آ
-
آرایش مکانی
تأثیر آرایش مکانی تمرین (انفرادی، زوجی و گروهی) بر اکتساب و یادداری مهارت طنابزنی کودکان دبستانی [دوره 9، شماره 27، 1396، صفحه 153-166]
-
آزمون ادراکی ـ حرکتی پوردو
تعیین روایی و پایایی آگاهی بدنی آزمون ادراکی حرکتی پوردو [دوره 9، شماره 30، 1396، صفحه 87-100]
-
آگاهی بدنی
تعیین روایی و پایایی آگاهی بدنی آزمون ادراکی حرکتی پوردو [دوره 9، شماره 30، 1396، صفحه 87-100]
ا
-
اختلال یادگیری
تأثیر یک دوره برنامه تمرینی با تأکید بر تأثیر مهارتهای حرکتی ظریف بر کنشهای اجرایی کودکان با اختلال یادگیری [دوره 9، شماره 30، 1396، صفحه 37-56]
-
اختلال طیف اوتیسم
بررسی تأثیر دو روش الگودهی ویدئویی و زنده بر فراگیری، یادداری و انتقال مهارت پرتابکردن در کودکان مبتلا به اوتیسم [دوره 9، شماره 27، 1396، صفحه 35-48]
-
اختلال نقص توجه/ بیشفعالی
اثر یوگا بر اضطراب والدین و کودکان دارای نقص توجه/ بیشفعالی [دوره 9، شماره 27، 1396، صفحه 139-152]
-
اختلال هماهنگی رشدی
یادگیری کنترل حرکتی پیشبینانه در کودکان با اختلال هماهنگی رشدی [دوره 9، شماره 29، 1396، صفحه 85-108]
-
اختلال هماهنگی رشدی
تأثیر هشت هفته تمرین ریتمیک ایروبیک با موسیقی بر تبحر حرکتی، اضطراب و افسردگی کودکان با اختلال هماهنگی رشدی [دوره 9، شماره 30، 1396، صفحه 57-70]
-
ادراک بینایی
تأثیر قابلیت محیط (فراهمسازها) روی ادراک بینایی و تعادل کودکان دچار اختلالات ذهنی [دوره 9، شماره 30، 1396، صفحه 165-182]
-
استحکام ذهنی
تعامل فرد، محیط و تکلیف در یادگیری حرکتی: تأثیر فضای رقابتی و استحکام ذهنی در یادگیری مهارتهای ساده و پیچیدۀ ورزشی [دوره 9، شماره 27، 1396، صفحه 85-104]
-
اضطراب
اثر یوگا بر اضطراب والدین و کودکان دارای نقص توجه/ بیشفعالی [دوره 9، شماره 27، 1396، صفحه 139-152]
-
اضطراب
تأثیر هشت هفته تمرین ریتمیک ایروبیک با موسیقی بر تبحر حرکتی، اضطراب و افسردگی کودکان با اختلال هماهنگی رشدی [دوره 9، شماره 30، 1396، صفحه 57-70]
-
افسردگی
تأثیر هشت هفته تمرین ریتمیک ایروبیک با موسیقی بر تبحر حرکتی، اضطراب و افسردگی کودکان با اختلال هماهنگی رشدی [دوره 9، شماره 30، 1396، صفحه 57-70]
-
اکتساب
تأثیر آرایش مکانی تمرین (انفرادی، زوجی و گروهی) بر اکتساب و یادداری مهارت طنابزنی کودکان دبستانی [دوره 9، شماره 27، 1396، صفحه 153-166]
-
اکتساب
مقایسۀ آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیم بر یادگیری مهارت سرویس والیبال [دوره 9، شماره 28، 1396، صفحه 155-172]
-
الگودهی زنده
بررسی تأثیر دو روش الگودهی ویدئویی و زنده بر فراگیری، یادداری و انتقال مهارت پرتابکردن در کودکان مبتلا به اوتیسم [دوره 9، شماره 27، 1396، صفحه 35-48]
-
الگودهی ویدئویی
بررسی تأثیر دو روش الگودهی ویدئویی و زنده بر فراگیری، یادداری و انتقال مهارت پرتابکردن در کودکان مبتلا به اوتیسم [دوره 9، شماره 27، 1396، صفحه 35-48]
-
الگوی غیرماهر
تأثیر سطح مهارت الگو بر سرکوب ریتم میو در شوت سهگام بسکتبال [دوره 9، شماره 28، 1396، صفحه 141-154]
-
الگوی ماهر
تأثیر سطح مهارت الگو بر سرکوب ریتم میو در شوت سهگام بسکتبال [دوره 9، شماره 28، 1396، صفحه 141-154]
-
انتقال
مقایسۀ آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیم بر یادگیری مهارت سرویس والیبال [دوره 9، شماره 28، 1396، صفحه 155-172]
-
انگیزش
