آزمون KTKویژگیهای روانسنجی (روایی و پایایی) نسخة فارسی آزمون هماهنگی بدن (KTK) در کودکان پنج تا 14 سالة شهر تهران: مطالعه مقدماتی [دوره 11، شماره 38، 1398، صفحه 71-96]
آزمون استروپخستگی ذهنی اثر بازخورد به کوششهای موفق در یادگیری حرکتی را تخریب میکند [دوره 11، شماره 37، 1398، صفحه 135-150]
آزمون رشد حرکتی درشتتعیین روایی و پایایی آزمون اولریخ ـ سه (TGMD-3) با حمایت بینایی در پسران با اختلال اتیسم [دوره 11، شماره 37، 1398، صفحه 33-52]
آموزش بازی مبتنیبر تاکتیکتأثیر سه رویکرد آموزشی بر عملکرد بازی بسکتبال در دانشجویان پسر [دوره 11، شماره 35، 1398، صفحه 63-84]
آموزش غیرخطینقش دستکاری قیود تکلیف بر یادگیری مهارتها و راهبردهای بسکتبال به روش آموزش غیرخطی [دوره 11، شماره 38، 1398، صفحه 115-128]
ا
اتیسمتعیین روایی و پایایی آزمون اولریخ ـ سه (TGMD-3) با حمایت بینایی در پسران با اختلال اتیسم [دوره 11، شماره 37، 1398، صفحه 33-52]
اختلالات بیناییمقایسة اختلالات بینایی و مشکلات حرکتی دربین کودکان زودرس و سالم سه تا هفت سال [دوره 11، شماره 37، 1398، صفحه 87-106]
اختلال هماهنگی رشدیتأثیر تمرین ریتمیک ایروبیک با موسیقی بر هوش هیجانی و تبحر حرکتی در کودکان با اختلال هماهنگی رشدی [دوره 11، شماره 36، 1398، صفحه 53-66]
اختلال هماهنگی رشدیاثر مداخلة تمرین حرکتی بر کارکرد اجرایی و انعطاف شناختی پسران هشت تا 10 سالة دارای اختلال هماهنگی رشدی [دوره 11، شماره 38، 1398، صفحه 35-46]
ارزیابیشناسایی مؤلفههای معلم اثربخش تربیتبدنی و ارزیابی وضعیت آن در مدارس شهر زنجان [دوره 11، شماره 38، 1398، صفحه 47-70]
اکتسابمقایسة اثر رقابت فردی و گروهی بر اکتساب و یادداری یک مهارت ورزشی [دوره 11، شماره 37، 1398، صفحه 17-32]
تکلیف تولید نیروخستگی ذهنی اثر بازخورد به کوششهای موفق در یادگیری حرکتی را تخریب میکند [دوره 11، شماره 37، 1398، صفحه 135-150]
تکلیف دوگانهتأثیر دستکاری کانون توجه بر اجرای ضربة فورهند تاپ اسپین بازیکنان ماهر و مبتدی تنیس روی میز در شرایط فشار روانی بالا [دوره 11، شماره 36، 1398، صفحه 67-88]
تکلیف سادهتأثیر سطح مهارت الگو و تواتر بازخورد بر یادگیری تکلیف هدفگیری زنجیرهای ساده [دوره 11، شماره 36، 1398، صفحه 17-34]
تکلیف فراقامتیاثر کانون توجه درونی و بیرونی بر نوسان در تکالیف قامتی و فراقامتی در سالمندان [دوره 11، شماره 36، 1398، صفحه 89-104]
تکلیف هدفگیری زنجیرهایتأثیر سطح مهارت الگو و تواتر بازخورد بر یادگیری تکلیف هدفگیری زنجیرهای ساده [دوره 11، شماره 36، 1398، صفحه 17-34]
تکنیکاثر تمرینهای چشم ساکن بر یادگیری مهارتهای تنیس روی میز [دوره 11، شماره 37، 1398، صفحه 53-68]
