آ
-
آزمون استروپ
تأثیر فعالیت هوازی با شدت کم و متوسط بر کارکردهای اجرایی و توجه انتخابی کودکان مبتلا به نقص توجه/بیش فعالی [دوره 14، شماره 48، 1401، صفحه 63-82]
-
آموزش خطی
تاثیر شش هفته آموزش خطی بر الگوی کینماتیکی راه رفتن در کودکان 3-5 سال [دوره 14، شماره 49، 1401، صفحه 37-58]
ا
-
اختلال نقص توجه/بیشفعالی
تأثیر فعالیت هوازی با شدت کم و متوسط بر کارکردهای اجرایی و توجه انتخابی کودکان مبتلا به نقص توجه/بیش فعالی [دوره 14، شماره 48، 1401، صفحه 63-82]
-
اختلال هماهنگی رشدی
تأثیر واقعیت مجازی بر قابلیت تصویرسازی حرکتی در کودکان با اختلال هماهنگی رشدی [دوره 14، شماره 47، 1401، صفحه 39-64]
-
اختلال هماهنگی رشدی
تاثیر حس بازی بر بهبود مهارتهای اجرایی بسکتبال و تکالیف تمرین نشده در کودکان با اختلال هماهنگی رشدی [دوره 14، شماره 50، 1401، صفحه 71-98]
-
ارتقاء
تاثیر نوع و زمان القای هیجانی و خواب شبانه بر مکانیسم های تحکیم و بازتحکیم حافظه حرکتی [دوره 14، شماره 47، 1401، صفحه 115-138]
-
اسب درمانی
تأثیر یک دوره برنامه تمرینی اسب درمانی بر برخی شاخص های روانشناختی و عملکرد حسی_ حرکتی در کودکان پرخاشگر [دوره 14، شماره 49، 1401، صفحه 139-164]
-
استرس
تأثیر بازخورد زیستی رسانایی پوست بر عملکرد تیراندازان ماهر [دوره 14، شماره 48، 1401، صفحه 109-136]
-
اسکیزوفرنی
اثربخشی برنامه توانبخشی شناختی آرام بر تعادل و راه رفتن در شرایط تکلیف دوگانه در بیماران اسکیزوفرنی مرد با اختلال افسردگی [دوره 14، شماره 47، 1401، صفحه 65-90]
-
اسمارت پی ال اس سه
رابطه بین هوش هیجانی مادر و رشد حرکتی کودک: مدل ساختاری با میانجیگری فعالیت بدنی مادر [دوره 14، شماره 47، 1401، صفحه 17-38]
-
اضطراب
اثربخشی ترکیب حرکت و قصه گویی بر مهارت حرکتی و اضطراب کودکان با اختلال هماهنگی رشدی در دوران قرنطینه [دوره 14، شماره 48، 1401، صفحه 83-108]
-
ایکس باکس کینکت
تأثیر واقعیت مجازی بر قابلیت تصویرسازی حرکتی در کودکان با اختلال هماهنگی رشدی [دوره 14، شماره 47، 1401، صفحه 39-64]
-
القای هیجانی
تاثیر نوع و زمان القای هیجانی و خواب شبانه بر مکانیسم های تحکیم و بازتحکیم حافظه حرکتی [دوره 14، شماره 47، 1401، صفحه 115-138]
-
انتظارات بهبودیافته
اثر بهینه کردن شرایط عملکرد از طریق انتظارات بهبودیافته، حمایت خودمختاری و تمرکز توجه بیرونی بر یادگیری یک مهارت حرکتی در کودکان [دوره 14، شماره 50، 1401، صفحه 17-38]
-
اندام تحتانی
تاثیر شش هفته آموزش خطی بر الگوی کینماتیکی راه رفتن در کودکان 3-5 سال [دوره 14، شماره 49، 1401، صفحه 37-58]
-
انگیختگی
تأثیر بازخورد زیستی رسانایی پوست بر عملکرد تیراندازان ماهر [دوره 14، شماره 48، 1401، صفحه 109-136]
ب
-
بازی پایه ورزشی