تأثیر روش آموزشی TGFU بر انگیزش خودمختاری و یادگیری سرویس والیبال در دانشآموزان نوجوان [دوره 9، شماره 29، 1396، صفحه 183-198]
ب
-
بار شناختی
اثر فعالیت هوازی با و بدون بار شناختی بر شبکۀ هشدار توجه [دوره 9، شماره 28، 1396، صفحه 173-188]
-
بازخورد پیشخوراندی
یادگیری کنترل حرکتی پیشبینانه در کودکان با اختلال هماهنگی رشدی [دوره 9، شماره 29، 1396، صفحه 85-108]
-
بازیهای انفرادی
اثر بازیدرمانی بر حافظۀ کوتاهمدت کودکان کمتوانذهنی آموزشپذیر [دوره 9، شماره 28، 1396، صفحه 73-88]
-
بازیهای بومی ـ محلی
تأثیر بازیهای بومی ـ محلی بر مهارتهای بینایی ـ حرکتی دانشآموزان با توجه به تجربۀ بازیهای رایانهای [دوره 9، شماره 29، 1396، صفحه 169-182]
-
بازیهای رایانهای
تأثیر بازیهای بومی ـ محلی بر مهارتهای بینایی ـ حرکتی دانشآموزان با توجه به تجربۀ بازیهای رایانهای [دوره 9، شماره 29، 1396، صفحه 169-182]
-
بازیهای گروهی
اثر بازیدرمانی بر حافظۀ کوتاهمدت کودکان کمتوانذهنی آموزشپذیر [دوره 9، شماره 28، 1396، صفحه 73-88]
-
بهرۀ هوشی
تأثیر فعالیت بدنی منظم بر تغییرات سطح سرمی عامل رشد عصبی مشتق از مغز، بهرۀ هوشی و تبحر حرکتی کودکان کمتوانذهنی [دوره 9، شماره 28، 1396، صفحه 109-128]
پ
-
پایایی
تعیین روایی و پایایی آگاهی بدنی آزمون ادراکی حرکتی پوردو [دوره 9، شماره 30، 1396، صفحه 87-100]
-
پایایی زمانی
اعتباریابی نسخة فارسی مقیاس لذت فعالیت بدنی در کودکان [دوره 9، شماره 30، 1396، صفحه 17-36]
-
پارامترهای گامبرداری
اثر تمرین راهرفتن روی سنگفرش مصنوعی بر برخی پارامترهای فضایی ـ زمانی گامبرداری زنان سالمند [دوره 9، شماره 30، 1396، صفحه 71-86]
-
پرتاب آزاد بسکتبال
تأثیر روشهای تمرین کمخطا، پرخطا و مقیاسبندی تجهیزات بر یادگیری مهارت پرتاب آزاد بسکتبال در کودکان [دوره 9، شماره 30، 1396، صفحه 115-134]
-
پیلاتس
مقایسۀ 12 هفته تمرینات یوگا، پیلاتس و تمرینات ترکیبی بر تعادل کارکردی زنان سالمند با خطر درمعرض زمینخوردن تحت تکلیف دوگانه [دوره 9، شماره 27، 1396، صفحه 49-64]
ت
-
تبحر حرکتی
تأثیر فعالیت بدنی منظم بر تغییرات سطح سرمی عامل رشد عصبی مشتق از مغز، بهرۀ هوشی و تبحر حرکتی کودکان کمتوانذهنی [دوره 9، شماره 28، 1396، صفحه 109-128]
-
تبحر حرکتی
تأثیر هشت هفته تمرین ریتمیک ایروبیک با موسیقی بر تبحر حرکتی، اضطراب و افسردگی کودکان با اختلال هماهنگی رشدی [دوره 9، شماره 30، 1396، صفحه 57-70]
-
تحلیل سلسلهمراتبی بیزی
اثر ارتفاع حلقه و سطح مهارت بر ظهور مهارت ویژه در پرتاب آزاد بسکتبال [دوره 9، شماره 27، 1396، صفحه 65-84]
-
ترس از افتادن
ارتباط بین ترس از افتادن با اضطراب، حرکتپذیری کارکردی و تعادل سالمندان آسایشگاهی [دوره 9، شماره 29، 1396، صفحه 135-148]
-
تصویرسازی اختصاصی انگیزشی
ویژگیهای روانسنجی پرسشنامة تصویرسازی ورزشی (SIQ) در ورزشکاران تیمهای ملی [دوره 9، شماره 28، 1396، صفحه 17-36]
-
تصویرسازی اختصاصی شناختی
ویژگیهای روانسنجی پرسشنامة تصویرسازی ورزشی (SIQ) در ورزشکاران تیمهای ملی [دوره 9، شماره 28، 1396، صفحه 17-36]
-
تصویرسازی انگیختگی عمومی انگیزشی
ویژگیهای روانسنجی پرسشنامة تصویرسازی ورزشی (SIQ) در ورزشکاران تیمهای ملی [دوره 9، شماره 28، 1396، صفحه 17-36]
-
تصویرسازی تبحر عمومی انگیزشی
ویژگیهای روانسنجی پرسشنامة تصویرسازی ورزشی (SIQ) در ورزشکاران تیمهای ملی [دوره 9، شماره 28، 1396، صفحه 17-36]
-
تصویرسازی عمومی شناختی