تمرکز توجهاثر کانون توجه درونی و بیرونی بر نوسان در تکالیف قامتی و فراقامتی در سالمندان [دوره 11، شماره 36، 1398، صفحه 89-104]
تمرین در بارداریتأثیر تمرینهای هوازی، مقاومتی و ترکیبی در دوران بارداری بر رشد مهارتهای حرکتی ظریف و درشت کودکان 12 ماهه [دوره 11، شماره 38، 1398، صفحه 17-34]
تمرین مشاهدهایتأثیر جفتشدگی ویژگی شخصیتی رقابتجویی و غیررقابتجویی و محیط تمرینی در تمرین مشاهدهای بر یادگیری پرتاب دارت [دوره 11، شماره 35، 1398، صفحه 103-116]
تمرینهای چشم ساکناثر تمرینهای چشم ساکن بر یادگیری مهارتهای تنیس روی میز [دوره 11، شماره 37، 1398، صفحه 53-68]
تواتر بازخوردتأثیر سطح مهارت الگو و تواتر بازخورد بر یادگیری تکلیف هدفگیری زنجیرهای ساده [دوره 11، شماره 36، 1398، صفحه 17-34]
توهم بینایی ابینگهاووساثر توهم بینایی بر یادگیری حرکتی ضربة پاتگلف و خودکارآمدی در سالمندان [دوره 11، شماره 37، 1398، صفحه 151-166]
ج
جفتشدگی مفاصلتأثیر قیود تکلیف بر تغییرپذیری هماهنگی در کوششهای موفق و ناموفق پاس چیپ فوتبال [دوره 11، شماره 38، 1398، صفحه 97-114]
ح
حافظة فضاییتأثیر تمرین هوازی تداومی متوسط و تناوبی شدید قبل از ایسکمی مغزی بر حافظة فضایی و شاخص نروتروفیک BDNF موشهای صحرایی نر [دوره 11، شماره 36، 1398، صفحه 35-52]
حرکات درشتمدلیابی عوامل پویای مؤثر در رشد حرکات درشت اطفال نه تا 12 ماهه با استفاده از مدل معادلات ساختاری [دوره 11، شماره 36، 1398، صفحه 149-168]
حمایت بیناییتعیین روایی و پایایی آزمون اولریخ ـ سه (TGMD-3) با حمایت بینایی در پسران با اختلال اتیسم [دوره 11، شماره 37، 1398، صفحه 33-52]
خ
خستگی ذهنیخستگی ذهنی اثر بازخورد به کوششهای موفق در یادگیری حرکتی را تخریب میکند [دوره 11، شماره 37، 1398، صفحه 135-150]
خودآهنگاثر تمرینهای چشم ساکن بر یادگیری مهارتهای تنیس روی میز [دوره 11، شماره 37، 1398، صفحه 53-68]
د
دانش آشکارتأثیر نوع کانون توجه و فراوانی بازخورد بر دانش آشکار و یادگیری پرتاب آزاد بسکتبال [دوره 11، شماره 35، 1398، صفحه 85-102]
درجات آزادیتأثیر دستکاری کانون توجه بر اجرای ضربة فورهند تاپ اسپین بازیکنان ماهر و مبتدی تنیس روی میز در شرایط فشار روانی بالا [دوره 11، شماره 36، 1398، صفحه 67-88]
دستکاری قیودنقش دستکاری قیود تکلیف بر یادگیری مهارتها و راهبردهای بسکتبال به روش آموزش غیرخطی [دوره 11، شماره 38، 1398، صفحه 115-128]
دقت عملکرداثر تمرینهای چشم ساکن بر یادگیری مهارتهای تنیس روی میز [دوره 11، شماره 37، 1398، صفحه 53-68]
