اختلال طیف اوتیسمبررسی تأثیر دو روش الگودهی ویدئویی و زنده بر فراگیری، یادداری و انتقال مهارت پرتابکردن در کودکان مبتلا به اوتیسم [دوره 9، شماره 27، 1396، صفحه 35-48]
اختلال نقص توجه/ بیشفعالیاثر یوگا بر اضطراب والدین و کودکان دارای نقص توجه/ بیشفعالی [دوره 9، شماره 27، 1396، صفحه 139-152]
اختلال هماهنگی رشدییادگیری کنترل حرکتی پیشبینانه در کودکان با اختلال هماهنگی رشدی [دوره 9، شماره 29، 1396، صفحه 85-108]
اختلال هماهنگی رشدیتأثیر هشت هفته تمرین ریتمیک ایروبیک با موسیقی بر تبحر حرکتی، اضطراب و افسردگی کودکان با اختلال هماهنگی رشدی [دوره 9، شماره 30، 1396، صفحه 57-70]
اختلال یادگیریتأثیر یک دوره برنامه تمرینی با تأکید بر تأثیر مهارتهای حرکتی ظریف بر کنشهای اجرایی کودکان با اختلال یادگیری [دوره 9، شماره 30، 1396، صفحه 37-56]
استحکام ذهنیتعامل فرد، محیط و تکلیف در یادگیری حرکتی: تأثیر فضای رقابتی و استحکام ذهنی در یادگیری مهارتهای ساده و پیچیدۀ ورزشی [دوره 9، شماره 27، 1396، صفحه 85-104]
اضطراباثر یوگا بر اضطراب والدین و کودکان دارای نقص توجه/ بیشفعالی [دوره 9، شماره 27، 1396، صفحه 139-152]
اضطرابتأثیر هشت هفته تمرین ریتمیک ایروبیک با موسیقی بر تبحر حرکتی، اضطراب و افسردگی کودکان با اختلال هماهنگی رشدی [دوره 9، شماره 30، 1396، صفحه 57-70]
افسردگیتأثیر هشت هفته تمرین ریتمیک ایروبیک با موسیقی بر تبحر حرکتی، اضطراب و افسردگی کودکان با اختلال هماهنگی رشدی [دوره 9، شماره 30، 1396، صفحه 57-70]
اکتسابتأثیر آرایش مکانی تمرین (انفرادی، زوجی و گروهی) بر اکتساب و یادداری مهارت طنابزنی کودکان دبستانی [دوره 9، شماره 27، 1396، صفحه 153-166]
اکتسابمقایسۀ آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیم بر یادگیری مهارت سرویس والیبال [دوره 9، شماره 28، 1396، صفحه 155-172]
الگودهی زندهبررسی تأثیر دو روش الگودهی ویدئویی و زنده بر فراگیری، یادداری و انتقال مهارت پرتابکردن در کودکان مبتلا به اوتیسم [دوره 9، شماره 27، 1396، صفحه 35-48]
الگودهی ویدئوییبررسی تأثیر دو روش الگودهی ویدئویی و زنده بر فراگیری، یادداری و انتقال مهارت پرتابکردن در کودکان مبتلا به اوتیسم [دوره 9، شماره 27، 1396، صفحه 35-48]
الگوی غیرماهرتأثیر سطح مهارت الگو بر سرکوب ریتم میو در شوت سهگام بسکتبال [دوره 9، شماره 28، 1396، صفحه 141-154]
الگوی ماهرتأثیر سطح مهارت الگو بر سرکوب ریتم میو در شوت سهگام بسکتبال [دوره 9، شماره 28، 1396، صفحه 141-154]
انتقالمقایسۀ آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیم بر یادگیری مهارت سرویس والیبال [دوره 9، شماره 28، 1396، صفحه 155-172]
انگیزشتأثیر روش آموزشی TGFU بر انگیزش خودمختاری و یادگیری سرویس والیبال در دانشآموزان نوجوان [دوره 9، شماره 29، 1396، صفحه 183-198]