ویژگیهای روانسنجی پرسشنامة تصویرسازی ورزشی (SIQ) در ورزشکاران تیمهای ملی [دوره 9، شماره 28، 1396، صفحه 17-36]
-
تطبیقپذیری بینایی
تأثیر سازگاری منشوری سیستم بینایی بر کنترل قامت و دقت پرتاب دارت [دوره 9، شماره 30، 1396، صفحه 101-114]
-
تعادل
مقایسۀ 12 هفته تمرینات یوگا، پیلاتس و تمرینات ترکیبی بر تعادل کارکردی زنان سالمند با خطر درمعرض زمینخوردن تحت تکلیف دوگانه [دوره 9، شماره 27، 1396، صفحه 49-64]
-
تعادل
تأثیر قابلیت محیط (فراهمسازها) روی ادراک بینایی و تعادل کودکان دچار اختلالات ذهنی [دوره 9، شماره 30، 1396، صفحه 165-182]
-
تعادل ایستا
تأثیر هشت هفته تمرینات ثبات مرکزی بر تعادل ایستا و پویای کودکان هشت تا 10 سال کمتوان ذهنی [دوره 9، شماره 27، 1396، صفحه 105-118]
-
تعادل پویا
تأثیر هشت هفته تمرینات ثبات مرکزی بر تعادل ایستا و پویای کودکان هشت تا 10 سال کمتوان ذهنی [دوره 9، شماره 27، 1396، صفحه 105-118]
-
تکلیف ثانویۀ شناختی
اثر بار شناختی تکلیف بر نوسانات قامتی بیماران مولتیپل اسکلروزیس [دوره 9، شماره 29، 1396، صفحه 17-32]
-
تمرکز
تأثیریک دوره تمرینات هوازی بر میزان ﻋﺎﻣﻞ ﻧﻮروﺗﺮوﻓﻴﻚ ﻣﺸﺘﻖ از ﻣﻐﺰ و میزان توجه و تمرکز زنان سالمند [دوره 9، شماره 30، 1396، صفحه 153-164]
-
تمرینات ادراکی ـ حرکتی
تأثیر تمرینات ادراکی ـ حرکتی بر رشد اجتماعی کودکان کمتوان ذهنی آموزشپذیر [دوره 9، شماره 28، 1396، صفحه 37-52]
-
تمرینات تعادلی و ثبات مرکزی
تأثیر هفت هفته تمرینات ثبات مرکزی و تعادلی بر عملکرد حرکتی و نارساییهای شناختی زنان مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس [دوره 9، شماره 27، 1396، صفحه 17-34]
-
تمرینات ثبات مرکزی
تأثیر هشت هفته تمرینات ثبات مرکزی بر تعادل ایستا و پویای کودکان هشت تا 10 سال کمتوان ذهنی [دوره 9، شماره 27، 1396، صفحه 105-118]
-
تمرینات سنتی
تأثیر روش آموزشی TGFU بر انگیزش خودمختاری و یادگیری سرویس والیبال در دانشآموزان نوجوان [دوره 9، شماره 29، 1396، صفحه 183-198]
-
تمرین ایروبیک
تأثیر هشت هفته تمرین ریتمیک ایروبیک با موسیقی بر تبحر حرکتی، اضطراب و افسردگی کودکان با اختلال هماهنگی رشدی [دوره 9، شماره 30، 1396، صفحه 57-70]
-
تمرین ترکیبی
تأثیر ترکیب تمرین مشاهدهای، سایهزنی و فیزیکی بر یادگیری مهارت پرتاب دارت [دوره 9، شماره 29، 1396، صفحه 149-168]
-
تمرین راهرفتن
اثر تمرین راهرفتن روی سنگفرش مصنوعی بر برخی پارامترهای فضایی ـ زمانی گامبرداری زنان سالمند [دوره 9، شماره 30، 1396، صفحه 71-86]
-
تمرین سایهزنی
تأثیر ترکیب تمرین مشاهدهای، سایهزنی و فیزیکی بر یادگیری مهارت پرتاب دارت [دوره 9، شماره 29، 1396، صفحه 149-168]
-
تمرین سنجیده
مقایسة فرایند اکتساب خبرگی صخرهنوردان جوان سطوح مختلف رقابتی برمبنای مدل تکاملی مشارکت ورزشی [دوره 9، شماره 29، 1396، صفحه 109-134]
-
تمرین فیزیکی
تأثیر ترکیب تمرین مشاهدهای، سایهزنی و فیزیکی بر یادگیری مهارت پرتاب دارت [دوره 9، شماره 29، 1396، صفحه 149-168]
-
تمرین کمخطا
تأثیر روشهای تمرین کمخطا، پرخطا و مقیاسبندی تجهیزات بر یادگیری مهارت پرتاب آزاد بسکتبال در کودکان [دوره 9، شماره 30، 1396، صفحه 115-134]
-
تمرین مشاهدهای
تأثیر ترکیب تمرین مشاهدهای، سایهزنی و فیزیکی بر یادگیری مهارت پرتاب دارت [دوره 9، شماره 29، 1396، صفحه 149-168]
-
تمرین هوازی
مقایسۀ تأثیر یک دوره برنامۀ تمرینی منتخب در فضای سبز و سالن بر کاهش علائم نارسایی توجه/ فزونکنشی دختران هفت تا 11 سال [دوره 9، شماره 29، 1396، صفحه 51-72]
