آقاپور، سید مهدی تأثیر قیود تکلیف بر تغییرپذیری هماهنگی در کوششهای موفق و ناموفق پاس چیپ فوتبال [دوره 11، شماره 38، 1398، صفحه 97-114]
آقاپور حصیری، سید مهدی تأثیر نوع کانون توجه و فراوانی بازخورد بر دانش آشکار و یادگیری پرتاب آزاد بسکتبال [دوره 11، شماره 35، 1398، صفحه 85-102]
آهار، سعید تحلیل محتوا و مقایسة نشریههای تخصصی در حوزه رفتار حرکتی و روانشناسی ورزشی ایران [دوره 11، شماره 37، 1398، صفحه 107-134]
ا
احمدی، مالک تأثیر سه رویکرد آموزشی بر عملکرد بازی بسکتبال در دانشجویان پسر [دوره 11، شماره 35، 1398، صفحه 63-84]
اسکندرنژاد، مهتا بررسی میزان یادگیری ایروبیک در دانشجویان کمتحرک با توجه به سبکهای شناختی [دوره 11، شماره 35، 1398، صفحه 49-62]
اشگرف، سیما تأثیر دستکاری کانون توجه بر اجرای ضربة فورهند تاپ اسپین بازیکنان ماهر و مبتدی تنیس روی میز در شرایط فشار روانی بالا [دوره 11، شماره 36، 1398، صفحه 67-88]
اقدسی، محمدتقی تأثیر تمرین ریتمیک ایروبیک با موسیقی بر هوش هیجانی و تبحر حرکتی در کودکان با اختلال هماهنگی رشدی [دوره 11، شماره 36، 1398، صفحه 53-66]
امینی، محمد مهدی تأثیر تمرینهای هوازی، مقاومتی و ترکیبی در دوران بارداری بر رشد مهارتهای حرکتی ظریف و درشت کودکان 12 ماهه [دوره 11، شماره 38، 1398، صفحه 17-34]
ایرانی، راضیه تحلیل محتوا و مقایسة نشریههای تخصصی در حوزه رفتار حرکتی و روانشناسی ورزشی ایران [دوره 11، شماره 37، 1398، صفحه 107-134]
ب
باقرزاده، فضل الله مدلیابی عوامل پویای مؤثر در رشد حرکات درشت اطفال نه تا 12 ماهه با استفاده از مدل معادلات ساختاری [دوره 11، شماره 36، 1398، صفحه 149-168]
باقری، سارا تأثیر دستکاری کانون توجه بر اجرای ضربة فورهند تاپ اسپین بازیکنان ماهر و مبتدی تنیس روی میز در شرایط فشار روانی بالا [دوره 11، شماره 36، 1398، صفحه 67-88]
بحرینی بروجنی، ایمان خستگی ذهنی اثر بازخورد به کوششهای موفق در یادگیری حرکتی را تخریب میکند [دوره 11، شماره 37، 1398، صفحه 135-150]
بنی اسدی، طیبه اثر کانون توجه درونی و بیرونی بر نوسان در تکالیف قامتی و فراقامتی در سالمندان [دوره 11، شماره 36، 1398، صفحه 89-104]
بهرام، عباس شناسایی نقشههای خودسازمانی در تیم ملی فوتبال ایران از دیدگاه نظریة شبکههای اجتماعی: تحلیلی بر عملکرد هجومی در مسابقات جام جهانی 2018 روسیه [دوره 11، شماره 37، 1398، صفحه 69-86]
بهنام، محسن اثر تمرینهای چشم ساکن بر یادگیری مهارتهای تنیس روی میز [دوره 11، شماره 37، 1398، صفحه 53-68]
پ
پارسافر، پریسا تعیین روایی و پایایی آزمون اولریخ ـ سه (TGMD-3) با حمایت بینایی در پسران با اختلال اتیسم [دوره 11، شماره 37، 1398، صفحه 33-52]
پروین پور، شهاب تأثیر سبکهای فرزندپروری بر مهارتهای حرکتی بنیادی کودکان پنج تا شش سال [دوره 11، شماره 35، 1398، صفحه 133-150]