دورة طفولیتتأثیر تمرینهای هوازی، مقاومتی و ترکیبی در دوران بارداری بر رشد مهارتهای حرکتی ظریف و درشت کودکان 12 ماهه [دوره 11، شماره 38، 1398، صفحه 17-34]
رشد حرکتیروایی و پایایی آزمون رشد مهارتهایحرکتی درشت اولریخ – نسخة سوم در کودکان دختر و پسر هفت تا نه سالة شهر تهران [دوره 11، شماره 36، 1398، صفحه 127-148]
رفتار حرکتیتحلیل محتوا و مقایسة نشریههای تخصصی در حوزه رفتار حرکتی و روانشناسی ورزشی ایران [دوره 11، شماره 37، 1398، صفحه 107-134]
رقابت فردیمقایسة اثر رقابت فردی و گروهی بر اکتساب و یادداری یک مهارت ورزشی [دوره 11، شماره 37، 1398، صفحه 17-32]
رقابت گروهیمقایسة اثر رقابت فردی و گروهی بر اکتساب و یادداری یک مهارت ورزشی [دوره 11، شماره 37، 1398، صفحه 17-32]
روانسنجیتعیین روایی و پایایی آزمون اولریخ ـ سه (TGMD-3) با حمایت بینایی در پسران با اختلال اتیسم [دوره 11، شماره 37، 1398، صفحه 33-52]
روانسنجیویژگیهای روانسنجی (روایی و پایایی) نسخة فارسی آزمون هماهنگی بدن (KTK) در کودکان پنج تا 14 سالة شهر تهران: مطالعه مقدماتی [دوره 11، شماره 38، 1398، صفحه 71-96]
روانشناسی ورزشیتحلیل محتوا و مقایسة نشریههای تخصصی در حوزه رفتار حرکتی و روانشناسی ورزشی ایران [دوره 11، شماره 37، 1398، صفحه 107-134]
رواییاعتباریابی نسخۀ فارسی آزمون شاخص راهرفتن پویا در بیماران مبتلابه مولتیپل اسکلروزیس (نسخۀ چهار موردی) [دوره 11، شماره 35، 1398، صفحه 117-132]
س
سالمندیاثر توهم بینایی بر یادگیری حرکتی ضربة پاتگلف و خودکارآمدی در سالمندان [دوره 11، شماره 37، 1398، صفحه 151-166]
سبکهای شناختیبررسی میزان یادگیری ایروبیک در دانشجویان کمتحرک با توجه به سبکهای شناختی [دوره 11، شماره 35، 1398، صفحه 49-62]
سبکهای فرزندپروریتأثیر سبکهای فرزندپروری بر مهارتهای حرکتی بنیادی کودکان پنج تا شش سال [دوره 11، شماره 35، 1398، صفحه 133-150]
سرویس والیبالمقایسة اثر رقابت فردی و گروهی بر اکتساب و یادداری یک مهارت ورزشی [دوره 11، شماره 37، 1398، صفحه 17-32]
سطح مهارت الگوتأثیر سطح مهارت الگو و تواتر بازخورد بر یادگیری تکلیف هدفگیری زنجیرهای ساده [دوره 11، شماره 36، 1398، صفحه 17-34]
سکتة مغزیتأثیر تمرین هوازی تداومی متوسط و تناوبی شدید قبل از ایسکمی مغزی بر حافظة فضایی و شاخص نروتروفیک BDNF موشهای صحرایی نر [دوره 11، شماره 36، 1398، صفحه 35-52]
سیستمهای پویاتأثیر قیود تکلیف بر تغییرپذیری هماهنگی در کوششهای موفق و ناموفق پاس چیپ فوتبال [دوره 11، شماره 38، 1398، صفحه 97-114]
سیستمهای پیچیدهشناسایی نقشههای خودسازمانی در تیم ملی فوتبال ایران از دیدگاه نظریة شبکههای اجتماعی: تحلیلی بر عملکرد هجومی در مسابقات جام جهانی 2018 روسیه [دوره 11، شماره 37، 1398، صفحه 69-86]
