آ
-
آزمون KTK
ویژگیهای روانسنجی (روایی و پایایی) نسخة فارسی آزمون هماهنگی بدن (KTK) در کودکان پنج تا 14 سالة شهر تهران: مطالعه مقدماتی [دوره 11، شماره 38، 1398، صفحه 71-96]
-
آزمون استروپ
خستگی ذهنی اثر بازخورد به کوششهای موفق در یادگیری حرکتی را تخریب میکند [دوره 11، شماره 37، 1398، صفحه 135-150]
-
آزمون رشد حرکتی درشت
تعیین روایی و پایایی آزمون اولریخ ـ سه (TGMD-3) با حمایت بینایی در پسران با اختلال اتیسم [دوره 11، شماره 37، 1398، صفحه 33-52]
-
آموزش بازی مبتنیبر تاکتیک
تأثیر سه رویکرد آموزشی بر عملکرد بازی بسکتبال در دانشجویان پسر [دوره 11، شماره 35، 1398، صفحه 63-84]
-
آموزش غیرخطی
نقش دستکاری قیود تکلیف بر یادگیری مهارتها و راهبردهای بسکتبال به روش آموزش غیرخطی [دوره 11، شماره 38، 1398، صفحه 115-128]
ا
-
اتیسم
تعیین روایی و پایایی آزمون اولریخ ـ سه (TGMD-3) با حمایت بینایی در پسران با اختلال اتیسم [دوره 11، شماره 37، 1398، صفحه 33-52]
-
اختلالات بینایی
مقایسة اختلالات بینایی و مشکلات حرکتی دربین کودکان زودرس و سالم سه تا هفت سال [دوره 11، شماره 37، 1398، صفحه 87-106]
-
اختلال هماهنگی رشدی
تأثیر تمرین ریتمیک ایروبیک با موسیقی بر هوش هیجانی و تبحر حرکتی در کودکان با اختلال هماهنگی رشدی [دوره 11، شماره 36، 1398، صفحه 53-66]
-
اختلال هماهنگی رشدی
اثر مداخلة تمرین حرکتی بر کارکرد اجرایی و انعطاف شناختی پسران هشت تا 10 سالة دارای اختلال هماهنگی رشدی [دوره 11، شماره 38، 1398، صفحه 35-46]
-
ارزیابی
شناسایی مؤلفههای معلم اثربخش تربیتبدنی و ارزیابی وضعیت آن در مدارس شهر زنجان [دوره 11، شماره 38، 1398، صفحه 47-70]
-
ایروبیک
بررسی میزان یادگیری ایروبیک در دانشجویان کمتحرک با توجه به سبکهای شناختی [دوره 11، شماره 35، 1398، صفحه 49-62]
-
اکتساب
مقایسة اثر رقابت فردی و گروهی بر اکتساب و یادداری یک مهارت ورزشی [دوره 11، شماره 37، 1398، صفحه 17-32]
-
الگوهای پرتاب
آثار قیود تکلیف بر الگوهای پرتاب کودکان [دوره 11، شماره 36، 1398، صفحه 105-126]
-
امیدورای تقویتشده
اثر توهم بینایی بر یادگیری حرکتی ضربة پاتگلف و خودکارآمدی در سالمندان [دوره 11، شماره 37، 1398، صفحه 151-166]
-
انعطاف شناختی
اثر مداخلة تمرین حرکتی بر کارکرد اجرایی و انعطاف شناختی پسران هشت تا 10 سالة دارای اختلال هماهنگی رشدی [دوره 11، شماره 38، 1398، صفحه 35-46]
ب
-
بازی تعدیلیافته
تأثیر سه رویکرد آموزشی بر عملکرد بازی بسکتبال در دانشجویان پسر [دوره 11، شماره 35، 1398، صفحه 63-84]
-
بازخورد به کوشش موفق
خستگی ذهنی اثر بازخورد به کوششهای موفق در یادگیری حرکتی را تخریب میکند [دوره 11، شماره 37، 1398، صفحه 135-150]
-
بسکتبال
نقش دستکاری قیود تکلیف بر یادگیری مهارتها و راهبردهای بسکتبال به روش آموزش غیرخطی [دوره 11، شماره 38، 1398، صفحه 115-128]
