آ
  • آزمون KTK ویژگی‌های روان‌سنجی (روایی و پایایی) نسخة فارسی آزمون هماهنگی بدن (KTK) در کودکان پنج تا 14 ‌سالة شهر تهران: مطالعه مقدماتی [دوره 11، شماره 38، 1398، صفحه 71-96]
  • آزمون استروپ خستگی ذهنی اثر بازخورد به کوشش‌های موفق در یادگیری حرکتی را تخریب می‌کند [دوره 11، شماره 37، 1398، صفحه 135-150]
  • آزمون رشد حرکتی درشت تعیین روایی و پایایی آزمون اولریخ ـ سه (TGMD-3) با حمایت بینایی در پسران با اختلال اتیسم [دوره 11، شماره 37، 1398، صفحه 33-52]
  • آموزش بازی مبتنی‌بر تاکتیک تأثیر سه رویکرد آموزشی بر عملکرد بازی بسکتبال در دانشجویان پسر [دوره 11، شماره 35، 1398، صفحه 63-84]
  • آموزش غیرخطی نقش دستکاری قیود تکلیف بر یادگیری مهارت‌ها و راهبردهای بسکتبال به روش آموزش غیرخطی [دوره 11، شماره 38، 1398، صفحه 115-128]
ا
  • اتیسم تعیین روایی و پایایی آزمون اولریخ ـ سه (TGMD-3) با حمایت بینایی در پسران با اختلال اتیسم [دوره 11، شماره 37، 1398، صفحه 33-52]
  • اختلالات بینایی مقایسة اختلالات بینایی و مشکلات حرکتی دربین کودکان زودرس و سالم سه تا هفت سال [دوره 11، شماره 37، 1398، صفحه 87-106]
  • اختلال هماهنگی رشدی تأثیر تمرین ریتمیک ایروبیک با موسیقی بر هوش هیجانی و تبحر حرکتی در کودکان با اختلال هماهنگی رشدی [دوره 11، شماره 36، 1398، صفحه 53-66]
  • اختلال هماهنگی رشدی اثر مداخلة تمرین حرکتی بر کارکرد اجرایی و انعطاف شناختی پسران هشت تا 10 سالة دارای اختلال هماهنگی رشدی [دوره 11، شماره 38، 1398، صفحه 35-46]
  • ارزیابی شناسایی مؤلفه‌های معلم اثربخش تربیت‌بدنی و ارزیابی وضعیت آن در مدارس شهر زنجان [دوره 11، شماره 38، 1398، صفحه 47-70]
  • اکتساب مقایسة اثر رقابت فردی و گروهی بر اکتساب و یادداری یک مهارت ورزشی [دوره 11، شماره 37، 1398، صفحه 17-32]
  • الگوهای پرتاب آثار قیود تکلیف بر الگوهای پرتاب کودکان [دوره 11، شماره 36، 1398، صفحه 105-126]
  • امیدورای تقویت‌شده اثر توهم بینایی بر یادگیری حرکتی ضربة پات‌گلف و خودکارآمدی در سالمندان [دوره 11، شماره 37، 1398، صفحه 151-166]
  • انعطاف شناختی اثر مداخلة تمرین حرکتی بر کارکرد اجرایی و انعطاف شناختی پسران هشت تا 10 سالة دارای اختلال هماهنگی رشدی [دوره 11، شماره 38، 1398، صفحه 35-46]
  • ایروبیک بررسی میزان یادگیری ایروبیک در دانشجویان کم‌تحرک با توجه به سبک‌های شناختی [دوره 11، شماره 35، 1398، صفحه 49-62]
ب
  • بازخورد به کوشش‌ موفق خستگی ذهنی اثر بازخورد به کوشش‌های موفق در یادگیری حرکتی را تخریب می‌کند [دوره 11، شماره 37، 1398، صفحه 135-150]
  • بازی تعدیل‌یافته تأثیر سه رویکرد آموزشی بر عملکرد بازی بسکتبال در دانشجویان پسر [دوره 11، شماره 35، 1398، صفحه 63-84]
  • بسکتبال نقش دستکاری قیود تکلیف بر یادگیری مهارت‌ها و راهبردهای بسکتبال به روش آموزش غیرخطی [دوره 11، شماره 38، 1398، صفحه 115-128]
