آزمون برونینکس-اوزرتسکیآیا شاخصهای سلامت نوزادان و وضعیت اجتماعی-اقتصادی والدین میتواند رشد حرکتی و ادراک بینایی کودکان را پیشبینی کند؟ [دوره 15، شماره 51، 1402، صفحه 115-138]
آزمون بنتونآیا شاخصهای سلامت نوزادان و وضعیت اجتماعی-اقتصادی والدین میتواند رشد حرکتی و ادراک بینایی کودکان را پیشبینی کند؟ [دوره 15، شماره 51، 1402، صفحه 115-138]
آموزش تطبیقی مبتنی بر عملکردتاثیر خودکنترلی دشواری تکلیف در ابتدا و انتهای تمرین بر یادگیری حرکتی [دوره 15، شماره 53، 1402، صفحه 49-68]
آموزش خطیمقایسه اثربخشی آموزش خطی و غیرخطی بر دانش فراشناختی و یادگیری مهارت دریبل فوتبال [دوره 15، شماره 54، 1402، صفحه 97-118]
آموزش غیرخطیمقایسه اثربخشی آموزش خطی و غیرخطی بر دانش فراشناختی و یادگیری مهارت دریبل فوتبال [دوره 15، شماره 54، 1402، صفحه 97-118]
ا
اجراتأثیر دستورالعملهای کانون توجه بر کارآمدی عضلانی و عملکرد حرکتی افراد ماهر [دوره 15، شماره 54، 1402، صفحه 61-78]
اختلال شناختیتاثیر تمرین تناوبی با شدت بالا (HIIT) و مکمل غذایی کورکومین بر عملکرد شناختی، حرکتی و شاخص-های اکسیداسیون در مغز موشهای نر Balb/C در معرض نیترات سرب [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 69-100]
ادراک عمقتأثیر تمرینات ادراک بینایی بر ادراک عمق کودکان دارای اختلال نارسایی توجه - بیش فعالی [دوره 15، شماره 53، 1402، صفحه 17-32]
اصلاحات قامتی پیش بینانهارتباط بین کنترل پیش خوراندی قامت و خطای ثابت و متغیر در تکلیف زمانبندی پیش بینی انطباقی: مطالعه بازیکنان ماهر و مبتدی تنیس روی میز [دوره 15، شماره 51، 1402، صفحه 41-66]
اعمال مهاریتاثیر تمرین با انسداد بینایی بر اجرای مهارت فورهند بازیکنان غیرماهر تنیس روی میز [دوره 15، شماره 53، 1402، صفحه 31-46]
افتادن سالمندانتاثیر دستکاری قیود تکلیف بر شاخص های کینتیکی و تعادلی مرتبط با خطر افتادن در سالمندان [دوره 15، شماره 51، 1402، صفحه 167-190]
افراد ماهرتأثیر دستورالعملهای کانون توجه بر کارآمدی عضلانی و عملکرد حرکتی افراد ماهر [دوره 15، شماره 54، 1402، صفحه 61-78]
الکترومایوگرافیارتباط بین کنترل پیش خوراندی قامت و خطای ثابت و متغیر در تکلیف زمانبندی پیش بینی انطباقی: مطالعه بازیکنان ماهر و مبتدی تنیس روی میز [دوره 15، شماره 51، 1402، صفحه 41-66]
الگوی حرکتتاثیر نمای دیداری یک مدل نقاط روشن بر روی یادگیری یک مهارت پرتاب بیسبال: یک مطالعه سینماتیکی [دوره 15، شماره 54، 1402، صفحه 47-60]
انتخاب تمرینتأثیر انتخاب ترتیب نوع تمرین بر یادگیری و سازوکارهای انگیزشی و پردازش اطلاعات در تکلیف هدفگیری [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 127-152]
انتخابهای غیرمرتبط با تکلیفاثر حمایت خودمختاری بر یادگیری تکلیف پرتاب از بالای شانه دانش آموزان مقطع ابتدایی [دوره 15، شماره 54، 1402، صفحه 119-132]
انتخابهای مرتبط با تکلیفاثر حمایت خودمختاری بر یادگیری تکلیف پرتاب از بالای شانه دانش آموزان مقطع ابتدایی [دوره 15، شماره 54، 1402، صفحه 119-132]
انتقالتاثیر رویکرد آموزش افتراقی و دستورالعمل های توجهی بر یادداری و انتقال شوت فوتسال [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 101-126]