-
تمرین واقعی
تأثیر تمرین واقعیت مجازی و واقعی با و بدون محدودیت اطلاعات صوتی بر یادگیری مهارت فورهند تنیس روی میز [دوره 9، شماره 28، 1396، صفحه 89-108]
-
تمرین واقعیت مجازی
تأثیر تمرین واقعیت مجازی و واقعی با و بدون محدودیت اطلاعات صوتی بر یادگیری مهارت فورهند تنیس روی میز [دوره 9، شماره 28، 1396، صفحه 89-108]
-
تنظیم زاویۀ مفصل
ارتباط کنترل تولید نیرو و تنظیم زاویۀ دست برتر با برخی ویژگیهای روانشناختی دانشجویان ورزشکار و غیرورزشکار [دوره 9، شماره 28، 1396، صفحه 53-72]
-
توانایی حرکتی
کاربرد چارچوب نقطۀ چالش در بهبود توانایی حرکتی بیماران مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس [دوره 9، شماره 27، 1396، صفحه 167-182]
-
توجه
تأثیر فعالیت های حرکتی ظریف بر رشد و بهبود توجه دختران دبستانی با تاکید بر روش مونته سوری [دوره 9، شماره 29، 1396، صفحه 33-50]
-
توجه
تأثیریک دوره تمرینات هوازی بر میزان ﻋﺎﻣﻞ ﻧﻮروﺗﺮوﻓﻴﻚ ﻣﺸﺘﻖ از ﻣﻐﺰ و میزان توجه و تمرکز زنان سالمند [دوره 9، شماره 30، 1396، صفحه 153-164]
چ
-
چارچوب نقطۀ چالش
کاربرد چارچوب نقطۀ چالش در بهبود توانایی حرکتی بیماران مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس [دوره 9، شماره 27، 1396، صفحه 167-182]
ح
-
حافظۀ کوتاهمدت
اثر بازیدرمانی بر حافظۀ کوتاهمدت کودکان کمتوانذهنی آموزشپذیر [دوره 9، شماره 28، 1396، صفحه 73-88]
-
حالات خلقی
ارتباط کنترل تولید نیرو و تنظیم زاویۀ دست برتر با برخی ویژگیهای روانشناختی دانشجویان ورزشکار و غیرورزشکار [دوره 9، شماره 28، 1396، صفحه 53-72]
-
حرکات ظریف
تأثیر فعالیت های حرکتی ظریف بر رشد و بهبود توجه دختران دبستانی با تاکید بر روش مونته سوری [دوره 9، شماره 29، 1396، صفحه 33-50]
-
حرکتپذیری کارکردی
ارتباط بین ترس از افتادن با اضطراب، حرکتپذیری کارکردی و تعادل سالمندان آسایشگاهی [دوره 9، شماره 29، 1396، صفحه 135-148]
-
حمایت اجتماعی
ویژگیهای روانسنجی نسخۀ فارسی "مقیاس لذت، خودکارآمدی و حمایت اجتماعی فعالیت جسمانی در کودکان" [دوره 9، شماره 27، 1396، صفحه 119-138]
خ
-
خبرگی
مقایسة فرایند اکتساب خبرگی صخرهنوردان جوان سطوح مختلف رقابتی برمبنای مدل تکاملی مشارکت ورزشی [دوره 9، شماره 29، 1396، صفحه 109-134]
-
خودکارآمدی
ویژگیهای روانسنجی نسخۀ فارسی "مقیاس لذت، خودکارآمدی و حمایت اجتماعی فعالیت جسمانی در کودکان" [دوره 9، شماره 27، 1396، صفحه 119-138]
د
-
دانشآموزان نوجوان
تأثیر روش آموزشی TGFU بر انگیزش خودمختاری و یادگیری سرویس والیبال در دانشآموزان نوجوان [دوره 9، شماره 29، 1396، صفحه 183-198]
-
دستکاری شیء
رشد طرحریزی حالت راحت پایانی در یک تکلیف دستکاری [دوره 9، شماره 30، 1396، صفحه 135-152]
ر
-
راهبردهای خودتنظیمی
مقایسۀ آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیم بر یادگیری مهارت سرویس والیبال [دوره 9، شماره 28، 1396، صفحه 155-172]
-
رشد اجتماعی
تأثیر تمرینات ادراکی ـ حرکتی بر رشد اجتماعی کودکان کمتوان ذهنی آموزشپذیر [دوره 9، شماره 28، 1396، صفحه 37-52]
-
رشد حرکتی
رشد طرحریزی حالت راحت پایانی در یک تکلیف دستکاری [دوره 9، شماره 30، 1396، صفحه 135-152]
-
روایی
تعیین روایی و پایایی آگاهی بدنی آزمون ادراکی حرکتی پوردو [دوره 9، شماره 30، 1396، صفحه 87-100]
-
روایی سازه