پ
-
پایایی
اعتباریابی نسخۀ فارسی آزمون شاخص راهرفتن پویا در بیماران مبتلابه مولتیپل اسکلروزیس (نسخۀ چهار موردی) [دوره 11، شماره 35، 1398، صفحه 117-132]
-
پاس چیپ
تأثیر قیود تکلیف بر تغییرپذیری هماهنگی در کوششهای موفق و ناموفق پاس چیپ فوتبال [دوره 11، شماره 38، 1398، صفحه 97-114]
-
پرتاب آزاد بسکتبال
تأثیر نوع کانون توجه و فراوانی بازخورد بر دانش آشکار و یادگیری پرتاب آزاد بسکتبال [دوره 11، شماره 35، 1398، صفحه 85-102]
ت
-
تبحر حرکتی
تأثیر تمرین ریتمیک ایروبیک با موسیقی بر هوش هیجانی و تبحر حرکتی در کودکان با اختلال هماهنگی رشدی [دوره 11، شماره 36، 1398، صفحه 53-66]
-
تثبیت حافظه
تحکیم مبتنیبر ثبات در حافظة حرکتی پنهان [دوره 11، شماره 35، 1398، صفحه 17-34]
-
تثبیت و ساکاد
اثر تمرینهای چشم ساکن بر یادگیری مهارتهای تنیس روی میز [دوره 11، شماره 37، 1398، صفحه 53-68]
-
تحریک موزون دیداری
تأثیر تحریک موزون دیداری بر پارامترهای کینماتیکی راهرفتن بیماران مبتلابه مالتیپل اسکلروزیس [دوره 11، شماره 35، 1398، صفحه 35-48]
-
تحلیل محتوا
تحلیل محتوا و مقایسة نشریههای تخصصی در حوزه رفتار حرکتی و روانشناسی ورزشی ایران [دوره 11، شماره 37، 1398، صفحه 107-134]
-
تکلیف توالی حرکتی متناوب
تحکیم مبتنیبر ثبات در حافظة حرکتی پنهان [دوره 11، شماره 35، 1398، صفحه 17-34]
-
تکلیف تولید نیرو
خستگی ذهنی اثر بازخورد به کوششهای موفق در یادگیری حرکتی را تخریب میکند [دوره 11، شماره 37، 1398، صفحه 135-150]
-
تکلیف دوگانه
تأثیر دستکاری کانون توجه بر اجرای ضربة فورهند تاپ اسپین بازیکنان ماهر و مبتدی تنیس روی میز در شرایط فشار روانی بالا [دوره 11، شماره 36، 1398، صفحه 67-88]
-
تکلیف ساده
تأثیر سطح مهارت الگو و تواتر بازخورد بر یادگیری تکلیف هدفگیری زنجیرهای ساده [دوره 11، شماره 36، 1398، صفحه 17-34]
-
تکلیف فراقامتی
اثر کانون توجه درونی و بیرونی بر نوسان در تکالیف قامتی و فراقامتی در سالمندان [دوره 11، شماره 36، 1398، صفحه 89-104]
-
تکلیف هدفگیری زنجیرهای
تأثیر سطح مهارت الگو و تواتر بازخورد بر یادگیری تکلیف هدفگیری زنجیرهای ساده [دوره 11، شماره 36، 1398، صفحه 17-34]
-
تکنیک
اثر تمرینهای چشم ساکن بر یادگیری مهارتهای تنیس روی میز [دوره 11، شماره 37، 1398، صفحه 53-68]
-
تمرکز توجه
اثر کانون توجه درونی و بیرونی بر نوسان در تکالیف قامتی و فراقامتی در سالمندان [دوره 11، شماره 36، 1398، صفحه 89-104]
-
تمرین در بارداری
تأثیر تمرینهای هوازی، مقاومتی و ترکیبی در دوران بارداری بر رشد مهارتهای حرکتی ظریف و درشت کودکان 12 ماهه [دوره 11، شماره 38، 1398، صفحه 17-34]
-
تمرین مشاهدهای
