داون
اثر یک دوره برنامة دوساهو بر تبحر حرکتی کودکان با سندرمداون [دوره 10، شماره 32، 1397، صفحه 113-128]
م
-
مالتیپل اسکلروزیس
تأثیر تحریک موزون شنیداری حین تمرین راهرفتن بر شاخصهای کینماتیکی گام-برداری بیماران مبتلا به مالتیپل اسکلروزیس [دوره 10، شماره 33، 1397، صفحه 149-164]
-
مداخلة مدرسهمحور
مقایسة تاثیر تمرین تکلیفمداربا فعالیتهای معمول در کلاس تربیتبدنی بر رشد مهارتهای درشت کودکان دچار اختلال هماهنگی رشدی [دوره 10، شماره 33، 1397، صفحه 17-34]
-
مدت تثبیت
تأثیر تکلیف ثانویة شناختی بر تصمیمگیری و رفتارهای خیرگی فوتبالیستهای ماهر و مبتدی [دوره 10، شماره 32، 1397، صفحه 129-142]
-
مدل
تأثیر اطلاعات افزودة ویدئویی انتخابی و اجباری بر یادگیری حرکتی شوت جفت بسکتبال: با تأکید بر نظریة نقطه چالش [دوره 10، شماره 32، 1397، صفحه 143-166]
-
مدل مشاهدهای
بررسی اثر مشاهدة مدلهای مبتدی، ماهر و ترکیبی در یادگیری یک تکلیف شناختی- حرکتی [دوره 10، شماره 33، 1397، صفحه 35-50]
-
میزان اشتباه
مقایسة مهارتهای بینایی در داوران کماشتباه و پراشتباه فوتبال [دوره 10، شماره 34، 1397، صفحه 75-90]
-
مفاهیم توانایی
اثر محتوای بازخورد افزوده بر اکتساب، یادداری، انتقال مهارت حرکتی و انگیزش درونی در کودکان و نوجوانان: ادراک- عمل متمایز در افراد مبتدی و ماهر [دوره 10، شماره 34، 1397، صفحه 49-74]
-
مهارتهای حرکتی دستکاری
اثر دو رویکرد معلممحور و کودکمحور بر شایستگی حرکتی واقعی و ادراکشدة دختران دبستانی [دوره 10، شماره 31، 1397، صفحه 39-52]
-
مهارت تصمیمگیری
تأثیر تکلیف ثانویة شناختی بر تصمیمگیری و رفتارهای خیرگی فوتبالیستهای ماهر و مبتدی [دوره 10، شماره 32، 1397، صفحه 129-142]
-
مهارتهای ادراکی- حرکتی
اثر تمرینات ادراکی- حرکتی بر حافظة کاری دانشآموزان دارای اختلال یادگیری خاص با مشکل ریاضی [دوره 10، شماره 34، 1397، صفحه 105-120]
-
مهارتهای حرکتی درشت
تأثیر تحریک مستقیم جمجمهای و تمرینات منتخب حرکتی بر مهارتهای حرکتی درشت در کودکان با اختلال طیف اتیسم [دوره 10، شماره 32، 1397، صفحه 79-96]
-
مهارتهای درشت حرکتی
مقایسة تاثیر تمرین تکلیفمداربا فعالیتهای معمول در کلاس تربیتبدنی بر رشد مهارتهای درشت کودکان دچار اختلال هماهنگی رشدی [دوره 10، شماره 33، 1397، صفحه 17-34]
ن
-
نتیجة حرکت
اثر الگودهی ماهر و درحالیادگیری بر اکتساب ویژگیهای دینامیکی و دقت مهارت پرتاب آزاد بسکتبال [دوره 10، شماره 31، 1397، صفحه 53-70]
-
نروفیدبک
تأثیر تمرین نروفیدبک با تأکید بر برتری دستی بر یادگیری مهارت پرتاب دارت [دوره 10، شماره 31، 1397، صفحه 109-128]
-
نظارت بر عملکرد
رابطة بین سطح هدایت الکتریکی پوست و آهستگی بعد از خطا حین اجرای تکلیف شناختی در داوران فوتبال [دوره 10، شماره 34، 1397، صفحه 91-104]
-
نمایش
تأثیر اطلاعات افزودة ویدئویی انتخابی و اجباری بر یادگیری حرکتی شوت جفت بسکتبال: با تأکید بر نظریة نقطه چالش [دوره 10، شماره 32، 1397، صفحه 143-166]
-
نیمکرههای مغز
