آ
-
آزمون یادداری
اثر دستورالعملهای کانون توجه بیرونی بر یادگیری تکلیف پیگردی تحت شرایط تکلیف ثانویۀ شنیداری [دوره 8، شماره 26، 1395، صفحه 73-88]
ا
-
ابتکار عمل
ویژگیهای روانسنجی و هنجاریابی نسخۀ فارسی پرسشنامۀ تجربۀ نوجوانان در ورزش [دوره 8، شماره 23، 1395، صفحه 111-142]
-
اختلال کمبود توجه/ بیشفعالی
تأثیر یک دوره برنامۀ تمرینی بسکتبال بر توجه پایدار کودکان مبتلا به کمبود توجه/ بیشفعالی [دوره 8، شماره 25، 1395، صفحه 139-152]
-
ادراک
انتقال از ادراک به عمل: نقش یکپارچگی بینایی ـ شنوایی [دوره 8، شماره 26، 1395، صفحه 35-46]
-
ادراک عمق
تأثیر انگیختگی ناشی از حضور تماشاگر بر ادراک عمق و حافظۀ فضایی دانشجویان دختر ورزشکار [دوره 8، شماره 25، 1395، صفحه 121-138]
-
ایروبیک
مقایسۀ اثر تمرینات ایروبیک و پیلاتس بر عملکرد شناختی زنان سالمند [دوره 8، شماره 25، 1395، صفحه 29-46]
-
اطلاعات مطلق
تأثیر مشاهدۀ انواع اطلاعات مختلف بههنگام یادگیری مشاهدهای [دوره 8، شماره 24، 1395، صفحه 17-38]
-
اطلاعات نسبی
تأثیر مشاهدۀ انواع اطلاعات مختلف بههنگام یادگیری مشاهدهای [دوره 8، شماره 24، 1395، صفحه 17-38]
-
اطلاعات نسبی محدودشده
تأثیر مشاهدۀ انواع اطلاعات مختلف بههنگام یادگیری مشاهدهای [دوره 8، شماره 24، 1395، صفحه 17-38]
-
اعتبار سازه
ویژگیهای روانسنجی نسخۀ فارسی پرسشنامۀ تصویرسازی ورزشی کودکان [دوره 8، شماره 26، 1395، صفحه 153-172]
-
افتادن
شناخت، تعادل و گامبرداری در سالمندان مبتلا به دمانس: یک رویکرد شناختی حرکتی برای کاهش خطر افتادن [دوره 8، شماره 24، 1395، صفحه 73-94]
-
افتادن
تأثیر تکلیف دوگانه، مجرد و ترکیبی بر راهرفتن زنان سالمند با تجربۀ افتادن و بدون تجربۀ افتادن [دوره 8، شماره 25، 1395، صفحه 61-82]
-
اکتساب
تأثیر تزریق انسولین درونصفاقی در دوران شیردهی مادران بر اکتساب و حافظۀ فضایی موشهای صحرایی بالغ [دوره 8، شماره 24، 1395، صفحه 173-188]
-
الگوی حرکتی برونمرحله
مقایسۀ اثر تمرین در یادگیری حرکات هماهنگ درونمرحله و برونمرحله در دست و پا [دوره 8، شماره 25، 1395، صفحه 153-172]
-
الگوی حرکتی درونمرحله
مقایسۀ اثر تمرین در یادگیری حرکات هماهنگ درونمرحله و برونمرحله در دست و پا [دوره 8، شماره 25، 1395، صفحه 153-172]
-
الگودهی
انتقال از ادراک به عمل: نقش یکپارچگی بینایی ـ شنوایی [دوره 8، شماره 26، 1395، صفحه 35-46]
-
انتقال
تأثیر تغییر در ویژگیهای مختلف حرکات دو دست بر انتقال حرکت دودستی نامتقارن به الگوی عکس [دوره 8، شماره 24، 1395، صفحه 133-152]
-
انسولین
تأثیر تزریق انسولین درونصفاقی در دوران شیردهی مادران بر اکتساب و حافظۀ فضایی موشهای صحرایی بالغ [دوره 8، شماره 24، 1395، صفحه 173-188]
-
انعطافپذیری
مقایسۀ دو روش مختلف تمرینی برای کمک به انعطافپذیری حرکتی در مهارت پرتاب آزاد بسکتبال [دوره 8، شماره 25، 1395، صفحه 17-28]
-
انگیختگی
تأثیر انگیختگی ناشی از حضور تماشاگر بر ادراک عمق و حافظۀ فضایی دانشجویان دختر ورزشکار [دوره 8، شماره 25، 1395، صفحه 121-138]
-
اوتیسم
اثر تمرین در آب به همراه دلفین و بدون دلفین بر مهارت های حرکتی درشت کودکان هشت سالۀ مبتلا به اختلالات طیف اوتیسم [دوره 8، شماره 23، 1395، صفحه 171-184]
ب
-
بازخورد عمومی و غیرعمومی