ب
بار شناختیاثر فعالیت هوازی با و بدون بار شناختی بر شبکۀ هشدار توجه [دوره 9، شماره 28، 1396، صفحه 173-188]
بازخورد پیشخوراندییادگیری کنترل حرکتی پیشبینانه در کودکان با اختلال هماهنگی رشدی [دوره 9، شماره 29، 1396، صفحه 85-108]
بازیهای بومی ـ محلیتأثیر بازیهای بومی ـ محلی بر مهارتهای بینایی ـ حرکتی دانشآموزان با توجه به تجربۀ بازیهای رایانهای [دوره 9، شماره 29، 1396، صفحه 169-182]
بازیهای رایانهایتأثیر بازیهای بومی ـ محلی بر مهارتهای بینایی ـ حرکتی دانشآموزان با توجه به تجربۀ بازیهای رایانهای [دوره 9، شماره 29، 1396، صفحه 169-182]
بهرۀ هوشیتأثیر فعالیت بدنی منظم بر تغییرات سطح سرمی عامل رشد عصبی مشتق از مغز، بهرۀ هوشی و تبحر حرکتی کودکان کمتوانذهنی [دوره 9، شماره 28، 1396، صفحه 109-128]
پ
پارامترهای گامبرداریاثر تمرین راهرفتن روی سنگفرش مصنوعی بر برخی پارامترهای فضایی ـ زمانی گامبرداری زنان سالمند [دوره 9، شماره 30، 1396، صفحه 71-86]
پایایی زمانیاعتباریابی نسخة فارسی مقیاس لذت فعالیت بدنی در کودکان [دوره 9، شماره 30، 1396، صفحه 17-36]
پرتاب آزاد بسکتبالتأثیر روشهای تمرین کمخطا، پرخطا و مقیاسبندی تجهیزات بر یادگیری مهارت پرتاب آزاد بسکتبال در کودکان [دوره 9، شماره 30، 1396، صفحه 115-134]
پیلاتسمقایسۀ 12 هفته تمرینات یوگا، پیلاتس و تمرینات ترکیبی بر تعادل کارکردی زنان سالمند با خطر درمعرض زمینخوردن تحت تکلیف دوگانه [دوره 9، شماره 27، 1396، صفحه 49-64]
ت
تبحر حرکتیتأثیر فعالیت بدنی منظم بر تغییرات سطح سرمی عامل رشد عصبی مشتق از مغز، بهرۀ هوشی و تبحر حرکتی کودکان کمتوانذهنی [دوره 9، شماره 28، 1396، صفحه 109-128]
تبحر حرکتیتأثیر هشت هفته تمرین ریتمیک ایروبیک با موسیقی بر تبحر حرکتی، اضطراب و افسردگی کودکان با اختلال هماهنگی رشدی [دوره 9، شماره 30، 1396، صفحه 57-70]
تحلیل سلسلهمراتبی بیزیاثر ارتفاع حلقه و سطح مهارت بر ظهور مهارت ویژه در پرتاب آزاد بسکتبال [دوره 9، شماره 27، 1396، صفحه 65-84]
ترس از افتادنارتباط بین ترس از افتادن با اضطراب، حرکتپذیری کارکردی و تعادل سالمندان آسایشگاهی [دوره 9، شماره 29، 1396، صفحه 135-148]
تصویرسازی اختصاصی انگیزشیویژگیهای روانسنجی پرسشنامة تصویرسازی ورزشی (SIQ) در ورزشکاران تیمهای ملی [دوره 9، شماره 28، 1396، صفحه 17-36]
تصویرسازی اختصاصی شناختیویژگیهای روانسنجی پرسشنامة تصویرسازی ورزشی (SIQ) در ورزشکاران تیمهای ملی [دوره 9، شماره 28، 1396، صفحه 17-36]
تصویرسازی انگیختگی عمومی انگیزشیویژگیهای روانسنجی پرسشنامة تصویرسازی ورزشی (SIQ) در ورزشکاران تیمهای ملی [دوره 9، شماره 28، 1396، صفحه 17-36]
تصویرسازی تبحر عمومی انگیزشیویژگیهای روانسنجی پرسشنامة تصویرسازی ورزشی (SIQ) در ورزشکاران تیمهای ملی [دوره 9، شماره 28، 1396، صفحه 17-36]
