دوره 14 (1401)
دوره 13 (1400)
دوره 12 (1399)
دوره 11 (1398)
دوره 10 (1397)
دوره 9 (1396)
دوره 8 (1395)
دوره 7 (1394)
دوره 6 (1393)
دوره 5 (1392)
دوره 4 (1391)
دوره 3 (1390)
دوره 2 (1389)
تأثیرتمرین تکالیف بازنمایی شده بر مهارت های ادراکی –شناختی: شناسایی فرایندهای ذهنی درگیر
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 12 خرداد 1399
پیش بینی میل به تداوم فعالیت های ورزشی و ترک ورزشی در دانشآموزان ابتدایی
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 16 اسفند 1400
تاثیر نوروفیدبک و تمرین حرکتی بر اکتساب و یادداری عملکرد حرکتی رویه ای
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 18 اردیبهشت 1402
اثر بهینه کردن شرایط عملکرد از طریق انتظارات بهبودیافته، حمایت خودمختاری و تمرکز توجه بیرونی بر یادگیری یک مهارت حرکتی در کودکان
دوره 14، شماره 50، بهمن 1401، صفحه 17-38
تبیین مؤلفههای مؤثر بر تقویت فعالیت بدنی دانشآموزان در فضاهای باز مدارس ابتدایی از دیدگاه معماران، معاونین و مدیران
دوره 14، شماره 50، بهمن 1401، صفحه 39-70
تاثیر ترکیب تصویرسازی حرکتی و مشاهده عمل بر یادگیری سرویس بلند بدمینتون در رده های سنی مختلف با تاکید بر نقش نورون های آینه ای
دوره 14، شماره 49، دی 1401، صفحه 113-138
اثر تمرین چشم آرام بر دقت و مدت چشم آرام بازیکنان ماهر در شوت سه امتیازی بسکتبال
دوره 14، شماره 48، تیر 1401، صفحه 17-42
تأثیر بازخورد زیستی رسانایی پوست بر عملکرد تیراندازان ماهر
دوره 14، شماره 48، تیر 1401، صفحه 109-136
تاثیر نوع و زمان القای هیجانی و خواب شبانه بر مکانیسم های تحکیم و بازتحکیم حافظه حرکتی
دوره 14، شماره 47، فروردین 1401، صفحه 115-138
نگاشت همرخدادی تولیدات علمی در حوزه فعالیت جسمانی کودکان در فضای باز مدارس ابتدایی
دوره 13، شماره 46، دی 1400، صفحه 201-230
مقایسه اثربخشی آموزش خطی و غیرخطی بر عملکرد مهارتهای حرکتی دستکاری کودکان
دوره 13، شماره 45، مهر 1400، صفحه 91-112
بررسی اقتصاد دویدن در افراد مبتدی: نقش کانون توجه مربوط و نامربوط با بعد درونی و بیرونی
دوره 13، شماره 43، فروردین 1400، صفحه 101-122
تاثیر دوروش تدریس کودک محور و معلم محور بررشد حرکتی درشت دانش آموزان پایه سوم ابتدایی
دوره 12، شماره 42، دی 1399، صفحه 17-36
تداخل کمخطا و یادگیری حرکتی: نقش حافظة کاری در خودکاری مهارت
دوره 12، شماره 42، دی 1399، صفحه 81-110
تأثیرآموزش انفرادی و زوجی بر میزان یادگیری مهارت ایروبیک در سالمندان
دوره 12، شماره 42، دی 1399، صفحه 111-130
مقایسة رفتارهای جستوجوی بینایی در بسکتبالیست های ماهر و مبتدی تحت تاثیر محدودیتهای زمانی
دوره 12، شماره 41، مهر 1399، صفحه 85-98
تأثیر محرومیت از خواب قبل از تمرین جسمانی، ذهنی، مشاهدهای و ترکیبی بر اکتساب و یادداری سرویس کوتاه بدمینتون
دوره 12، شماره 41، مهر 1399، صفحه 149-164
تأثیر یادگیری مبتنی بر آزمون-خطا و تغییرپذیری تمرین بر تلاش ذهنی و عملکرد پرتابی
دوره 12، شماره 40، تیر 1399، صفحه 37-50
مقایسة مهارتهای بینایی داوران ماهر و مبتدی بسکتبال
دوره 12، شماره 39، فروردین 1399، صفحه 17-32
اثر تمرین با خطای بینایی ابینگهاوس (ادراک هدف بزرگ-ادراک هدف کوچک) بر عملکرد مهارت هدفگیری در افراد مستقل از زمینه و وابسته به زمینه
دوره 12، شماره 39، فروردین 1399، صفحه 33-50
مقایسة تأثیر آموزش غیرخطی بر ظهور الگوهای هماهنگی در سرویس بکهند کوتاه بدمینتون
دوره 12، شماره 39، فروردین 1399، صفحه 107-124
دستورالعملهای کلامی مربیان و راهبردهای توجه جودوکاران ماهر نوجوان در تمرین و رقابت
دوره 12، شماره 39، فروردین 1399، صفحه 143-158
شناسایی مؤلفههای معلم اثربخش تربیتبدنی و ارزیابی وضعیت آن در مدارس شهر زنجان
دوره 11، شماره 38، دی 1398، صفحه 47-70
نقش دستکاری قیود تکلیف بر یادگیری مهارتها و راهبردهای بسکتبال به روش آموزش غیرخطی
دوره 11، شماره 38، دی 1398، صفحه 115-128
مقایسة اثر رقابت فردی و گروهی بر اکتساب و یادداری یک مهارت ورزشی
دوره 11، شماره 37، آبان 1398، صفحه 17-32