ویژگیهای روانسنجی نسخۀ فارسی "مقیاس لذت، خودکارآمدی و حمایت اجتماعی فعالیت جسمانی در کودکان" [دوره 9، شماره 27، 1396، صفحه 119-138]
-
روایی سازه
اعتباریابی نسخة فارسی مقیاس لذت فعالیت بدنی در کودکان [دوره 9، شماره 30، 1396، صفحه 17-36]
ز
-
زمان واکنش
تأثیر بازی لیوانچینی بر مهارتهای ادراکی ـ حرکتی کودکان دبستانی هشت تا نه سال [دوره 9، شماره 29، 1396، صفحه 73-84]
-
زنان سالمند
مقایسۀ 12 هفته تمرینات یوگا، پیلاتس و تمرینات ترکیبی بر تعادل کارکردی زنان سالمند با خطر درمعرض زمینخوردن تحت تکلیف دوگانه [دوره 9، شماره 27، 1396، صفحه 49-64]
-
زنان مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس
تأثیر هفت هفته تمرینات ثبات مرکزی و تعادلی بر عملکرد حرکتی و نارساییهای شناختی زنان مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس [دوره 9، شماره 27، 1396، صفحه 17-34]
س
-
سالمند
ارتباط بین ترس از افتادن با اضطراب، حرکتپذیری کارکردی و تعادل سالمندان آسایشگاهی [دوره 9، شماره 29، 1396، صفحه 135-148]
-
سالمند
تأثیریک دوره تمرینات هوازی بر میزان ﻋﺎﻣﻞ ﻧﻮروﺗﺮوﻓﻴﻚ ﻣﺸﺘﻖ از ﻣﻐﺰ و میزان توجه و تمرکز زنان سالمند [دوره 9، شماره 30، 1396، صفحه 153-164]
-
سالمندان
اثر تمرین راهرفتن روی سنگفرش مصنوعی بر برخی پارامترهای فضایی ـ زمانی گامبرداری زنان سالمند [دوره 9، شماره 30، 1396، صفحه 71-86]
-
سرعت راهرفتن
کاربرد چارچوب نقطۀ چالش در بهبود توانایی حرکتی بیماران مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس [دوره 9، شماره 27، 1396، صفحه 167-182]
-
سرکوب ریتم میو
تأثیر سطح مهارت الگو بر سرکوب ریتم میو در شوت سهگام بسکتبال [دوره 9، شماره 28، 1396، صفحه 141-154]
-
سرویس والیبال
مقایسۀ آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیم بر یادگیری مهارت سرویس والیبال [دوره 9، شماره 28، 1396، صفحه 155-172]
-
سنگفرش مصنوعی
اثر تمرین راهرفتن روی سنگفرش مصنوعی بر برخی پارامترهای فضایی ـ زمانی گامبرداری زنان سالمند [دوره 9، شماره 30، 1396، صفحه 71-86]
ش
-
شبکههای توجه
اثر فعالیت هوازی با و بدون بار شناختی بر شبکۀ هشدار توجه [دوره 9، شماره 28، 1396، صفحه 173-188]
-
شبکۀ هشدار
اثر فعالیت هوازی با و بدون بار شناختی بر شبکۀ هشدار توجه [دوره 9، شماره 28، 1396، صفحه 173-188]
-
شوت سهگام بسکتبال
تأثیر سطح مهارت الگو بر سرکوب ریتم میو در شوت سهگام بسکتبال [دوره 9، شماره 28، 1396، صفحه 141-154]
ص
-
صخرهنوردی
مقایسة فرایند اکتساب خبرگی صخرهنوردان جوان سطوح مختلف رقابتی برمبنای مدل تکاملی مشارکت ورزشی [دوره 9، شماره 29، 1396، صفحه 109-134]
ط
-
طرحریزی عمل/حرکت
رشد طرحریزی حالت راحت پایانی در یک تکلیف دستکاری [دوره 9، شماره 30، 1396، صفحه 135-152]
-
طنابزنی
تأثیر آرایش مکانی تمرین (انفرادی، زوجی و گروهی) بر اکتساب و یادداری مهارت طنابزنی کودکان دبستانی [دوره 9، شماره 27، 1396، صفحه 153-166]
ع
-
عامل رشد عصبی مشتق از مغز
تأثیر فعالیت بدنی منظم بر تغییرات سطح سرمی عامل رشد عصبی مشتق از مغز، بهرۀ هوشی و تبحر حرکتی کودکان کمتوانذهنی [دوره 9، شماره 28، 1396، صفحه 109-128]
-
عملکرد حرکتی
تأثیر هفت هفته تمرینات ثبات مرکزی و تعادلی بر عملکرد حرکتی و نارساییهای شناختی زنان مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس [دوره 9، شماره 27، 1396، صفحه 17-34]
-
عملکرد حرکتی
تأثیر روش آموزشی TGFU بر انگیزش خودمختاری و یادگیری سرویس والیبال در دانشآموزان نوجوان [دوره 9، شماره 29، 1396، صفحه 183-198]