تصویرسازی عمومی شناختیویژگیهای روانسنجی پرسشنامة تصویرسازی ورزشی (SIQ) در ورزشکاران تیمهای ملی [دوره 9، شماره 28، 1396، صفحه 17-36]
تطبیقپذیری بیناییتأثیر سازگاری منشوری سیستم بینایی بر کنترل قامت و دقت پرتاب دارت [دوره 9، شماره 30، 1396، صفحه 101-114]
تعادلمقایسۀ 12 هفته تمرینات یوگا، پیلاتس و تمرینات ترکیبی بر تعادل کارکردی زنان سالمند با خطر درمعرض زمینخوردن تحت تکلیف دوگانه [دوره 9، شماره 27، 1396، صفحه 49-64]
تعادلتأثیر قابلیت محیط (فراهمسازها) روی ادراک بینایی و تعادل کودکان دچار اختلالات ذهنی [دوره 9، شماره 30، 1396، صفحه 165-182]
تعادل ایستاتأثیر هشت هفته تمرینات ثبات مرکزی بر تعادل ایستا و پویای کودکان هشت تا 10 سال کمتوان ذهنی [دوره 9، شماره 27، 1396، صفحه 105-118]
تعادل پویاتأثیر هشت هفته تمرینات ثبات مرکزی بر تعادل ایستا و پویای کودکان هشت تا 10 سال کمتوان ذهنی [دوره 9، شماره 27، 1396، صفحه 105-118]
تکلیف ثانویۀ شناختیاثر بار شناختی تکلیف بر نوسانات قامتی بیماران مولتیپل اسکلروزیس [دوره 9، شماره 29، 1396، صفحه 17-32]
تمرکزتأثیریک دوره تمرینات هوازی بر میزان ﻋﺎﻣﻞ ﻧﻮروﺗﺮوﻓﻴﻚ ﻣﺸﺘﻖ از ﻣﻐﺰ و میزان توجه و تمرکز زنان سالمند [دوره 9، شماره 30، 1396، صفحه 153-164]
تمرینات ادراکی ـ حرکتیتأثیر تمرینات ادراکی ـ حرکتی بر رشد اجتماعی کودکان کمتوان ذهنی آموزشپذیر [دوره 9، شماره 28، 1396، صفحه 37-52]
تمرینات تعادلی و ثبات مرکزیتأثیر هفت هفته تمرینات ثبات مرکزی و تعادلی بر عملکرد حرکتی و نارساییهای شناختی زنان مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس [دوره 9، شماره 27، 1396، صفحه 17-34]
تمرینات ثبات مرکزیتأثیر هشت هفته تمرینات ثبات مرکزی بر تعادل ایستا و پویای کودکان هشت تا 10 سال کمتوان ذهنی [دوره 9، شماره 27، 1396، صفحه 105-118]
تمرینات سنتیتأثیر روش آموزشی TGFU بر انگیزش خودمختاری و یادگیری سرویس والیبال در دانشآموزان نوجوان [دوره 9، شماره 29، 1396، صفحه 183-198]
تمرین ایروبیکتأثیر هشت هفته تمرین ریتمیک ایروبیک با موسیقی بر تبحر حرکتی، اضطراب و افسردگی کودکان با اختلال هماهنگی رشدی [دوره 9، شماره 30، 1396، صفحه 57-70]
تمرین ترکیبیتأثیر ترکیب تمرین مشاهدهای، سایهزنی و فیزیکی بر یادگیری مهارت پرتاب دارت [دوره 9، شماره 29، 1396، صفحه 149-168]
تمرین راهرفتناثر تمرین راهرفتن روی سنگفرش مصنوعی بر برخی پارامترهای فضایی ـ زمانی گامبرداری زنان سالمند [دوره 9، شماره 30، 1396، صفحه 71-86]
تمرین سایهزنیتأثیر ترکیب تمرین مشاهدهای، سایهزنی و فیزیکی بر یادگیری مهارت پرتاب دارت [دوره 9، شماره 29، 1396، صفحه 149-168]
تمرین فیزیکیتأثیر ترکیب تمرین مشاهدهای، سایهزنی و فیزیکی بر یادگیری مهارت پرتاب دارت [دوره 9، شماره 29، 1396، صفحه 149-168]