تأثیر جفتشدگی ویژگی شخصیتی رقابتجویی و غیررقابتجویی و محیط تمرینی در تمرین مشاهدهای بر یادگیری پرتاب دارت [دوره 11، شماره 35، 1398، صفحه 103-116]
-
تمرینهای چشم ساکن
اثر تمرینهای چشم ساکن بر یادگیری مهارتهای تنیس روی میز [دوره 11، شماره 37، 1398، صفحه 53-68]
-
تواتر بازخورد
تأثیر سطح مهارت الگو و تواتر بازخورد بر یادگیری تکلیف هدفگیری زنجیرهای ساده [دوره 11، شماره 36، 1398، صفحه 17-34]
-
توهم بینایی ابینگهاووس
اثر توهم بینایی بر یادگیری حرکتی ضربة پاتگلف و خودکارآمدی در سالمندان [دوره 11، شماره 37، 1398، صفحه 151-166]
ج
-
جفتشدگی مفاصل
تأثیر قیود تکلیف بر تغییرپذیری هماهنگی در کوششهای موفق و ناموفق پاس چیپ فوتبال [دوره 11، شماره 38، 1398، صفحه 97-114]
ح
-
حافظة فضایی
تأثیر تمرین هوازی تداومی متوسط و تناوبی شدید قبل از ایسکمی مغزی بر حافظة فضایی و شاخص نروتروفیک BDNF موشهای صحرایی نر [دوره 11، شماره 36، 1398، صفحه 35-52]
-
حرکات درشت
مدلیابی عوامل پویای مؤثر در رشد حرکات درشت اطفال نه تا 12 ماهه با استفاده از مدل معادلات ساختاری [دوره 11، شماره 36، 1398، صفحه 149-168]
-
حمایت بینایی
تعیین روایی و پایایی آزمون اولریخ ـ سه (TGMD-3) با حمایت بینایی در پسران با اختلال اتیسم [دوره 11، شماره 37، 1398، صفحه 33-52]
خ
-
خستگی ذهنی
خستگی ذهنی اثر بازخورد به کوششهای موفق در یادگیری حرکتی را تخریب میکند [دوره 11، شماره 37، 1398، صفحه 135-150]
-
خودآهنگ
اثر تمرینهای چشم ساکن بر یادگیری مهارتهای تنیس روی میز [دوره 11، شماره 37، 1398، صفحه 53-68]
د
-
دانش آشکار
تأثیر نوع کانون توجه و فراوانی بازخورد بر دانش آشکار و یادگیری پرتاب آزاد بسکتبال [دوره 11، شماره 35، 1398، صفحه 85-102]
-
درجات آزادی
تأثیر دستکاری کانون توجه بر اجرای ضربة فورهند تاپ اسپین بازیکنان ماهر و مبتدی تنیس روی میز در شرایط فشار روانی بالا [دوره 11، شماره 36، 1398، صفحه 67-88]
-
دستکاری قیود
نقش دستکاری قیود تکلیف بر یادگیری مهارتها و راهبردهای بسکتبال به روش آموزش غیرخطی [دوره 11، شماره 38، 1398، صفحه 115-128]
-
دقت عملکرد
اثر تمرینهای چشم ساکن بر یادگیری مهارتهای تنیس روی میز [دوره 11، شماره 37، 1398، صفحه 53-68]
-
دورة طفولیت
تأثیر تمرینهای هوازی، مقاومتی و ترکیبی در دوران بارداری بر رشد مهارتهای حرکتی ظریف و درشت کودکان 12 ماهه [دوره 11، شماره 38، 1398، صفحه 17-34]
ر
-
راهرفتن
تأثیر تحریک موزون دیداری بر پارامترهای کینماتیکی راهرفتن بیماران مبتلابه مالتیپل اسکلروزیس [دوره 11، شماره 35، 1398، صفحه 35-48]
-
رشد حرکتی
روایی و پایایی آزمون رشد مهارتهایحرکتی درشت اولریخ – نسخة سوم در کودکان دختر و پسر هفت تا نه سالة شهر تهران [دوره 11، شماره 36، 1398، صفحه 127-148]
-
رشد حرکتی
آثار قیود تکلیف بر الگوهای پرتاب کودکان [دوره 11، شماره 36، 1398، صفحه 105-126]