ف
-
فراهمسازها
تأثیر قابلیت محیط (فراهمسازها) روی ادراک بینایی و تعادل کودکان دچار اختلالات ذهنی [دوره 9، شماره 30، 1396، صفحه 165-182]
-
فرضیۀ زمینة بینایی
اثر ارتفاع حلقه و سطح مهارت بر ظهور مهارت ویژه در پرتاب آزاد بسکتبال [دوره 9، شماره 27، 1396، صفحه 65-84]
-
فزونکنشی
مقایسۀ تأثیر یک دوره برنامۀ تمرینی منتخب در فضای سبز و سالن بر کاهش علائم نارسایی توجه/ فزونکنشی دختران هفت تا 11 سال [دوره 9، شماره 29، 1396، صفحه 51-72]
-
فضای رقابتی
تعامل فرد، محیط و تکلیف در یادگیری حرکتی: تأثیر فضای رقابتی و استحکام ذهنی در یادگیری مهارتهای ساده و پیچیدۀ ورزشی [دوره 9، شماره 27، 1396، صفحه 85-104]
-
فضای سبز
مقایسۀ تأثیر یک دوره برنامۀ تمرینی منتخب در فضای سبز و سالن بر کاهش علائم نارسایی توجه/ فزونکنشی دختران هفت تا 11 سال [دوره 9، شماره 29، 1396، صفحه 51-72]
-
فضای غیررقابتی
تعامل فرد، محیط و تکلیف در یادگیری حرکتی: تأثیر فضای رقابتی و استحکام ذهنی در یادگیری مهارتهای ساده و پیچیدۀ ورزشی [دوره 9، شماره 27، 1396، صفحه 85-104]
-
فعالیت بدنی
تأثیر فعالیت بدنی منظم بر تغییرات سطح سرمی عامل رشد عصبی مشتق از مغز، بهرۀ هوشی و تبحر حرکتی کودکان کمتوانذهنی [دوره 9، شماره 28، 1396، صفحه 109-128]
-
فعالیت هوازی
اثر فعالیت هوازی با و بدون بار شناختی بر شبکۀ هشدار توجه [دوره 9، شماره 28، 1396، صفحه 173-188]
-
فورهند تنیس روی میز
تأثیر تمرین واقعیت مجازی و واقعی با و بدون محدودیت اطلاعات صوتی بر یادگیری مهارت فورهند تنیس روی میز [دوره 9، شماره 28، 1396، صفحه 89-108]
ک
-
کمتجربه
اثر ارتفاع حلقه و سطح مهارت بر ظهور مهارت ویژه در پرتاب آزاد بسکتبال [دوره 9، شماره 27، 1396، صفحه 65-84]
-
کمتوان ذهنی
تأثیر هشت هفته تمرینات ثبات مرکزی بر تعادل ایستا و پویای کودکان هشت تا 10 سال کمتوان ذهنی [دوره 9، شماره 27، 1396، صفحه 105-118]
-
کمتوانذهنی
اثر بازیدرمانی بر حافظۀ کوتاهمدت کودکان کمتوانذهنی آموزشپذیر [دوره 9، شماره 28، 1396، صفحه 73-88]
-
کنترل تولید نیرو
ارتباط کنترل تولید نیرو و تنظیم زاویۀ دست برتر با برخی ویژگیهای روانشناختی دانشجویان ورزشکار و غیرورزشکار [دوره 9، شماره 28، 1396، صفحه 53-72]
-
کنترل حرکتی
رشد طرحریزی حالت راحت پایانی در یک تکلیف دستکاری [دوره 9، شماره 30، 1396، صفحه 135-152]
-
کنترل حرکتی پیشبینانه
یادگیری کنترل حرکتی پیشبینانه در کودکان با اختلال هماهنگی رشدی [دوره 9، شماره 29، 1396، صفحه 85-108]
-
کنترل قامت
تأثیر سازگاری منشوری سیستم بینایی بر کنترل قامت و دقت پرتاب دارت [دوره 9، شماره 30، 1396، صفحه 101-114]
-
کنشهای اجرایی
تأثیر یک دوره برنامه تمرینی با تأکید بر تأثیر مهارتهای حرکتی ظریف بر کنشهای اجرایی کودکان با اختلال یادگیری [دوره 9، شماره 30، 1396، صفحه 37-56]
-
کودکان
تأثیر هشت هفته تمرینات ثبات مرکزی بر تعادل ایستا و پویای کودکان هشت تا 10 سال کمتوان ذهنی [دوره 9، شماره 27، 1396، صفحه 105-118]
-
کودکان
تأثیر یک دوره برنامه تمرینی با تأکید بر تأثیر مهارتهای حرکتی ظریف بر کنشهای اجرایی کودکان با اختلال یادگیری [دوره 9، شماره 30، 1396، صفحه 37-56]
-
کودکان
تأثیر روشهای تمرین کمخطا، پرخطا و مقیاسبندی تجهیزات بر یادگیری مهارت پرتاب آزاد بسکتبال در کودکان [دوره 9، شماره 30، 1396، صفحه 115-134]
-
کودکان