انسدادتاثیر تمرین با انسداد بینایی بر اجرای مهارت فورهند بازیکنان غیرماهر تنیس روی میز [دوره 15، شماره 53، 1402، صفحه 31-46]
انسداد تحت فشارارزیابی نقش عوامل کینماتیکی در پیشبینی عملکرد حرکتی کودکان ژیمناست 12-10 سال با بررسی اثر انسداد تحت فشار [دوره 15، شماره 53، 1402، صفحه 83-100]
انقباضاتاثر مشارکت خستگی عضلانی مرکزی و محیطی ناشی از انقباضات زیربیشینهی مچ پا بر همکوشیهای عضلانی و کنترل قامت [دوره 15، شماره 51، 1402، صفحه 67-90]
انقباضات بیشینهاثر مشارکت خستگی عضلانی مرکزی و محیطی ناشی از انقباضات زیربیشینهی مچ پا بر همکوشیهای عضلانی و کنترل قامت [دوره 15، شماره 51، 1402، صفحه 67-90]
ب
بازی آزادنقش بالیدگیجسمانی و نوع نگرش والدین به بازی بر شایستگیحرکتی ادراک شده دختران در دوران قرنطینهخانگی ناشی از پاندمی کووید19 [دوره 15، شماره 51، 1402، صفحه 139-166]
بازی در طبیعتنقش بالیدگیجسمانی و نوع نگرش والدین به بازی بر شایستگیحرکتی ادراک شده دختران در دوران قرنطینهخانگی ناشی از پاندمی کووید19 [دوره 15، شماره 51، 1402، صفحه 139-166]
برنامه های باساختارتدوین و بررسی اثر بخشی یک دوره برنامه حرکتی منتخب باساختار، بی ساختار و نیمه ساختار بر رشد حرکتی کودکان 4 تا 7 سال [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 173-202]
برنامه های بی ساختارتدوین و بررسی اثر بخشی یک دوره برنامه حرکتی منتخب باساختار، بی ساختار و نیمه ساختار بر رشد حرکتی کودکان 4 تا 7 سال [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 173-202]
بینایی پیرامونیتاثیر تمرین با انسداد بینایی بر اجرای مهارت فورهند بازیکنان غیرماهر تنیس روی میز [دوره 15، شماره 53، 1402، صفحه 31-46]
بینایی مرکزیتاثیر تمرین با انسداد بینایی بر اجرای مهارت فورهند بازیکنان غیرماهر تنیس روی میز [دوره 15، شماره 53، 1402، صفحه 31-46]
پ
پایداری قامتاثر مشارکت خستگی عضلانی مرکزی و محیطی ناشی از انقباضات زیربیشینهی مچ پا بر همکوشیهای عضلانی و کنترل قامت [دوره 15، شماره 51، 1402، صفحه 67-90]
پرتاب بیسبالتاثیر نمای دیداری یک مدل نقاط روشن بر روی یادگیری یک مهارت پرتاب بیسبال: یک مطالعه سینماتیکی [دوره 15، شماره 54، 1402، صفحه 47-60]
پردازش اطلاعاتتأثیر انتخاب ترتیب نوع تمرین بر یادگیری و سازوکارهای انگیزشی و پردازش اطلاعات در تکلیف هدفگیری [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 127-152]
پیش بینیمقایسه دیدمحیطی و زمان واکنش ساده و انتخابی بین رانندگان خبره و تازه کار [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 43-68]
پیشرفت تحصیلیتوانایی شناختی در ارتباط بین مهارت حرکتی و عملکرد تحصیلی نقش مؤثر دارد [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 153-174]
ت
تحریک جریان مستقیم فراجمجمهای مغزاثر واقعیت مجازی با و بدون تحریک جریان مستقیم فراجمجمه ای مغز بر عملکرد تعادلی دختران نوجوان کم تحرک [دوره 15، شماره 53، 1402، صفحه 113-132]
تست رفتاریتاثیر تمرین تناوبی با شدت بالا (HIIT) و مکمل غذایی کورکومین بر عملکرد شناختی، حرکتی و شاخص-های اکسیداسیون در مغز موشهای نر Balb/C در معرض نیترات سرب [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 69-100]