مقایسه اثربخشی بازیهای فعال ویدئویی و بازیهای پایه ورزشی بر رشد مهارتهای حرکتی در دانش-آموزان کلاس چهارم ابتدایی [دوره 14، شماره 47، 1401، صفحه 139-170]
-
بازی حرکتی هدفمند
تأثیر بازیهای حرکتی هدفمند انفرادی و گروهی بر مهارتهای بینایی-حرکتی در کودکان دختر هشت ساله [دوره 14، شماره 49، 1401، صفحه 59-86]
-
بازی در زمین های کوچک
اثر دستکاری قیود تکلیف در بازی در زمین های کوچک بر تعاملات تیمی و عملکرد تکنیکی بازیکنان در بازی رقابتی فوتبال: کاربرد نظریه شبکه های اجتماعی در تحلیل عملکرد [دوره 14، شماره 50، 1401، صفحه 187-212]
-
بازی ویدئویی فعال
مقایسه اثربخشی بازیهای فعال ویدئویی و بازیهای پایه ورزشی بر رشد مهارتهای حرکتی در دانش-آموزان کلاس چهارم ابتدایی [دوره 14، شماره 47، 1401، صفحه 139-170]
-
برج لندن
تأثیر فعالیت هوازی با شدت کم و متوسط بر کارکردهای اجرایی و توجه انتخابی کودکان مبتلا به نقص توجه/بیش فعالی [دوره 14، شماره 48، 1401، صفحه 63-82]
-
بسکتبال
اثر تمرین چشم آرام بر دقت و مدت چشم آرام بازیکنان ماهر در شوت سه امتیازی بسکتبال [دوره 14، شماره 48، 1401، صفحه 17-42]
پ
-
پرتاب دارت
مقایسۀ هماهنگی درونعضوی مهارت پرتاب دارت در پرتابگران ماهر و مبتدی: یک مطالعۀ سینماتیکی [دوره 14، شماره 47، 1401، صفحه 171-192]
-
پرخاشگری
تأثیر یک دوره برنامه تمرینی اسب درمانی بر برخی شاخص های روانشناختی و عملکرد حسی_ حرکتی در کودکان پرخاشگر [دوره 14، شماره 49، 1401، صفحه 139-164]
ت
-
تثبیت
تاثیر نوع و زمان القای هیجانی و خواب شبانه بر مکانیسم های تحکیم و بازتحکیم حافظه حرکتی [دوره 14، شماره 47، 1401، صفحه 115-138]
-
تثبیت چشمی
تأثیر بازیهای حرکتی هدفمند انفرادی و گروهی بر مهارتهای بینایی-حرکتی در کودکان دختر هشت ساله [دوره 14، شماره 49، 1401، صفحه 59-86]
-
تجزیه و تحلیل بینایی
تأثیر بازیهای حرکتی هدفمند انفرادی و گروهی بر مهارتهای بینایی-حرکتی در کودکان دختر هشت ساله [دوره 14، شماره 49، 1401، صفحه 59-86]
-
تحریک مستقیم الکتریکی مغز
تاثیر تمرینات بینایی ـ ورزشی و تحریک مستقیم الکتریکی مغز بر حافظۀ کوتاه مدت بینایی و حافظۀ بازشناسی فضایی بازیکنان والیبال [دوره 14، شماره 48، 1401، صفحه 161-184]
-
تیراندازی
تأثیر بازخورد زیستی رسانایی پوست بر عملکرد تیراندازان ماهر [دوره 14، شماره 48، 1401، صفحه 109-136]
-
ترکیب تصویرسازی حرکتی و مشاهده
تاثیر ترکیب تصویرسازی حرکتی و مشاهده عمل بر یادگیری سرویس بلند بدمینتون در رده های سنی مختلف با تاکید بر نقش نورون های آینه ای [دوره 14، شماره 49، 1401، صفحه 113-138]
-
تصمیمگیری
تاثیر حس بازی بر بهبود مهارتهای اجرایی بسکتبال و تکالیف تمرین نشده در کودکان با اختلال هماهنگی رشدی [دوره 14، شماره 50، 1401، صفحه 71-98]
