آ
-
آزمون برونینکس-اوزرتسکی
آیا شاخصهای سلامت نوزادان و وضعیت اجتماعی-اقتصادی والدین میتواند رشد حرکتی و ادراک بینایی کودکان را پیشبینی کند؟ [دوره 15، شماره 51، 1402، صفحه 115-138]
-
آزمون بنتون
آیا شاخصهای سلامت نوزادان و وضعیت اجتماعی-اقتصادی والدین میتواند رشد حرکتی و ادراک بینایی کودکان را پیشبینی کند؟ [دوره 15، شماره 51، 1402، صفحه 115-138]
-
آموزش تطبیقی مبتنی بر عملکرد
تاثیر خودکنترلی دشواری تکلیف در ابتدا و انتهای تمرین بر یادگیری حرکتی [دوره 15، شماره 53، 1402، صفحه 49-68]
-
آموزش خطی
مقایسه اثربخشی آموزش خطی و غیرخطی بر دانش فراشناختی و یادگیری مهارت دریبل فوتبال [دوره 15، شماره 54، 1402، صفحه 97-118]
-
آموزش غیرخطی
مقایسه اثربخشی آموزش خطی و غیرخطی بر دانش فراشناختی و یادگیری مهارت دریبل فوتبال [دوره 15، شماره 54، 1402، صفحه 97-118]
ا
-
اجرا
تأثیر دستورالعملهای کانون توجه بر کارآمدی عضلانی و عملکرد حرکتی افراد ماهر [دوره 15، شماره 54، 1402، صفحه 61-78]
-
اختلال شناختی
تاثیر تمرین تناوبی با شدت بالا (HIIT) و مکمل غذایی کورکومین بر عملکرد شناختی، حرکتی و شاخص-های اکسیداسیون در مغز موشهای نر Balb/C در معرض نیترات سرب [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 69-100]
-
ادراک عمق
تأثیر تمرینات ادراک بینایی بر ادراک عمق کودکان دارای اختلال نارسایی توجه - بیش فعالی [دوره 15، شماره 53، 1402، صفحه 17-32]
-
اصلاحات قامتی پیش بینانه
ارتباط بین کنترل پیش خوراندی قامت و خطای ثابت و متغیر در تکلیف زمانبندی پیش بینی انطباقی: مطالعه بازیکنان ماهر و مبتدی تنیس روی میز [دوره 15، شماره 51، 1402، صفحه 41-66]
-
اعمال مهاری
تاثیر تمرین با انسداد بینایی بر اجرای مهارت فورهند بازیکنان غیرماهر تنیس روی میز [دوره 15، شماره 53، 1402، صفحه 31-46]
-
افتادن سالمندان
تاثیر دستکاری قیود تکلیف بر شاخص های کینتیکی و تعادلی مرتبط با خطر افتادن در سالمندان [دوره 15، شماره 51، 1402، صفحه 167-190]
-
افراد ماهر
تأثیر دستورالعملهای کانون توجه بر کارآمدی عضلانی و عملکرد حرکتی افراد ماهر [دوره 15، شماره 54، 1402، صفحه 61-78]
-
الکترومایوگرافی
ارتباط بین کنترل پیش خوراندی قامت و خطای ثابت و متغیر در تکلیف زمانبندی پیش بینی انطباقی: مطالعه بازیکنان ماهر و مبتدی تنیس روی میز [دوره 15، شماره 51، 1402، صفحه 41-66]
-
الگوی حرکت
تاثیر نمای دیداری یک مدل نقاط روشن بر روی یادگیری یک مهارت پرتاب بیسبال: یک مطالعه سینماتیکی [دوره 15، شماره 54، 1402، صفحه 47-60]
-
انتخاب تمرین
تأثیر انتخاب ترتیب نوع تمرین بر یادگیری و سازوکارهای انگیزشی و پردازش اطلاعات در تکلیف هدفگیری [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 127-152]
-
انتخابهای غیرمرتبط با تکلیف
اثر حمایت خودمختاری بر یادگیری تکلیف پرتاب از بالای شانه دانش آموزان مقطع ابتدایی [دوره 15، شماره 54، 1402، صفحه 119-132]
-
انتخابهای مرتبط با تکلیف