پسند، فاطمه مدلیابی عوامل پویای مؤثر در رشد حرکات درشت اطفال نه تا 12 ماهه با استفاده از مدل معادلات ساختاری [دوره 11، شماره 36، 1398، صفحه 149-168]
پهلوان یلی، مجید تأثیر نوع کانون توجه و فراوانی بازخورد بر دانش آشکار و یادگیری پرتاب آزاد بسکتبال [دوره 11، شماره 35، 1398، صفحه 85-102]
ت
تقی زاده، فهیمه اثر تمرینهای چشم ساکن بر یادگیری مهارتهای تنیس روی میز [دوره 11، شماره 37، 1398، صفحه 53-68]
ج
جهادیان سروستانی، هاجر مدلیابی عوامل پویای مؤثر در رشد حرکات درشت اطفال نه تا 12 ماهه با استفاده از مدل معادلات ساختاری [دوره 11، شماره 36، 1398، صفحه 149-168]
جوادی پور، محمد شناسایی مؤلفههای معلم اثربخش تربیتبدنی و ارزیابی وضعیت آن در مدارس شهر زنجان [دوره 11، شماره 38، 1398، صفحه 47-70]
ح
حاتمی، فرزانه تأثیر سطح مهارت الگو و تواتر بازخورد بر یادگیری تکلیف هدفگیری زنجیرهای ساده [دوره 11، شماره 36، 1398، صفحه 17-34]
حسینی، فاطمه سادات اثر تمرینهای چشم ساکن بر یادگیری مهارتهای تنیس روی میز [دوره 11، شماره 37، 1398، صفحه 53-68]
حق پرست، عباس تأثیر تمرین هوازی تداومی متوسط و تناوبی شدید قبل از ایسکمی مغزی بر حافظة فضایی و شاخص نروتروفیک BDNF موشهای صحرایی نر [دوره 11، شماره 36، 1398، صفحه 35-52]
حومنیان شریف آبادی، داود مدلیابی عوامل پویای مؤثر در رشد حرکات درشت اطفال نه تا 12 ماهه با استفاده از مدل معادلات ساختاری [دوره 11، شماره 36، 1398، صفحه 149-168]
حیرانی، علی مقایسة اختلالات بینایی و مشکلات حرکتی دربین کودکان زودرس و سالم سه تا هفت سال [دوره 11، شماره 37، 1398، صفحه 87-106]
خ
خاکسار بلداجی، مهرانگیز تأثیر جفتشدگی ویژگی شخصیتی رقابتجویی و غیررقابتجویی و محیط تمرینی در تمرین مشاهدهای بر یادگیری پرتاب دارت [دوره 11، شماره 35، 1398، صفحه 103-116]
خجسته مقنی، میلاد خستگی ذهنی اثر بازخورد به کوششهای موفق در یادگیری حرکتی را تخریب میکند [دوره 11، شماره 37، 1398، صفحه 135-150]
خوئینی، پریسا شناسایی مؤلفههای معلم اثربخش تربیتبدنی و ارزیابی وضعیت آن در مدارس شهر زنجان [دوره 11، شماره 38، 1398، صفحه 47-70]
د
دانا، امیر تأثیر دستکاری کانون توجه بر اجرای ضربة فورهند تاپ اسپین بازیکنان ماهر و مبتدی تنیس روی میز در شرایط فشار روانی بالا [دوره 11، شماره 36، 1398، صفحه 67-88]
دانشیار، الهام تعیین روایی و پایایی آزمون اولریخ ـ سه (TGMD-3) با حمایت بینایی در پسران با اختلال اتیسم [دوره 11، شماره 37، 1398، صفحه 33-52]
دهستانی، فاطمه اعتباریابی نسخۀ فارسی آزمون شاخص راهرفتن پویا در بیماران مبتلابه مولتیپل اسکلروزیس (نسخۀ چهار موردی) [دوره 11، شماره 35، 1398، صفحه 117-132]
دهقانی زاده، جلال تعیین روایی و پایایی آزمون اولریخ ـ سه (TGMD-3) با حمایت بینایی در پسران با اختلال اتیسم [دوره 11، شماره 37، 1398، صفحه 33-52]
ر