تمرین کمخطاتأثیر روشهای تمرین کمخطا، پرخطا و مقیاسبندی تجهیزات بر یادگیری مهارت پرتاب آزاد بسکتبال در کودکان [دوره 9، شماره 30، 1396، صفحه 115-134]
تمرین مشاهدهایتأثیر ترکیب تمرین مشاهدهای، سایهزنی و فیزیکی بر یادگیری مهارت پرتاب دارت [دوره 9، شماره 29، 1396، صفحه 149-168]
تمرین هوازیمقایسۀ تأثیر یک دوره برنامۀ تمرینی منتخب در فضای سبز و سالن بر کاهش علائم نارسایی توجه/ فزونکنشی دختران هفت تا 11 سال [دوره 9، شماره 29، 1396، صفحه 51-72]
تمرین واقعیتأثیر تمرین واقعیت مجازی و واقعی با و بدون محدودیت اطلاعات صوتی بر یادگیری مهارت فورهند تنیس روی میز [دوره 9، شماره 28، 1396، صفحه 89-108]
تمرین واقعیت مجازیتأثیر تمرین واقعیت مجازی و واقعی با و بدون محدودیت اطلاعات صوتی بر یادگیری مهارت فورهند تنیس روی میز [دوره 9، شماره 28، 1396، صفحه 89-108]
تنظیم زاویۀ مفصلارتباط کنترل تولید نیرو و تنظیم زاویۀ دست برتر با برخی ویژگیهای روانشناختی دانشجویان ورزشکار و غیرورزشکار [دوره 9، شماره 28، 1396، صفحه 53-72]
حالات خلقیارتباط کنترل تولید نیرو و تنظیم زاویۀ دست برتر با برخی ویژگیهای روانشناختی دانشجویان ورزشکار و غیرورزشکار [دوره 9، شماره 28، 1396، صفحه 53-72]
حرکات ظریفتأثیر فعالیت های حرکتی ظریف بر رشد و بهبود توجه دختران دبستانی با تاکید بر روش مونته سوری [دوره 9، شماره 29، 1396، صفحه 33-50]
حرکتپذیری کارکردیارتباط بین ترس از افتادن با اضطراب، حرکتپذیری کارکردی و تعادل سالمندان آسایشگاهی [دوره 9، شماره 29، 1396، صفحه 135-148]
حمایت اجتماعیویژگیهای روانسنجی نسخۀ فارسی "مقیاس لذت، خودکارآمدی و حمایت اجتماعی فعالیت جسمانی در کودکان" [دوره 9، شماره 27، 1396، صفحه 119-138]
روایی سازهویژگیهای روانسنجی نسخۀ فارسی "مقیاس لذت، خودکارآمدی و حمایت اجتماعی فعالیت جسمانی در کودکان" [دوره 9، شماره 27، 1396، صفحه 119-138]
روایی سازهاعتباریابی نسخة فارسی مقیاس لذت فعالیت بدنی در کودکان [دوره 9، شماره 30، 1396، صفحه 17-36]
ز
زمان واکنشتأثیر بازی لیوانچینی بر مهارتهای ادراکی ـ حرکتی کودکان دبستانی هشت تا نه سال [دوره 9، شماره 29، 1396، صفحه 73-84]
زنان سالمندمقایسۀ 12 هفته تمرینات یوگا، پیلاتس و تمرینات ترکیبی بر تعادل کارکردی زنان سالمند با خطر درمعرض زمینخوردن تحت تکلیف دوگانه [دوره 9، شماره 27، 1396، صفحه 49-64]
زنان مبتلا به مولتیپل اسکلروزیستأثیر هفت هفته تمرینات ثبات مرکزی و تعادلی بر عملکرد حرکتی و نارساییهای شناختی زنان مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس [دوره 9، شماره 27، 1396، صفحه 17-34]
س
سالمندارتباط بین ترس از افتادن با اضطراب، حرکتپذیری کارکردی و تعادل سالمندان آسایشگاهی [دوره 9، شماره 29، 1396، صفحه 135-148]