اثر حمایت خودمختاری بر یادگیری تکلیف پرتاب از بالای شانه دانش آموزان مقطع ابتدایی [دوره 15، شماره 54، 1402، صفحه 119-132]
-
انتقال
تاثیر رویکرد آموزش افتراقی و دستورالعمل های توجهی بر یادداری و انتقال شوت فوتسال [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 101-126]
-
انسداد
تاثیر تمرین با انسداد بینایی بر اجرای مهارت فورهند بازیکنان غیرماهر تنیس روی میز [دوره 15، شماره 53، 1402، صفحه 31-46]
-
انسداد تحت فشار
ارزیابی نقش عوامل کینماتیکی در پیشبینی عملکرد حرکتی کودکان ژیمناست 12-10 سال با بررسی اثر انسداد تحت فشار [دوره 15، شماره 53، 1402، صفحه 83-100]
-
انقباضات
اثر مشارکت خستگی عضلانی مرکزی و محیطی ناشی از انقباضات زیربیشینهی مچ پا بر همکوشیهای عضلانی و کنترل قامت [دوره 15، شماره 51، 1402، صفحه 67-90]
-
انقباضات بیشینه
اثر مشارکت خستگی عضلانی مرکزی و محیطی ناشی از انقباضات زیربیشینهی مچ پا بر همکوشیهای عضلانی و کنترل قامت [دوره 15، شماره 51، 1402، صفحه 67-90]
ب
-
بازی آزاد
نقش بالیدگیجسمانی و نوع نگرش والدین به بازی بر شایستگیحرکتی ادراک شده دختران در دوران قرنطینهخانگی ناشی از پاندمی کووید19 [دوره 15، شماره 51، 1402، صفحه 139-166]
-
بازی در طبیعت
نقش بالیدگیجسمانی و نوع نگرش والدین به بازی بر شایستگیحرکتی ادراک شده دختران در دوران قرنطینهخانگی ناشی از پاندمی کووید19 [دوره 15، شماره 51، 1402، صفحه 139-166]
-
باغبانی
فعالیت بدنی طبیعت محور: مطالعه نیمه تجربی تاثیر فعالیتهای باغبانی بر رشد ادراکی- حرکتی و شاخصهای ترسیمی کودکان [دوره 15، شماره 54، 1402، صفحه 79-96]
-
برنامه های باساختار
تدوین و بررسی اثر بخشی یک دوره برنامه حرکتی منتخب باساختار، بی ساختار و نیمه ساختار بر رشد حرکتی کودکان 4 تا 7 سال [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 173-202]
-
برنامه های بی ساختار
تدوین و بررسی اثر بخشی یک دوره برنامه حرکتی منتخب باساختار، بی ساختار و نیمه ساختار بر رشد حرکتی کودکان 4 تا 7 سال [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 173-202]
-
بینایی پیرامونی
تاثیر تمرین با انسداد بینایی بر اجرای مهارت فورهند بازیکنان غیرماهر تنیس روی میز [دوره 15، شماره 53، 1402، صفحه 31-46]
-
بینایی مرکزی
تاثیر تمرین با انسداد بینایی بر اجرای مهارت فورهند بازیکنان غیرماهر تنیس روی میز [دوره 15، شماره 53، 1402، صفحه 31-46]
پ
-
پایداری قامت
اثر مشارکت خستگی عضلانی مرکزی و محیطی ناشی از انقباضات زیربیشینهی مچ پا بر همکوشیهای عضلانی و کنترل قامت [دوره 15، شماره 51، 1402، صفحه 67-90]
-
پرتاب بیسبال
تاثیر نمای دیداری یک مدل نقاط روشن بر روی یادگیری یک مهارت پرتاب بیسبال: یک مطالعه سینماتیکی [دوره 15، شماره 54، 1402، صفحه 47-60]
-
پردازش اطلاعات
تأثیر انتخاب ترتیب نوع تمرین بر یادگیری و سازوکارهای انگیزشی و پردازش اطلاعات در تکلیف هدفگیری [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 127-152]
