ا
  • احمدی، مالک تاثیر کانون توجه بیرونی و خودمختاری بر یادگیری یک تکلیف حرکتی هدفگیری [دوره 15، شماره 53، 1402، صفحه 69-82]
  • احمدی، مالک ارتباط بین فراهم‌سازهای رشدی با شایستگی حرکتی ادارک‌شده در کودکان پیش‌دبستانی [دوره 15، شماره 54، 1402، صفحه 133-148]
  • احمدی نژاد، عادله اثر حمایت خودمختاری بر یادگیری تکلیف پرتاب از بالای شانه دانش‏ آموزان مقطع ابتدایی [دوره 15، شماره 54، 1402، صفحه 119-132]
  • اسکندرنژاد، مهتا ارزیابی نقش عوامل کینماتیکی در پیش‌بینی عملکرد حرکتی کودکان ژیمناست 12-10 سال با بررسی اثر انسداد تحت فشار [دوره 15، شماره 53، 1402، صفحه 83-100]
  • اسلامی، سمانه تاثیر تمرین شبکه‌های توجه بر رفتار خیرگی و یادگیری مهارت فورهند تنیس روی میز [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 17-42]
  • افتاده، سارا تاثیر رویکرد آموزش افتراقی و دستورالعمل های توجهی بر یادداری و انتقال شوت فوتسال [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 101-126]
  • اقدسی، محمدتقی توانایی شناختی در ارتباط بین مهارت حرکتی و عملکرد تحصیلی نقش مؤثر دارد [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 153-174]
  • امیری، احسان اثر واقعیت مجازی با و بدون تحریک جریان مستقیم فراجمجمه ای مغز بر عملکرد تعادلی دختران نوجوان کم تحرک [دوره 15، شماره 53، 1402، صفحه 113-132]
  • امینایی، علیرضا ارتباط بین کنترل پیش خوراندی قامت و خطای ثابت و متغیر در تکلیف زمانبندی پیش بینی انطباقی: مطالعه بازیکنان ماهر و مبتدی تنیس روی میز [دوره 15، شماره 51، 1402، صفحه 41-66]
  • انتظاری، زهرا تاثیر دستکاری قیود تکلیف بر شاخص های تعادل سالمندان سالم [دوره 15، شماره 53، 1402، صفحه 101-112]
ب
  • باباپورلشنلو، مهدی تأثیر انتخاب ترتیب نوع تمرین بر یادگیری و سازوکارهای انگیزشی و پردازش اطلاعات در تکلیف هدف‌گیری [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 127-152]
  • بادامی، رخساره تاثیر تمرین تناوبی با شدت بالا (HIIT) و مکمل غذایی کورکومین بر عملکرد شناختی، حرکتی و شاخص-های اکسیداسیون در مغز موش‌های نر Balb/C در معرض نیترات سرب [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 69-100]
  • بارانی، حسنیه تاثیر دستکاری قیود تکلیف بر شاخص های کینتیکی و تعادلی مرتبط با خطر افتادن در سالمندان [دوره 15، شماره 51، 1402، صفحه 167-190]
  • باقرلی، ژاله مقایسه دیدمحیطی و زمان واکنش ساده و انتخابی بین رانندگان خبره و تازه کار [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 43-68]
  • برزگر کلور، فرشته تاثیر نوروفیدبک و تمرین حرکتی بر اکتساب و یادداری عملکرد حرکتی رویه ای [دوره 15، شماره 51، 1402، صفحه 91-114]
  • بلالی، مرضیه تاثیر دستکاری قیود تکلیف بر شاخص های کینتیکی و تعادلی مرتبط با خطر افتادن در سالمندان [دوره 15، شماره 51، 1402، صفحه 167-190]
  • بلالی، مرضیه تاثیر دستکاری قیود تکلیف بر شاخص های تعادل سالمندان سالم [دوره 15، شماره 53، 1402، صفحه 101-112]
  • بهارلویی، کریم تأثیر دستورالعمل‌های کانون توجه بر کارآمدی عضلانی و عملکرد حرکتی افراد ماهر [دوره 15، شماره 54، 1402، صفحه 61-78]
  • بهرام، عباس تاثیر رویکرد آموزش افتراقی و دستورالعمل های توجهی بر یادداری و انتقال شوت فوتسال [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 101-126]
