آ
  • آزمون برونینکس-اوزرتسکی آیا شاخص‌های سلامت نوزادان و وضعیت اجتماعی-اقتصادی والدین می‌تواند رشد حرکتی و ادراک بینایی کودکان را پیش‌بینی کند؟ [دوره 15، شماره 51، 1402، صفحه 115-138]
  • آزمون بنتون آیا شاخص‌های سلامت نوزادان و وضعیت اجتماعی-اقتصادی والدین می‌تواند رشد حرکتی و ادراک بینایی کودکان را پیش‌بینی کند؟ [دوره 15، شماره 51، 1402، صفحه 115-138]
  • آموزش تطبیقی مبتنی بر عملکرد تاثیر خودکنترلی دشواری تکلیف در ابتدا و انتهای تمرین بر یادگیری حرکتی [دوره 15، شماره 53، 1402، صفحه 49-68]
  • آموزش خطی مقایسه اثربخشی آموزش خطی و غیرخطی بر دانش فراشناختی و یادگیری مهارت دریبل فوتبال [دوره 15، شماره 54، 1402، صفحه 97-118]
  • آموزش غیرخطی مقایسه اثربخشی آموزش خطی و غیرخطی بر دانش فراشناختی و یادگیری مهارت دریبل فوتبال [دوره 15، شماره 54، 1402، صفحه 97-118]
ا
  • اجرا تأثیر دستورالعمل‌های کانون توجه بر کارآمدی عضلانی و عملکرد حرکتی افراد ماهر [دوره 15، شماره 54، 1402، صفحه 61-78]
  • اختلال شناختی تاثیر تمرین تناوبی با شدت بالا (HIIT) و مکمل غذایی کورکومین بر عملکرد شناختی، حرکتی و شاخص-های اکسیداسیون در مغز موش‌های نر Balb/C در معرض نیترات سرب [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 69-100]
  • ادراک عمق تأثیر تمرینات ادراک بینایی بر ادراک عمق کودکان دارای اختلال نارسایی توجه - بیش فعالی [دوره 15، شماره 53، 1402، صفحه 17-32]
  • اصلاحات قامتی پیش بینانه ارتباط بین کنترل پیش خوراندی قامت و خطای ثابت و متغیر در تکلیف زمانبندی پیش بینی انطباقی: مطالعه بازیکنان ماهر و مبتدی تنیس روی میز [دوره 15، شماره 51، 1402، صفحه 41-66]
  • اعمال مهاری تاثیر تمرین با انسداد بینایی بر اجرای مهارت فورهند بازیکنان غیرماهر تنیس روی میز [دوره 15، شماره 53، 1402، صفحه 31-46]
  • افتادن سالمندان تاثیر دستکاری قیود تکلیف بر شاخص های کینتیکی و تعادلی مرتبط با خطر افتادن در سالمندان [دوره 15، شماره 51، 1402، صفحه 167-190]
  • افراد ماهر تأثیر دستورالعمل‌های کانون توجه بر کارآمدی عضلانی و عملکرد حرکتی افراد ماهر [دوره 15، شماره 54، 1402، صفحه 61-78]
  • الکترومایوگرافی ارتباط بین کنترل پیش خوراندی قامت و خطای ثابت و متغیر در تکلیف زمانبندی پیش بینی انطباقی: مطالعه بازیکنان ماهر و مبتدی تنیس روی میز [دوره 15، شماره 51، 1402، صفحه 41-66]
  • الگوی حرکت تاثیر نمای دیداری یک مدل نقاط روشن بر روی یادگیری یک مهارت پرتاب بیسبال: یک مطالعه سینماتیکی [دوره 15، شماره 54، 1402، صفحه 47-60]
  • انتخاب تمرین تأثیر انتخاب ترتیب نوع تمرین بر یادگیری و سازوکارهای انگیزشی و پردازش اطلاعات در تکلیف هدف‌گیری [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 127-152]
  • انتخاب‏های غیرمرتبط با تکلیف اثر حمایت خودمختاری بر یادگیری تکلیف پرتاب از بالای شانه دانش‏ آموزان مقطع ابتدایی [دوره 15، شماره 54، 1402، صفحه 119-132]