-
رفتار حرکتی
تحلیل محتوا و مقایسة نشریههای تخصصی در حوزه رفتار حرکتی و روانشناسی ورزشی ایران [دوره 11، شماره 37، 1398، صفحه 107-134]
-
رقابت فردی
مقایسة اثر رقابت فردی و گروهی بر اکتساب و یادداری یک مهارت ورزشی [دوره 11، شماره 37، 1398، صفحه 17-32]
-
رقابت گروهی
مقایسة اثر رقابت فردی و گروهی بر اکتساب و یادداری یک مهارت ورزشی [دوره 11، شماره 37، 1398، صفحه 17-32]
-
روایی
اعتباریابی نسخۀ فارسی آزمون شاخص راهرفتن پویا در بیماران مبتلابه مولتیپل اسکلروزیس (نسخۀ چهار موردی) [دوره 11، شماره 35، 1398، صفحه 117-132]
-
روانسنجی
تعیین روایی و پایایی آزمون اولریخ ـ سه (TGMD-3) با حمایت بینایی در پسران با اختلال اتیسم [دوره 11، شماره 37، 1398، صفحه 33-52]
-
روانسنجی
ویژگیهای روانسنجی (روایی و پایایی) نسخة فارسی آزمون هماهنگی بدن (KTK) در کودکان پنج تا 14 سالة شهر تهران: مطالعه مقدماتی [دوره 11، شماره 38، 1398، صفحه 71-96]
-
روانشناسی ورزشی
تحلیل محتوا و مقایسة نشریههای تخصصی در حوزه رفتار حرکتی و روانشناسی ورزشی ایران [دوره 11، شماره 37، 1398، صفحه 107-134]
س
-
سالمندی
اثر توهم بینایی بر یادگیری حرکتی ضربة پاتگلف و خودکارآمدی در سالمندان [دوره 11، شماره 37، 1398، صفحه 151-166]
-
سبکهای شناختی
بررسی میزان یادگیری ایروبیک در دانشجویان کمتحرک با توجه به سبکهای شناختی [دوره 11، شماره 35، 1398، صفحه 49-62]
-
سبکهای فرزندپروری
تأثیر سبکهای فرزندپروری بر مهارتهای حرکتی بنیادی کودکان پنج تا شش سال [دوره 11، شماره 35، 1398، صفحه 133-150]
-
سرویس والیبال
مقایسة اثر رقابت فردی و گروهی بر اکتساب و یادداری یک مهارت ورزشی [دوره 11، شماره 37، 1398، صفحه 17-32]
-
سیستمهای پیچیده
شناسایی نقشههای خودسازمانی در تیم ملی فوتبال ایران از دیدگاه نظریة شبکههای اجتماعی: تحلیلی بر عملکرد هجومی در مسابقات جام جهانی 2018 روسیه [دوره 11، شماره 37، 1398، صفحه 69-86]
-
سیستمهای پویا
تأثیر قیود تکلیف بر تغییرپذیری هماهنگی در کوششهای موفق و ناموفق پاس چیپ فوتبال [دوره 11، شماره 38، 1398، صفحه 97-114]
-
سطح مهارت الگو
تأثیر سطح مهارت الگو و تواتر بازخورد بر یادگیری تکلیف هدفگیری زنجیرهای ساده [دوره 11، شماره 36، 1398، صفحه 17-34]
-
سکتة مغزی
تأثیر تمرین هوازی تداومی متوسط و تناوبی شدید قبل از ایسکمی مغزی بر حافظة فضایی و شاخص نروتروفیک BDNF موشهای صحرایی نر [دوره 11، شماره 36، 1398، صفحه 35-52]
-
سینرژیهای تیمی
شناسایی نقشههای خودسازمانی در تیم ملی فوتبال ایران از دیدگاه نظریة شبکههای اجتماعی: تحلیلی بر عملکرد هجومی در مسابقات جام جهانی 2018 روسیه [دوره 11، شماره 37، 1398، صفحه 69-86]
ش
-
شاخص راهرفتن پویا
اعتباریابی نسخۀ فارسی آزمون شاخص راهرفتن پویا در بیماران مبتلابه مولتیپل اسکلروزیس (نسخۀ چهار موردی) [دوره 11، شماره 35، 1398، صفحه 117-132]