توجه به دیدگاههای مختلف تواناییها: تأثیر بازخورد عمومی و غیر-عمومی در یادگیری مهارتهای حرکتی کودکان کمتوان ذهنی [دوره 8، شماره 23، 1395، صفحه 15-32]
-
بازخورد منفی و مثبت
توجه به دیدگاههای مختلف تواناییها: تأثیر بازخورد عمومی و غیر-عمومی در یادگیری مهارتهای حرکتی کودکان کمتوان ذهنی [دوره 8، شماره 23، 1395، صفحه 15-32]
-
بازی درمانی
مقایسۀ تأثیر بازی درمانی و دارو درمانی بر رشد مهارت های حرکتی و دامنۀ توجه کودکان مبتلا به اختلال بیش فعالی/ نقص توجه [دوره 8، شماره 23، 1395، صفحه 97-110]
-
برنامۀ تمرینی بسکتبال
تأثیر یک دوره برنامۀ تمرینی بسکتبال بر توجه پایدار کودکان مبتلا به کمبود توجه/ بیشفعالی [دوره 8، شماره 25، 1395، صفحه 139-152]
-
بیرونی دور
تأثیر افزایش فاصلۀ کانون توجه بیرونی بر عملکرد و کینماتیک پرش افقی ورزشکاران ماهر [دوره 8، شماره 23، 1395، صفحه 65-78]
-
بیرونی نزدیک
تأثیر افزایش فاصلۀ کانون توجه بیرونی بر عملکرد و کینماتیک پرش افقی ورزشکاران ماهر [دوره 8، شماره 23، 1395، صفحه 65-78]
-
بینایی
تأثیر وجوه حسی تصویرسازی ذهنی بر یادگیری مهارت شوت سهگام بسکتبال [دوره 8، شماره 26، 1395، صفحه 173-188]
پ
-
پایایی
رواسازی و پایایی ترجمة فارسی"مقیاس وابستگی به تمرین-تجدیدنظرشده" [دوره 8، شماره 24، 1395، صفحه 111-132]
-
پایایی زمانی
ویژگیهای روانسنجی نسخۀ فارسی مقیاس کوتاه "کارآمدی افتادن" فرم بین المللی در بیماران تصلب چندگانه [دوره 8، شماره 25، 1395، صفحه 83-102]
-
پایایی زمانی
ویژگیهای روانسنجی نسخۀ فارسی پرسشنامۀ تصویرسازی ورزشی کودکان [دوره 8، شماره 26، 1395، صفحه 153-172]
-
پرتاب آزاد بسکتبال
مقایسۀ دو روش مختلف تمرینی برای کمک به انعطافپذیری حرکتی در مهارت پرتاب آزاد بسکتبال [دوره 8، شماره 25، 1395، صفحه 17-28]
-
پرتاب آزاد بسکتبال
اثر یادگیری قیاسی، آشکار و ترکیبی بر اکتساب، یادداری و انتقال مهارت حرکتی پیچیده [دوره 8، شماره 26، 1395، صفحه 119-136]
-
پرخطا
یادگیری و تعمیمپذیری تمرین کمخطا و پرخطا در دختران 10 تا 12 سال [دوره 8، شماره 23، 1395، صفحه 49-64]
-
پرش افقی
تأثیر افزایش فاصلۀ کانون توجه بیرونی بر عملکرد و کینماتیک پرش افقی ورزشکاران ماهر [دوره 8، شماره 23، 1395، صفحه 65-78]
-
پیلاتس
مقایسۀ اثر تمرینات ایروبیک و پیلاتس بر عملکرد شناختی زنان سالمند [دوره 8، شماره 25، 1395، صفحه 29-46]
ت
-
تأثیر متقابل عقبگرد
تأثیر پیچیدگی تکلیف دوم با فاصلههای زمانی مختلف بر زمان عکسالعمل تکلیف اول بر پایۀ الگوی دورۀ بیپاسخی روانشناختی [دوره 8، شماره 25، 1395، صفحه 103-120]
-
تجربیات منفی
ویژگیهای روانسنجی و هنجاریابی نسخۀ فارسی پرسشنامۀ تجربۀ نوجوانان در ورزش [دوره 8، شماره 23، 1395، صفحه 111-142]
-
تصویرسازی ذهنی
تأثیر وجوه حسی تصویرسازی ذهنی بر یادگیری مهارت شوت سهگام بسکتبال [دوره 8، شماره 26، 1395، صفحه 173-188]
-
تصویرسازی ورزشی
ویژگیهای روانسنجی نسخۀ فارسی پرسشنامۀ تصویرسازی ورزشی کودکان [دوره 8، شماره 26، 1395، صفحه 153-172]
-
تعادل
اثر تمرین در آب به همراه دلفین و بدون دلفین بر مهارت های حرکتی درشت کودکان هشت سالۀ مبتلا به اختلالات طیف اوتیسم [دوره 8، شماره 23، 1395، صفحه 171-184]
-
تعادل
مقایسۀ اثربخشی انواع مداخلات شناختی ـ حرکتی بر تعادل پویای زنان سالمند [دوره 8، شماره 26، 1395، صفحه 47-72]
-
تعادل ایستا