پ
  • پارسا، سارا مقایسه دیدمحیطی و زمان واکنش ساده و انتخابی بین رانندگان خبره و تازه کار [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 43-68]
  • پروین پور، شهاب تاثیر دستکاری قیود تکلیف بر شاخص های تعادل سالمندان سالم [دوره 15، شماره 53، 1402، صفحه 101-112]
ت
  • تیلپ، مارکوس اثر مشارکت خستگی عضلانی مرکزی و محیطی ناشی از انقباضات زیربیشینه‌ی مچ پا بر همکوشی‌های عضلانی و کنترل قامت [دوره 15، شماره 51، 1402، صفحه 67-90]
چ
  • چهارباغی، زهرا تاثیر نمای دیداری یک مدل نقاط روشن بر روی یادگیری یک مهارت پرتاب بیسبال: یک مطالعه سینماتیکی [دوره 15، شماره 54، 1402، صفحه 47-60]
ح
  • حاتمی بهمن بگلو، زینب اثر مشارکت خستگی عضلانی مرکزی و محیطی ناشی از انقباضات زیربیشینه‌ی مچ پا بر همکوشی‌های عضلانی و کنترل قامت [دوره 15، شماره 51، 1402، صفحه 67-90]
  • حسن لویی، حمیدالله اثر مشارکت خستگی عضلانی مرکزی و محیطی ناشی از انقباضات زیربیشینه‌ی مچ پا بر همکوشی‌های عضلانی و کنترل قامت [دوره 15، شماره 51، 1402، صفحه 67-90]
  • حیدری، ماندانا تاثیر کانون توجه بیرونی و خودمختاری بر یادگیری یک تکلیف حرکتی هدفگیری [دوره 15، شماره 53، 1402، صفحه 69-82]
  • حیدری، مهدی تاثیر تمرین با انسداد بینایی بر اجرای مهارت فورهند بازیکنان غیرماهر تنیس روی میز [دوره 15، شماره 53، 1402، صفحه 31-46]
  • حیرانی، علی اثر واقعیت مجازی با و بدون تحریک جریان مستقیم فراجمجمه ای مغز بر عملکرد تعادلی دختران نوجوان کم تحرک [دوره 15، شماره 53، 1402، صفحه 113-132]
د
  • دانا، امیر تاثیر نمای دیداری یک مدل نقاط روشن بر روی یادگیری یک مهارت پرتاب بیسبال: یک مطالعه سینماتیکی [دوره 15، شماره 54، 1402، صفحه 47-60]
  • دهقانی زاده، جلال تأثیر انتخاب ترتیب نوع تمرین بر یادگیری و سازوکارهای انگیزشی و پردازش اطلاعات در تکلیف هدف‌گیری [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 127-152]
  • دهقانی زاده، جلال مقایسه اثربخشی آموزش خطی و غیرخطی بر دانش فراشناختی و یادگیری مهارت دریبل فوتبال [دوره 15، شماره 54، 1402، صفحه 97-118]
  • دودانگه، زهرا نقش بالیدگی‌جسمانی و نوع نگرش والدین به بازی بر شایستگی‌حرکتی ادراک شده دختران در دوران قرنطینه‌خانگی ناشی از پاندمی کووید19 [دوره 15، شماره 51، 1402، صفحه 139-166]
ر
  • رفیعی، صالح اثر حمایت خودمختاری بر یادگیری تکلیف پرتاب از بالای شانه دانش‏ آموزان مقطع ابتدایی [دوره 15، شماره 54، 1402، صفحه 119-132]
ز
  • زمانیان، فائزه فعالیت بدنی طبیعت محور: مطالعه نیمه تجربی تاثیر فعالیت‌های باغبانی بر رشد ادراکی- حرکتی و شاخص‌های ترسیمی کودکان [دوره 15، شماره 54، 1402، صفحه 79-96]
  • زمانی ثانی، سید حجت آیا شاخص‌های سلامت نوزادان و وضعیت اجتماعی-اقتصادی والدین می‌تواند رشد حرکتی و ادراک بینایی کودکان را پیش‌بینی کند؟ [دوره 15، شماره 51، 1402، صفحه 115-138]
س
  • سهرابی، مهدی تأثیر تصویرسازی کانون توجه درونی و بیرونی نزدیک و دور بر زمان پاسخ کاراته کاهای ماهر [دوره 15، شماره 54، 1402، صفحه 17-46]
ش
  • شادفر، رضا تأثیر تمرینات ادراک بینایی بر ادراک عمق کودکان دارای اختلال نارسایی توجه - بیش فعالی [دوره 15، شماره 53، 1402، صفحه 17-32]