-
شبکههای اجتماعی
شناسایی نقشههای خودسازمانی در تیم ملی فوتبال ایران از دیدگاه نظریة شبکههای اجتماعی: تحلیلی بر عملکرد هجومی در مسابقات جام جهانی 2018 روسیه [دوره 11، شماره 37، 1398، صفحه 69-86]
ط
-
طفل
مدلیابی عوامل پویای مؤثر در رشد حرکات درشت اطفال نه تا 12 ماهه با استفاده از مدل معادلات ساختاری [دوره 11، شماره 36، 1398، صفحه 149-168]
ع
-
عملکرد بازی
تأثیر سه رویکرد آموزشی بر عملکرد بازی بسکتبال در دانشجویان پسر [دوره 11، شماره 35، 1398، صفحه 63-84]
-
عوامل فردی
مدلیابی عوامل پویای مؤثر در رشد حرکات درشت اطفال نه تا 12 ماهه با استفاده از مدل معادلات ساختاری [دوره 11، شماره 36، 1398، صفحه 149-168]
-
عوامل مادر
مدلیابی عوامل پویای مؤثر در رشد حرکات درشت اطفال نه تا 12 ماهه با استفاده از مدل معادلات ساختاری [دوره 11، شماره 36، 1398، صفحه 149-168]
-
عوامل محیطی
مدلیابی عوامل پویای مؤثر در رشد حرکات درشت اطفال نه تا 12 ماهه با استفاده از مدل معادلات ساختاری [دوره 11، شماره 36، 1398، صفحه 149-168]
ف
-
فراوانی بازخورد
تأثیر نوع کانون توجه و فراوانی بازخورد بر دانش آشکار و یادگیری پرتاب آزاد بسکتبال [دوره 11، شماره 35، 1398، صفحه 85-102]
-
فشار روانی
تأثیر دستکاری کانون توجه بر اجرای ضربة فورهند تاپ اسپین بازیکنان ماهر و مبتدی تنیس روی میز در شرایط فشار روانی بالا [دوره 11، شماره 36، 1398، صفحه 67-88]
-
فعالیت بدنی
تأثیر تمرینهای هوازی، مقاومتی و ترکیبی در دوران بارداری بر رشد مهارتهای حرکتی ظریف و درشت کودکان 12 ماهه [دوره 11، شماره 38، 1398، صفحه 17-34]
-
فعالیت تداومی
تأثیر تمرین هوازی تداومی متوسط و تناوبی شدید قبل از ایسکمی مغزی بر حافظة فضایی و شاخص نروتروفیک BDNF موشهای صحرایی نر [دوره 11، شماره 36، 1398، صفحه 35-52]
-
فعالیت تناوبی
تأثیر تمرین هوازی تداومی متوسط و تناوبی شدید قبل از ایسکمی مغزی بر حافظة فضایی و شاخص نروتروفیک BDNF موشهای صحرایی نر [دوره 11، شماره 36، 1398، صفحه 35-52]
ق
-
قامت
اثر کانون توجه درونی و بیرونی بر نوسان در تکالیف قامتی و فراقامتی در سالمندان [دوره 11، شماره 36، 1398، صفحه 89-104]
-
قیود
آثار قیود تکلیف بر الگوهای پرتاب کودکان [دوره 11، شماره 36، 1398، صفحه 105-126]
-
قیود تکلیف
نقش دستکاری قیود تکلیف بر یادگیری مهارتها و راهبردهای بسکتبال به روش آموزش غیرخطی [دوره 11، شماره 38، 1398، صفحه 115-128]
ک
-
کارکرد اجرایی
اثر مداخلة تمرین حرکتی بر کارکرد اجرایی و انعطاف شناختی پسران هشت تا 10 سالة دارای اختلال هماهنگی رشدی [دوره 11، شماره 38، 1398، صفحه 35-46]
-
کانون توجه
تأثیر دستکاری کانون توجه بر اجرای ضربة فورهند تاپ اسپین بازیکنان ماهر و مبتدی تنیس روی میز در شرایط فشار روانی بالا [دوره 11، شماره 36، 1398، صفحه 67-88]