تأثیر و ماندگاری کوتاهمدت یک دوره تمرین ثبات مرکزی بر تعادل ایستا و پویای کودکان دارای تأخیر در رشد تعادل [دوره 8، شماره 24، 1395، صفحه 53-72]
-
تعادل ایستا
تأثیر یک دوره تمرین قدرتی ـ تعادلی بر تعادل ایستا و قدرت ایزومتریک دختران کمتوان ذهنی آموزشپذیر [دوره 8، شماره 23، 1395، صفحه 33-48]
-
تعادل پویا
تأثیر و ماندگاری کوتاهمدت یک دوره تمرین ثبات مرکزی بر تعادل ایستا و پویای کودکان دارای تأخیر در رشد تعادل [دوره 8، شماره 24، 1395، صفحه 53-72]
-
تعادل پویا
تأثیر دستورالعملهای کانون توجه درونی و بیرونی بر یادگیری حفظ تعادل پویا در کودکان کمتوان ذهنی [دوره 8، شماره 24، 1395، صفحه 95-110]
-
تکلیف پیگردی
اثر دستورالعملهای کانون توجه بیرونی بر یادگیری تکلیف پیگردی تحت شرایط تکلیف ثانویۀ شنیداری [دوره 8، شماره 26، 1395، صفحه 73-88]
-
تکلیف دوگانه
یادگیری و تعمیمپذیری تمرین کمخطا و پرخطا در دختران 10 تا 12 سال [دوره 8، شماره 23، 1395، صفحه 49-64]
-
تکلیف شناختی
بررسی اثر یک دوره تمرینات تعادلی و ترکیبی شناختی بر نوسانات قامتی زنان مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس [دوره 8، شماره 23، 1395، صفحه 143-156]
-
تکواندو
تأثیر تمرین با محرک های بینایی بر زمان واکنش انتخابی تکواندوکاران مرد [دوره 8، شماره 23، 1395، صفحه 79-96]
-
تماشاگر
تأثیر انگیختگی ناشی از حضور تماشاگر بر ادراک عمق و حافظۀ فضایی دانشجویان دختر ورزشکار [دوره 8، شماره 25، 1395، صفحه 121-138]
-
تمرینات تعادلی
تأثیر یک دوره تمرین قدرتی ـ تعادلی بر تعادل ایستا و قدرت ایزومتریک دختران کمتوان ذهنی آموزشپذیر [دوره 8، شماره 23، 1395، صفحه 33-48]
-
تمرینات حسی ـ حرکتی
تأثیر تمرینات حسی ـ حرکتی دلاکاتو بر بهبود نارسانویسی دختران نه تا 11 سال [دوره 8، شماره 26، 1395، صفحه 89-104]
-
تمرینات شناختی حرکتی
شناخت، تعادل و گامبرداری در سالمندان مبتلا به دمانس: یک رویکرد شناختی حرکتی برای کاهش خطر افتادن [دوره 8، شماره 24، 1395، صفحه 73-94]
-
تمرینات عملکردی
تأثیر تمرینات عملکردی بر تعداد واحدهای حرکتی مرحلۀ افزایش و کاهش شتاب دسترسی به اشیا با اشکال و اندازههای متفاوت در کودک شش سال با سندرم داون [دوره 8، شماره 26، 1395، صفحه 137-152]
-
تمرینات قدرتی
تأثیر یک دوره تمرین قدرتی ـ تعادلی بر تعادل ایستا و قدرت ایزومتریک دختران کمتوان ذهنی آموزشپذیر [دوره 8، شماره 23، 1395، صفحه 33-48]
-
تمرینات مرکز ثقل
بررسی اثر یک دوره تمرینات تعادلی و ترکیبی شناختی بر نوسانات قامتی زنان مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس [دوره 8، شماره 23، 1395، صفحه 143-156]
-
تمرین با محرک های بینایی
تأثیر تمرین با محرک های بینایی بر زمان واکنش انتخابی تکواندوکاران مرد [دوره 8، شماره 23، 1395، صفحه 79-96]
-
تمرین بدنی
تأثیر تمرین بدنی و مشاهدهای بر ویژگیهای الکترومیوگرافی عضلات اصلی درگیر در مهارت سرویس بلند بدمینتون [دوره 8، شماره 25، 1395، صفحه 173-187]
-
تمرین ثبات مرکزی
تأثیر و ماندگاری کوتاهمدت یک دوره تمرین ثبات مرکزی بر تعادل ایستا و پویای کودکان دارای تأخیر در رشد تعادل [دوره 8، شماره 24، 1395، صفحه 53-72]
-
تمرین در آب بههمراه دلفین
اثر تمرین در آب به همراه دلفین و بدون دلفین بر مهارت های حرکتی درشت کودکان هشت سالۀ مبتلا به اختلالات طیف اوتیسم [دوره 8، شماره 23، 1395، صفحه 171-184]