  • شریف نژاد، علی ارتباط بین کنترل پیش خوراندی قامت و خطای ثابت و متغیر در تکلیف زمانبندی پیش بینی انطباقی: مطالعه بازیکنان ماهر و مبتدی تنیس روی میز [دوره 15، شماره 51، 1402، صفحه 41-66]
  • شمسی پور دهکردی، پروانه نقش بالیدگی‌جسمانی و نوع نگرش والدین به بازی بر شایستگی‌حرکتی ادراک شده دختران در دوران قرنطینه‌خانگی ناشی از پاندمی کووید19 [دوره 15، شماره 51، 1402، صفحه 139-166]
  • شهبازی، مهدی ارتباط بین کنترل پیش خوراندی قامت و خطای ثابت و متغیر در تکلیف زمانبندی پیش بینی انطباقی: مطالعه بازیکنان ماهر و مبتدی تنیس روی میز [دوره 15، شماره 51، 1402، صفحه 41-66]
  • شهبازی، مهدی تاثیر خودکنترلی دشواری تکلیف در ابتدا و انتهای تمرین بر یادگیری حرکتی [دوره 15، شماره 53، 1402، صفحه 49-68]
  • شهبازی، نسرین اثر واقعیت مجازی با و بدون تحریک جریان مستقیم فراجمجمه ای مغز بر عملکرد تعادلی دختران نوجوان کم تحرک [دوره 15، شماره 53، 1402، صفحه 113-132]
  • شیخ، محمود تأثیر تمرینات ادراک بینایی بر ادراک عمق کودکان دارای اختلال نارسایی توجه - بیش فعالی [دوره 15، شماره 53، 1402، صفحه 17-32]
ص
  • صائمی، اسماعیل تاثیر خودکنترلی دشواری تکلیف در ابتدا و انتهای تمرین بر یادگیری حرکتی [دوره 15، شماره 53، 1402، صفحه 49-68]
  • صابری کاخکی، علیرضا تأثیر تصویرسازی کانون توجه درونی و بیرونی نزدیک و دور بر زمان پاسخ کاراته کاهای ماهر [دوره 15، شماره 54، 1402، صفحه 17-46]
  • صابری کاخکی، علیرضا تاثیر تمرین با انسداد بینایی بر اجرای مهارت فورهند بازیکنان غیرماهر تنیس روی میز [دوره 15، شماره 53، 1402، صفحه 31-46]
  • صالحیان، میرحمید تاثیر نمای دیداری یک مدل نقاط روشن بر روی یادگیری یک مهارت پرتاب بیسبال: یک مطالعه سینماتیکی [دوره 15، شماره 54، 1402، صفحه 47-60]
ط
  • طاهری تربتی، حمیدرضا تاثیر تمرین با انسداد بینایی بر اجرای مهارت فورهند بازیکنان غیرماهر تنیس روی میز [دوره 15، شماره 53، 1402، صفحه 31-46]
  • طهماسبی بروجنی، شهزاد ارتباط بین کنترل پیش خوراندی قامت و خطای ثابت و متغیر در تکلیف زمانبندی پیش بینی انطباقی: مطالعه بازیکنان ماهر و مبتدی تنیس روی میز [دوره 15، شماره 51، 1402، صفحه 41-66]
  • طهماسبی بروجنی، شهزاد تاثیر خودکنترلی دشواری تکلیف در ابتدا و انتهای تمرین بر یادگیری حرکتی [دوره 15، شماره 53، 1402، صفحه 49-68]
ظ
  • ظهیری، مسعود تاثیر خودکنترلی دشواری تکلیف در ابتدا و انتهای تمرین بر یادگیری حرکتی [دوره 15، شماره 53، 1402، صفحه 49-68]
ع
  • عباس‌پور، کوثر آیا شاخص‌های سلامت نوزادان و وضعیت اجتماعی-اقتصادی والدین می‌تواند رشد حرکتی و ادراک بینایی کودکان را پیش‌بینی کند؟ [دوره 15، شماره 51، 1402، صفحه 115-138]
  • عرب عامری، الهه ارتباط بین کنترل پیش خوراندی قامت و خطای ثابت و متغیر در تکلیف زمانبندی پیش بینی انطباقی: مطالعه بازیکنان ماهر و مبتدی تنیس روی میز [دوره 15، شماره 51، 1402، صفحه 41-66]
  • عظیم زاده، الهام تاثیر تمرین شبکه‌های توجه بر رفتار خیرگی و یادگیری مهارت فورهند تنیس روی میز [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 17-42]
  • علوی نامور، پروانه تأثیرتمرین تکالیف بازنمایی شده بر مهارت های ادراکی –شناختی: شناسایی فرایندهای ذهنی درگیر [دوره 15، شماره 51، 1402، صفحه 17-40]
غ
  • غیب الهی، معصومه تاثیر دستکاری قیود تکلیف بر شاخص های تعادل سالمندان سالم [دوره 15، شماره 53، 1402، صفحه 101-112]