سینرژیهای تیمیشناسایی نقشههای خودسازمانی در تیم ملی فوتبال ایران از دیدگاه نظریة شبکههای اجتماعی: تحلیلی بر عملکرد هجومی در مسابقات جام جهانی 2018 روسیه [دوره 11، شماره 37، 1398، صفحه 69-86]
ش
شاخص راهرفتن پویااعتباریابی نسخۀ فارسی آزمون شاخص راهرفتن پویا در بیماران مبتلابه مولتیپل اسکلروزیس (نسخۀ چهار موردی) [دوره 11، شماره 35، 1398، صفحه 117-132]
شبکههای اجتماعیشناسایی نقشههای خودسازمانی در تیم ملی فوتبال ایران از دیدگاه نظریة شبکههای اجتماعی: تحلیلی بر عملکرد هجومی در مسابقات جام جهانی 2018 روسیه [دوره 11، شماره 37، 1398، صفحه 69-86]
ط
طفلمدلیابی عوامل پویای مؤثر در رشد حرکات درشت اطفال نه تا 12 ماهه با استفاده از مدل معادلات ساختاری [دوره 11، شماره 36، 1398، صفحه 149-168]
ع
عملکرد بازیتأثیر سه رویکرد آموزشی بر عملکرد بازی بسکتبال در دانشجویان پسر [دوره 11، شماره 35، 1398، صفحه 63-84]
عوامل فردیمدلیابی عوامل پویای مؤثر در رشد حرکات درشت اطفال نه تا 12 ماهه با استفاده از مدل معادلات ساختاری [دوره 11، شماره 36، 1398، صفحه 149-168]
عوامل مادرمدلیابی عوامل پویای مؤثر در رشد حرکات درشت اطفال نه تا 12 ماهه با استفاده از مدل معادلات ساختاری [دوره 11، شماره 36، 1398، صفحه 149-168]
عوامل محیطیمدلیابی عوامل پویای مؤثر در رشد حرکات درشت اطفال نه تا 12 ماهه با استفاده از مدل معادلات ساختاری [دوره 11، شماره 36، 1398، صفحه 149-168]
ف
فراوانی بازخوردتأثیر نوع کانون توجه و فراوانی بازخورد بر دانش آشکار و یادگیری پرتاب آزاد بسکتبال [دوره 11، شماره 35، 1398، صفحه 85-102]
فشار روانیتأثیر دستکاری کانون توجه بر اجرای ضربة فورهند تاپ اسپین بازیکنان ماهر و مبتدی تنیس روی میز در شرایط فشار روانی بالا [دوره 11، شماره 36، 1398، صفحه 67-88]
فعالیت بدنیتأثیر تمرینهای هوازی، مقاومتی و ترکیبی در دوران بارداری بر رشد مهارتهای حرکتی ظریف و درشت کودکان 12 ماهه [دوره 11، شماره 38، 1398، صفحه 17-34]
فعالیت تداومیتأثیر تمرین هوازی تداومی متوسط و تناوبی شدید قبل از ایسکمی مغزی بر حافظة فضایی و شاخص نروتروفیک BDNF موشهای صحرایی نر [دوره 11، شماره 36، 1398، صفحه 35-52]
فعالیت تناوبیتأثیر تمرین هوازی تداومی متوسط و تناوبی شدید قبل از ایسکمی مغزی بر حافظة فضایی و شاخص نروتروفیک BDNF موشهای صحرایی نر [دوره 11، شماره 36، 1398، صفحه 35-52]
ق
قامتاثر کانون توجه درونی و بیرونی بر نوسان در تکالیف قامتی و فراقامتی در سالمندان [دوره 11، شماره 36، 1398، صفحه 89-104]