-
تمرین ذهنی
تأثیر ترکیبهای مختلف تمرین بدنی و تمرین ذهنی بر افزایش درجۀ آزادی (دامنۀ حرکتی) مفصل شانۀ زنان مبتلا به سرطان پستان ماستکتومی رادیکالشدۀ تحت-رادیوتراپی [دوره 8، شماره 24، 1395، صفحه 153-172]
-
تمرین مشاهدهای
تأثیر تمرین بدنی و مشاهدهای بر ویژگیهای الکترومیوگرافی عضلات اصلی درگیر در مهارت سرویس بلند بدمینتون [دوره 8، شماره 25، 1395، صفحه 173-187]
-
تندی
تأثیر تمرکز توجه با استفاده از دستورالعملهای کلامی بر تندی ورزشکاران ماهر [دوره 8، شماره 24، 1395، صفحه 39-52]
-
توانایی
توجه به دیدگاههای مختلف تواناییها: تأثیر بازخورد عمومی و غیر-عمومی در یادگیری مهارتهای حرکتی کودکان کمتوان ذهنی [دوره 8، شماره 23، 1395، صفحه 15-32]
-
توانبخشی
شناخت، تعادل و گامبرداری در سالمندان مبتلا به دمانس: یک رویکرد شناختی حرکتی برای کاهش خطر افتادن [دوره 8، شماره 24، 1395، صفحه 73-94]
-
توجه
تأثیر پیچیدگی تکلیف دوم با فاصلههای زمانی مختلف بر زمان عکسالعمل تکلیف اول بر پایۀ الگوی دورۀ بیپاسخی روانشناختی [دوره 8، شماره 25، 1395، صفحه 103-120]
-
توجه بیرونی دور
تأثیر دستورالعملهای کانون توجه درونی و بیرونی بر یادگیری حفظ تعادل پویا در کودکان کمتوان ذهنی [دوره 8، شماره 24، 1395، صفحه 95-110]
-
توجه پایدار
تأثیر یک دوره برنامۀ تمرینی بسکتبال بر توجه پایدار کودکان مبتلا به کمبود توجه/ بیشفعالی [دوره 8، شماره 25، 1395، صفحه 139-152]
-
توجه درونی
تأثیر دستورالعملهای کانون توجه درونی و بیرونی بر یادگیری حفظ تعادل پویا در کودکان کمتوان ذهنی [دوره 8، شماره 24، 1395، صفحه 95-110]
-
توجه نزدیک
تأثیر دستورالعملهای کانون توجه درونی و بیرونی بر یادگیری حفظ تعادل پویا در کودکان کمتوان ذهنی [دوره 8، شماره 24، 1395، صفحه 95-110]
ج
-
جنبشی
تأثیر وجوه حسی تصویرسازی ذهنی بر یادگیری مهارت شوت سهگام بسکتبال [دوره 8، شماره 26، 1395، صفحه 173-188]
چ
-
چتر رنگینکمان
اثر بازیهای منتخب با چتر رنگینکمان بر رشد حرکتی و اجتماعی کودکان پیش-دبستانی [دوره 8، شماره 24، 1395، صفحه 189-204]
ح
-
حافظه فضایی
تأثیر تزریق انسولین درونصفاقی در دوران شیردهی مادران بر اکتساب و حافظۀ فضایی موشهای صحرایی بالغ [دوره 8، شماره 24، 1395، صفحه 173-188]
-
حافظۀ فضایی
تأثیر انگیختگی ناشی از حضور تماشاگر بر ادراک عمق و حافظۀ فضایی دانشجویان دختر ورزشکار [دوره 8، شماره 25، 1395، صفحه 121-138]
خ
-
خستگی
تأثیر خستگی ناشی از شدتهای متفاوت تمرین بر زمانبندی پیشبین انطباقی همراه با تغییرات درونکوششی [دوره 8، شماره 23، 1395، صفحه 157-170]
د
-
دارو درمانی
مقایسۀ تأثیر بازی درمانی و دارو درمانی بر رشد مهارت های حرکتی و دامنۀ توجه کودکان مبتلا به اختلال بیش فعالی/ نقص توجه [دوره 8، شماره 23، 1395، صفحه 97-110]
-
دامنه حرکتی
تأثیر ترکیبهای مختلف تمرین بدنی و تمرین ذهنی بر افزایش درجۀ آزادی (دامنۀ حرکتی) مفصل شانۀ زنان مبتلا به سرطان پستان ماستکتومی رادیکالشدۀ تحت-رادیوتراپی [دوره 8، شماره 24، 1395، صفحه 153-172]
-
دامنۀ توجه
مقایسۀ تأثیر بازی درمانی و دارو درمانی بر رشد مهارت های حرکتی و دامنۀ توجه کودکان مبتلا به اختلال بیش فعالی/ نقص توجه [دوره 8، شماره 23، 1395، صفحه 97-110]
-
دانشآموزان ابتدایی