  • غیور، محبوبه تأثیر تمرینات ادراک بینایی بر ادراک عمق کودکان دارای اختلال نارسایی توجه - بیش فعالی [دوره 15، شماره 53، 1402، صفحه 17-32]
ف
  • فارسی، علیرضا اثر مشارکت خستگی عضلانی مرکزی و محیطی ناشی از انقباضات زیربیشینه‌ی مچ پا بر همکوشی‌های عضلانی و کنترل قامت [دوره 15، شماره 51، 1402، صفحه 67-90]
  • فارسی، علیرضا تاثیر تمرین شبکه‌های توجه بر رفتار خیرگی و یادگیری مهارت فورهند تنیس روی میز [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 17-42]
  • فتحی رضایی، زهرا آیا شاخص‌های سلامت نوزادان و وضعیت اجتماعی-اقتصادی والدین می‌تواند رشد حرکتی و ادراک بینایی کودکان را پیش‌بینی کند؟ [دوره 15، شماره 51، 1402، صفحه 115-138]
  • فتحی زاده، علی تأثیر تصویرسازی کانون توجه درونی و بیرونی نزدیک و دور بر زمان پاسخ کاراته کاهای ماهر [دوره 15، شماره 54، 1402، صفحه 17-46]
  • فروزنده، الهام فعالیت بدنی طبیعت محور: مطالعه نیمه تجربی تاثیر فعالیت‌های باغبانی بر رشد ادراکی- حرکتی و شاخص‌های ترسیمی کودکان [دوره 15، شماره 54، 1402، صفحه 79-96]
ق
  • قاسمی، عبدالله تدوین و بررسی اثر بخشی یک دوره برنامه حرکتی منتخب باساختار، بی ساختار و نیمه ساختار بر رشد حرکتی کودکان 4 تا 7 سال [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 173-202]
  • قدیری، فرهاد تاثیر رویکرد آموزش افتراقی و دستورالعمل های توجهی بر یادداری و انتقال شوت فوتسال [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 101-126]
  • قربان زاده، بهروز توانایی شناختی در ارتباط بین مهارت حرکتی و عملکرد تحصیلی نقش مؤثر دارد [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 153-174]
ک
  • کاشی، علی تدوین و بررسی اثر بخشی یک دوره برنامه حرکتی منتخب باساختار، بی ساختار و نیمه ساختار بر رشد حرکتی کودکان 4 تا 7 سال [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 173-202]
گ
  • گومز داسیلوا ماچادو، دَنیل اثر واقعیت مجازی با و بدون تحریک جریان مستقیم فراجمجمه ای مغز بر عملکرد تعادلی دختران نوجوان کم تحرک [دوره 15، شماره 53، 1402، صفحه 113-132]
م
  • محمدزاده، حسن تاثیر کانون توجه بیرونی و خودمختاری بر یادگیری یک تکلیف حرکتی هدفگیری [دوره 15، شماره 53، 1402، صفحه 69-82]
  • محمدزاده، حسن تاثیر نوروفیدبک و تمرین حرکتی بر اکتساب و یادداری عملکرد حرکتی رویه ای [دوره 15، شماره 51، 1402، صفحه 91-114]
  • محمدی اورنگی، بهزاد توانایی شناختی در ارتباط بین مهارت حرکتی و عملکرد تحصیلی نقش مؤثر دارد [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 153-174]
  • مشکاتی، زهره تاثیر تمرین تناوبی با شدت بالا (HIIT) و مکمل غذایی کورکومین بر عملکرد شناختی، حرکتی و شاخص-های اکسیداسیون در مغز موش‌های نر Balb/C در معرض نیترات سرب [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 69-100]
  • مکاری ساعی، سیما تاثیر نمای دیداری یک مدل نقاط روشن بر روی یادگیری یک مهارت پرتاب بیسبال: یک مطالعه سینماتیکی [دوره 15، شماره 54، 1402، صفحه 47-60]
  • ملانوروزی، کیوان تدوین و بررسی اثر بخشی یک دوره برنامه حرکتی منتخب باساختار، بی ساختار و نیمه ساختار بر رشد حرکتی کودکان 4 تا 7 سال [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 173-202]