اعتباریابی نسخة فارسی مقیاس لذت فعالیت بدنی در کودکان [دوره 9، شماره 30، 1396، صفحه 17-36]
-
کودکان دبستانی
تأثیر فعالیت های حرکتی ظریف بر رشد و بهبود توجه دختران دبستانی با تاکید بر روش مونته سوری [دوره 9، شماره 29، 1396، صفحه 33-50]
-
کودکان دچار اختلال ذهنی
تأثیر قابلیت محیط (فراهمسازها) روی ادراک بینایی و تعادل کودکان دچار اختلالات ذهنی [دوره 9، شماره 30، 1396، صفحه 165-182]
-
کودکان کمتوان ذهنی آموزشپذیر
تأثیر تمرینات ادراکی ـ حرکتی بر رشد اجتماعی کودکان کمتوان ذهنی آموزشپذیر [دوره 9، شماره 28، 1396، صفحه 37-52]
-
کودکان کموزن حین تولد
مقایسة رشد شناختی و حرکتی کودکان پیشدبستانی متولدشده با وزن کم تولد و وزن طبیعی [دوره 9، شماره 28، 1396، صفحه 129-140]
ل
-
لذت
ویژگیهای روانسنجی نسخۀ فارسی "مقیاس لذت، خودکارآمدی و حمایت اجتماعی فعالیت جسمانی در کودکان" [دوره 9، شماره 27، 1396، صفحه 119-138]
-
لذت فعالیت بدنی
اعتباریابی نسخة فارسی مقیاس لذت فعالیت بدنی در کودکان [دوره 9، شماره 30، 1396، صفحه 17-36]
-
لیوانچینی
تأثیر بازی لیوانچینی بر مهارتهای ادراکی ـ حرکتی کودکان دبستانی هشت تا نه سال [دوره 9، شماره 29، 1396، صفحه 73-84]
م
-
ماهر
اثر ارتفاع حلقه و سطح مهارت بر ظهور مهارت ویژه در پرتاب آزاد بسکتبال [دوره 9، شماره 27، 1396، صفحه 65-84]
-
محدودیت اطلاعات صوتی
تأثیر تمرین واقعیت مجازی و واقعی با و بدون محدودیت اطلاعات صوتی بر یادگیری مهارت فورهند تنیس روی میز [دوره 9، شماره 28، 1396، صفحه 89-108]
-
مدل تکاملی مشارکت ورزشی
مقایسة فرایند اکتساب خبرگی صخرهنوردان جوان سطوح مختلف رقابتی برمبنای مدل تکاملی مشارکت ورزشی [دوره 9، شماره 29، 1396، صفحه 109-134]
-
مقیاس اضطراب همیلتون
ارتباط بین ترس از افتادن با اضطراب، حرکتپذیری کارکردی و تعادل سالمندان آسایشگاهی [دوره 9، شماره 29، 1396، صفحه 135-148]
-
مقیاسبندی تجهیزات
تأثیر روشهای تمرین کمخطا، پرخطا و مقیاسبندی تجهیزات بر یادگیری مهارت پرتاب آزاد بسکتبال در کودکان [دوره 9، شماره 30، 1396، صفحه 115-134]
-
مهارت پرتاب دارت
تأثیر ترکیب تمرین مشاهدهای، سایهزنی و فیزیکی بر یادگیری مهارت پرتاب دارت [دوره 9، شماره 29، 1396، صفحه 149-168]
-
مهارت حرکتی
بررسی تأثیر دو روش الگودهی ویدئویی و زنده بر فراگیری، یادداری و انتقال مهارت پرتابکردن در کودکان مبتلا به اوتیسم [دوره 9، شماره 27، 1396، صفحه 35-48]
-
مهارت شناختی
مقایسة رشد شناختی و حرکتی کودکان پیشدبستانی متولدشده با وزن کم تولد و وزن طبیعی [دوره 9، شماره 28، 1396، صفحه 129-140]
-
مهارتهای ادراکی ـ حرکتی
تأثیر بازی لیوانچینی بر مهارتهای ادراکی ـ حرکتی کودکان دبستانی هشت تا نه سال [دوره 9، شماره 29، 1396، صفحه 73-84]
-
مهارتهای بسکتبال
تعامل فرد، محیط و تکلیف در یادگیری حرکتی: تأثیر فضای رقابتی و استحکام ذهنی در یادگیری مهارتهای ساده و پیچیدۀ ورزشی [دوره 9، شماره 27، 1396، صفحه 85-104]
-
مهارتهای بینایی ـ حرکتی
تأثیر بازیهای بومی ـ محلی بر مهارتهای بینایی ـ حرکتی دانشآموزان با توجه به تجربۀ بازیهای رایانهای [دوره 9، شماره 29، 1396، صفحه 169-182]
-
مهارتهای حرکتی درشت
مقایسة رشد شناختی و حرکتی کودکان پیشدبستانی متولدشده با وزن کم تولد و وزن طبیعی [دوره 9، شماره 28، 1396، صفحه 129-140]
-
مهارتهای حرکتی ظریف
مقایسة رشد شناختی و حرکتی کودکان پیشدبستانی متولدشده با وزن کم تولد و وزن طبیعی [دوره 9، شماره 28، 1396، صفحه 129-140]