  • انتخاب‏های مرتبط با تکلیف اثر حمایت خودمختاری بر یادگیری تکلیف پرتاب از بالای شانه دانش‏ آموزان مقطع ابتدایی [دوره 15، شماره 54، 1402، صفحه 119-132]
  • انتقال تاثیر رویکرد آموزش افتراقی و دستورالعمل های توجهی بر یادداری و انتقال شوت فوتسال [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 101-126]
  • انسداد تاثیر تمرین با انسداد بینایی بر اجرای مهارت فورهند بازیکنان غیرماهر تنیس روی میز [دوره 15، شماره 53، 1402، صفحه 31-46]
  • انسداد تحت فشار ارزیابی نقش عوامل کینماتیکی در پیش‌بینی عملکرد حرکتی کودکان ژیمناست 12-10 سال با بررسی اثر انسداد تحت فشار [دوره 15، شماره 53، 1402، صفحه 83-100]
  • انقباضات اثر مشارکت خستگی عضلانی مرکزی و محیطی ناشی از انقباضات زیربیشینه‌ی مچ پا بر همکوشی‌های عضلانی و کنترل قامت [دوره 15، شماره 51، 1402، صفحه 67-90]
  • انقباضات بیشینه اثر مشارکت خستگی عضلانی مرکزی و محیطی ناشی از انقباضات زیربیشینه‌ی مچ پا بر همکوشی‌های عضلانی و کنترل قامت [دوره 15، شماره 51، 1402، صفحه 67-90]
ب
  • بازی آزاد نقش بالیدگی‌جسمانی و نوع نگرش والدین به بازی بر شایستگی‌حرکتی ادراک شده دختران در دوران قرنطینه‌خانگی ناشی از پاندمی کووید19 [دوره 15، شماره 51، 1402، صفحه 139-166]
  • بازی در طبیعت نقش بالیدگی‌جسمانی و نوع نگرش والدین به بازی بر شایستگی‌حرکتی ادراک شده دختران در دوران قرنطینه‌خانگی ناشی از پاندمی کووید19 [دوره 15، شماره 51، 1402، صفحه 139-166]
  • باغبانی فعالیت بدنی طبیعت محور: مطالعه نیمه تجربی تاثیر فعالیت‌های باغبانی بر رشد ادراکی- حرکتی و شاخص‌های ترسیمی کودکان [دوره 15، شماره 54، 1402، صفحه 79-96]
  • برنامه های باساختار تدوین و بررسی اثر بخشی یک دوره برنامه حرکتی منتخب باساختار، بی ساختار و نیمه ساختار بر رشد حرکتی کودکان 4 تا 7 سال [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 173-202]
  • برنامه های بی ساختار تدوین و بررسی اثر بخشی یک دوره برنامه حرکتی منتخب باساختار، بی ساختار و نیمه ساختار بر رشد حرکتی کودکان 4 تا 7 سال [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 173-202]
  • بینایی پیرامونی تاثیر تمرین با انسداد بینایی بر اجرای مهارت فورهند بازیکنان غیرماهر تنیس روی میز [دوره 15، شماره 53، 1402، صفحه 31-46]
  • بینایی مرکزی تاثیر تمرین با انسداد بینایی بر اجرای مهارت فورهند بازیکنان غیرماهر تنیس روی میز [دوره 15، شماره 53، 1402، صفحه 31-46]
پ
  • پایداری قامت اثر مشارکت خستگی عضلانی مرکزی و محیطی ناشی از انقباضات زیربیشینه‌ی مچ پا بر همکوشی‌های عضلانی و کنترل قامت [دوره 15، شماره 51، 1402، صفحه 67-90]
  • پرتاب بیسبال تاثیر نمای دیداری یک مدل نقاط روشن بر روی یادگیری یک مهارت پرتاب بیسبال: یک مطالعه سینماتیکی [دوره 15، شماره 54، 1402، صفحه 47-60]
  • پردازش اطلاعات تأثیر انتخاب ترتیب نوع تمرین بر یادگیری و سازوکارهای انگیزشی و پردازش اطلاعات در تکلیف هدف‌گیری [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 127-152]