تصویرسازی حرکتیتأثیر تصویرسازی کانون توجه درونی و بیرونی نزدیک و دور بر زمان پاسخ کاراته کاهای ماهر [دوره 15، شماره 54، 1402، صفحه 17-46]
تعادلتاثیر دستکاری قیود تکلیف بر شاخص های تعادل سالمندان سالم [دوره 15، شماره 53، 1402، صفحه 101-112]
تعادل ایستااثر واقعیت مجازی با و بدون تحریک جریان مستقیم فراجمجمه ای مغز بر عملکرد تعادلی دختران نوجوان کم تحرک [دوره 15، شماره 53، 1402، صفحه 113-132]
تعادل پویااثر واقعیت مجازی با و بدون تحریک جریان مستقیم فراجمجمه ای مغز بر عملکرد تعادلی دختران نوجوان کم تحرک [دوره 15، شماره 53، 1402، صفحه 113-132]
تغییرپذیریارتباط بین کنترل پیش خوراندی قامت و خطای ثابت و متغیر در تکلیف زمانبندی پیش بینی انطباقی: مطالعه بازیکنان ماهر و مبتدی تنیس روی میز [دوره 15، شماره 51، 1402، صفحه 41-66]
تمرینات بیناییتأثیر تمرینات ادراک بینایی بر ادراک عمق کودکان دارای اختلال نارسایی توجه - بیش فعالی [دوره 15، شماره 53، 1402، صفحه 17-32]
تمرین تناوبی با شدت بالاتاثیر تمرین تناوبی با شدت بالا (HIIT) و مکمل غذایی کورکومین بر عملکرد شناختی، حرکتی و شاخص-های اکسیداسیون در مغز موشهای نر Balb/C در معرض نیترات سرب [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 69-100]
تمرین مغزیتاثیر نوروفیدبک و تمرین حرکتی بر اکتساب و یادداری عملکرد حرکتی رویه ای [دوره 15، شماره 51، 1402، صفحه 91-114]
تنیس روی میزتاثیر تمرین شبکههای توجه بر رفتار خیرگی و یادگیری مهارت فورهند تنیس روی میز [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 17-42]
توانایی حرکتیمقایسه دیدمحیطی و زمان واکنش ساده و انتخابی بین رانندگان خبره و تازه کار [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 43-68]
توانایی شناختیتوانایی شناختی در ارتباط بین مهارت حرکتی و عملکرد تحصیلی نقش مؤثر دارد [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 153-174]
توجه بیرونیتاثیر کانون توجه بیرونی و خودمختاری بر یادگیری یک تکلیف حرکتی هدفگیری [دوره 15، شماره 53، 1402، صفحه 69-82]
ج
جستجوی بیناییتاثیر تمرین شبکههای توجه بر رفتار خیرگی و یادگیری مهارت فورهند تنیس روی میز [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 17-42]
ح
حرکت انسانتاثیر نوروفیدبک و تمرین حرکتی بر اکتساب و یادداری عملکرد حرکتی رویه ای [دوره 15، شماره 51، 1402، صفحه 91-114]
خبرگیمقایسه دیدمحیطی و زمان واکنش ساده و انتخابی بین رانندگان خبره و تازه کار [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 43-68]
خودتنظیمیتاثیر خودکنترلی دشواری تکلیف در ابتدا و انتهای تمرین بر یادگیری حرکتی [دوره 15، شماره 53، 1402، صفحه 49-68]
خودکنترلیتأثیر انتخاب ترتیب نوع تمرین بر یادگیری و سازوکارهای انگیزشی و پردازش اطلاعات در تکلیف هدفگیری [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 127-152]
خودکنترلی جزئیتاثیر خودکنترلی دشواری تکلیف در ابتدا و انتهای تمرین بر یادگیری حرکتی [دوره 15، شماره 53، 1402، صفحه 49-68]
خودمختاریتاثیر کانون توجه بیرونی و خودمختاری بر یادگیری یک تکلیف حرکتی هدفگیری [دوره 15، شماره 53، 1402، صفحه 69-82]