تأثیر تمرینات حسی ـ حرکتی دلاکاتو بر بهبود نارسانویسی دختران نه تا 11 سال [دوره 8، شماره 26، 1395، صفحه 89-104]
-
دانش آموزان بیش فعال/ نقص توجه
مقایسۀ تأثیر بازی درمانی و دارو درمانی بر رشد مهارت های حرکتی و دامنۀ توجه کودکان مبتلا به اختلال بیش فعالی/ نقص توجه [دوره 8، شماره 23، 1395، صفحه 97-110]
-
دانشجویان دختر
تأثیر انگیختگی ناشی از حضور تماشاگر بر ادراک عمق و حافظۀ فضایی دانشجویان دختر ورزشکار [دوره 8، شماره 25، 1395، صفحه 121-138]
-
دستورالعمل کلامی
تأثیر تمرکز توجه با استفاده از دستورالعملهای کلامی بر تندی ورزشکاران ماهر [دوره 8، شماره 24، 1395، صفحه 39-52]
-
دستورالعملهای کانون توجه
اثر دستورالعملهای کانون توجه بیرونی بر یادگیری تکلیف پیگردی تحت شرایط تکلیف ثانویۀ شنیداری [دوره 8، شماره 26، 1395، صفحه 73-88]
-
دمانس
شناخت، تعادل و گامبرداری در سالمندان مبتلا به دمانس: یک رویکرد شناختی حرکتی برای کاهش خطر افتادن [دوره 8، شماره 24، 1395، صفحه 73-94]
-
دورۀ بیپاسخی روانشناختی
تأثیر پیچیدگی تکلیف دوم با فاصلههای زمانی مختلف بر زمان عکسالعمل تکلیف اول بر پایۀ الگوی دورۀ بیپاسخی روانشناختی [دوره 8، شماره 25، 1395، صفحه 103-120]
ر
-
رادیوتراپی
تأثیر ترکیبهای مختلف تمرین بدنی و تمرین ذهنی بر افزایش درجۀ آزادی (دامنۀ حرکتی) مفصل شانۀ زنان مبتلا به سرطان پستان ماستکتومی رادیکالشدۀ تحت-رادیوتراپی [دوره 8، شماره 24، 1395، صفحه 153-172]
-
رشد اجتماعی
اثر بازیهای منتخب با چتر رنگینکمان بر رشد حرکتی و اجتماعی کودکان پیش-دبستانی [دوره 8، شماره 24، 1395، صفحه 189-204]
-
رشد حرکتی
اثر بازیهای منتخب با چتر رنگینکمان بر رشد حرکتی و اجتماعی کودکان پیش-دبستانی [دوره 8، شماره 24، 1395، صفحه 189-204]
-
روایی
رواسازی و پایایی ترجمة فارسی"مقیاس وابستگی به تمرین-تجدیدنظرشده" [دوره 8، شماره 24، 1395، صفحه 111-132]
-
روایی سازه
ویژگیهای روانسنجی نسخۀ فارسی مقیاس کوتاه "کارآمدی افتادن" فرم بین المللی در بیماران تصلب چندگانه [دوره 8، شماره 25، 1395، صفحه 83-102]
ز
-
زمانبندی
اثر سطح مهارت و پیشبینیپذیری موقعیت بر زمانبندی تکواندوکاران [دوره 8، شماره 25، 1395، صفحه 47-60]
-
زمانبندی پیشبین انطباقی
تأثیر خستگی ناشی از شدتهای متفاوت تمرین بر زمانبندی پیشبین انطباقی همراه با تغییرات درونکوششی [دوره 8، شماره 23، 1395، صفحه 157-170]
-
زمان واکنش انتخابی
تأثیر تمرین با محرک های بینایی بر زمان واکنش انتخابی تکواندوکاران مرد [دوره 8، شماره 23، 1395، صفحه 79-96]
-
زنان سالمند
مقایسۀ اثربخشی انواع مداخلات شناختی ـ حرکتی بر تعادل پویای زنان سالمند [دوره 8، شماره 26، 1395، صفحه 47-72]
س
-
سالمندی
مقایسۀ اثر تمرینات ایروبیک و پیلاتس بر عملکرد شناختی زنان سالمند [دوره 8، شماره 25، 1395، صفحه 29-46]
-
سالمندان
تأثیر تکلیف دوگانه، مجرد و ترکیبی بر راهرفتن زنان سالمند با تجربۀ افتادن و بدون تجربۀ افتادن [دوره 8، شماره 25، 1395، صفحه 61-82]
-
سرویس بلند بدمینتون
تأثیر تمرین بدنی و مشاهدهای بر ویژگیهای الکترومیوگرافی عضلات اصلی درگیر در مهارت سرویس بلند بدمینتون [دوره 8، شماره 25، 1395، صفحه 173-187]
-
سیستم بینایی
تأثیر تمرین با محرک های بینایی بر زمان واکنش انتخابی تکواندوکاران مرد [دوره 8، شماره 23، 1395، صفحه 79-96]
-
سطح مهارت