-
مهارتهای حرکتی ظریف
تأثیر یک دوره برنامه تمرینی با تأکید بر تأثیر مهارتهای حرکتی ظریف بر کنشهای اجرایی کودکان با اختلال یادگیری [دوره 9، شماره 30، 1396، صفحه 37-56]
-
مولتیپل اسکلروزیس
کاربرد چارچوب نقطۀ چالش در بهبود توانایی حرکتی بیماران مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس [دوره 9، شماره 27، 1396، صفحه 167-182]
-
مولتیپل اسکلروزیس
اثر بار شناختی تکلیف بر نوسانات قامتی بیماران مولتیپل اسکلروزیس [دوره 9، شماره 29، 1396، صفحه 17-32]
-
مونتهسوری
تأثیر فعالیت های حرکتی ظریف بر رشد و بهبود توجه دختران دبستانی با تاکید بر روش مونته سوری [دوره 9، شماره 29، 1396، صفحه 33-50]
ن
-
نارسایی توجه
مقایسۀ تأثیر یک دوره برنامۀ تمرینی منتخب در فضای سبز و سالن بر کاهش علائم نارسایی توجه/ فزونکنشی دختران هفت تا 11 سال [دوره 9، شماره 29، 1396، صفحه 51-72]
-
نارساییهای شناختی
تأثیر هفت هفته تمرینات ثبات مرکزی و تعادلی بر عملکرد حرکتی و نارساییهای شناختی زنان مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس [دوره 9، شماره 27، 1396، صفحه 17-34]
-
نورونهای آینهای
تأثیر سطح مهارت الگو بر سرکوب ریتم میو در شوت سهگام بسکتبال [دوره 9، شماره 28، 1396، صفحه 141-154]
-
نوسانات قامتی
اثر بار شناختی تکلیف بر نوسانات قامتی بیماران مولتیپل اسکلروزیس [دوره 9، شماره 29، 1396، صفحه 17-32]
و
-
ورزشکار
ارتباط کنترل تولید نیرو و تنظیم زاویۀ دست برتر با برخی ویژگیهای روانشناختی دانشجویان ورزشکار و غیرورزشکار [دوره 9، شماره 28، 1396، صفحه 53-72]
ه
-
هدفگیری
تأثیر سازگاری منشوری سیستم بینایی بر کنترل قامت و دقت پرتاب دارت [دوره 9، شماره 30، 1396، صفحه 101-114]
-
هماهنگی چشم ـ دست
تأثیر بازی لیوانچینی بر مهارتهای ادراکی ـ حرکتی کودکان دبستانی هشت تا نه سال [دوره 9، شماره 29، 1396، صفحه 73-84]
-
همسانی درونی
اعتباریابی نسخة فارسی مقیاس لذت فعالیت بدنی در کودکان [دوره 9، شماره 30، 1396، صفحه 17-36]
-
همسانی دورنی
ویژگیهای روانسنجی نسخۀ فارسی "مقیاس لذت، خودکارآمدی و حمایت اجتماعی فعالیت جسمانی در کودکان" [دوره 9، شماره 27، 1396، صفحه 119-138]
-
هوش هیجانی
ارتباط کنترل تولید نیرو و تنظیم زاویۀ دست برتر با برخی ویژگیهای روانشناختی دانشجویان ورزشکار و غیرورزشکار [دوره 9، شماره 28، 1396، صفحه 53-72]
ی
-
یادداری
تأثیر آرایش مکانی تمرین (انفرادی، زوجی و گروهی) بر اکتساب و یادداری مهارت طنابزنی کودکان دبستانی [دوره 9، شماره 27، 1396، صفحه 153-166]
-
یادداری
مقایسۀ آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیم بر یادگیری مهارت سرویس والیبال [دوره 9، شماره 28، 1396، صفحه 155-172]
-
یادگیری
تأثیر تمرین واقعیت مجازی و واقعی با و بدون محدودیت اطلاعات صوتی بر یادگیری مهارت فورهند تنیس روی میز [دوره 9، شماره 28، 1396، صفحه 89-108]
-
یوگا
اثر یوگا بر اضطراب والدین و کودکان دارای نقص توجه/ بیشفعالی [دوره 9، شماره 27، 1396، صفحه 139-152]
-
یوگا
مقایسۀ 12 هفته تمرینات یوگا، پیلاتس و تمرینات ترکیبی بر تعادل کارکردی زنان سالمند با خطر درمعرض زمینخوردن تحت تکلیف دوگانه [دوره 9، شماره 27، 1396، صفحه 49-64]
-
یوگالتس
مقایسۀ 12 هفته تمرینات یوگا، پیلاتس و تمرینات ترکیبی بر تعادل کارکردی زنان سالمند با خطر درمعرض زمینخوردن تحت تکلیف دوگانه [دوره 9، شماره 27، 1396، صفحه 49-64]