-
تصویرسازی حرکتی پتلپ
تاثیر ترکیب تصویرسازی حرکتی و مشاهده عمل بر یادگیری سرویس بلند بدمینتون در رده های سنی مختلف با تاکید بر نقش نورون های آینه ای [دوره 14، شماره 49، 1401، صفحه 113-138]
-
تصویرسازی ذهنی
تأثیر کانون توجه در تصویرسازی بر کینماتیک پرتاب آزاد بسکتبال [دوره 14، شماره 49، 1401، صفحه 17-36]
-
تعادل
اثربخشی برنامه توانبخشی شناختی آرام بر تعادل و راه رفتن در شرایط تکلیف دوگانه در بیماران اسکیزوفرنی مرد با اختلال افسردگی [دوره 14، شماره 47، 1401، صفحه 65-90]
-
تمرینات بینایی- ورزشی
تاثیر تمرینات بینایی ـ ورزشی و تحریک مستقیم الکتریکی مغز بر حافظۀ کوتاه مدت بینایی و حافظۀ بازشناسی فضایی بازیکنان والیبال [دوره 14، شماره 48، 1401، صفحه 161-184]
-
تمرین آسایی
تاثیر نوع و زمان القای هیجانی و خواب شبانه بر مکانیسم های تحکیم و بازتحکیم حافظه حرکتی [دوره 14، شماره 47، 1401، صفحه 115-138]
-
تمرین شناختی
اثربخشی برنامه توانبخشی شناختی آرام بر تعادل و راه رفتن در شرایط تکلیف دوگانه در بیماران اسکیزوفرنی مرد با اختلال افسردگی [دوره 14، شماره 47، 1401، صفحه 65-90]
-
تمرین مربع گام برداری
اثر بهینه کردن شرایط عملکرد از طریق انتظارات بهبودیافته، حمایت خودمختاری و تمرکز توجه بیرونی بر یادگیری یک مهارت حرکتی در کودکان [دوره 14، شماره 50، 1401، صفحه 17-38]
-
توجه
تأثیر یک دوره برنامه تمرینی اسب درمانی بر برخی شاخص های روانشناختی و عملکرد حسی_ حرکتی در کودکان پرخاشگر [دوره 14، شماره 49، 1401، صفحه 139-164]
-
توجه
ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی مقیاس یادگیری، اجرا و توجه عملکردی (LEAF) در ورزشکاران [دوره 14، شماره 50، 1401، صفحه 99-142]
-
توجه انتخابی
تأثیر فعالیت هوازی با شدت کم و متوسط بر کارکردهای اجرایی و توجه انتخابی کودکان مبتلا به نقص توجه/بیش فعالی [دوره 14، شماره 48، 1401، صفحه 63-82]
-
توجه بیرونی دور
تأثیر کانون توجه در تصویرسازی بر کینماتیک پرتاب آزاد بسکتبال [دوره 14، شماره 49، 1401، صفحه 17-36]
-
توجه بیرونی نزدیک
تأثیر کانون توجه در تصویرسازی بر کینماتیک پرتاب آزاد بسکتبال [دوره 14، شماره 49، 1401، صفحه 17-36]
-
توجه بینایی
اثر تمرین چشم آرام بر دقت و مدت چشم آرام بازیکنان ماهر در شوت سه امتیازی بسکتبال [دوره 14، شماره 48، 1401، صفحه 17-42]
چ
-
چشم آرام
اثر تمرین چشم آرام بر دقت و مدت چشم آرام بازیکنان ماهر در شوت سه امتیازی بسکتبال [دوره 14، شماره 48، 1401، صفحه 17-42]
-
چشم ساکن
تاثیر محدودیت های زمانی بر چشم ساکن و عملکرد در بازیکنان بسکتبال [دوره 14، شماره 48، 1401، صفحه 43-62]
-
چگالی تیم