-
پیش بینی
مقایسه دیدمحیطی و زمان واکنش ساده و انتخابی بین رانندگان خبره و تازه کار [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 43-68]
-
پیشرفت تحصیلی
توانایی شناختی در ارتباط بین مهارت حرکتی و عملکرد تحصیلی نقش مؤثر دارد [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 153-174]
ت
-
تحریک جریان مستقیم فراجمجمهای مغز
اثر واقعیت مجازی با و بدون تحریک جریان مستقیم فراجمجمه ای مغز بر عملکرد تعادلی دختران نوجوان کم تحرک [دوره 15، شماره 53، 1402، صفحه 113-132]
-
تست رفتاری
تاثیر تمرین تناوبی با شدت بالا (HIIT) و مکمل غذایی کورکومین بر عملکرد شناختی، حرکتی و شاخص-های اکسیداسیون در مغز موشهای نر Balb/C در معرض نیترات سرب [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 69-100]
-
تصویرسازی حرکتی
تأثیر تصویرسازی کانون توجه درونی و بیرونی نزدیک و دور بر زمان پاسخ کاراته کاهای ماهر [دوره 15، شماره 54، 1402، صفحه 17-46]
-
تعادل
تاثیر دستکاری قیود تکلیف بر شاخص های تعادل سالمندان سالم [دوره 15، شماره 53، 1402، صفحه 101-112]
-
تعادل ایستا
اثر واقعیت مجازی با و بدون تحریک جریان مستقیم فراجمجمه ای مغز بر عملکرد تعادلی دختران نوجوان کم تحرک [دوره 15، شماره 53، 1402، صفحه 113-132]
-
تعادل پویا
اثر واقعیت مجازی با و بدون تحریک جریان مستقیم فراجمجمه ای مغز بر عملکرد تعادلی دختران نوجوان کم تحرک [دوره 15، شماره 53، 1402، صفحه 113-132]
-
تغییرپذیری
ارتباط بین کنترل پیش خوراندی قامت و خطای ثابت و متغیر در تکلیف زمانبندی پیش بینی انطباقی: مطالعه بازیکنان ماهر و مبتدی تنیس روی میز [دوره 15، شماره 51، 1402، صفحه 41-66]
-
تمرینات بینایی
تأثیر تمرینات ادراک بینایی بر ادراک عمق کودکان دارای اختلال نارسایی توجه - بیش فعالی [دوره 15، شماره 53، 1402، صفحه 17-32]
-
تمرین تناوبی با شدت بالا
تاثیر تمرین تناوبی با شدت بالا (HIIT) و مکمل غذایی کورکومین بر عملکرد شناختی، حرکتی و شاخص-های اکسیداسیون در مغز موشهای نر Balb/C در معرض نیترات سرب [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 69-100]
-
تمرین مغزی
تاثیر نوروفیدبک و تمرین حرکتی بر اکتساب و یادداری عملکرد حرکتی رویه ای [دوره 15، شماره 51، 1402، صفحه 91-114]
-
تنیس روی میز
تاثیر تمرین شبکههای توجه بر رفتار خیرگی و یادگیری مهارت فورهند تنیس روی میز [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 17-42]
-
توانایی حرکتی
مقایسه دیدمحیطی و زمان واکنش ساده و انتخابی بین رانندگان خبره و تازه کار [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 43-68]
-
توانایی شناختی
توانایی شناختی در ارتباط بین مهارت حرکتی و عملکرد تحصیلی نقش مؤثر دارد [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 153-174]
-
توجه بیرونی
تاثیر کانون توجه بیرونی و خودمختاری بر یادگیری یک تکلیف حرکتی هدفگیری [دوره 15، شماره 53، 1402، صفحه 69-82]