  • پیش بینی مقایسه دیدمحیطی و زمان واکنش ساده و انتخابی بین رانندگان خبره و تازه کار [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 43-68]
  • پیشرفت تحصیلی توانایی شناختی در ارتباط بین مهارت حرکتی و عملکرد تحصیلی نقش مؤثر دارد [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 153-174]
ت
  • تحریک جریان مستقیم فراجمجمه‌ای مغز اثر واقعیت مجازی با و بدون تحریک جریان مستقیم فراجمجمه ای مغز بر عملکرد تعادلی دختران نوجوان کم تحرک [دوره 15، شماره 53، 1402، صفحه 113-132]
  • تست رفتاری تاثیر تمرین تناوبی با شدت بالا (HIIT) و مکمل غذایی کورکومین بر عملکرد شناختی، حرکتی و شاخص-های اکسیداسیون در مغز موش‌های نر Balb/C در معرض نیترات سرب [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 69-100]
  • تصویرسازی حرکتی تأثیر تصویرسازی کانون توجه درونی و بیرونی نزدیک و دور بر زمان پاسخ کاراته کاهای ماهر [دوره 15، شماره 54، 1402، صفحه 17-46]
  • تعادل تاثیر دستکاری قیود تکلیف بر شاخص های تعادل سالمندان سالم [دوره 15، شماره 53، 1402، صفحه 101-112]
  • تعادل ایستا اثر واقعیت مجازی با و بدون تحریک جریان مستقیم فراجمجمه ای مغز بر عملکرد تعادلی دختران نوجوان کم تحرک [دوره 15، شماره 53، 1402، صفحه 113-132]
  • تعادل پویا اثر واقعیت مجازی با و بدون تحریک جریان مستقیم فراجمجمه ای مغز بر عملکرد تعادلی دختران نوجوان کم تحرک [دوره 15، شماره 53، 1402، صفحه 113-132]
  • تغییرپذیری ارتباط بین کنترل پیش خوراندی قامت و خطای ثابت و متغیر در تکلیف زمانبندی پیش بینی انطباقی: مطالعه بازیکنان ماهر و مبتدی تنیس روی میز [دوره 15، شماره 51، 1402، صفحه 41-66]
  • تمرینات بینایی تأثیر تمرینات ادراک بینایی بر ادراک عمق کودکان دارای اختلال نارسایی توجه - بیش فعالی [دوره 15، شماره 53، 1402، صفحه 17-32]
  • تمرین تناوبی با شدت بالا تاثیر تمرین تناوبی با شدت بالا (HIIT) و مکمل غذایی کورکومین بر عملکرد شناختی، حرکتی و شاخص-های اکسیداسیون در مغز موش‌های نر Balb/C در معرض نیترات سرب [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 69-100]
  • تمرین مغزی تاثیر نوروفیدبک و تمرین حرکتی بر اکتساب و یادداری عملکرد حرکتی رویه ای [دوره 15، شماره 51، 1402، صفحه 91-114]
  • تنیس روی میز تاثیر تمرین شبکه‌های توجه بر رفتار خیرگی و یادگیری مهارت فورهند تنیس روی میز [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 17-42]
  • توانایی حرکتی مقایسه دیدمحیطی و زمان واکنش ساده و انتخابی بین رانندگان خبره و تازه کار [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 43-68]
  • توانایی شناختی توانایی شناختی در ارتباط بین مهارت حرکتی و عملکرد تحصیلی نقش مؤثر دارد [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 153-174]
  • توجه بیرونی تاثیر کانون توجه بیرونی و خودمختاری بر یادگیری یک تکلیف حرکتی هدفگیری [دوره 15، شماره 53، 1402، صفحه 69-82]