قیود تکلیفنقش دستکاری قیود تکلیف بر یادگیری مهارتها و راهبردهای بسکتبال به روش آموزش غیرخطی [دوره 11، شماره 38، 1398، صفحه 115-128]
ک
کارکرد اجراییاثر مداخلة تمرین حرکتی بر کارکرد اجرایی و انعطاف شناختی پسران هشت تا 10 سالة دارای اختلال هماهنگی رشدی [دوره 11، شماره 38، 1398، صفحه 35-46]
کانون توجهتأثیر دستکاری کانون توجه بر اجرای ضربة فورهند تاپ اسپین بازیکنان ماهر و مبتدی تنیس روی میز در شرایط فشار روانی بالا [دوره 11، شماره 36، 1398، صفحه 67-88]
کانون توجه بازخوردتأثیر نوع کانون توجه و فراوانی بازخورد بر دانش آشکار و یادگیری پرتاب آزاد بسکتبال [دوره 11، شماره 35، 1398، صفحه 85-102]
کدگذاری برداریتأثیر قیود تکلیف بر تغییرپذیری هماهنگی در کوششهای موفق و ناموفق پاس چیپ فوتبال [دوره 11، شماره 38، 1398، صفحه 97-114]
کنترل خودکاراثر کانون توجه درونی و بیرونی بر نوسان در تکالیف قامتی و فراقامتی در سالمندان [دوره 11، شماره 36، 1398، صفحه 89-104]
کودکان زودرسمقایسة اختلالات بینایی و مشکلات حرکتی دربین کودکان زودرس و سالم سه تا هفت سال [دوره 11، شماره 37، 1398، صفحه 87-106]
کودکیتأثیر سبکهای فرزندپروری بر مهارتهای حرکتی بنیادی کودکان پنج تا شش سال [دوره 11، شماره 35، 1398، صفحه 133-150]
م
مؤلفههای معلم اثربخششناسایی مؤلفههای معلم اثربخش تربیتبدنی و ارزیابی وضعیت آن در مدارس شهر زنجان [دوره 11، شماره 38، 1398، صفحه 47-70]
مجموعة آزمون TGMD-3روایی و پایایی آزمون رشد مهارتهایحرکتی درشت اولریخ – نسخة سوم در کودکان دختر و پسر هفت تا نه سالة شهر تهران [دوره 11، شماره 36، 1398، صفحه 127-148]
مجموعه آزمونویژگیهای روانسنجی (روایی و پایایی) نسخة فارسی آزمون هماهنگی بدن (KTK) در کودکان پنج تا 14 سالة شهر تهران: مطالعه مقدماتی [دوره 11، شماره 38، 1398، صفحه 71-96]
محیط تمرینی رقابتیتأثیر جفتشدگی ویژگی شخصیتی رقابتجویی و غیررقابتجویی و محیط تمرینی در تمرین مشاهدهای بر یادگیری پرتاب دارت [دوره 11، شماره 35، 1398، صفحه 103-116]
محیط تمرینی غیررقابتیتأثیر جفتشدگی ویژگی شخصیتی رقابتجویی و غیررقابتجویی و محیط تمرینی در تمرین مشاهدهای بر یادگیری پرتاب دارت [دوره 11، شماره 35، 1398، صفحه 103-116]
مداخلة تمرینهای حرکتیاثر مداخلة تمرین حرکتی بر کارکرد اجرایی و انعطاف شناختی پسران هشت تا 10 سالة دارای اختلال هماهنگی رشدی [دوره 11، شماره 38، 1398، صفحه 35-46]
مشکلات حرکتیمقایسة اختلالات بینایی و مشکلات حرکتی دربین کودکان زودرس و سالم سه تا هفت سال [دوره 11، شماره 37، 1398، صفحه 87-106]
معلم تربیتبدنیشناسایی مؤلفههای معلم اثربخش تربیتبدنی و ارزیابی وضعیت آن در مدارس شهر زنجان [دوره 11، شماره 38، 1398، صفحه 47-70]