پ
  • پاس چیپ تأثیر قیود تکلیف بر تغییرپذیری هماهنگی در کوشش‌های موفق و ناموفق پاس چیپ فوتبال [دوره 11، شماره 38، 1398، صفحه 97-114]
  • پایایی اعتباریابی نسخۀ فارسی آزمون شاخص راه‌رفتن پویا در بیماران مبتلابه مولتیپل اسکلروزیس (نسخۀ چهار موردی) [دوره 11، شماره 35، 1398، صفحه 117-132]
  • پرتاب آزاد بسکتبال تأثیر نوع کانون توجه و فراوانی بازخورد بر دانش آشکار و یادگیری پرتاب آزاد بسکتبال [دوره 11، شماره 35، 1398، صفحه 85-102]
ت
  • تبحر حرکتی تأثیر تمرین ریتمیک ایروبیک با موسیقی بر هوش هیجانی و تبحر حرکتی در کودکان با اختلال هماهنگی رشدی [دوره 11، شماره 36، 1398، صفحه 53-66]
  • تثبیت حافظه تحکیم مبتنی‌بر ثبات در حافظة حرکتی پنهان [دوره 11، شماره 35، 1398، صفحه 17-34]
  • تثبیت و ساکاد اثر تمرین‌های چشم ساکن بر یادگیری مهارت‌های تنیس روی میز [دوره 11، شماره 37، 1398، صفحه 53-68]
  • تحریک موزون دیداری تأثیر تحریک موزون دیداری بر پارامترهای کینماتیکی راه‌رفتن بیماران مبتلابه مالتیپل اسکلروزیس [دوره 11، شماره 35، 1398، صفحه 35-48]
  • تحلیل محتوا تحلیل محتوا و مقایسة نشریه‌های تخصصی در حوزه رفتار حرکتی و روان‌شناسی ورزشی ایران [دوره 11، شماره 37، 1398، صفحه 107-134]
  • تکلیف توالی حرکتی متناوب تحکیم مبتنی‌بر ثبات در حافظة حرکتی پنهان [دوره 11، شماره 35، 1398، صفحه 17-34]
  • تکلیف تولید نیرو خستگی ذهنی اثر بازخورد به کوشش‌های موفق در یادگیری حرکتی را تخریب می‌کند [دوره 11، شماره 37، 1398، صفحه 135-150]
  • تکلیف دوگانه تأثیر دست‌کاری کانون توجه بر اجرای ضربة فورهند تاپ اسپین بازیکنان ماهر و مبتدی تنیس روی میز در شرایط فشار روانی بالا [دوره 11، شماره 36، 1398، صفحه 67-88]
  • تکلیف ساده تأثیر سطح مهارت الگو و تواتر بازخورد بر یادگیری تکلیف هدف‌گیری زنجیره‌ای ساده [دوره 11، شماره 36، 1398، صفحه 17-34]
  • تکلیف فراقامتی اثر کانون توجه درونی و بیرونی بر نوسان در تکالیف قامتی و فراقامتی در سالمندان [دوره 11، شماره 36، 1398، صفحه 89-104]
  • تکلیف هدف‌گیری زنجیره‌ای تأثیر سطح مهارت الگو و تواتر بازخورد بر یادگیری تکلیف هدف‌گیری زنجیره‌ای ساده [دوره 11، شماره 36، 1398، صفحه 17-34]
  • تکنیک اثر تمرین‌های چشم ساکن بر یادگیری مهارت‌های تنیس روی میز [دوره 11، شماره 37، 1398، صفحه 53-68]
  • تمرکز توجه اثر کانون توجه درونی و بیرونی بر نوسان در تکالیف قامتی و فراقامتی در سالمندان [دوره 11، شماره 36، 1398، صفحه 89-104]
  • تمرین در بارداری تأثیر تمرین‌های هوازی، مقاومتی و ترکیبی در دوران بارداری بر رشد مهارت‌های حرکتی ظریف و درشت کودکان 12 ماهه [دوره 11، شماره 38، 1398، صفحه 17-34]
  • تمرین مشاهده‌ای تأثیر جفت‌شدگی ویژگی شخصیتی رقابت‌جویی و غیررقابت‌جویی و محیط تمرینی در تمرین مشاهده‌ای بر یادگیری پرتاب دارت [دوره 11، شماره 35، 1398، صفحه 103-116]