ج
  • جستجوی بینایی تاثیر تمرین شبکه‌های توجه بر رفتار خیرگی و یادگیری مهارت فورهند تنیس روی میز [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 17-42]
ح
  • حرکت انسان تاثیر نوروفیدبک و تمرین حرکتی بر اکتساب و یادداری عملکرد حرکتی رویه ای [دوره 15، شماره 51، 1402، صفحه 91-114]
  • حمایت خودمختاری اثر حمایت خودمختاری بر یادگیری تکلیف پرتاب از بالای شانه دانش‏ آموزان مقطع ابتدایی [دوره 15، شماره 54، 1402، صفحه 119-132]
خ
  • خبرگی مقایسه دیدمحیطی و زمان واکنش ساده و انتخابی بین رانندگان خبره و تازه کار [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 43-68]
  • خودتنظیمی تاثیر خودکنترلی دشواری تکلیف در ابتدا و انتهای تمرین بر یادگیری حرکتی [دوره 15، شماره 53، 1402، صفحه 49-68]
  • خودکنترلی تأثیر انتخاب ترتیب نوع تمرین بر یادگیری و سازوکارهای انگیزشی و پردازش اطلاعات در تکلیف هدف‌گیری [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 127-152]
  • خودکنترلی جزئی تاثیر خودکنترلی دشواری تکلیف در ابتدا و انتهای تمرین بر یادگیری حرکتی [دوره 15، شماره 53، 1402، صفحه 49-68]
  • خودمختاری تاثیر کانون توجه بیرونی و خودمختاری بر یادگیری یک تکلیف حرکتی هدفگیری [دوره 15، شماره 53، 1402، صفحه 69-82]
د
  • دانش فراشناختی مقایسه اثربخشی آموزش خطی و غیرخطی بر دانش فراشناختی و یادگیری مهارت دریبل فوتبال [دوره 15، شماره 54، 1402، صفحه 97-118]
  • دختران نوجوان کم تحرک اثر واقعیت مجازی با و بدون تحریک جریان مستقیم فراجمجمه ای مغز بر عملکرد تعادلی دختران نوجوان کم تحرک [دوره 15، شماره 53، 1402، صفحه 113-132]
  • دستگاه وینا مقایسه دیدمحیطی و زمان واکنش ساده و انتخابی بین رانندگان خبره و تازه کار [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 43-68]
  • دستور العمل‌های توجهی بیرونی و درونی تاثیر رویکرد آموزش افتراقی و دستورالعمل های توجهی بر یادداری و انتقال شوت فوتسال [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 101-126]
  • دشواری تکلیف تاثیر خودکنترلی دشواری تکلیف در ابتدا و انتهای تمرین بر یادگیری حرکتی [دوره 15، شماره 53، 1402، صفحه 49-68]
  • دقت ارتباط بین کنترل پیش خوراندی قامت و خطای ثابت و متغیر در تکلیف زمانبندی پیش بینی انطباقی: مطالعه بازیکنان ماهر و مبتدی تنیس روی میز [دوره 15، شماره 51، 1402، صفحه 41-66]
  • دقت عملکرد تاثیر تمرین شبکه‌های توجه بر رفتار خیرگی و یادگیری مهارت فورهند تنیس روی میز [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 17-42]
ر
  • رانندگی ایمن مقایسه دیدمحیطی و زمان واکنش ساده و انتخابی بین رانندگان خبره و تازه کار [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 43-68]
  • رشد حرکتی تدوین و بررسی اثر بخشی یک دوره برنامه حرکتی منتخب باساختار، بی ساختار و نیمه ساختار بر رشد حرکتی کودکان 4 تا 7 سال [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 173-202]