اثر دستکاری قیود تکلیف در بازی در زمین های کوچک بر تعاملات تیمی و عملکرد تکنیکی بازیکنان در بازی رقابتی فوتبال: کاربرد نظریه شبکه های اجتماعی در تحلیل عملکرد [دوره 14، شماره 50، 1401، صفحه 187-212]
ح
-
حیاط مدارس
تبیین مؤلفههای مؤثر بر تقویت فعالیت بدنی دانشآموزان در فضاهای باز مدارس ابتدایی از دیدگاه معماران، معاونین و مدیران [دوره 14، شماره 50، 1401، صفحه 39-70]
-
حس بازی
تاثیر حس بازی بر بهبود مهارتهای اجرایی بسکتبال و تکالیف تمرین نشده در کودکان با اختلال هماهنگی رشدی [دوره 14، شماره 50، 1401، صفحه 71-98]
-
حمایت خودمختاری
اثر بهینه کردن شرایط عملکرد از طریق انتظارات بهبودیافته، حمایت خودمختاری و تمرکز توجه بیرونی بر یادگیری یک مهارت حرکتی در کودکان [دوره 14، شماره 50، 1401، صفحه 17-38]
خ
-
خبرگی
اثر تمرین چشم آرام بر دقت و مدت چشم آرام بازیکنان ماهر در شوت سه امتیازی بسکتبال [دوره 14، شماره 48، 1401، صفحه 17-42]
-
خطای الگوی حرکتی
مقایسۀ هماهنگی درونعضوی مهارت پرتاب دارت در پرتابگران ماهر و مبتدی: یک مطالعۀ سینماتیکی [دوره 14، شماره 47، 1401، صفحه 171-192]
-
خودگفتاری آموزشی
مقایسۀ تأثیر خودگفتاری آموزشی و انگیزشی بر عملکرد و یادگیری مهارتهای هندبال [دوره 14، شماره 49، 1401، صفحه 87-112]
-
خودگفتاری انگیزشی
مقایسۀ تأثیر خودگفتاری آموزشی و انگیزشی بر عملکرد و یادگیری مهارتهای هندبال [دوره 14، شماره 49، 1401، صفحه 87-112]
د
-
دانشآموزان
مقایسه اثربخشی بازیهای فعال ویدئویی و بازیهای پایه ورزشی بر رشد مهارتهای حرکتی در دانش-آموزان کلاس چهارم ابتدایی [دوره 14، شماره 47، 1401، صفحه 139-170]
-
دبستان
تبیین مؤلفههای مؤثر بر تقویت فعالیت بدنی دانشآموزان در فضاهای باز مدارس ابتدایی از دیدگاه معماران، معاونین و مدیران [دوره 14، شماره 50، 1401، صفحه 39-70]
-
دستخط
تاثیر حس بازی بر بهبود مهارتهای اجرایی بسکتبال و تکالیف تمرین نشده در کودکان با اختلال هماهنگی رشدی [دوره 14، شماره 50، 1401، صفحه 71-98]
ر
-
راه رفتن
اثربخشی برنامه توانبخشی شناختی آرام بر تعادل و راه رفتن در شرایط تکلیف دوگانه در بیماران اسکیزوفرنی مرد با اختلال افسردگی [دوره 14، شماره 47، 1401، صفحه 65-90]
-
راه رفتن
تاثیر شش هفته آموزش خطی بر الگوی کینماتیکی راه رفتن در کودکان 3-5 سال [دوره 14، شماره 49، 1401، صفحه 37-58]
-
رشد اجتماعی
ارتباط بین فراهمسازی در محیط خانه با رشد حرکتی و اجتماعی کودکان 7-10 سال: تابعی از نظریه بومشناختی [دوره 14، شماره 48، 1401، صفحه 137-160]
-
رشد حرکتی
رابطه بین هوش هیجانی مادر و رشد حرکتی کودک: مدل ساختاری با میانجیگری فعالیت بدنی مادر [دوره 14، شماره 47، 1401، صفحه 17-38]
-
رفتار حرکتی
تبیین مؤلفههای مؤثر بر تقویت فعالیت بدنی دانشآموزان در فضاهای باز مدارس ابتدایی از دیدگاه معماران، معاونین و مدیران [دوره 14، شماره 50، 1401، صفحه 39-70]