د
دانش فراشناختیمقایسه اثربخشی آموزش خطی و غیرخطی بر دانش فراشناختی و یادگیری مهارت دریبل فوتبال [دوره 15، شماره 54، 1402، صفحه 97-118]
دختران نوجوان کم تحرکاثر واقعیت مجازی با و بدون تحریک جریان مستقیم فراجمجمه ای مغز بر عملکرد تعادلی دختران نوجوان کم تحرک [دوره 15، شماره 53، 1402، صفحه 113-132]
دستگاه وینامقایسه دیدمحیطی و زمان واکنش ساده و انتخابی بین رانندگان خبره و تازه کار [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 43-68]
دستور العملهای توجهی بیرونی و درونیتاثیر رویکرد آموزش افتراقی و دستورالعمل های توجهی بر یادداری و انتقال شوت فوتسال [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 101-126]
دشواری تکلیفتاثیر خودکنترلی دشواری تکلیف در ابتدا و انتهای تمرین بر یادگیری حرکتی [دوره 15، شماره 53، 1402، صفحه 49-68]
دقتارتباط بین کنترل پیش خوراندی قامت و خطای ثابت و متغیر در تکلیف زمانبندی پیش بینی انطباقی: مطالعه بازیکنان ماهر و مبتدی تنیس روی میز [دوره 15، شماره 51، 1402، صفحه 41-66]
دقت عملکردتاثیر تمرین شبکههای توجه بر رفتار خیرگی و یادگیری مهارت فورهند تنیس روی میز [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 17-42]
ر
رانندگی ایمنمقایسه دیدمحیطی و زمان واکنش ساده و انتخابی بین رانندگان خبره و تازه کار [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 43-68]
رشد حرکتیتدوین و بررسی اثر بخشی یک دوره برنامه حرکتی منتخب باساختار، بی ساختار و نیمه ساختار بر رشد حرکتی کودکان 4 تا 7 سال [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 173-202]
رشد حرکتیارتباط بین فراهمسازهای رشدی با شایستگی حرکتی ادارکشده در کودکان پیشدبستانی [دوره 15، شماره 54، 1402، صفحه 133-148]
رشد حرکتی درشتتدوین و بررسی اثر بخشی یک دوره برنامه حرکتی منتخب باساختار، بی ساختار و نیمه ساختار بر رشد حرکتی کودکان 4 تا 7 سال [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 173-202]
رفتار خیرگیتاثیر تمرین شبکههای توجه بر رفتار خیرگی و یادگیری مهارت فورهند تنیس روی میز [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 17-42]
روش آشوب رویکرد یادگیری افتراقیتاثیر رویکرد آموزش افتراقی و دستورالعمل های توجهی بر یادداری و انتقال شوت فوتسال [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 101-126]
ریتم آلفاتاثیر نوروفیدبک و تمرین حرکتی بر اکتساب و یادداری عملکرد حرکتی رویه ای [دوره 15، شماره 51، 1402، صفحه 91-114]
ز
زمانبندی پیشبینی انطباقیارتباط بین کنترل پیش خوراندی قامت و خطای ثابت و متغیر در تکلیف زمانبندی پیش بینی انطباقی: مطالعه بازیکنان ماهر و مبتدی تنیس روی میز [دوره 15، شماره 51، 1402، صفحه 41-66]
زمان پاسختأثیر تصویرسازی کانون توجه درونی و بیرونی نزدیک و دور بر زمان پاسخ کاراته کاهای ماهر [دوره 15، شماره 54، 1402، صفحه 17-46]
زیربیشینهاثر مشارکت خستگی عضلانی مرکزی و محیطی ناشی از انقباضات زیربیشینهی مچ پا بر همکوشیهای عضلانی و کنترل قامت [دوره 15، شماره 51، 1402، صفحه 67-90]
ژ