سالمندتأثیریک دوره تمرینات هوازی بر میزان ﻋﺎﻣﻞ ﻧﻮروﺗﺮوﻓﻴﻚ ﻣﺸﺘﻖ از ﻣﻐﺰ و میزان توجه و تمرکز زنان سالمند [دوره 9، شماره 30، 1396، صفحه 153-164]
سالمنداناثر تمرین راهرفتن روی سنگفرش مصنوعی بر برخی پارامترهای فضایی ـ زمانی گامبرداری زنان سالمند [دوره 9، شماره 30، 1396، صفحه 71-86]
سرعت راهرفتنکاربرد چارچوب نقطۀ چالش در بهبود توانایی حرکتی بیماران مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس [دوره 9، شماره 27، 1396، صفحه 167-182]
سرکوب ریتم میوتأثیر سطح مهارت الگو بر سرکوب ریتم میو در شوت سهگام بسکتبال [دوره 9، شماره 28، 1396، صفحه 141-154]
سرویس والیبالمقایسۀ آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیم بر یادگیری مهارت سرویس والیبال [دوره 9، شماره 28، 1396، صفحه 155-172]
سنگفرش مصنوعیاثر تمرین راهرفتن روی سنگفرش مصنوعی بر برخی پارامترهای فضایی ـ زمانی گامبرداری زنان سالمند [دوره 9، شماره 30، 1396، صفحه 71-86]
ش
شبکههای توجهاثر فعالیت هوازی با و بدون بار شناختی بر شبکۀ هشدار توجه [دوره 9، شماره 28، 1396، صفحه 173-188]
شبکۀ هشداراثر فعالیت هوازی با و بدون بار شناختی بر شبکۀ هشدار توجه [دوره 9، شماره 28، 1396، صفحه 173-188]
شوت سهگام بسکتبالتأثیر سطح مهارت الگو بر سرکوب ریتم میو در شوت سهگام بسکتبال [دوره 9، شماره 28، 1396، صفحه 141-154]
طرحریزی عمل/حرکترشد طرحریزی حالت راحت پایانی در یک تکلیف دستکاری [دوره 9، شماره 30، 1396، صفحه 135-152]
طنابزنیتأثیر آرایش مکانی تمرین (انفرادی، زوجی و گروهی) بر اکتساب و یادداری مهارت طنابزنی کودکان دبستانی [دوره 9، شماره 27، 1396، صفحه 153-166]
ع
عامل رشد عصبی مشتق از مغزتأثیر فعالیت بدنی منظم بر تغییرات سطح سرمی عامل رشد عصبی مشتق از مغز، بهرۀ هوشی و تبحر حرکتی کودکان کمتوانذهنی [دوره 9، شماره 28، 1396، صفحه 109-128]
عملکرد حرکتیتأثیر هفت هفته تمرینات ثبات مرکزی و تعادلی بر عملکرد حرکتی و نارساییهای شناختی زنان مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس [دوره 9، شماره 27، 1396، صفحه 17-34]
عملکرد حرکتیتأثیر روش آموزشی TGFU بر انگیزش خودمختاری و یادگیری سرویس والیبال در دانشآموزان نوجوان [دوره 9، شماره 29، 1396، صفحه 183-198]
ف
فراهمسازهاتأثیر قابلیت محیط (فراهمسازها) روی ادراک بینایی و تعادل کودکان دچار اختلالات ذهنی [دوره 9، شماره 30، 1396، صفحه 165-182]
فرضیۀ زمینة بیناییاثر ارتفاع حلقه و سطح مهارت بر ظهور مهارت ویژه در پرتاب آزاد بسکتبال [دوره 9، شماره 27، 1396، صفحه 65-84]
فزونکنشیمقایسۀ تأثیر یک دوره برنامۀ تمرینی منتخب در فضای سبز و سالن بر کاهش علائم نارسایی توجه/ فزونکنشی دختران هفت تا 11 سال [دوره 9، شماره 29، 1396، صفحه 51-72]