اثر سطح مهارت و پیشبینیپذیری موقعیت بر زمانبندی تکواندوکاران [دوره 8، شماره 25، 1395، صفحه 47-60]
-
سطح مهارت
مقایسۀ اثر تمرین در یادگیری حرکات هماهنگ درونمرحله و برونمرحله در دست و پا [دوره 8، شماره 25، 1395، صفحه 153-172]
-
سونیفیکیشن
انتقال از ادراک به عمل: نقش یکپارچگی بینایی ـ شنوایی [دوره 8، شماره 26، 1395، صفحه 35-46]
ش
-
شدت تمرین
تأثیر خستگی ناشی از شدتهای متفاوت تمرین بر زمانبندی پیشبین انطباقی همراه با تغییرات درونکوششی [دوره 8، شماره 23، 1395، صفحه 157-170]
-
شرایط تکلیف ثانویه
اثر دستورالعملهای کانون توجه بیرونی بر یادگیری تکلیف پیگردی تحت شرایط تکلیف ثانویۀ شنیداری [دوره 8، شماره 26، 1395، صفحه 73-88]
-
شنیداری
تأثیر وجوه حسی تصویرسازی ذهنی بر یادگیری مهارت شوت سهگام بسکتبال [دوره 8، شماره 26، 1395، صفحه 173-188]
-
شوت سهگام بسکتبال
تأثیر وجوه حسی تصویرسازی ذهنی بر یادگیری مهارت شوت سهگام بسکتبال [دوره 8، شماره 26، 1395، صفحه 173-188]
ط
-
طرح تکآزمودنی
تأثیر تمرینات عملکردی بر تعداد واحدهای حرکتی مرحلۀ افزایش و کاهش شتاب دسترسی به اشیا با اشکال و اندازههای متفاوت در کودک شش سال با سندرم داون [دوره 8، شماره 26، 1395، صفحه 137-152]
ظ
-
ظرفیت توجه
تأثیر تکلیف دوگانه، مجرد و ترکیبی بر راهرفتن زنان سالمند با تجربۀ افتادن و بدون تجربۀ افتادن [دوره 8، شماره 25، 1395، صفحه 61-82]
ع
-
عمل
انتقال از ادراک به عمل: نقش یکپارچگی بینایی ـ شنوایی [دوره 8، شماره 26، 1395، صفحه 35-46]
-
عملکرد شناختی
مقایسۀ اثر تمرینات ایروبیک و پیلاتس بر عملکرد شناختی زنان سالمند [دوره 8، شماره 25، 1395، صفحه 29-46]
غ
-
غیرقابل پیشبینی
اثر سطح مهارت و پیشبینیپذیری موقعیت بر زمانبندی تکواندوکاران [دوره 8، شماره 25، 1395، صفحه 47-60]
ف
-
فاصلۀ ارائۀ بین دو محرک
تأثیر پیچیدگی تکلیف دوم با فاصلههای زمانی مختلف بر زمان عکسالعمل تکلیف اول بر پایۀ الگوی دورۀ بیپاسخی روانشناختی [دوره 8، شماره 25، 1395، صفحه 103-120]
-
فرضیه استقلال اندام مجری
تأثیر تغییر در ویژگیهای مختلف حرکات دو دست بر انتقال حرکت دودستی نامتقارن به الگوی عکس [دوره 8، شماره 24، 1395، صفحه 133-152]
ق
-
قابل پیشبینی
اثر سطح مهارت و پیشبینیپذیری موقعیت بر زمانبندی تکواندوکاران [دوره 8، شماره 25، 1395، صفحه 47-60]
-
قید تکلیف
تأثیر قید تکلیف بر یادگیری الگو و پارامتر حرکت بههنگام یادگیری مشاهدهای [دوره 8، شماره 26، 1395، صفحه 17-34]
-
قدرت
اثر تمرین در آب به همراه دلفین و بدون دلفین بر مهارت های حرکتی درشت کودکان هشت سالۀ مبتلا به اختلالات طیف اوتیسم [دوره 8، شماره 23، 1395، صفحه 171-184]
-
قدرت ایزومتریک
تأثیر یک دوره تمرین قدرتی ـ تعادلی بر تعادل ایستا و قدرت ایزومتریک دختران کمتوان ذهنی آموزشپذیر [دوره 8، شماره 23، 1395، صفحه 33-48]
ک
-
کارآمدی افتادن
ویژگیهای روانسنجی نسخۀ فارسی مقیاس کوتاه "کارآمدی افتادن" فرم بین المللی در بیماران تصلب چندگانه [دوره 8، شماره 25، 1395، صفحه 83-102]
-
کانون توجه
تأثیر افزایش فاصلۀ کانون توجه بیرونی بر عملکرد و کینماتیک پرش افقی ورزشکاران ماهر [دوره 8، شماره 23، 1395، صفحه 65-78]
-
کانونیکردن توجه
تأثیر تمرکز توجه با استفاده از دستورالعملهای کلامی بر تندی ورزشکاران ماهر [دوره 8، شماره 24، 1395، صفحه 39-52]
-