ژیمناستیکارزیابی نقش عوامل کینماتیکی در پیشبینی عملکرد حرکتی کودکان ژیمناست 12-10 سال با بررسی اثر انسداد تحت فشار [دوره 15، شماره 53، 1402، صفحه 83-100]
س
سازوکارهای انگیزشیتأثیر انتخاب ترتیب نوع تمرین بر یادگیری و سازوکارهای انگیزشی و پردازش اطلاعات در تکلیف هدفگیری [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 127-152]
سالمندتاثیر دستکاری قیود تکلیف بر شاخص های تعادل سالمندان سالم [دوره 15، شماره 53، 1402، صفحه 101-112]
سربتاثیر تمرین تناوبی با شدت بالا (HIIT) و مکمل غذایی کورکومین بر عملکرد شناختی، حرکتی و شاخص-های اکسیداسیون در مغز موشهای نر Balb/C در معرض نیترات سرب [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 69-100]
ش
شاخص عملکردیتاثیر دستکاری قیود تکلیف بر شاخص های تعادل سالمندان سالم [دوره 15، شماره 53، 1402، صفحه 101-112]
شاخص کنیتیکیتاثیر دستکاری قیود تکلیف بر شاخص های کینتیکی و تعادلی مرتبط با خطر افتادن در سالمندان [دوره 15، شماره 51، 1402، صفحه 167-190]
شایستگی حرکتی ادراکشدهارتباط بین فراهمسازهای رشدی با شایستگی حرکتی ادارکشده در کودکان پیشدبستانی [دوره 15، شماره 54، 1402، صفحه 133-148]
شبکههای توجهتاثیر تمرین شبکههای توجه بر رفتار خیرگی و یادگیری مهارت فورهند تنیس روی میز [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 17-42]
ع
عملکردارزیابی نقش عوامل کینماتیکی در پیشبینی عملکرد حرکتی کودکان ژیمناست 12-10 سال با بررسی اثر انسداد تحت فشار [دوره 15، شماره 53، 1402، صفحه 83-100]
عوامل اجتماعی-اقتصادیآیا شاخصهای سلامت نوزادان و وضعیت اجتماعی-اقتصادی والدین میتواند رشد حرکتی و ادراک بینایی کودکان را پیشبینی کند؟ [دوره 15، شماره 51، 1402، صفحه 115-138]
ف
فراهم سازهاارتباط بین فراهمسازهای رشدی با شایستگی حرکتی ادارکشده در کودکان پیشدبستانی [دوره 15، شماره 54، 1402، صفحه 133-148]
فعالسازی ارادیاثر مشارکت خستگی عضلانی مرکزی و محیطی ناشی از انقباضات زیربیشینهی مچ پا بر همکوشیهای عضلانی و کنترل قامت [دوره 15، شماره 51، 1402، صفحه 67-90]
فوتسالتاثیر رویکرد آموزش افتراقی و دستورالعمل های توجهی بر یادداری و انتقال شوت فوتسال [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 101-126]
فورهند تنیس روی میزتاثیر تمرین با انسداد بینایی بر اجرای مهارت فورهند بازیکنان غیرماهر تنیس روی میز [دوره 15، شماره 53، 1402، صفحه 31-46]
ق
قید تکلیفتاثیر دستکاری قیود تکلیف بر شاخص های تعادل سالمندان سالم [دوره 15، شماره 53، 1402، صفحه 101-112]
قیود تکلیفتاثیر دستکاری قیود تکلیف بر شاخص های کینتیکی و تعادلی مرتبط با خطر افتادن در سالمندان [دوره 15، شماره 51، 1402، صفحه 167-190]
ک
کاراتهتأثیر تصویرسازی کانون توجه درونی و بیرونی نزدیک و دور بر زمان پاسخ کاراته کاهای ماهر [دوره 15، شماره 54، 1402، صفحه 17-46]
کانون توجهتأثیر تصویرسازی کانون توجه درونی و بیرونی نزدیک و دور بر زمان پاسخ کاراته کاهای ماهر [دوره 15، شماره 54، 1402، صفحه 17-46]
کانون توجهتأثیر دستورالعملهای کانون توجه بر کارآمدی عضلانی و عملکرد حرکتی افراد ماهر [دوره 15، شماره 54، 1402، صفحه 61-78]