فضای رقابتیتعامل فرد، محیط و تکلیف در یادگیری حرکتی: تأثیر فضای رقابتی و استحکام ذهنی در یادگیری مهارتهای ساده و پیچیدۀ ورزشی [دوره 9، شماره 27، 1396، صفحه 85-104]
فضای سبزمقایسۀ تأثیر یک دوره برنامۀ تمرینی منتخب در فضای سبز و سالن بر کاهش علائم نارسایی توجه/ فزونکنشی دختران هفت تا 11 سال [دوره 9، شماره 29، 1396، صفحه 51-72]
فضای غیررقابتیتعامل فرد، محیط و تکلیف در یادگیری حرکتی: تأثیر فضای رقابتی و استحکام ذهنی در یادگیری مهارتهای ساده و پیچیدۀ ورزشی [دوره 9، شماره 27، 1396، صفحه 85-104]
فعالیت بدنیتأثیر فعالیت بدنی منظم بر تغییرات سطح سرمی عامل رشد عصبی مشتق از مغز، بهرۀ هوشی و تبحر حرکتی کودکان کمتوانذهنی [دوره 9، شماره 28، 1396، صفحه 109-128]
فعالیت هوازیاثر فعالیت هوازی با و بدون بار شناختی بر شبکۀ هشدار توجه [دوره 9، شماره 28، 1396، صفحه 173-188]
فورهند تنیس روی میزتأثیر تمرین واقعیت مجازی و واقعی با و بدون محدودیت اطلاعات صوتی بر یادگیری مهارت فورهند تنیس روی میز [دوره 9، شماره 28، 1396، صفحه 89-108]
ک
کمتجربهاثر ارتفاع حلقه و سطح مهارت بر ظهور مهارت ویژه در پرتاب آزاد بسکتبال [دوره 9، شماره 27، 1396، صفحه 65-84]
کمتوان ذهنیتأثیر هشت هفته تمرینات ثبات مرکزی بر تعادل ایستا و پویای کودکان هشت تا 10 سال کمتوان ذهنی [دوره 9، شماره 27، 1396، صفحه 105-118]
کنترل تولید نیروارتباط کنترل تولید نیرو و تنظیم زاویۀ دست برتر با برخی ویژگیهای روانشناختی دانشجویان ورزشکار و غیرورزشکار [دوره 9، شماره 28، 1396، صفحه 53-72]
کنترل حرکتیرشد طرحریزی حالت راحت پایانی در یک تکلیف دستکاری [دوره 9، شماره 30، 1396، صفحه 135-152]
کنترل حرکتی پیشبینانهیادگیری کنترل حرکتی پیشبینانه در کودکان با اختلال هماهنگی رشدی [دوره 9، شماره 29، 1396، صفحه 85-108]
کنترل قامتتأثیر سازگاری منشوری سیستم بینایی بر کنترل قامت و دقت پرتاب دارت [دوره 9، شماره 30، 1396، صفحه 101-114]
کنشهای اجراییتأثیر یک دوره برنامه تمرینی با تأکید بر تأثیر مهارتهای حرکتی ظریف بر کنشهای اجرایی کودکان با اختلال یادگیری [دوره 9، شماره 30، 1396، صفحه 37-56]
کودکانتأثیر هشت هفته تمرینات ثبات مرکزی بر تعادل ایستا و پویای کودکان هشت تا 10 سال کمتوان ذهنی [دوره 9، شماره 27، 1396، صفحه 105-118]
کودکانتأثیر یک دوره برنامه تمرینی با تأکید بر تأثیر مهارتهای حرکتی ظریف بر کنشهای اجرایی کودکان با اختلال یادگیری [دوره 9، شماره 30، 1396، صفحه 37-56]
کودکانتأثیر روشهای تمرین کمخطا، پرخطا و مقیاسبندی تجهیزات بر یادگیری مهارت پرتاب آزاد بسکتبال در کودکان [دوره 9، شماره 30، 1396، صفحه 115-134]
کودکاناعتباریابی نسخة فارسی مقیاس لذت فعالیت بدنی در کودکان [دوره 9، شماره 30، 1396، صفحه 17-36]