ج
-
جستجوی بینایی
تاثیر تمرین شبکههای توجه بر رفتار خیرگی و یادگیری مهارت فورهند تنیس روی میز [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 17-42]
ح
-
حرکت انسان
تاثیر نوروفیدبک و تمرین حرکتی بر اکتساب و یادداری عملکرد حرکتی رویه ای [دوره 15، شماره 51، 1402، صفحه 91-114]
-
حمایت خودمختاری
اثر حمایت خودمختاری بر یادگیری تکلیف پرتاب از بالای شانه دانش آموزان مقطع ابتدایی [دوره 15، شماره 54، 1402، صفحه 119-132]
خ
-
خبرگی
مقایسه دیدمحیطی و زمان واکنش ساده و انتخابی بین رانندگان خبره و تازه کار [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 43-68]
-
خودتنظیمی
تاثیر خودکنترلی دشواری تکلیف در ابتدا و انتهای تمرین بر یادگیری حرکتی [دوره 15، شماره 53، 1402، صفحه 49-68]
-
خودکنترلی
تأثیر انتخاب ترتیب نوع تمرین بر یادگیری و سازوکارهای انگیزشی و پردازش اطلاعات در تکلیف هدفگیری [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 127-152]
-
خودکنترلی جزئی
تاثیر خودکنترلی دشواری تکلیف در ابتدا و انتهای تمرین بر یادگیری حرکتی [دوره 15، شماره 53، 1402، صفحه 49-68]
-
خودمختاری
تاثیر کانون توجه بیرونی و خودمختاری بر یادگیری یک تکلیف حرکتی هدفگیری [دوره 15، شماره 53، 1402، صفحه 69-82]
د
-
دانش فراشناختی
مقایسه اثربخشی آموزش خطی و غیرخطی بر دانش فراشناختی و یادگیری مهارت دریبل فوتبال [دوره 15، شماره 54، 1402، صفحه 97-118]
-
دختران نوجوان کم تحرک
اثر واقعیت مجازی با و بدون تحریک جریان مستقیم فراجمجمه ای مغز بر عملکرد تعادلی دختران نوجوان کم تحرک [دوره 15، شماره 53، 1402، صفحه 113-132]
-
دستگاه وینا
مقایسه دیدمحیطی و زمان واکنش ساده و انتخابی بین رانندگان خبره و تازه کار [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 43-68]
-
دستور العملهای توجهی بیرونی و درونی
تاثیر رویکرد آموزش افتراقی و دستورالعمل های توجهی بر یادداری و انتقال شوت فوتسال [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 101-126]
-
دشواری تکلیف
تاثیر خودکنترلی دشواری تکلیف در ابتدا و انتهای تمرین بر یادگیری حرکتی [دوره 15، شماره 53، 1402، صفحه 49-68]
-
دقت
ارتباط بین کنترل پیش خوراندی قامت و خطای ثابت و متغیر در تکلیف زمانبندی پیش بینی انطباقی: مطالعه بازیکنان ماهر و مبتدی تنیس روی میز [دوره 15، شماره 51، 1402، صفحه 41-66]
-
دقت عملکرد
تاثیر تمرین شبکههای توجه بر رفتار خیرگی و یادگیری مهارت فورهند تنیس روی میز [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 17-42]
ر
-
رانندگی ایمن
مقایسه دیدمحیطی و زمان واکنش ساده و انتخابی بین رانندگان خبره و تازه کار [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 43-68]
-
ریتم آلفا
تاثیر نوروفیدبک و تمرین حرکتی بر اکتساب و یادداری عملکرد حرکتی رویه ای [دوره 15، شماره 51، 1402، صفحه 91-114]
-
رشد حرکتی