  • تمرین‌های چشم ساکن اثر تمرین‌های چشم ساکن بر یادگیری مهارت‌های تنیس روی میز [دوره 11، شماره 37، 1398، صفحه 53-68]
  • تواتر بازخورد تأثیر سطح مهارت الگو و تواتر بازخورد بر یادگیری تکلیف هدف‌گیری زنجیره‌ای ساده [دوره 11، شماره 36، 1398، صفحه 17-34]
  • توهم بینایی ابینگهاووس اثر توهم بینایی بر یادگیری حرکتی ضربة پات‌گلف و خودکارآمدی در سالمندان [دوره 11، شماره 37، 1398، صفحه 151-166]
ج
  • جفت‌شدگی مفاصل تأثیر قیود تکلیف بر تغییرپذیری هماهنگی در کوشش‌های موفق و ناموفق پاس چیپ فوتبال [دوره 11، شماره 38، 1398، صفحه 97-114]
ح
  • حافظة فضایی تأثیر تمرین هوازی تداومی متوسط و تناوبی شدید قبل از ایسکمی مغزی بر حافظة فضایی و شاخص نروتروفیک BDNF موش‌های صحرایی نر [دوره 11، شماره 36، 1398، صفحه 35-52]
  • حرکات درشت مدل‌یابی عوامل پویای مؤثر در رشد حرکات درشت اطفال نه تا 12 ماهه با استفاده از مدل معادلات ساختاری [دوره 11، شماره 36، 1398، صفحه 149-168]
  • حمایت بینایی تعیین روایی و پایایی آزمون اولریخ ـ سه (TGMD-3) با حمایت بینایی در پسران با اختلال اتیسم [دوره 11، شماره 37، 1398، صفحه 33-52]
خ
  • خستگی ذهنی خستگی ذهنی اثر بازخورد به کوشش‌های موفق در یادگیری حرکتی را تخریب می‌کند [دوره 11، شماره 37، 1398، صفحه 135-150]
  • خودآهنگ اثر تمرین‌های چشم ساکن بر یادگیری مهارت‌های تنیس روی میز [دوره 11، شماره 37، 1398، صفحه 53-68]
د
  • دانش آشکار تأثیر نوع کانون توجه و فراوانی بازخورد بر دانش آشکار و یادگیری پرتاب آزاد بسکتبال [دوره 11، شماره 35، 1398، صفحه 85-102]
  • درجات آزادی تأثیر دست‌کاری کانون توجه بر اجرای ضربة فورهند تاپ اسپین بازیکنان ماهر و مبتدی تنیس روی میز در شرایط فشار روانی بالا [دوره 11، شماره 36، 1398، صفحه 67-88]
  • دستکاری قیود نقش دستکاری قیود تکلیف بر یادگیری مهارت‌ها و راهبردهای بسکتبال به روش آموزش غیرخطی [دوره 11، شماره 38، 1398، صفحه 115-128]
  • دقت عملکرد اثر تمرین‌های چشم ساکن بر یادگیری مهارت‌های تنیس روی میز [دوره 11، شماره 37، 1398، صفحه 53-68]
  • دورة طفولیت تأثیر تمرین‌های هوازی، مقاومتی و ترکیبی در دوران بارداری بر رشد مهارت‌های حرکتی ظریف و درشت کودکان 12 ماهه [دوره 11، شماره 38، 1398، صفحه 17-34]
ر
  • راه‌رفتن تأثیر تحریک موزون دیداری بر پارامترهای کینماتیکی راه‌رفتن بیماران مبتلابه مالتیپل اسکلروزیس [دوره 11، شماره 35، 1398، صفحه 35-48]
  • رشد حرکتی روایی و پایایی آزمون رشد مهارت‌های‌حرکتی درشت اولریخ – نسخة سوم در کودکان دختر و پسر هفت تا نه سالة شهر تهران [دوره 11، شماره 36، 1398، صفحه 127-148]
  • رشد حرکتی آثار قیود تکلیف بر الگوهای پرتاب کودکان [دوره 11، شماره 36، 1398، صفحه 105-126]