کودکان دبستانیتأثیر فعالیت های حرکتی ظریف بر رشد و بهبود توجه دختران دبستانی با تاکید بر روش مونته سوری [دوره 9، شماره 29، 1396، صفحه 33-50]
کودکان کمتوان ذهنی آموزشپذیرتأثیر تمرینات ادراکی ـ حرکتی بر رشد اجتماعی کودکان کمتوان ذهنی آموزشپذیر [دوره 9، شماره 28، 1396، صفحه 37-52]
کودکان کموزن حین تولدمقایسة رشد شناختی و حرکتی کودکان پیشدبستانی متولدشده با وزن کم تولد و وزن طبیعی [دوره 9، شماره 28، 1396، صفحه 129-140]
ل
لذتویژگیهای روانسنجی نسخۀ فارسی "مقیاس لذت، خودکارآمدی و حمایت اجتماعی فعالیت جسمانی در کودکان" [دوره 9، شماره 27، 1396، صفحه 119-138]
لذت فعالیت بدنیاعتباریابی نسخة فارسی مقیاس لذت فعالیت بدنی در کودکان [دوره 9، شماره 30، 1396، صفحه 17-36]
لیوانچینیتأثیر بازی لیوانچینی بر مهارتهای ادراکی ـ حرکتی کودکان دبستانی هشت تا نه سال [دوره 9، شماره 29، 1396، صفحه 73-84]
م
ماهراثر ارتفاع حلقه و سطح مهارت بر ظهور مهارت ویژه در پرتاب آزاد بسکتبال [دوره 9، شماره 27، 1396، صفحه 65-84]
محدودیت اطلاعات صوتیتأثیر تمرین واقعیت مجازی و واقعی با و بدون محدودیت اطلاعات صوتی بر یادگیری مهارت فورهند تنیس روی میز [دوره 9، شماره 28، 1396، صفحه 89-108]
مهارت حرکتیبررسی تأثیر دو روش الگودهی ویدئویی و زنده بر فراگیری، یادداری و انتقال مهارت پرتابکردن در کودکان مبتلا به اوتیسم [دوره 9، شماره 27، 1396، صفحه 35-48]
مهارت شناختیمقایسة رشد شناختی و حرکتی کودکان پیشدبستانی متولدشده با وزن کم تولد و وزن طبیعی [دوره 9، شماره 28، 1396، صفحه 129-140]
مهارتهای ادراکی ـ حرکتیتأثیر بازی لیوانچینی بر مهارتهای ادراکی ـ حرکتی کودکان دبستانی هشت تا نه سال [دوره 9، شماره 29، 1396، صفحه 73-84]
مهارتهای بسکتبالتعامل فرد، محیط و تکلیف در یادگیری حرکتی: تأثیر فضای رقابتی و استحکام ذهنی در یادگیری مهارتهای ساده و پیچیدۀ ورزشی [دوره 9، شماره 27، 1396، صفحه 85-104]
مهارتهای بینایی ـ حرکتیتأثیر بازیهای بومی ـ محلی بر مهارتهای بینایی ـ حرکتی دانشآموزان با توجه به تجربۀ بازیهای رایانهای [دوره 9، شماره 29، 1396، صفحه 169-182]
مهارتهای حرکتی درشتمقایسة رشد شناختی و حرکتی کودکان پیشدبستانی متولدشده با وزن کم تولد و وزن طبیعی [دوره 9، شماره 28، 1396، صفحه 129-140]
مهارتهای حرکتی ظریفمقایسة رشد شناختی و حرکتی کودکان پیشدبستانی متولدشده با وزن کم تولد و وزن طبیعی [دوره 9، شماره 28، 1396، صفحه 129-140]
مهارتهای حرکتی ظریفتأثیر یک دوره برنامه تمرینی با تأکید بر تأثیر مهارتهای حرکتی ظریف بر کنشهای اجرایی کودکان با اختلال یادگیری [دوره 9، شماره 30، 1396، صفحه 37-56]
مولتیپل اسکلروزیساثر بار شناختی تکلیف بر نوسانات قامتی بیماران مولتیپل اسکلروزیس [دوره 9، شماره 29، 1396، صفحه 17-32]