تدوین و بررسی اثر بخشی یک دوره برنامه حرکتی منتخب باساختار، بی ساختار و نیمه ساختار بر رشد حرکتی کودکان 4 تا 7 سال [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 173-202]
-
رشد حرکتی
ارتباط بین فراهمسازهای رشدی با شایستگی حرکتی ادارکشده در کودکان پیشدبستانی [دوره 15، شماره 54، 1402، صفحه 133-148]
-
رشد حرکتی درشت
تدوین و بررسی اثر بخشی یک دوره برنامه حرکتی منتخب باساختار، بی ساختار و نیمه ساختار بر رشد حرکتی کودکان 4 تا 7 سال [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 173-202]
-
رفتار خیرگی
تاثیر تمرین شبکههای توجه بر رفتار خیرگی و یادگیری مهارت فورهند تنیس روی میز [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 17-42]
-
روش آشوب رویکرد یادگیری افتراقی
تاثیر رویکرد آموزش افتراقی و دستورالعمل های توجهی بر یادداری و انتقال شوت فوتسال [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 101-126]
ز
-
زیربیشینه
اثر مشارکت خستگی عضلانی مرکزی و محیطی ناشی از انقباضات زیربیشینهی مچ پا بر همکوشیهای عضلانی و کنترل قامت [دوره 15، شماره 51، 1402، صفحه 67-90]
-
زمانبندی پیشبینی انطباقی
ارتباط بین کنترل پیش خوراندی قامت و خطای ثابت و متغیر در تکلیف زمانبندی پیش بینی انطباقی: مطالعه بازیکنان ماهر و مبتدی تنیس روی میز [دوره 15، شماره 51، 1402، صفحه 41-66]
-
زمان پاسخ
تأثیر تصویرسازی کانون توجه درونی و بیرونی نزدیک و دور بر زمان پاسخ کاراته کاهای ماهر [دوره 15، شماره 54، 1402، صفحه 17-46]
ژ
-
ژیمناستیک
ارزیابی نقش عوامل کینماتیکی در پیشبینی عملکرد حرکتی کودکان ژیمناست 12-10 سال با بررسی اثر انسداد تحت فشار [دوره 15، شماره 53، 1402، صفحه 83-100]
س
-
سازوکارهای انگیزشی
تأثیر انتخاب ترتیب نوع تمرین بر یادگیری و سازوکارهای انگیزشی و پردازش اطلاعات در تکلیف هدفگیری [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 127-152]
-
سالمند
تاثیر دستکاری قیود تکلیف بر شاخص های تعادل سالمندان سالم [دوره 15، شماره 53، 1402، صفحه 101-112]
-
سرب
تاثیر تمرین تناوبی با شدت بالا (HIIT) و مکمل غذایی کورکومین بر عملکرد شناختی، حرکتی و شاخص-های اکسیداسیون در مغز موشهای نر Balb/C در معرض نیترات سرب [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 69-100]
ش
-
شاخص عملکردی
تاثیر دستکاری قیود تکلیف بر شاخص های تعادل سالمندان سالم [دوره 15، شماره 53، 1402، صفحه 101-112]
-
شاخص کنیتیکی
تاثیر دستکاری قیود تکلیف بر شاخص های کینتیکی و تعادلی مرتبط با خطر افتادن در سالمندان [دوره 15، شماره 51، 1402، صفحه 167-190]
-
شایستگی حرکتی ادراکشده
ارتباط بین فراهمسازهای رشدی با شایستگی حرکتی ادارکشده در کودکان پیشدبستانی [دوره 15، شماره 54، 1402، صفحه 133-148]
-
شبکههای توجه
تاثیر تمرین شبکههای توجه بر رفتار خیرگی و یادگیری مهارت فورهند تنیس روی میز [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 17-42]
ع
-
عملکرد