  • رفتار حرکتی تحلیل محتوا و مقایسة نشریه‌های تخصصی در حوزه رفتار حرکتی و روان‌شناسی ورزشی ایران [دوره 11، شماره 37، 1398، صفحه 107-134]
  • رقابت فردی مقایسة اثر رقابت فردی و گروهی بر اکتساب و یادداری یک مهارت ورزشی [دوره 11، شماره 37، 1398، صفحه 17-32]
  • رقابت گروهی مقایسة اثر رقابت فردی و گروهی بر اکتساب و یادداری یک مهارت ورزشی [دوره 11، شماره 37، 1398، صفحه 17-32]
  • روان‌سنجی تعیین روایی و پایایی آزمون اولریخ ـ سه (TGMD-3) با حمایت بینایی در پسران با اختلال اتیسم [دوره 11، شماره 37، 1398، صفحه 33-52]
  • روان‌سنجی ویژگی‌های روان‌سنجی (روایی و پایایی) نسخة فارسی آزمون هماهنگی بدن (KTK) در کودکان پنج تا 14 ‌سالة شهر تهران: مطالعه مقدماتی [دوره 11، شماره 38، 1398، صفحه 71-96]
  • روان‌شناسی ورزشی تحلیل محتوا و مقایسة نشریه‌های تخصصی در حوزه رفتار حرکتی و روان‌شناسی ورزشی ایران [دوره 11، شماره 37، 1398، صفحه 107-134]
  • روایی اعتباریابی نسخۀ فارسی آزمون شاخص راه‌رفتن پویا در بیماران مبتلابه مولتیپل اسکلروزیس (نسخۀ چهار موردی) [دوره 11، شماره 35، 1398، صفحه 117-132]
س
  • سالمندی اثر توهم بینایی بر یادگیری حرکتی ضربة پات‌گلف و خودکارآمدی در سالمندان [دوره 11، شماره 37، 1398، صفحه 151-166]
  • سبک‌های شناختی بررسی میزان یادگیری ایروبیک در دانشجویان کم‌تحرک با توجه به سبک‌های شناختی [دوره 11، شماره 35، 1398، صفحه 49-62]
  • سبک‌های فرزند‌پروری تأثیر سبک‌های فرزندپروری بر مهارت‌های حرکتی بنیادی کودکان پنج تا شش سال [دوره 11، شماره 35، 1398، صفحه 133-150]
  • سرویس والیبال مقایسة اثر رقابت فردی و گروهی بر اکتساب و یادداری یک مهارت ورزشی [دوره 11، شماره 37، 1398، صفحه 17-32]
  • سطح مهارت الگو تأثیر سطح مهارت الگو و تواتر بازخورد بر یادگیری تکلیف هدف‌گیری زنجیره‌ای ساده [دوره 11، شماره 36، 1398، صفحه 17-34]
  • سکتة مغزی تأثیر تمرین هوازی تداومی متوسط و تناوبی شدید قبل از ایسکمی مغزی بر حافظة فضایی و شاخص نروتروفیک BDNF موش‌های صحرایی نر [دوره 11، شماره 36، 1398، صفحه 35-52]
  • سیستم‌های پویا تأثیر قیود تکلیف بر تغییرپذیری هماهنگی در کوشش‌های موفق و ناموفق پاس چیپ فوتبال [دوره 11، شماره 38، 1398، صفحه 97-114]
  • سیستم‌های پیچیده شناسایی نقشه‌های خودسازمانی در تیم ملی فوتبال ایران از دیدگاه نظریة شبکه‌های اجتماعی: تحلیلی بر عملکرد هجومی در مسابقات جام جهانی 2018 روسیه [دوره 11، شماره 37، 1398، صفحه 69-86]
  • سینرژی‌های تیمی شناسایی نقشه‌های خودسازمانی در تیم ملی فوتبال ایران از دیدگاه نظریة شبکه‌های اجتماعی: تحلیلی بر عملکرد هجومی در مسابقات جام جهانی 2018 روسیه [دوره 11، شماره 37، 1398، صفحه 69-86]
ش
  • شاخص راه‌رفتن پویا اعتباریابی نسخۀ فارسی آزمون شاخص راه‌رفتن پویا در بیماران مبتلابه مولتیپل اسکلروزیس (نسخۀ چهار موردی) [دوره 11، شماره 35، 1398، صفحه 117-132]