تأثیر دستبرتری و دستکاری شاخص دشواری بر مؤلفههای رفتاری و عصبی اجرای تکلیف مبادلة سرعت- دقت [دوره 10، شماره 34، 1397، صفحه 121-150]
-
نوع الگو
اثر الگودهی ماهر و درحالیادگیری بر اکتساب ویژگیهای دینامیکی و دقت مهارت پرتاب آزاد بسکتبال [دوره 10، شماره 31، 1397، صفحه 53-70]
و
-
وابستگی به پرورش اندام
تعیین روایی وپایایی نسخة فارسی مقیاس وابستگی به پرورش اندام [دوره 10، شماره 33، 1397، صفحه 71-88]
ه
-
هماهنگی حرکت
اثر الگودهی ماهر و درحالیادگیری بر اکتساب ویژگیهای دینامیکی و دقت مهارت پرتاب آزاد بسکتبال [دوره 10، شماره 31، 1397، صفحه 53-70]
-
هماهنگی حرکتی
اثر یک دوره برنامة دوساهو بر تبحر حرکتی کودکان با سندرمداون [دوره 10، شماره 32، 1397، صفحه 113-128]
-
هماهنگی درونعضوی
مقایسة هماهنگی درونعضوی و زمانبندی اجرای مهارت پرتاب بیسبال در پرتابگران ماهر و مبتدی با تأکید بر فازهای مختلف حرکت [دوره 10، شماره 34، 1397، صفحه 29-48]
-
همیپلژی
اثرهای هشت هفته مداخلة تمرینی در آب بر تعادل ایستا و پویای کودکان فلج مغزی همیپلژی [دوره 10، شماره 32، 1397، صفحه 49-64]
-
همسانی درونی
تعیین روایی وپایایی نسخة فارسی مقیاس وابستگی به پرورش اندام [دوره 10، شماره 33، 1397، صفحه 71-88]
-
هندبال
تأثیر قیود تکلیف تودرتو بر سرعت جابجایی، سرعت و دقت پرتاب در هندبالیستهای نخبه [دوره 10، شماره 32، 1397، صفحه 97-112]
-
هوش هیجانی
ارتباط بهرة هوشی و هوش هیجانی با تبحر حرکتی در پسران 14-10 سال شهر تهران [دوره 10، شماره 32، 1397، صفحه 65-78]
ی
-
یادداری
اثر تداخل زمینهای بر اکتساب، یادداری و انتقال مهارتهای پایه ژیمناستیک کودکان [دوره 10، شماره 31، 1397، صفحه 161-176]
-
یادداری
بررسی اثر مشاهدة مدلهای مبتدی، ماهر و ترکیبی در یادگیری یک تکلیف شناختی- حرکتی [دوره 10، شماره 33، 1397، صفحه 35-50]
-
یادگیری
مقایسة تأثیر استرس محدودیت حرکتی بر یادگیری و حافظة فضایی رتهای نر پیر و جوان [دوره 10، شماره 32، 1397، صفحه 165-178]
-
یادگیری حرکتی
اثر محتوای بازخورد افزوده بر اکتساب، یادداری، انتقال مهارت حرکتی و انگیزش درونی در کودکان و نوجوانان: ادراک- عمل متمایز در افراد مبتدی و ماهر [دوره 10، شماره 34، 1397، صفحه 49-74]
-
یادگیری حرکتی
اثر زمانبندی تمرین و ریتم شبانهروزی بر یادگیری مهارت فورهند تنیس روی میز [دوره 10، شماره 33، 1397، صفحه 51-70]
-
یادگیری حرکتی
بررسی اثر مشاهدة مدلهای مبتدی، ماهر و ترکیبی در یادگیری یک تکلیف شناختی- حرکتی [دوره 10، شماره 33، 1397، صفحه 35-50]
-
یادگیری حرکتی رویهای
تسهیل و تحکیم یادگیری حرکتی رویهای با استفاده از نوروفیدبک [دوره 10، شماره 31، 1397، صفحه 129-146]
-
یادگیری مشاهدهای
اثر الگودهی ماهر و درحالیادگیری بر اکتساب ویژگیهای دینامیکی و دقت مهارت پرتاب آزاد بسکتبال [دوره 10، شماره 31، 1397، صفحه 53-70]
-
یادگیری مشاهدهای
بررسی اثر مشاهدة مدلهای مبتدی، ماهر و ترکیبی در یادگیری یک تکلیف شناختی- حرکتی [دوره 10، شماره 33، 1397، صفحه 35-50]