-
کانون توجه بازخورد
تأثیر نوع کانون توجه و فراوانی بازخورد بر دانش آشکار و یادگیری پرتاب آزاد بسکتبال [دوره 11، شماره 35، 1398، صفحه 85-102]
-
کدگذاری برداری
تأثیر قیود تکلیف بر تغییرپذیری هماهنگی در کوششهای موفق و ناموفق پاس چیپ فوتبال [دوره 11، شماره 38، 1398، صفحه 97-114]
-
کنترل خودکار
اثر کانون توجه درونی و بیرونی بر نوسان در تکالیف قامتی و فراقامتی در سالمندان [دوره 11، شماره 36، 1398، صفحه 89-104]
-
کودکی
تأثیر سبکهای فرزندپروری بر مهارتهای حرکتی بنیادی کودکان پنج تا شش سال [دوره 11، شماره 35، 1398، صفحه 133-150]
-
کودکان زودرس
مقایسة اختلالات بینایی و مشکلات حرکتی دربین کودکان زودرس و سالم سه تا هفت سال [دوره 11، شماره 37، 1398، صفحه 87-106]
م
-
مالتیپل اسکلروزیس
تأثیر تحریک موزون دیداری بر پارامترهای کینماتیکی راهرفتن بیماران مبتلابه مالتیپل اسکلروزیس [دوره 11، شماره 35، 1398، صفحه 35-48]
-
مجموعة آزمون TGMD-3
روایی و پایایی آزمون رشد مهارتهایحرکتی درشت اولریخ – نسخة سوم در کودکان دختر و پسر هفت تا نه سالة شهر تهران [دوره 11، شماره 36، 1398، صفحه 127-148]
-
مجموعه آزمون
ویژگیهای روانسنجی (روایی و پایایی) نسخة فارسی آزمون هماهنگی بدن (KTK) در کودکان پنج تا 14 سالة شهر تهران: مطالعه مقدماتی [دوره 11، شماره 38، 1398، صفحه 71-96]
-
محیط تمرینی رقابتی
تأثیر جفتشدگی ویژگی شخصیتی رقابتجویی و غیررقابتجویی و محیط تمرینی در تمرین مشاهدهای بر یادگیری پرتاب دارت [دوره 11، شماره 35، 1398، صفحه 103-116]
-
محیط تمرینی غیررقابتی
تأثیر جفتشدگی ویژگی شخصیتی رقابتجویی و غیررقابتجویی و محیط تمرینی در تمرین مشاهدهای بر یادگیری پرتاب دارت [دوره 11، شماره 35، 1398، صفحه 103-116]
-
مداخلة تمرینهای حرکتی
اثر مداخلة تمرین حرکتی بر کارکرد اجرایی و انعطاف شناختی پسران هشت تا 10 سالة دارای اختلال هماهنگی رشدی [دوره 11، شماره 38، 1398، صفحه 35-46]
-
مشکلات حرکتی
مقایسة اختلالات بینایی و مشکلات حرکتی دربین کودکان زودرس و سالم سه تا هفت سال [دوره 11، شماره 37، 1398، صفحه 87-106]
-
معلم تربیتبدنی
شناسایی مؤلفههای معلم اثربخش تربیتبدنی و ارزیابی وضعیت آن در مدارس شهر زنجان [دوره 11، شماره 38، 1398، صفحه 47-70]
-
مهارتهای حرکتی
تأثیر تمرینهای هوازی، مقاومتی و ترکیبی در دوران بارداری بر رشد مهارتهای حرکتی ظریف و درشت کودکان 12 ماهه [دوره 11، شماره 38، 1398، صفحه 17-34]
-
مهارتهای حرکتی بنیادی
تأثیر سبکهای فرزندپروری بر مهارتهای حرکتی بنیادی کودکان پنج تا شش سال [دوره 11، شماره 35، 1398، صفحه 133-150]
-
مولتیپل اسکلروزیس
اعتباریابی نسخۀ فارسی آزمون شاخص راهرفتن پویا در بیماران مبتلابه مولتیپل اسکلروزیس (نسخۀ چهار موردی) [دوره 11، شماره 35، 1398، صفحه 117-132]