  • شبکه‌های اجتماعی شناسایی نقشه‌های خودسازمانی در تیم ملی فوتبال ایران از دیدگاه نظریة شبکه‌های اجتماعی: تحلیلی بر عملکرد هجومی در مسابقات جام جهانی 2018 روسیه [دوره 11، شماره 37، 1398، صفحه 69-86]
ط
  • طفل مدل‌یابی عوامل پویای مؤثر در رشد حرکات درشت اطفال نه تا 12 ماهه با استفاده از مدل معادلات ساختاری [دوره 11، شماره 36، 1398، صفحه 149-168]
ع
  • عملکرد بازی تأثیر سه رویکرد آموزشی بر عملکرد بازی بسکتبال در دانشجویان پسر [دوره 11، شماره 35، 1398، صفحه 63-84]
  • عوامل فردی مدل‌یابی عوامل پویای مؤثر در رشد حرکات درشت اطفال نه تا 12 ماهه با استفاده از مدل معادلات ساختاری [دوره 11، شماره 36، 1398، صفحه 149-168]
  • عوامل مادر مدل‌یابی عوامل پویای مؤثر در رشد حرکات درشت اطفال نه تا 12 ماهه با استفاده از مدل معادلات ساختاری [دوره 11، شماره 36، 1398، صفحه 149-168]
  • عوامل محیطی مدل‌یابی عوامل پویای مؤثر در رشد حرکات درشت اطفال نه تا 12 ماهه با استفاده از مدل معادلات ساختاری [دوره 11، شماره 36، 1398، صفحه 149-168]
ف
  • فراوانی بازخورد تأثیر نوع کانون توجه و فراوانی بازخورد بر دانش آشکار و یادگیری پرتاب آزاد بسکتبال [دوره 11، شماره 35، 1398، صفحه 85-102]
  • فشار روانی تأثیر دست‌کاری کانون توجه بر اجرای ضربة فورهند تاپ اسپین بازیکنان ماهر و مبتدی تنیس روی میز در شرایط فشار روانی بالا [دوره 11، شماره 36، 1398، صفحه 67-88]
  • فعالیت بدنی تأثیر تمرین‌های هوازی، مقاومتی و ترکیبی در دوران بارداری بر رشد مهارت‌های حرکتی ظریف و درشت کودکان 12 ماهه [دوره 11، شماره 38، 1398، صفحه 17-34]
  • فعالیت تداومی تأثیر تمرین هوازی تداومی متوسط و تناوبی شدید قبل از ایسکمی مغزی بر حافظة فضایی و شاخص نروتروفیک BDNF موش‌های صحرایی نر [دوره 11، شماره 36، 1398، صفحه 35-52]
  • فعالیت تناوبی تأثیر تمرین هوازی تداومی متوسط و تناوبی شدید قبل از ایسکمی مغزی بر حافظة فضایی و شاخص نروتروفیک BDNF موش‌های صحرایی نر [دوره 11، شماره 36، 1398، صفحه 35-52]
ق
  • قامت اثر کانون توجه درونی و بیرونی بر نوسان در تکالیف قامتی و فراقامتی در سالمندان [دوره 11، شماره 36، 1398، صفحه 89-104]
  • قیود آثار قیود تکلیف بر الگوهای پرتاب کودکان [دوره 11، شماره 36، 1398، صفحه 105-126]
  • قیود تکلیف نقش دستکاری قیود تکلیف بر یادگیری مهارت‌ها و راهبردهای بسکتبال به روش آموزش غیرخطی [دوره 11، شماره 38، 1398، صفحه 115-128]
ک
  • کارکرد اجرایی اثر مداخلة تمرین حرکتی بر کارکرد اجرایی و انعطاف شناختی پسران هشت تا 10 سالة دارای اختلال هماهنگی رشدی [دوره 11، شماره 38، 1398، صفحه 35-46]
  • کانون توجه تأثیر دست‌کاری کانون توجه بر اجرای ضربة فورهند تاپ اسپین بازیکنان ماهر و مبتدی تنیس روی میز در شرایط فشار روانی بالا [دوره 11، شماره 36، 1398، صفحه 67-88]