رافعی بروجنی، مهدی تأثیر جفتشدگی ویژگی شخصیتی رقابتجویی و غیررقابتجویی و محیط تمرینی در تمرین مشاهدهای بر یادگیری پرتاب دارت [دوره 11، شماره 35، 1398، صفحه 103-116]
رافعی بروجنی، مهدی مقایسة اثر رقابت فردی و گروهی بر اکتساب و یادداری یک مهارت ورزشی [دوره 11، شماره 37، 1398، صفحه 17-32]
رحیمیان مشهدی، مریم روایی و پایایی آزمون رشد مهارتهایحرکتی درشت اولریخ – نسخة سوم در کودکان دختر و پسر هفت تا نه سالة شهر تهران [دوره 11، شماره 36، 1398، صفحه 127-148]
رستمی، رضا اثر مداخلة تمرین حرکتی بر کارکرد اجرایی و انعطاف شناختی پسران هشت تا 10 سالة دارای اختلال هماهنگی رشدی [دوره 11، شماره 38، 1398، صفحه 35-46]
رضایی، رسول تأثیر تمرین هوازی تداومی متوسط و تناوبی شدید قبل از ایسکمی مغزی بر حافظة فضایی و شاخص نروتروفیک BDNF موشهای صحرایی نر [دوره 11، شماره 36، 1398، صفحه 35-52]
روحی، میترا شناسایی مؤلفههای معلم اثربخش تربیتبدنی و ارزیابی وضعیت آن در مدارس شهر زنجان [دوره 11، شماره 38، 1398، صفحه 47-70]
ز
زارع زاده، مهشید مقایسة اختلالات بینایی و مشکلات حرکتی دربین کودکان زودرس و سالم سه تا هفت سال [دوره 11، شماره 37، 1398، صفحه 87-106]
زیدآبادی، رسول خستگی ذهنی اثر بازخورد به کوششهای موفق در یادگیری حرکتی را تخریب میکند [دوره 11، شماره 37، 1398، صفحه 135-150]
زیوری، فاطمه تأثیر سطح مهارت الگو و تواتر بازخورد بر یادگیری تکلیف هدفگیری زنجیرهای ساده [دوره 11، شماره 36، 1398، صفحه 17-34]
س
سلامی، صدیقه روایی و پایایی آزمون رشد مهارتهایحرکتی درشت اولریخ – نسخة سوم در کودکان دختر و پسر هفت تا نه سالة شهر تهران [دوره 11، شماره 36، 1398، صفحه 127-148]
سلامی، صدیقه ویژگیهای روانسنجی (روایی و پایایی) نسخة فارسی آزمون هماهنگی بدن (KTK) در کودکان پنج تا 14 سالة شهر تهران: مطالعه مقدماتی [دوره 11، شماره 38، 1398، صفحه 71-96]
سلطانیان، محمدعلی اعتباریابی نسخۀ فارسی آزمون شاخص راهرفتن پویا در بیماران مبتلابه مولتیپل اسکلروزیس (نسخۀ چهار موردی) [دوره 11، شماره 35، 1398، صفحه 117-132]
سلیمانی، مهران تعیین روایی و پایایی آزمون اولریخ ـ سه (TGMD-3) با حمایت بینایی در پسران با اختلال اتیسم [دوره 11، شماره 37، 1398، صفحه 33-52]
شریف نژاد، علی شناسایی نقشههای خودسازمانی در تیم ملی فوتبال ایران از دیدگاه نظریة شبکههای اجتماعی: تحلیلی بر عملکرد هجومی در مسابقات جام جهانی 2018 روسیه [دوره 11، شماره 37، 1398، صفحه 69-86]
شمس، امیر ویژگیهای روانسنجی (روایی و پایایی) نسخة فارسی آزمون هماهنگی بدن (KTK) در کودکان پنج تا 14 سالة شهر تهران: مطالعه مقدماتی [دوره 11، شماره 38، 1398، صفحه 71-96]
شمسی پور دهکردی، پروانه روایی و پایایی آزمون رشد مهارتهایحرکتی درشت اولریخ – نسخة سوم در کودکان دختر و پسر هفت تا نه سالة شهر تهران [دوره 11، شماره 36، 1398، صفحه 127-148]