  • ملکی، فرزاد مقایسه اثربخشی آموزش خطی و غیرخطی بر دانش فراشناختی و یادگیری مهارت دریبل فوتبال [دوره 15، شماره 54، 1402، صفحه 97-118]
  • مولاخواه، زیبا ارتباط بین فراهم‌سازهای رشدی با شایستگی حرکتی ادارک‌شده در کودکان پیش‌دبستانی [دوره 15، شماره 54، 1402، صفحه 133-148]
  • میرعالی، حسن مقایسه اثربخشی آموزش خطی و غیرخطی بر دانش فراشناختی و یادگیری مهارت دریبل فوتبال [دوره 15، شماره 54، 1402، صفحه 97-118]
ن
  • نصیری، اسماعیل تاثیر دستکاری قیود تکلیف بر شاخص های کینتیکی و تعادلی مرتبط با خطر افتادن در سالمندان [دوره 15، شماره 51، 1402، صفحه 167-190]
  • نصیری، رزیتا تاثیر تمرین تناوبی با شدت بالا (HIIT) و مکمل غذایی کورکومین بر عملکرد شناختی، حرکتی و شاخص-های اکسیداسیون در مغز موش‌های نر Balb/C در معرض نیترات سرب [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 69-100]
  • نظری، محمدعلی تاثیر نوروفیدبک و تمرین حرکتی بر اکتساب و یادداری عملکرد حرکتی رویه ای [دوره 15، شماره 51، 1402، صفحه 91-114]
  • نمازی زاده، مهدی تأثیرتمرین تکالیف بازنمایی شده بر مهارت های ادراکی –شناختی: شناسایی فرایندهای ذهنی درگیر [دوره 15، شماره 51، 1402، صفحه 17-40]
  • نهروانی، سمانه آیا شاخص‌های سلامت نوزادان و وضعیت اجتماعی-اقتصادی والدین می‌تواند رشد حرکتی و ادراک بینایی کودکان را پیش‌بینی کند؟ [دوره 15، شماره 51، 1402، صفحه 115-138]
  • نوروزی، سپیده تاثیر تمرین تناوبی با شدت بالا (HIIT) و مکمل غذایی کورکومین بر عملکرد شناختی، حرکتی و شاخص-های اکسیداسیون در مغز موش‌های نر Balb/C در معرض نیترات سرب [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 69-100]
و
  • واعظ موسوی، سید محمد کاظم مقایسه دیدمحیطی و زمان واکنش ساده و انتخابی بین رانندگان خبره و تازه کار [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 43-68]
  • واعظ موسوی، محمد کاظم تأثیرتمرین تکالیف بازنمایی شده بر مهارت های ادراکی –شناختی: شناسایی فرایندهای ذهنی درگیر [دوره 15، شماره 51، 1402، صفحه 17-40]
  • وانگواد، وی اس تأثیر دستورالعمل‌های کانون توجه بر کارآمدی عضلانی و عملکرد حرکتی افراد ماهر [دوره 15، شماره 54، 1402، صفحه 61-78]
  • وصالی، مجید فعالیت بدنی طبیعت محور: مطالعه نیمه تجربی تاثیر فعالیت‌های باغبانی بر رشد ادراکی- حرکتی و شاخص‌های ترسیمی کودکان [دوره 15، شماره 54، 1402، صفحه 79-96]
ه
  • هوشیاری، فرامرز تدوین و بررسی اثر بخشی یک دوره برنامه حرکتی منتخب باساختار، بی ساختار و نیمه ساختار بر رشد حرکتی کودکان 4 تا 7 سال [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 173-202]
ی
  • یاسین، حسام ارزیابی نقش عوامل کینماتیکی در پیش‌بینی عملکرد حرکتی کودکان ژیمناست 12-10 سال با بررسی اثر انسداد تحت فشار [دوره 15، شماره 53، 1402، صفحه 83-100]
  • یاعلی، رسول تاثیر رویکرد آموزش افتراقی و دستورالعمل های توجهی بر یادداری و انتقال شوت فوتسال [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 101-126]
  • یداله زاده، عهدیه اثر حمایت خودمختاری بر یادگیری تکلیف پرتاب از بالای شانه دانش‏ آموزان مقطع ابتدایی [دوره 15، شماره 54، 1402، صفحه 119-132]
  • یزدانی، شیرین ارزیابی نقش عوامل کینماتیکی در پیش‌بینی عملکرد حرکتی کودکان ژیمناست 12-10 سال با بررسی اثر انسداد تحت فشار [دوره 15، شماره 53، 1402، صفحه 83-100]