  • کانون توجه بازخورد تأثیر نوع کانون توجه و فراوانی بازخورد بر دانش آشکار و یادگیری پرتاب آزاد بسکتبال [دوره 11، شماره 35، 1398، صفحه 85-102]
  • کدگذاری برداری تأثیر قیود تکلیف بر تغییرپذیری هماهنگی در کوشش‌های موفق و ناموفق پاس چیپ فوتبال [دوره 11، شماره 38، 1398، صفحه 97-114]
  • کنترل خودکار اثر کانون توجه درونی و بیرونی بر نوسان در تکالیف قامتی و فراقامتی در سالمندان [دوره 11، شماره 36، 1398، صفحه 89-104]
  • کودکان زودرس مقایسة اختلالات بینایی و مشکلات حرکتی دربین کودکان زودرس و سالم سه تا هفت سال [دوره 11، شماره 37، 1398، صفحه 87-106]
  • کودکی تأثیر سبک‌های فرزندپروری بر مهارت‌های حرکتی بنیادی کودکان پنج تا شش سال [دوره 11، شماره 35، 1398، صفحه 133-150]
م
  • مؤلفه‌های معلم اثربخش شناسایی مؤلفه‌های معلم اثربخش تربیت‌بدنی و ارزیابی وضعیت آن در مدارس شهر زنجان [دوره 11، شماره 38، 1398، صفحه 47-70]
  • مالتیپل اسکلروزیس تأثیر تحریک موزون دیداری بر پارامترهای کینماتیکی راه‌رفتن بیماران مبتلابه مالتیپل اسکلروزیس [دوره 11، شماره 35، 1398، صفحه 35-48]
  • مجموعة آزمون TGMD-3 روایی و پایایی آزمون رشد مهارت‌های‌حرکتی درشت اولریخ – نسخة سوم در کودکان دختر و پسر هفت تا نه سالة شهر تهران [دوره 11، شماره 36، 1398، صفحه 127-148]
  • مجموعه آزمون ویژگی‌های روان‌سنجی (روایی و پایایی) نسخة فارسی آزمون هماهنگی بدن (KTK) در کودکان پنج تا 14 ‌سالة شهر تهران: مطالعه مقدماتی [دوره 11، شماره 38، 1398، صفحه 71-96]
  • محیط تمرینی رقابتی تأثیر جفت‌شدگی ویژگی شخصیتی رقابت‌جویی و غیررقابت‌جویی و محیط تمرینی در تمرین مشاهده‌ای بر یادگیری پرتاب دارت [دوره 11، شماره 35، 1398، صفحه 103-116]
  • محیط تمرینی غیررقابتی تأثیر جفت‌شدگی ویژگی شخصیتی رقابت‌جویی و غیررقابت‌جویی و محیط تمرینی در تمرین مشاهده‌ای بر یادگیری پرتاب دارت [دوره 11، شماره 35، 1398، صفحه 103-116]
  • مداخلة تمرین‌های حرکتی اثر مداخلة تمرین حرکتی بر کارکرد اجرایی و انعطاف شناختی پسران هشت تا 10 سالة دارای اختلال هماهنگی رشدی [دوره 11، شماره 38، 1398، صفحه 35-46]
  • مشکلات حرکتی مقایسة اختلالات بینایی و مشکلات حرکتی دربین کودکان زودرس و سالم سه تا هفت سال [دوره 11، شماره 37، 1398، صفحه 87-106]
  • معلم تربیت‌بدنی شناسایی مؤلفه‌های معلم اثربخش تربیت‌بدنی و ارزیابی وضعیت آن در مدارس شهر زنجان [دوره 11، شماره 38، 1398، صفحه 47-70]
  • مهارت‌های حرکتی تأثیر تمرین‌های هوازی، مقاومتی و ترکیبی در دوران بارداری بر رشد مهارت‌های حرکتی ظریف و درشت کودکان 12 ماهه [دوره 11، شماره 38، 1398، صفحه 17-34]
  • مهارت‌های حرکتی بنیادی تأثیر سبک‌های فرزندپروری بر مهارت‌های حرکتی بنیادی کودکان پنج تا شش سال [دوره 11، شماره 35، 1398، صفحه 133-150]