کیفیت راهرفتن
تأثیر تکلیف دوگانه، مجرد و ترکیبی بر راهرفتن زنان سالمند با تجربۀ افتادن و بدون تجربۀ افتادن [دوره 8، شماره 25، 1395، صفحه 61-82]
-
کمتوانی یادگیری
اثربخشی درمان یکپارچگی حسی ـ حرکتی بر مهارتهای حرکتی در دانشآموزان با کمتوانی یادگیری [دوره 8، شماره 26، 1395، صفحه 105-118]
-
کمتوان ذهنی
تأثیر یک دوره تمرین قدرتی ـ تعادلی بر تعادل ایستا و قدرت ایزومتریک دختران کمتوان ذهنی آموزشپذیر [دوره 8، شماره 23، 1395، صفحه 33-48]
-
کمخطا
یادگیری و تعمیمپذیری تمرین کمخطا و پرخطا در دختران 10 تا 12 سال [دوره 8، شماره 23، 1395، صفحه 49-64]
-
کینماتیک حرکت
تأثیر افزایش فاصلۀ کانون توجه بیرونی بر عملکرد و کینماتیک پرش افقی ورزشکاران ماهر [دوره 8، شماره 23، 1395، صفحه 65-78]
-
کینماتیک حرکت
تأثیر قید تکلیف بر یادگیری الگو و پارامتر حرکت بههنگام یادگیری مشاهدهای [دوره 8، شماره 26، 1395، صفحه 17-34]
-
کودکان
تأثیر و ماندگاری کوتاهمدت یک دوره تمرین ثبات مرکزی بر تعادل ایستا و پویای کودکان دارای تأخیر در رشد تعادل [دوره 8، شماره 24، 1395، صفحه 53-72]
-
کودکان کمتوان ذهنی
توجه به دیدگاههای مختلف تواناییها: تأثیر بازخورد عمومی و غیر-عمومی در یادگیری مهارتهای حرکتی کودکان کمتوان ذهنی [دوره 8، شماره 23، 1395، صفحه 15-32]
-
کودکان کمتوان ذهنی
تأثیر دستورالعملهای کانون توجه درونی و بیرونی بر یادگیری حفظ تعادل پویا در کودکان کمتوان ذهنی [دوره 8، شماره 24، 1395، صفحه 95-110]
گ
-
گونههای مختلفی از تکلیف
مقایسۀ دو روش مختلف تمرینی برای کمک به انعطافپذیری حرکتی در مهارت پرتاب آزاد بسکتبال [دوره 8، شماره 25، 1395، صفحه 17-28]
م
-
ماستکتومی رادیکال
تأثیر ترکیبهای مختلف تمرین بدنی و تمرین ذهنی بر افزایش درجۀ آزادی (دامنۀ حرکتی) مفصل شانۀ زنان مبتلا به سرطان پستان ماستکتومی رادیکالشدۀ تحت-رادیوتراپی [دوره 8، شماره 24، 1395، صفحه 153-172]
-
مداخلات شناختی ـ حرکتی
مقایسۀ اثربخشی انواع مداخلات شناختی ـ حرکتی بر تعادل پویای زنان سالمند [دوره 8، شماره 26، 1395، صفحه 47-72]
-
مرحلۀ افزایش و کاهش شتاب
تأثیر تمرینات عملکردی بر تعداد واحدهای حرکتی مرحلۀ افزایش و کاهش شتاب دسترسی به اشیا با اشکال و اندازههای متفاوت در کودک شش سال با سندرم داون [دوره 8، شماره 26، 1395، صفحه 137-152]
-
مقیاس
رواسازی و پایایی ترجمة فارسی"مقیاس وابستگی به تمرین-تجدیدنظرشده" [دوره 8، شماره 24، 1395، صفحه 111-132]
-
مهارتهای حرکتی
اثربخشی درمان یکپارچگی حسی ـ حرکتی بر مهارتهای حرکتی در دانشآموزان با کمتوانی یادگیری [دوره 8، شماره 26، 1395، صفحه 105-118]
-
مهارت های حرکتی درشت
مقایسۀ تأثیر بازی درمانی و دارو درمانی بر رشد مهارت های حرکتی و دامنۀ توجه کودکان مبتلا به اختلال بیش فعالی/ نقص توجه [دوره 8، شماره 23، 1395، صفحه 97-110]
-
مهارتهای شناختی
ویژگیهای روانسنجی و هنجاریابی نسخۀ فارسی پرسشنامۀ تجربۀ نوجوانان در ورزش [دوره 8، شماره 23، 1395، صفحه 111-142]
-
مهارتهای فردی و اجتماعی
ویژگیهای روانسنجی و هنجاریابی نسخۀ فارسی پرسشنامۀ تجربۀ نوجوانان در ورزش [دوره 8، شماره 23، 1395، صفحه 111-142]
-
مولتیپل اسکلروزیس
بررسی اثر یک دوره تمرینات تعادلی و ترکیبی شناختی بر نوسانات قامتی زنان مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس [دوره 8، شماره 23، 1395، صفحه 143-156]