کودکانآیا شاخصهای سلامت نوزادان و وضعیت اجتماعی-اقتصادی والدین میتواند رشد حرکتی و ادراک بینایی کودکان را پیشبینی کند؟ [دوره 15، شماره 51، 1402، صفحه 115-138]
کورکومینتاثیر تمرین تناوبی با شدت بالا (HIIT) و مکمل غذایی کورکومین بر عملکرد شناختی، حرکتی و شاخص-های اکسیداسیون در مغز موشهای نر Balb/C در معرض نیترات سرب [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 69-100]
کووید 19نقش بالیدگیجسمانی و نوع نگرش والدین به بازی بر شایستگیحرکتی ادراک شده دختران در دوران قرنطینهخانگی ناشی از پاندمی کووید19 [دوره 15، شماره 51، 1402، صفحه 139-166]
کینماتیکارزیابی نقش عوامل کینماتیکی در پیشبینی عملکرد حرکتی کودکان ژیمناست 12-10 سال با بررسی اثر انسداد تحت فشار [دوره 15، شماره 53، 1402، صفحه 83-100]
م
مهارت حرکتیتوانایی شناختی در ارتباط بین مهارت حرکتی و عملکرد تحصیلی نقش مؤثر دارد [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 153-174]
مهارت حرکتی بنیادیارتباط بین فراهمسازهای رشدی با شایستگی حرکتی ادارکشده در کودکان پیشدبستانی [دوره 15، شماره 54، 1402، صفحه 133-148]
نارسایی توجه - بیش فعالیتأثیر تمرینات ادراک بینایی بر ادراک عمق کودکان دارای اختلال نارسایی توجه - بیش فعالی [دوره 15، شماره 53، 1402، صفحه 17-32]
نظریه بهینه یادگیری حرکتیتاثیر کانون توجه بیرونی و خودمختاری بر یادگیری یک تکلیف حرکتی هدفگیری [دوره 15، شماره 53، 1402، صفحه 69-82]
نقاط روشنتاثیر نمای دیداری یک مدل نقاط روشن بر روی یادگیری یک مهارت پرتاب بیسبال: یک مطالعه سینماتیکی [دوره 15، شماره 54، 1402، صفحه 47-60]
نگرش والدیننقش بالیدگیجسمانی و نوع نگرش والدین به بازی بر شایستگیحرکتی ادراک شده دختران در دوران قرنطینهخانگی ناشی از پاندمی کووید19 [دوره 15، شماره 51، 1402، صفحه 139-166]
نمای دیداریتاثیر نمای دیداری یک مدل نقاط روشن بر روی یادگیری یک مهارت پرتاب بیسبال: یک مطالعه سینماتیکی [دوره 15، شماره 54، 1402، صفحه 47-60]
نوجوانتاثیر نوروفیدبک و تمرین حرکتی بر اکتساب و یادداری عملکرد حرکتی رویه ای [دوره 15، شماره 51، 1402، صفحه 91-114]
و
واقعیت مجازیاثر واقعیت مجازی با و بدون تحریک جریان مستقیم فراجمجمه ای مغز بر عملکرد تعادلی دختران نوجوان کم تحرک [دوره 15، شماره 53، 1402، صفحه 113-132]
ورزشکار ماهرتأثیر تصویرسازی کانون توجه درونی و بیرونی نزدیک و دور بر زمان پاسخ کاراته کاهای ماهر [دوره 15، شماره 54، 1402، صفحه 17-46]
وزن تولدآیا شاخصهای سلامت نوزادان و وضعیت اجتماعی-اقتصادی والدین میتواند رشد حرکتی و ادراک بینایی کودکان را پیشبینی کند؟ [دوره 15، شماره 51، 1402، صفحه 115-138]
ی
یادآوریتاثیر نوروفیدبک و تمرین حرکتی بر اکتساب و یادداری عملکرد حرکتی رویه ای [دوره 15، شماره 51، 1402، صفحه 91-114]
یادگیریمقایسه اثربخشی آموزش خطی و غیرخطی بر دانش فراشناختی و یادگیری مهارت دریبل فوتبال [دوره 15، شماره 54، 1402، صفحه 97-118]
یادگیری حرکتیتاثیر خودکنترلی دشواری تکلیف در ابتدا و انتهای تمرین بر یادگیری حرکتی [دوره 15، شماره 53، 1402، صفحه 49-68]
یادگیری حرکتیتاثیر رویکرد آموزش افتراقی و دستورالعمل های توجهی بر یادداری و انتقال شوت فوتسال [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 101-126]