-
روایی
ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی مقیاس یادگیری، اجرا و توجه عملکردی (LEAF) در ورزشکاران [دوره 14، شماره 50، 1401، صفحه 99-142]
-
روایی سازه
ویژگیهای روانسنجی نسخة فارسی ابزار سواد بدنی ادراک شده در معلمان تربیت بدنی [دوره 14، شماره 50، 1401، صفحه 161-186]
س
-
سواد بدنی ادراک شده
ویژگیهای روانسنجی نسخة فارسی ابزار سواد بدنی ادراک شده در معلمان تربیت بدنی [دوره 14، شماره 50، 1401، صفحه 161-186]
ش
-
شبکه های اجتماعی
اثر دستکاری قیود تکلیف در بازی در زمین های کوچک بر تعاملات تیمی و عملکرد تکنیکی بازیکنان در بازی رقابتی فوتبال: کاربرد نظریه شبکه های اجتماعی در تحلیل عملکرد [دوره 14، شماره 50، 1401، صفحه 187-212]
-
شناخت بدن مند
اثر همسازی جمله- عمل بر نوسانات پاسچری [دوره 14، شماره 50، 1401، صفحه 143-160]
ع
-
عملکرد
تاثیر محدودیت های زمانی بر چشم ساکن و عملکرد در بازیکنان بسکتبال [دوره 14، شماره 48، 1401، صفحه 43-62]
-
عملکرد اجرایی
ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی مقیاس یادگیری، اجرا و توجه عملکردی (LEAF) در ورزشکاران [دوره 14، شماره 50، 1401، صفحه 99-142]
-
عملکرد ورزشی
تأثیر بازخورد زیستی رسانایی پوست بر عملکرد تیراندازان ماهر [دوره 14، شماره 48، 1401، صفحه 109-136]
ف
-
فاز حرکتی
مقایسۀ هماهنگی درونعضوی مهارت پرتاب دارت در پرتابگران ماهر و مبتدی: یک مطالعۀ سینماتیکی [دوره 14، شماره 47، 1401، صفحه 171-192]
-
فراهمسازها
ارتباط بین فراهمسازی در محیط خانه با رشد حرکتی و اجتماعی کودکان 7-10 سال: تابعی از نظریه بومشناختی [دوره 14، شماره 48، 1401، صفحه 137-160]
-
فیزیولوژی_روانی
تأثیر بازخورد زیستی رسانایی پوست بر عملکرد تیراندازان ماهر [دوره 14، شماره 48، 1401، صفحه 109-136]
-
فعالیت بدنی
رابطه بین هوش هیجانی مادر و رشد حرکتی کودک: مدل ساختاری با میانجیگری فعالیت بدنی مادر [دوره 14، شماره 47، 1401، صفحه 17-38]
-
فعالیت بدنی
تبیین مؤلفههای مؤثر بر تقویت فعالیت بدنی دانشآموزان در فضاهای باز مدارس ابتدایی از دیدگاه معماران، معاونین و مدیران [دوره 14، شماره 50، 1401، صفحه 39-70]
ق
-
قصه گویی
اثربخشی ترکیب حرکت و قصه گویی بر مهارت حرکتی و اضطراب کودکان با اختلال هماهنگی رشدی در دوران قرنطینه [دوره 14، شماره 48، 1401، صفحه 83-108]
-
قیود تکلیف
اثر دستکاری قیود تکلیف در بازی در زمین های کوچک بر تعاملات تیمی و عملکرد تکنیکی بازیکنان در بازی رقابتی فوتبال: کاربرد نظریه شبکه های اجتماعی در تحلیل عملکرد [دوره 14، شماره 50، 1401، صفحه 187-212]
ک
-
کارکردهای اجرایی