  • مولتیپل اسکلروزیس اعتباریابی نسخۀ فارسی آزمون شاخص راه‌رفتن پویا در بیماران مبتلابه مولتیپل اسکلروزیس (نسخۀ چهار موردی) [دوره 11، شماره 35، 1398، صفحه 117-132]
ن
  • نشریة علمی- پژوهشی تحلیل محتوا و مقایسة نشریه‌های تخصصی در حوزه رفتار حرکتی و روان‌شناسی ورزشی ایران [دوره 11، شماره 37، 1398، صفحه 107-134]
  • نظریة گراف شناسایی نقشه‌های خودسازمانی در تیم ملی فوتبال ایران از دیدگاه نظریة شبکه‌های اجتماعی: تحلیلی بر عملکرد هجومی در مسابقات جام جهانی 2018 روسیه [دوره 11، شماره 37، 1398، صفحه 69-86]
  • نظریة یادگیری حرکتی بهینه اثر توهم بینایی بر یادگیری حرکتی ضربة پات‌گلف و خودکارآمدی در سالمندان [دوره 11، شماره 37، 1398، صفحه 151-166]
  • نظریۀ سیستم‌های پویا آثار قیود تکلیف بر الگوهای پرتاب کودکان [دوره 11، شماره 36، 1398، صفحه 105-126]
  • نقشه‌های خودسازمان شناسایی نقشه‌های خودسازمانی در تیم ملی فوتبال ایران از دیدگاه نظریة شبکه‌های اجتماعی: تحلیلی بر عملکرد هجومی در مسابقات جام جهانی 2018 روسیه [دوره 11، شماره 37، 1398، صفحه 69-86]
و
  • وزن هنگام تولد مقایسة اختلالات بینایی و مشکلات حرکتی دربین کودکان زودرس و سالم سه تا هفت سال [دوره 11، شماره 37، 1398، صفحه 87-106]
  • ویژگی رقابت‌جویی و غیررقابت‌جویی تأثیر جفت‌شدگی ویژگی شخصیتی رقابت‌جویی و غیررقابت‌جویی و محیط تمرینی در تمرین مشاهده‌ای بر یادگیری پرتاب دارت [دوره 11، شماره 35، 1398، صفحه 103-116]
  • ویژگی‌های روان‌سنجی روایی و پایایی آزمون رشد مهارت‌های‌حرکتی درشت اولریخ – نسخة سوم در کودکان دختر و پسر هفت تا نه سالة شهر تهران [دوره 11، شماره 36، 1398، صفحه 127-148]
ه
  • هماهنگی بدن ویژگی‌های روان‌سنجی (روایی و پایایی) نسخة فارسی آزمون هماهنگی بدن (KTK) در کودکان پنج تا 14 ‌سالة شهر تهران: مطالعه مقدماتی [دوره 11، شماره 38، 1398، صفحه 71-96]
  • هوش هیجانی تأثیر تمرین ریتمیک ایروبیک با موسیقی بر هوش هیجانی و تبحر حرکتی در کودکان با اختلال هماهنگی رشدی [دوره 11، شماره 36، 1398، صفحه 53-66]
ی
  • یادداری مقایسة اثر رقابت فردی و گروهی بر اکتساب و یادداری یک مهارت ورزشی [دوره 11، شماره 37، 1398، صفحه 17-32]
  • یادگیری بررسی میزان یادگیری ایروبیک در دانشجویان کم‌تحرک با توجه به سبک‌های شناختی [دوره 11، شماره 35، 1398، صفحه 49-62]
  • یادگیری حرکتی تأثیر نوع کانون توجه و فراوانی بازخورد بر دانش آشکار و یادگیری پرتاب آزاد بسکتبال [دوره 11، شماره 35، 1398، صفحه 85-102]
  • یادگیری حرکتی پنهان تحکیم مبتنی‌بر ثبات در حافظة حرکتی پنهان [دوره 11، شماره 35، 1398، صفحه 17-34]
  • یادگیری مشاهده‌ای تأثیر سطح مهارت الگو و تواتر بازخورد بر یادگیری تکلیف هدف‌گیری زنجیره‌ای ساده [دوره 11، شماره 36، 1398، صفحه 17-34]