  • رشد حرکتی ارتباط بین فراهم‌سازهای رشدی با شایستگی حرکتی ادارک‌شده در کودکان پیش‌دبستانی [دوره 15، شماره 54، 1402، صفحه 133-148]
  • رشد حرکتی درشت تدوین و بررسی اثر بخشی یک دوره برنامه حرکتی منتخب باساختار، بی ساختار و نیمه ساختار بر رشد حرکتی کودکان 4 تا 7 سال [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 173-202]
  • رفتار خیرگی تاثیر تمرین شبکه‌های توجه بر رفتار خیرگی و یادگیری مهارت فورهند تنیس روی میز [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 17-42]
  • روش آشوب رویکرد یادگیری افتراقی تاثیر رویکرد آموزش افتراقی و دستورالعمل های توجهی بر یادداری و انتقال شوت فوتسال [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 101-126]
  • ریتم آلفا تاثیر نوروفیدبک و تمرین حرکتی بر اکتساب و یادداری عملکرد حرکتی رویه ای [دوره 15، شماره 51، 1402، صفحه 91-114]
ز
  • زمان‌بندی پیش‌بینی انطباقی ارتباط بین کنترل پیش خوراندی قامت و خطای ثابت و متغیر در تکلیف زمانبندی پیش بینی انطباقی: مطالعه بازیکنان ماهر و مبتدی تنیس روی میز [دوره 15، شماره 51، 1402، صفحه 41-66]
  • زمان پاسخ تأثیر تصویرسازی کانون توجه درونی و بیرونی نزدیک و دور بر زمان پاسخ کاراته کاهای ماهر [دوره 15، شماره 54، 1402، صفحه 17-46]
  • زیربیشینه اثر مشارکت خستگی عضلانی مرکزی و محیطی ناشی از انقباضات زیربیشینه‌ی مچ پا بر همکوشی‌های عضلانی و کنترل قامت [دوره 15، شماره 51، 1402، صفحه 67-90]
ژ
  • ژیمناستیک ارزیابی نقش عوامل کینماتیکی در پیش‌بینی عملکرد حرکتی کودکان ژیمناست 12-10 سال با بررسی اثر انسداد تحت فشار [دوره 15، شماره 53، 1402، صفحه 83-100]
س
  • سازوکارهای انگیزشی تأثیر انتخاب ترتیب نوع تمرین بر یادگیری و سازوکارهای انگیزشی و پردازش اطلاعات در تکلیف هدف‌گیری [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 127-152]
  • سالمند تاثیر دستکاری قیود تکلیف بر شاخص های تعادل سالمندان سالم [دوره 15، شماره 53، 1402، صفحه 101-112]
  • سرب تاثیر تمرین تناوبی با شدت بالا (HIIT) و مکمل غذایی کورکومین بر عملکرد شناختی، حرکتی و شاخص-های اکسیداسیون در مغز موش‌های نر Balb/C در معرض نیترات سرب [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 69-100]
ش
  • شاخص عملکردی تاثیر دستکاری قیود تکلیف بر شاخص های تعادل سالمندان سالم [دوره 15، شماره 53، 1402، صفحه 101-112]
  • شاخص کنیتیکی تاثیر دستکاری قیود تکلیف بر شاخص های کینتیکی و تعادلی مرتبط با خطر افتادن در سالمندان [دوره 15، شماره 51، 1402، صفحه 167-190]
  • شایستگی حرکتی ادراک‌شده ارتباط بین فراهم‌سازهای رشدی با شایستگی حرکتی ادارک‌شده در کودکان پیش‌دبستانی [دوره 15، شماره 54، 1402، صفحه 133-148]
  • شبکه‌های توجه تاثیر تمرین شبکه‌های توجه بر رفتار خیرگی و یادگیری مهارت فورهند تنیس روی میز [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 17-42]
ع