مهارتهای حرکتیتأثیر تمرینهای هوازی، مقاومتی و ترکیبی در دوران بارداری بر رشد مهارتهای حرکتی ظریف و درشت کودکان 12 ماهه [دوره 11، شماره 38، 1398، صفحه 17-34]
مهارتهای حرکتی بنیادیتأثیر سبکهای فرزندپروری بر مهارتهای حرکتی بنیادی کودکان پنج تا شش سال [دوره 11، شماره 35، 1398، صفحه 133-150]
مولتیپل اسکلروزیساعتباریابی نسخۀ فارسی آزمون شاخص راهرفتن پویا در بیماران مبتلابه مولتیپل اسکلروزیس (نسخۀ چهار موردی) [دوره 11، شماره 35، 1398، صفحه 117-132]
ن
نشریة علمی- پژوهشیتحلیل محتوا و مقایسة نشریههای تخصصی در حوزه رفتار حرکتی و روانشناسی ورزشی ایران [دوره 11، شماره 37، 1398، صفحه 107-134]
نظریة گرافشناسایی نقشههای خودسازمانی در تیم ملی فوتبال ایران از دیدگاه نظریة شبکههای اجتماعی: تحلیلی بر عملکرد هجومی در مسابقات جام جهانی 2018 روسیه [دوره 11، شماره 37، 1398، صفحه 69-86]
نظریة یادگیری حرکتی بهینهاثر توهم بینایی بر یادگیری حرکتی ضربة پاتگلف و خودکارآمدی در سالمندان [دوره 11، شماره 37، 1398، صفحه 151-166]
نقشههای خودسازمانشناسایی نقشههای خودسازمانی در تیم ملی فوتبال ایران از دیدگاه نظریة شبکههای اجتماعی: تحلیلی بر عملکرد هجومی در مسابقات جام جهانی 2018 روسیه [دوره 11، شماره 37، 1398، صفحه 69-86]
و
وزن هنگام تولدمقایسة اختلالات بینایی و مشکلات حرکتی دربین کودکان زودرس و سالم سه تا هفت سال [دوره 11، شماره 37، 1398، صفحه 87-106]
ویژگی رقابتجویی و غیررقابتجوییتأثیر جفتشدگی ویژگی شخصیتی رقابتجویی و غیررقابتجویی و محیط تمرینی در تمرین مشاهدهای بر یادگیری پرتاب دارت [دوره 11، شماره 35، 1398، صفحه 103-116]
ویژگیهای روانسنجیروایی و پایایی آزمون رشد مهارتهایحرکتی درشت اولریخ – نسخة سوم در کودکان دختر و پسر هفت تا نه سالة شهر تهران [دوره 11، شماره 36، 1398، صفحه 127-148]
ه
هماهنگی بدنویژگیهای روانسنجی (روایی و پایایی) نسخة فارسی آزمون هماهنگی بدن (KTK) در کودکان پنج تا 14 سالة شهر تهران: مطالعه مقدماتی [دوره 11، شماره 38، 1398، صفحه 71-96]
هوش هیجانیتأثیر تمرین ریتمیک ایروبیک با موسیقی بر هوش هیجانی و تبحر حرکتی در کودکان با اختلال هماهنگی رشدی [دوره 11، شماره 36، 1398، صفحه 53-66]
ی
یادداریمقایسة اثر رقابت فردی و گروهی بر اکتساب و یادداری یک مهارت ورزشی [دوره 11، شماره 37، 1398، صفحه 17-32]
یادگیریبررسی میزان یادگیری ایروبیک در دانشجویان کمتحرک با توجه به سبکهای شناختی [دوره 11، شماره 35، 1398، صفحه 49-62]
یادگیری حرکتیتأثیر نوع کانون توجه و فراوانی بازخورد بر دانش آشکار و یادگیری پرتاب آزاد بسکتبال [دوره 11، شماره 35، 1398، صفحه 85-102]