شمسی پور دهکردی، پروانه ویژگیهای روانسنجی (روایی و پایایی) نسخة فارسی آزمون هماهنگی بدن (KTK) در کودکان پنج تا 14 سالة شهر تهران: مطالعه مقدماتی [دوره 11، شماره 38، 1398، صفحه 71-96]
شمسی ماجلان، علی تأثیر نوع کانون توجه و فراوانی بازخورد بر دانش آشکار و یادگیری پرتاب آزاد بسکتبال [دوره 11، شماره 35، 1398، صفحه 85-102]
شهابی کاسب، محمدرضا خستگی ذهنی اثر بازخورد به کوششهای موفق در یادگیری حرکتی را تخریب میکند [دوره 11، شماره 37، 1398، صفحه 135-150]
شهبازی، مهدی تأثیر نوع کانون توجه و فراوانی بازخورد بر دانش آشکار و یادگیری پرتاب آزاد بسکتبال [دوره 11، شماره 35، 1398، صفحه 85-102]
شهبازی، مهدی تأثیر قیود تکلیف بر تغییرپذیری هماهنگی در کوششهای موفق و ناموفق پاس چیپ فوتبال [دوره 11، شماره 38، 1398، صفحه 97-114]
شهرزاد، ندا تأثیر سبکهای فرزندپروری بر مهارتهای حرکتی بنیادی کودکان پنج تا شش سال [دوره 11، شماره 35، 1398، صفحه 133-150]
طحان، نسرین اثر توهم بینایی بر یادگیری حرکتی ضربة پاتگلف و خودکارآمدی در سالمندان [دوره 11، شماره 37، 1398، صفحه 151-166]
طهماسبی بروجنی، شهزاد تأثیر نوع کانون توجه و فراوانی بازخورد بر دانش آشکار و یادگیری پرتاب آزاد بسکتبال [دوره 11، شماره 35، 1398، صفحه 85-102]
طهماسبی بروجنی، شهزاد تأثیر قیود تکلیف بر تغییرپذیری هماهنگی در کوششهای موفق و ناموفق پاس چیپ فوتبال [دوره 11، شماره 38، 1398، صفحه 97-114]
ع
عابدان زاده، رسول اثر توهم بینایی بر یادگیری حرکتی ضربة پاتگلف و خودکارآمدی در سالمندان [دوره 11، شماره 37، 1398، صفحه 151-166]
عباس زاده، علی مقایسة اختلالات بینایی و مشکلات حرکتی دربین کودکان زودرس و سالم سه تا هفت سال [دوره 11، شماره 37، 1398، صفحه 87-106]
عرب عامری، الهه مدلیابی عوامل پویای مؤثر در رشد حرکات درشت اطفال نه تا 12 ماهه با استفاده از مدل معادلات ساختاری [دوره 11، شماره 36، 1398، صفحه 149-168]
علیزاده، لیلی نقش دستکاری قیود تکلیف بر یادگیری مهارتها و راهبردهای بسکتبال به روش آموزش غیرخطی [دوره 11، شماره 38، 1398، صفحه 115-128]
غ
غلامی، امین تحلیل محتوا و مقایسة نشریههای تخصصی در حوزه رفتار حرکتی و روانشناسی ورزشی ایران [دوره 11، شماره 37، 1398، صفحه 107-134]
ف
فارسی، علیرضا تأثیر تمرین هوازی تداومی متوسط و تناوبی شدید قبل از ایسکمی مغزی بر حافظة فضایی و شاخص نروتروفیک BDNF موشهای صحرایی نر [دوره 11، شماره 36، 1398، صفحه 35-52]
فتحی رضائی، زهرا بررسی میزان یادگیری ایروبیک در دانشجویان کمتحرک با توجه به سبکهای شناختی [دوره 11، شماره 35، 1398، صفحه 49-62]
ق
قاری، برهان الدین تأثیر سه رویکرد آموزشی بر عملکرد بازی بسکتبال در دانشجویان پسر [دوره 11، شماره 35، 1398، صفحه 63-84]
قاسمی، عبدالله مقایسة اختلالات بینایی و مشکلات حرکتی دربین کودکان زودرس و سالم سه تا هفت سال [دوره 11، شماره 37، 1398، صفحه 87-106]