مونتهسوریتأثیر فعالیت های حرکتی ظریف بر رشد و بهبود توجه دختران دبستانی با تاکید بر روش مونته سوری [دوره 9، شماره 29، 1396، صفحه 33-50]
ن
نارسایی توجهمقایسۀ تأثیر یک دوره برنامۀ تمرینی منتخب در فضای سبز و سالن بر کاهش علائم نارسایی توجه/ فزونکنشی دختران هفت تا 11 سال [دوره 9، شماره 29، 1396، صفحه 51-72]
نارساییهای شناختیتأثیر هفت هفته تمرینات ثبات مرکزی و تعادلی بر عملکرد حرکتی و نارساییهای شناختی زنان مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس [دوره 9، شماره 27، 1396، صفحه 17-34]
نورونهای آینهایتأثیر سطح مهارت الگو بر سرکوب ریتم میو در شوت سهگام بسکتبال [دوره 9، شماره 28، 1396، صفحه 141-154]
نوسانات قامتیاثر بار شناختی تکلیف بر نوسانات قامتی بیماران مولتیپل اسکلروزیس [دوره 9، شماره 29، 1396، صفحه 17-32]
و
ورزشکارارتباط کنترل تولید نیرو و تنظیم زاویۀ دست برتر با برخی ویژگیهای روانشناختی دانشجویان ورزشکار و غیرورزشکار [دوره 9، شماره 28، 1396، صفحه 53-72]
ه
هدفگیریتأثیر سازگاری منشوری سیستم بینایی بر کنترل قامت و دقت پرتاب دارت [دوره 9، شماره 30، 1396، صفحه 101-114]
هماهنگی چشم ـ دستتأثیر بازی لیوانچینی بر مهارتهای ادراکی ـ حرکتی کودکان دبستانی هشت تا نه سال [دوره 9، شماره 29، 1396، صفحه 73-84]
همسانی درونیاعتباریابی نسخة فارسی مقیاس لذت فعالیت بدنی در کودکان [دوره 9، شماره 30، 1396، صفحه 17-36]
همسانی دورنیویژگیهای روانسنجی نسخۀ فارسی "مقیاس لذت، خودکارآمدی و حمایت اجتماعی فعالیت جسمانی در کودکان" [دوره 9، شماره 27، 1396، صفحه 119-138]
هوش هیجانیارتباط کنترل تولید نیرو و تنظیم زاویۀ دست برتر با برخی ویژگیهای روانشناختی دانشجویان ورزشکار و غیرورزشکار [دوره 9، شماره 28، 1396، صفحه 53-72]
ی
یادداریتأثیر آرایش مکانی تمرین (انفرادی، زوجی و گروهی) بر اکتساب و یادداری مهارت طنابزنی کودکان دبستانی [دوره 9، شماره 27، 1396، صفحه 153-166]
یادداریمقایسۀ آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیم بر یادگیری مهارت سرویس والیبال [دوره 9، شماره 28، 1396، صفحه 155-172]
یادگیریتأثیر تمرین واقعیت مجازی و واقعی با و بدون محدودیت اطلاعات صوتی بر یادگیری مهارت فورهند تنیس روی میز [دوره 9، شماره 28، 1396، صفحه 89-108]
یوگااثر یوگا بر اضطراب والدین و کودکان دارای نقص توجه/ بیشفعالی [دوره 9، شماره 27، 1396، صفحه 139-152]
یوگامقایسۀ 12 هفته تمرینات یوگا، پیلاتس و تمرینات ترکیبی بر تعادل کارکردی زنان سالمند با خطر درمعرض زمینخوردن تحت تکلیف دوگانه [دوره 9، شماره 27، 1396، صفحه 49-64]
یوگالتسمقایسۀ 12 هفته تمرینات یوگا، پیلاتس و تمرینات ترکیبی بر تعادل کارکردی زنان سالمند با خطر درمعرض زمینخوردن تحت تکلیف دوگانه [دوره 9، شماره 27، 1396، صفحه 49-64]