ارزیابی نقش عوامل کینماتیکی در پیشبینی عملکرد حرکتی کودکان ژیمناست 12-10 سال با بررسی اثر انسداد تحت فشار [دوره 15، شماره 53، 1402، صفحه 83-100]
-
عوامل اجتماعی-اقتصادی
آیا شاخصهای سلامت نوزادان و وضعیت اجتماعی-اقتصادی والدین میتواند رشد حرکتی و ادراک بینایی کودکان را پیشبینی کند؟ [دوره 15، شماره 51، 1402، صفحه 115-138]
ف
-
فراهم سازها
ارتباط بین فراهمسازهای رشدی با شایستگی حرکتی ادارکشده در کودکان پیشدبستانی [دوره 15، شماره 54، 1402، صفحه 133-148]
-
فعالیتبدنی طبیعتمحور
فعالیت بدنی طبیعت محور: مطالعه نیمه تجربی تاثیر فعالیتهای باغبانی بر رشد ادراکی- حرکتی و شاخصهای ترسیمی کودکان [دوره 15، شماره 54، 1402، صفحه 79-96]
-
فعالسازی ارادی
اثر مشارکت خستگی عضلانی مرکزی و محیطی ناشی از انقباضات زیربیشینهی مچ پا بر همکوشیهای عضلانی و کنترل قامت [دوره 15، شماره 51، 1402، صفحه 67-90]
-
فوتسال
تاثیر رویکرد آموزش افتراقی و دستورالعمل های توجهی بر یادداری و انتقال شوت فوتسال [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 101-126]
-
فورهند تنیس روی میز
تاثیر تمرین با انسداد بینایی بر اجرای مهارت فورهند بازیکنان غیرماهر تنیس روی میز [دوره 15، شماره 53، 1402، صفحه 31-46]
ق
-
قید تکلیف
تاثیر دستکاری قیود تکلیف بر شاخص های تعادل سالمندان سالم [دوره 15، شماره 53، 1402، صفحه 101-112]
-
قیود تکلیف
تاثیر دستکاری قیود تکلیف بر شاخص های کینتیکی و تعادلی مرتبط با خطر افتادن در سالمندان [دوره 15، شماره 51، 1402، صفحه 167-190]
ک
-
کاراته
تأثیر تصویرسازی کانون توجه درونی و بیرونی نزدیک و دور بر زمان پاسخ کاراته کاهای ماهر [دوره 15، شماره 54، 1402، صفحه 17-46]
-
کانون توجه
تأثیر تصویرسازی کانون توجه درونی و بیرونی نزدیک و دور بر زمان پاسخ کاراته کاهای ماهر [دوره 15، شماره 54، 1402، صفحه 17-46]
-
کانون توجه
تأثیر دستورالعملهای کانون توجه بر کارآمدی عضلانی و عملکرد حرکتی افراد ماهر [دوره 15، شماره 54، 1402، صفحه 61-78]
-
کینماتیک
ارزیابی نقش عوامل کینماتیکی در پیشبینی عملکرد حرکتی کودکان ژیمناست 12-10 سال با بررسی اثر انسداد تحت فشار [دوره 15، شماره 53، 1402، صفحه 83-100]
-
کودکان
آیا شاخصهای سلامت نوزادان و وضعیت اجتماعی-اقتصادی والدین میتواند رشد حرکتی و ادراک بینایی کودکان را پیشبینی کند؟ [دوره 15، شماره 51، 1402، صفحه 115-138]
-
کورکومین
تاثیر تمرین تناوبی با شدت بالا (HIIT) و مکمل غذایی کورکومین بر عملکرد شناختی، حرکتی و شاخص-های اکسیداسیون در مغز موشهای نر Balb/C در معرض نیترات سرب [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 69-100]
-
کووید 19
نقش بالیدگیجسمانی و نوع نگرش والدین به بازی بر شایستگیحرکتی ادراک شده دختران در دوران قرنطینهخانگی ناشی از پاندمی کووید19 [دوره 15، شماره 51، 1402، صفحه 139-166]
م
-
مهارت حرکتی
توانایی شناختی در ارتباط بین مهارت حرکتی و عملکرد تحصیلی نقش مؤثر دارد [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 153-174]