قوجقی، مریم تأثیر قیود تکلیف بر تغییرپذیری هماهنگی در کوششهای موفق و ناموفق پاس چیپ فوتبال [دوره 11، شماره 38، 1398، صفحه 97-114]
ک
کاشانی، ولی اله اعتباریابی نسخۀ فارسی آزمون شاخص راهرفتن پویا در بیماران مبتلابه مولتیپل اسکلروزیس (نسخۀ چهار موردی) [دوره 11، شماره 35، 1398، صفحه 117-132]
کاویانپور، محدثه تأثیر تمرین هوازی تداومی متوسط و تناوبی شدید قبل از ایسکمی مغزی بر حافظة فضایی و شاخص نروتروفیک BDNF موشهای صحرایی نر [دوره 11، شماره 36، 1398، صفحه 35-52]
کلانتری، پریسا آثار قیود تکلیف بر الگوهای پرتاب کودکان [دوره 11، شماره 36، 1398، صفحه 105-126]
ل
لطفی، حمید تأثیر سبکهای فرزندپروری بر مهارتهای حرکتی بنیادی کودکان پنج تا شش سال [دوره 11، شماره 35، 1398، صفحه 133-150]
لطفی، غلامرضا تأثیر سطح مهارت الگو و تواتر بازخورد بر یادگیری تکلیف هدفگیری زنجیرهای ساده [دوره 11، شماره 36، 1398، صفحه 17-34]
م
محسنی، مرتضی مقایسة اثر رقابت فردی و گروهی بر اکتساب و یادداری یک مهارت ورزشی [دوره 11، شماره 37، 1398، صفحه 17-32]
محمدزاده، حسن تأثیر سه رویکرد آموزشی بر عملکرد بازی بسکتبال در دانشجویان پسر [دوره 11، شماره 35، 1398، صفحه 63-84]
محمدزاده، حسن نقش دستکاری قیود تکلیف بر یادگیری مهارتها و راهبردهای بسکتبال به روش آموزش غیرخطی [دوره 11، شماره 38، 1398، صفحه 115-128]
محمدی، محسن شناسایی نقشههای خودسازمانی در تیم ملی فوتبال ایران از دیدگاه نظریة شبکههای اجتماعی: تحلیلی بر عملکرد هجومی در مسابقات جام جهانی 2018 روسیه [دوره 11، شماره 37، 1398، صفحه 69-86]
محمدی اورنگی، بهزاد تأثیر تمرین ریتمیک ایروبیک با موسیقی بر هوش هیجانی و تبحر حرکتی در کودکان با اختلال هماهنگی رشدی [دوره 11، شماره 36، 1398، صفحه 53-66]
مکبریان، منصوره اثر مداخلة تمرین حرکتی بر کارکرد اجرایی و انعطاف شناختی پسران هشت تا 10 سالة دارای اختلال هماهنگی رشدی [دوره 11، شماره 38، 1398، صفحه 35-46]
ملائی زنگی، فریبا بررسی میزان یادگیری ایروبیک در دانشجویان کمتحرک با توجه به سبکهای شناختی [دوره 11، شماره 35، 1398، صفحه 49-62]
منصورجوزان، زهرا تأثیر تمرینهای هوازی، مقاومتی و ترکیبی در دوران بارداری بر رشد مهارتهای حرکتی ظریف و درشت کودکان 12 ماهه [دوره 11، شماره 38، 1398، صفحه 17-34]
موحدی، احمدرضا تأثیر جفتشدگی ویژگی شخصیتی رقابتجویی و غیررقابتجویی و محیط تمرینی در تمرین مشاهدهای بر یادگیری پرتاب دارت [دوره 11، شماره 35، 1398، صفحه 103-116]
موحدی، احمدرضا مقایسة اثر رقابت فردی و گروهی بر اکتساب و یادداری یک مهارت ورزشی [دوره 11، شماره 37، 1398، صفحه 17-32]
ن
نامدار طجری، سمیه اثر مداخلة تمرین حرکتی بر کارکرد اجرایی و انعطاف شناختی پسران هشت تا 10 سالة دارای اختلال هماهنگی رشدی [دوره 11، شماره 38، 1398، صفحه 35-46]