  • عملکرد ارزیابی نقش عوامل کینماتیکی در پیش‌بینی عملکرد حرکتی کودکان ژیمناست 12-10 سال با بررسی اثر انسداد تحت فشار [دوره 15، شماره 53، 1402، صفحه 83-100]
  • عوامل اجتماعی-اقتصادی آیا شاخص‌های سلامت نوزادان و وضعیت اجتماعی-اقتصادی والدین می‌تواند رشد حرکتی و ادراک بینایی کودکان را پیش‌بینی کند؟ [دوره 15، شماره 51، 1402، صفحه 115-138]
ف
  • فراهم سازها ارتباط بین فراهم‌سازهای رشدی با شایستگی حرکتی ادارک‌شده در کودکان پیش‌دبستانی [دوره 15، شماره 54، 1402، صفحه 133-148]
  • فعال‌سازی ارادی اثر مشارکت خستگی عضلانی مرکزی و محیطی ناشی از انقباضات زیربیشینه‌ی مچ پا بر همکوشی‌های عضلانی و کنترل قامت [دوره 15، شماره 51، 1402، صفحه 67-90]
  • فعالیت‌بدنی طبیعت‌محور فعالیت بدنی طبیعت محور: مطالعه نیمه تجربی تاثیر فعالیت‌های باغبانی بر رشد ادراکی- حرکتی و شاخص‌های ترسیمی کودکان [دوره 15، شماره 54، 1402، صفحه 79-96]
  • فوتسال تاثیر رویکرد آموزش افتراقی و دستورالعمل های توجهی بر یادداری و انتقال شوت فوتسال [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 101-126]
  • فورهند تنیس روی میز تاثیر تمرین با انسداد بینایی بر اجرای مهارت فورهند بازیکنان غیرماهر تنیس روی میز [دوره 15، شماره 53، 1402، صفحه 31-46]
ق
  • قید تکلیف تاثیر دستکاری قیود تکلیف بر شاخص های تعادل سالمندان سالم [دوره 15، شماره 53، 1402، صفحه 101-112]
  • قیود تکلیف تاثیر دستکاری قیود تکلیف بر شاخص های کینتیکی و تعادلی مرتبط با خطر افتادن در سالمندان [دوره 15، شماره 51، 1402، صفحه 167-190]
ک
  • کاراته تأثیر تصویرسازی کانون توجه درونی و بیرونی نزدیک و دور بر زمان پاسخ کاراته کاهای ماهر [دوره 15، شماره 54، 1402، صفحه 17-46]
  • کانون توجه تأثیر تصویرسازی کانون توجه درونی و بیرونی نزدیک و دور بر زمان پاسخ کاراته کاهای ماهر [دوره 15، شماره 54، 1402، صفحه 17-46]
  • کانون توجه تأثیر دستورالعمل‌های کانون توجه بر کارآمدی عضلانی و عملکرد حرکتی افراد ماهر [دوره 15، شماره 54، 1402، صفحه 61-78]
  • کودکان آیا شاخص‌های سلامت نوزادان و وضعیت اجتماعی-اقتصادی والدین می‌تواند رشد حرکتی و ادراک بینایی کودکان را پیش‌بینی کند؟ [دوره 15، شماره 51، 1402، صفحه 115-138]
  • کورکومین تاثیر تمرین تناوبی با شدت بالا (HIIT) و مکمل غذایی کورکومین بر عملکرد شناختی، حرکتی و شاخص-های اکسیداسیون در مغز موش‌های نر Balb/C در معرض نیترات سرب [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 69-100]
  • کووید 19 نقش بالیدگی‌جسمانی و نوع نگرش والدین به بازی بر شایستگی‌حرکتی ادراک شده دختران در دوران قرنطینه‌خانگی ناشی از پاندمی کووید19 [دوره 15، شماره 51، 1402، صفحه 139-166]
  • کینماتیک ارزیابی نقش عوامل کینماتیکی در پیش‌بینی عملکرد حرکتی کودکان ژیمناست 12-10 سال با بررسی اثر انسداد تحت فشار [دوره 15، شماره 53، 1402، صفحه 83-100]
م
  • مهارت حرکتی توانایی شناختی در ارتباط بین مهارت حرکتی و عملکرد تحصیلی نقش مؤثر دارد [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 153-174]