تأثیر فعالیت هوازی با شدت کم و متوسط بر کارکردهای اجرایی و توجه انتخابی کودکان مبتلا به نقص توجه/بیش فعالی [دوره 14، شماره 48، 1401، صفحه 63-82]
-
کانون توجه
تأثیر کانون توجه در تصویرسازی بر کینماتیک پرتاب آزاد بسکتبال [دوره 14، شماره 49، 1401، صفحه 17-36]
-
کانون توجه بیرونی
اثر بهینه کردن شرایط عملکرد از طریق انتظارات بهبودیافته، حمایت خودمختاری و تمرکز توجه بیرونی بر یادگیری یک مهارت حرکتی در کودکان [دوره 14، شماره 50، 1401، صفحه 17-38]
-
کنترل حرکتی پیش بینانه
تأثیر واقعیت مجازی بر قابلیت تصویرسازی حرکتی در کودکان با اختلال هماهنگی رشدی [دوره 14، شماره 47، 1401، صفحه 39-64]
-
کینماتیک
تأثیر کانون توجه در تصویرسازی بر کینماتیک پرتاب آزاد بسکتبال [دوره 14، شماره 49، 1401، صفحه 17-36]
-
کینماتیک
تاثیر شش هفته آموزش خطی بر الگوی کینماتیکی راه رفتن در کودکان 3-5 سال [دوره 14، شماره 49، 1401، صفحه 37-58]
-
کودکان
تبیین مؤلفههای مؤثر بر تقویت فعالیت بدنی دانشآموزان در فضاهای باز مدارس ابتدایی از دیدگاه معماران، معاونین و مدیران [دوره 14، شماره 50، 1401، صفحه 39-70]
م
-
مجازی
اثربخشی ترکیب حرکت و قصه گویی بر مهارت حرکتی و اضطراب کودکان با اختلال هماهنگی رشدی در دوران قرنطینه [دوره 14، شماره 48، 1401، صفحه 83-108]
-
محدودیت زمانی
تاثیر محدودیت های زمانی بر چشم ساکن و عملکرد در بازیکنان بسکتبال [دوره 14، شماره 48، 1401، صفحه 43-62]
-
مدل سازی درونی
تأثیر واقعیت مجازی بر قابلیت تصویرسازی حرکتی در کودکان با اختلال هماهنگی رشدی [دوره 14، شماره 47، 1401، صفحه 39-64]
-
مرکزیت تیم
اثر دستکاری قیود تکلیف در بازی در زمین های کوچک بر تعاملات تیمی و عملکرد تکنیکی بازیکنان در بازی رقابتی فوتبال: کاربرد نظریه شبکه های اجتماعی در تحلیل عملکرد [دوره 14، شماره 50، 1401، صفحه 187-212]
-
مشاهده عمل
تاثیر ترکیب تصویرسازی حرکتی و مشاهده عمل بر یادگیری سرویس بلند بدمینتون در رده های سنی مختلف با تاکید بر نقش نورون های آینه ای [دوره 14، شماره 49، 1401، صفحه 113-138]
-
معلمان تربیت بدنی
ویژگیهای روانسنجی نسخة فارسی ابزار سواد بدنی ادراک شده در معلمان تربیت بدنی [دوره 14، شماره 50، 1401، صفحه 161-186]
-
مقیاس
ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی مقیاس یادگیری، اجرا و توجه عملکردی (LEAF) در ورزشکاران [دوره 14، شماره 50، 1401، صفحه 99-142]
-
مهارت حرکتی درشت
اثربخشی ترکیب حرکت و قصه گویی بر مهارت حرکتی و اضطراب کودکان با اختلال هماهنگی رشدی در دوران قرنطینه [دوره 14، شماره 48، 1401، صفحه 83-108]
-
مهارتهای بینایی- فضایی
تأثیر بازیهای حرکتی هدفمند انفرادی و گروهی بر مهارتهای بینایی-حرکتی در کودکان دختر هشت ساله [دوره 14، شماره 49، 1401، صفحه 59-86]
-
مهارتهای حرکتی