-
مؤلفههای معلم اثربخش
شناسایی مؤلفههای معلم اثربخش تربیتبدنی و ارزیابی وضعیت آن در مدارس شهر زنجان [دوره 11، شماره 38، 1398، صفحه 47-70]
ن
-
نشریة علمی- پژوهشی
تحلیل محتوا و مقایسة نشریههای تخصصی در حوزه رفتار حرکتی و روانشناسی ورزشی ایران [دوره 11، شماره 37، 1398، صفحه 107-134]
-
نظریة یادگیری حرکتی بهینه
اثر توهم بینایی بر یادگیری حرکتی ضربة پاتگلف و خودکارآمدی در سالمندان [دوره 11، شماره 37، 1398، صفحه 151-166]
-
نظریة گراف
شناسایی نقشههای خودسازمانی در تیم ملی فوتبال ایران از دیدگاه نظریة شبکههای اجتماعی: تحلیلی بر عملکرد هجومی در مسابقات جام جهانی 2018 روسیه [دوره 11، شماره 37، 1398، صفحه 69-86]
-
نظریۀ سیستمهای پویا
آثار قیود تکلیف بر الگوهای پرتاب کودکان [دوره 11، شماره 36، 1398، صفحه 105-126]
-
نقشههای خودسازمان
شناسایی نقشههای خودسازمانی در تیم ملی فوتبال ایران از دیدگاه نظریة شبکههای اجتماعی: تحلیلی بر عملکرد هجومی در مسابقات جام جهانی 2018 روسیه [دوره 11، شماره 37، 1398، صفحه 69-86]
و
-
وزن هنگام تولد
مقایسة اختلالات بینایی و مشکلات حرکتی دربین کودکان زودرس و سالم سه تا هفت سال [دوره 11، شماره 37، 1398، صفحه 87-106]
-
ویژگی رقابتجویی و غیررقابتجویی
تأثیر جفتشدگی ویژگی شخصیتی رقابتجویی و غیررقابتجویی و محیط تمرینی در تمرین مشاهدهای بر یادگیری پرتاب دارت [دوره 11، شماره 35، 1398، صفحه 103-116]
-
ویژگیهای روانسنجی
روایی و پایایی آزمون رشد مهارتهایحرکتی درشت اولریخ – نسخة سوم در کودکان دختر و پسر هفت تا نه سالة شهر تهران [دوره 11، شماره 36، 1398، صفحه 127-148]
ه
-
هماهنگی بدن
ویژگیهای روانسنجی (روایی و پایایی) نسخة فارسی آزمون هماهنگی بدن (KTK) در کودکان پنج تا 14 سالة شهر تهران: مطالعه مقدماتی [دوره 11، شماره 38، 1398، صفحه 71-96]
-
هوش هیجانی
تأثیر تمرین ریتمیک ایروبیک با موسیقی بر هوش هیجانی و تبحر حرکتی در کودکان با اختلال هماهنگی رشدی [دوره 11، شماره 36، 1398، صفحه 53-66]
ی
-
یادداری
مقایسة اثر رقابت فردی و گروهی بر اکتساب و یادداری یک مهارت ورزشی [دوره 11، شماره 37، 1398، صفحه 17-32]
-
یادگیری
بررسی میزان یادگیری ایروبیک در دانشجویان کمتحرک با توجه به سبکهای شناختی [دوره 11، شماره 35، 1398، صفحه 49-62]
-
یادگیری حرکتی
تأثیر نوع کانون توجه و فراوانی بازخورد بر دانش آشکار و یادگیری پرتاب آزاد بسکتبال [دوره 11، شماره 35، 1398، صفحه 85-102]
-
یادگیری حرکتی پنهان
تحکیم مبتنیبر ثبات در حافظة حرکتی پنهان [دوره 11، شماره 35، 1398، صفحه 17-34]
-
یادگیری مشاهدهای
تأثیر سطح مهارت الگو و تواتر بازخورد بر یادگیری تکلیف هدفگیری زنجیرهای ساده [دوره 11، شماره 36، 1398، صفحه 17-34]