ن
-
نارسانویسی
تأثیر تمرینات حسی ـ حرکتی دلاکاتو بر بهبود نارسانویسی دختران نه تا 11 سال [دوره 8، شماره 26، 1395، صفحه 89-104]
-
نمایش نطاق نورانی
تأثیر مشاهدۀ انواع اطلاعات مختلف بههنگام یادگیری مشاهدهای [دوره 8، شماره 24، 1395، صفحه 17-38]
-
نوسانات قامتی
بررسی اثر یک دوره تمرینات تعادلی و ترکیبی شناختی بر نوسانات قامتی زنان مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس [دوره 8، شماره 23، 1395، صفحه 143-156]
و
-
وابستگی به تمرین
رواسازی و پایایی ترجمة فارسی"مقیاس وابستگی به تمرین-تجدیدنظرشده" [دوره 8، شماره 24، 1395، صفحه 111-132]
-
واحد حرکتی
تأثیر تمرینات عملکردی بر تعداد واحدهای حرکتی مرحلۀ افزایش و کاهش شتاب دسترسی به اشیا با اشکال و اندازههای متفاوت در کودک شش سال با سندرم داون [دوره 8، شماره 26، 1395، صفحه 137-152]
-
وجوه حسی
تأثیر وجوه حسی تصویرسازی ذهنی بر یادگیری مهارت شوت سهگام بسکتبال [دوره 8، شماره 26، 1395، صفحه 173-188]
-
ورزشکار ماهر فوتسال
تأثیر تمرکز توجه با استفاده از دستورالعملهای کلامی بر تندی ورزشکاران ماهر [دوره 8، شماره 24، 1395، صفحه 39-52]
ه
-
هیپهاپ
مقایسۀ اثر تمرین در یادگیری حرکات هماهنگ درونمرحله و برونمرحله در دست و پا [دوره 8، شماره 25، 1395، صفحه 153-172]
-
هدفگزینی
ویژگیهای روانسنجی و هنجاریابی نسخۀ فارسی پرسشنامۀ تجربۀ نوجوانان در ورزش [دوره 8، شماره 23، 1395، صفحه 111-142]
-
هماهنگی درونعضوی
تأثیر مشاهدۀ انواع اطلاعات مختلف بههنگام یادگیری مشاهدهای [دوره 8، شماره 24، 1395، صفحه 17-38]
-
هماهنگی درونعضوی
تأثیر قید تکلیف بر یادگیری الگو و پارامتر حرکت بههنگام یادگیری مشاهدهای [دوره 8، شماره 26، 1395، صفحه 17-34]
-
هماهنگی دودستی
تأثیر تغییر در ویژگیهای مختلف حرکات دو دست بر انتقال حرکت دودستی نامتقارن به الگوی عکس [دوره 8، شماره 24، 1395، صفحه 133-152]
-
همسانی درونی
ویژگیهای روانسنجی نسخۀ فارسی مقیاس کوتاه "کارآمدی افتادن" فرم بین المللی در بیماران تصلب چندگانه [دوره 8، شماره 25، 1395، صفحه 83-102]
-
همسانی درونی
ویژگیهای روانسنجی نسخۀ فارسی پرسشنامۀ تصویرسازی ورزشی کودکان [دوره 8، شماره 26، 1395، صفحه 153-172]
ی
-
یادگیری آشکار
یادگیری و تعمیمپذیری تمرین کمخطا و پرخطا در دختران 10 تا 12 سال [دوره 8، شماره 23، 1395، صفحه 49-64]
-
یادگیری آشکار
اثر یادگیری قیاسی، آشکار و ترکیبی بر اکتساب، یادداری و انتقال مهارت حرکتی پیچیده [دوره 8، شماره 26، 1395، صفحه 119-136]
-
یادگیری ضمنی
یادگیری و تعمیمپذیری تمرین کمخطا و پرخطا در دختران 10 تا 12 سال [دوره 8، شماره 23، 1395، صفحه 49-64]
-
یادگیری قیاسی
اثر یادگیری قیاسی، آشکار و ترکیبی بر اکتساب، یادداری و انتقال مهارت حرکتی پیچیده [دوره 8، شماره 26، 1395، صفحه 119-136]
-
یادگیری مشاهدهای
تأثیر قید تکلیف بر یادگیری الگو و پارامتر حرکت بههنگام یادگیری مشاهدهای [دوره 8، شماره 26، 1395، صفحه 17-34]
-
یکپارچگی بینایی ـ شنوایی
انتقال از ادراک به عمل: نقش یکپارچگی بینایی ـ شنوایی [دوره 8، شماره 26، 1395، صفحه 35-46]
-
یکپارچگی حسی ـ حرکتی
اثربخشی درمان یکپارچگی حسی ـ حرکتی بر مهارتهای حرکتی در دانشآموزان با کمتوانی یادگیری [دوره 8، شماره 26، 1395، صفحه 105-118]