مقایسه اثربخشی بازیهای فعال ویدئویی و بازیهای پایه ورزشی بر رشد مهارتهای حرکتی در دانش-آموزان کلاس چهارم ابتدایی [دوره 14، شماره 47، 1401، صفحه 139-170]
-
مهارتهای حرکتی درشت
ارتباط بین فراهمسازی در محیط خانه با رشد حرکتی و اجتماعی کودکان 7-10 سال: تابعی از نظریه بومشناختی [دوره 14، شماره 48، 1401، صفحه 137-160]
-
مهارتهای حرکتی ظریف
ارتباط بین فراهمسازی در محیط خانه با رشد حرکتی و اجتماعی کودکان 7-10 سال: تابعی از نظریه بومشناختی [دوره 14، شماره 48، 1401، صفحه 137-160]
-
مهارت های هندبال
مقایسۀ تأثیر خودگفتاری آموزشی و انگیزشی بر عملکرد و یادگیری مهارتهای هندبال [دوره 14، شماره 49، 1401، صفحه 87-112]
ن
-
نظریات شناختی
اثر همسازی جمله- عمل بر نوسانات پاسچری [دوره 14، شماره 50، 1401، صفحه 143-160]
-
نظریه اپتیمال
اثر بهینه کردن شرایط عملکرد از طریق انتظارات بهبودیافته، حمایت خودمختاری و تمرکز توجه بیرونی بر یادگیری یک مهارت حرکتی در کودکان [دوره 14، شماره 50، 1401، صفحه 17-38]
-
نورونهای آینهای
تاثیر ترکیب تصویرسازی حرکتی و مشاهده عمل بر یادگیری سرویس بلند بدمینتون در رده های سنی مختلف با تاکید بر نقش نورون های آینه ای [دوره 14، شماره 49، 1401، صفحه 113-138]
-
نوسانات پاسچری
اثر همسازی جمله- عمل بر نوسانات پاسچری [دوره 14، شماره 50، 1401، صفحه 143-160]
و
-
والیبالیست
تاثیر تمرینات بینایی ـ ورزشی و تحریک مستقیم الکتریکی مغز بر حافظۀ کوتاه مدت بینایی و حافظۀ بازشناسی فضایی بازیکنان والیبال [دوره 14، شماره 48، 1401، صفحه 161-184]
-
ورزشکار
ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی مقیاس یادگیری، اجرا و توجه عملکردی (LEAF) در ورزشکاران [دوره 14، شماره 50، 1401، صفحه 99-142]
ه
-
هماهنگی اندام فوقانی
ارتباط بین فراهمسازی در محیط خانه با رشد حرکتی و اجتماعی کودکان 7-10 سال: تابعی از نظریه بومشناختی [دوره 14، شماره 48، 1401، صفحه 137-160]
-
هماهنگی درونعضوی
مقایسۀ هماهنگی درونعضوی مهارت پرتاب دارت در پرتابگران ماهر و مبتدی: یک مطالعۀ سینماتیکی [دوره 14، شماره 47، 1401، صفحه 171-192]
-
همسازی جمله و عمل
اثر همسازی جمله- عمل بر نوسانات پاسچری [دوره 14، شماره 50، 1401، صفحه 143-160]
-
همسانی درونی
ویژگیهای روانسنجی نسخة فارسی ابزار سواد بدنی ادراک شده در معلمان تربیت بدنی [دوره 14، شماره 50، 1401، صفحه 161-186]
-
هوش هیجانی
رابطه بین هوش هیجانی مادر و رشد حرکتی کودک: مدل ساختاری با میانجیگری فعالیت بدنی مادر [دوره 14، شماره 47، 1401، صفحه 17-38]
ی
-
یکپارچگی بینایی- حرکتی
تأثیر بازیهای حرکتی هدفمند انفرادی و گروهی بر مهارتهای بینایی-حرکتی در کودکان دختر هشت ساله [دوره 14، شماره 49، 1401، صفحه 59-86]