-
مهارت حرکتی بنیادی
ارتباط بین فراهمسازهای رشدی با شایستگی حرکتی ادارکشده در کودکان پیشدبستانی [دوره 15، شماره 54، 1402، صفحه 133-148]
-
مهارتهای نگارشی- حرکتی
فعالیت بدنی طبیعت محور: مطالعه نیمه تجربی تاثیر فعالیتهای باغبانی بر رشد ادراکی- حرکتی و شاخصهای ترسیمی کودکان [دوره 15، شماره 54، 1402، صفحه 79-96]
ن
-
نارسایی توجه - بیش فعالی
تأثیر تمرینات ادراک بینایی بر ادراک عمق کودکان دارای اختلال نارسایی توجه - بیش فعالی [دوره 15، شماره 53، 1402، صفحه 17-32]
-
نظریه بهینه یادگیری حرکتی
تاثیر کانون توجه بیرونی و خودمختاری بر یادگیری یک تکلیف حرکتی هدفگیری [دوره 15، شماره 53، 1402، صفحه 69-82]
-
نقاط روشن
تاثیر نمای دیداری یک مدل نقاط روشن بر روی یادگیری یک مهارت پرتاب بیسبال: یک مطالعه سینماتیکی [دوره 15، شماره 54، 1402، صفحه 47-60]
-
نگرش والدین
نقش بالیدگیجسمانی و نوع نگرش والدین به بازی بر شایستگیحرکتی ادراک شده دختران در دوران قرنطینهخانگی ناشی از پاندمی کووید19 [دوره 15، شماره 51، 1402، صفحه 139-166]
-
نمای دیداری
تاثیر نمای دیداری یک مدل نقاط روشن بر روی یادگیری یک مهارت پرتاب بیسبال: یک مطالعه سینماتیکی [دوره 15، شماره 54، 1402، صفحه 47-60]
-
نوجوان
تاثیر نوروفیدبک و تمرین حرکتی بر اکتساب و یادداری عملکرد حرکتی رویه ای [دوره 15، شماره 51، 1402، صفحه 91-114]
و
-
واقعیت مجازی
اثر واقعیت مجازی با و بدون تحریک جریان مستقیم فراجمجمه ای مغز بر عملکرد تعادلی دختران نوجوان کم تحرک [دوره 15، شماره 53، 1402، صفحه 113-132]
-
ورزشکار ماهر
تأثیر تصویرسازی کانون توجه درونی و بیرونی نزدیک و دور بر زمان پاسخ کاراته کاهای ماهر [دوره 15، شماره 54، 1402، صفحه 17-46]
-
وزن تولد
آیا شاخصهای سلامت نوزادان و وضعیت اجتماعی-اقتصادی والدین میتواند رشد حرکتی و ادراک بینایی کودکان را پیشبینی کند؟ [دوره 15، شماره 51، 1402، صفحه 115-138]
ی
-
یادآوری
تاثیر نوروفیدبک و تمرین حرکتی بر اکتساب و یادداری عملکرد حرکتی رویه ای [دوره 15، شماره 51، 1402، صفحه 91-114]
-
یادگیری
مقایسه اثربخشی آموزش خطی و غیرخطی بر دانش فراشناختی و یادگیری مهارت دریبل فوتبال [دوره 15، شماره 54، 1402، صفحه 97-118]
-
یادگیری حرکتی
تاثیر خودکنترلی دشواری تکلیف در ابتدا و انتهای تمرین بر یادگیری حرکتی [دوره 15، شماره 53، 1402، صفحه 49-68]
-
یادگیری حرکتی
تاثیر رویکرد آموزش افتراقی و دستورالعمل های توجهی بر یادداری و انتقال شوت فوتسال [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 101-126]
-
یادگیری حرکتی
اثر حمایت خودمختاری بر یادگیری تکلیف پرتاب از بالای شانه دانش آموزان مقطع ابتدایی [دوره 15، شماره 54، 1402، صفحه 119-132]
-
یکپارچگی بینایی-حرکتی
فعالیت بدنی طبیعت محور: مطالعه نیمه تجربی تاثیر فعالیتهای باغبانی بر رشد ادراکی- حرکتی و شاخصهای ترسیمی کودکان [دوره 15، شماره 54، 1402، صفحه 79-96]