  • مهارت حرکتی بنیادی ارتباط بین فراهم‌سازهای رشدی با شایستگی حرکتی ادارک‌شده در کودکان پیش‌دبستانی [دوره 15، شماره 54، 1402، صفحه 133-148]
  • مهارتهای نگارشی- حرکتی فعالیت بدنی طبیعت محور: مطالعه نیمه تجربی تاثیر فعالیت‌های باغبانی بر رشد ادراکی- حرکتی و شاخص‌های ترسیمی کودکان [دوره 15، شماره 54، 1402، صفحه 79-96]
ن
  • نارسایی توجه - بیش فعالی تأثیر تمرینات ادراک بینایی بر ادراک عمق کودکان دارای اختلال نارسایی توجه - بیش فعالی [دوره 15، شماره 53، 1402، صفحه 17-32]
  • نظریه بهینه یادگیری حرکتی تاثیر کانون توجه بیرونی و خودمختاری بر یادگیری یک تکلیف حرکتی هدفگیری [دوره 15، شماره 53، 1402، صفحه 69-82]
  • نقاط روشن تاثیر نمای دیداری یک مدل نقاط روشن بر روی یادگیری یک مهارت پرتاب بیسبال: یک مطالعه سینماتیکی [دوره 15، شماره 54، 1402، صفحه 47-60]
  • نگرش والدین نقش بالیدگی‌جسمانی و نوع نگرش والدین به بازی بر شایستگی‌حرکتی ادراک شده دختران در دوران قرنطینه‌خانگی ناشی از پاندمی کووید19 [دوره 15، شماره 51، 1402، صفحه 139-166]
  • نمای دیداری تاثیر نمای دیداری یک مدل نقاط روشن بر روی یادگیری یک مهارت پرتاب بیسبال: یک مطالعه سینماتیکی [دوره 15، شماره 54، 1402، صفحه 47-60]
  • نوجوان تاثیر نوروفیدبک و تمرین حرکتی بر اکتساب و یادداری عملکرد حرکتی رویه ای [دوره 15، شماره 51، 1402، صفحه 91-114]
و
  • واقعیت مجازی اثر واقعیت مجازی با و بدون تحریک جریان مستقیم فراجمجمه ای مغز بر عملکرد تعادلی دختران نوجوان کم تحرک [دوره 15، شماره 53، 1402، صفحه 113-132]
  • ورزشکار ماهر تأثیر تصویرسازی کانون توجه درونی و بیرونی نزدیک و دور بر زمان پاسخ کاراته کاهای ماهر [دوره 15، شماره 54، 1402، صفحه 17-46]
  • وزن تولد آیا شاخص‌های سلامت نوزادان و وضعیت اجتماعی-اقتصادی والدین می‌تواند رشد حرکتی و ادراک بینایی کودکان را پیش‌بینی کند؟ [دوره 15، شماره 51، 1402، صفحه 115-138]
ی
  • یادآوری تاثیر نوروفیدبک و تمرین حرکتی بر اکتساب و یادداری عملکرد حرکتی رویه ای [دوره 15، شماره 51، 1402، صفحه 91-114]
  • یادگیری مقایسه اثربخشی آموزش خطی و غیرخطی بر دانش فراشناختی و یادگیری مهارت دریبل فوتبال [دوره 15، شماره 54، 1402، صفحه 97-118]
  • یادگیری حرکتی تاثیر خودکنترلی دشواری تکلیف در ابتدا و انتهای تمرین بر یادگیری حرکتی [دوره 15، شماره 53، 1402، صفحه 49-68]
  • یادگیری حرکتی تاثیر رویکرد آموزش افتراقی و دستورالعمل های توجهی بر یادداری و انتقال شوت فوتسال [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 101-126]
  • یادگیری حرکتی اثر حمایت خودمختاری بر یادگیری تکلیف پرتاب از بالای شانه دانش‏ آموزان مقطع ابتدایی [دوره 15، شماره 54، 1402، صفحه 119-132]
  • یکپارچگی بینایی-حرکتی فعالیت بدنی طبیعت محور: مطالعه نیمه تجربی تاثیر فعالیت‌های باغبانی بر رشد ادراکی- حرکتی و شاخص‌های ترسیمی کودکان [دوره 15، شماره 54، 1402، صفحه 79-96]